Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 02:47 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά! Θέλω την άποψη σας για ένα συγκεκριμένο θέμα που με βασανίζει!

Έχω αγοράσει ένα Xsara VTS 1.6 μοντέλο, 11/2003 με 142.000 χλμ. Όλα καλά σχετικά, δεν έχω κανένα ιδιαίτερο παράπονο. Απλά στα χαμηλά το νιώθω "ψόφιο"...μέχρι τις 2500 περίπου, ανεβάζει αργά στροφές και μετά κάνει ένα "σκαλοπάτι" (σα να ανοίγει ο κινητήτας, όπως οι παλιοί 16v γιαπωνέζικοι) ανεβάζοντας με μεγαλύτερη άνεση. Κάποιες φορές στο ίδιο πεδίο στροφών κάνει μία στιγμιαία διακοπή ο κινητήρας και μετά ανεβάζει κανονικά.

Επίσης, πιθανότατα να θέλει αλλαγή η αντλία νερού, κάτι που ζητητούσα με το μηχανικό μου, μετά από τη τελευταία επίσκεψη μου. Πόσο μπορεί να επηρρεάζει την απόδοση της Xsara;

Λάδια, φίλτρα, μπουζιά είναι οκ και ελεγμένα, καμμία ένδειξη για αυξημένες θερμοκρασίες ψυγείου και λαδιού. Κινητήρας για τυχόν διαρροές ή κάτι άλλο έιναι τσεκαρισμένα επίσης.

Δε ξέρω κατά πόσο επηρρεάζει η ανοξείδωτη εξάτμιση και τα 195/60/15 ελαστικά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Τα ελαστικά σίγουρα κόβουν λιγάκι (αντί των 195/55/15 που θα έπρεπε να φοράει κανονικά) αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί τέτοια διαφορά.

Μιας και έχουμε ένα C4 1.6 ήδη στην οικογένεια, βλέπω τεράστια διαφορά στο τράβηγμα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, και δε πιστεύω τα 144.000 χλμ της Xsara να είναι το θέμα.

Σκέφτομαι επίσης να καθαριστεί η πεταλούδα γκαζιού, μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα.

Τα φώτα σας παρακαλώ!

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου το ιδιο αυτοκινητο που εχω με 152.000χλμ και την φτηνη διασταση 195/50/15 μου ζητησε αντλια στα 115.000 γιατι εχανε υγρα και την συνδιασα με το μεγαλο ''120αρι'' σερβις που εγινε νωριτερα αναγκαστικα, το κοστος της ειναι αστειο αλλα αφου βγαζεις ιμαντες γιατι να ξαναπληρωνεις εργατικα...? Και πολυ σε εβγαλε!
Αυτο που λες περι γκαζιου δεν μου ακουγεται φυσιολογικο, εντελως stock η Xsara μου ειναι πιο γρηγορη απο C4 1600 με το ιδιο μοτερ... :hmm

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Ο μηχανικός μου είπε πως για να βγει η αντλία θα πρέπει να λυθεί το κομμάτι του κινητήρα για τον ιμάντα χρονισμού. Οπότε μια και καλή να αλλάξουμε και ιμάντα χρονισμού επί τη ευκαιρία...δε είμαι σε φάση για 250αρια και βάλε...

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Κοιτα, το σετ χρονισμου αν θυμαμαι καλα εχει γυρω στο 70αρι, και κανα 25αρι εχει η αντλια. Βαλε και τα εργατικα και μαζευεται ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο! Απο την αλλη οι ιμαντες σου φυσιολογικα πρεπει να εχουν μονο 20.000χλμ και ειναι κριμα ρε γαμωτο! Κακως, πολυ κακως που δεν αλλαχτηκε στο 12οαρι και η αντλια. Service book ενημερωμενο εχει το αυτοκινητο για να εχεις εναν σχετικο μπουσουλα του τι εχει γινει και τι οχι απο σερβις...?

Αφου θα σηκωσεις το αυτοκινητο καντε κι εναν ενδελεχη ελεγχο απο κατω σε μπαρακια, ψαλιδια, σινεμπλοκ αμορτισερ κτλ. αν τα διατηρεις σε καινουργη κατασταση το αυτοκινητο ειναι γλυκα!
Καλοταξιδο ειπα...? Δεν σου ειπα! Καλοταξιδο να ειναι λοιπον! :thumb

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Τσέκαρε την πολλαπλή εξαγωγής για ραγίσματα.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
zx lover έγραψε:
Κοιτα, το σετ χρονισμου αν θυμαμαι καλα εχει γυρω στο 70αρι, και κανα 25αρι εχει η αντλια. Βαλε και τα εργατικα και μαζευεται ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο! Απο την αλλη οι ιμαντες σου φυσιολογικα πρεπει να εχουν μονο 20.000χλμ και ειναι κριμα ρε γαμωτο! Κακως, πολυ κακως που δεν αλλαχτηκε στο 12οαρι και η αντλια. Service book ενημερωμενο εχει το αυτοκινητο για να εχεις εναν σχετικο μπουσουλα του τι εχει γινει και τι οχι απο σερβις...?

Αφου θα σηκωσεις το αυτοκινητο καντε κι εναν ενδελεχη ελεγχο απο κατω σε μπαρακια, ψαλιδια, σινεμπλοκ αμορτισερ κτλ. αν τα διατηρεις σε καινουργη κατασταση το αυτοκινητο ειναι γλυκα!
Καλοταξιδο ειπα...? Δεν σου ειπα! Καλοταξιδο να ειναι λοιπον! :thumb


Ακριβώς αυτό: όλα μαζί βγαίνουν ένα καλο ποσό. Το βιβλίο σέρβις είναι από ιδιώτη μηχανικό και καλύπτει ένα πολύ σύντομο ιστορικό. Έχει ελεγχθεί από κάτω για τυχόν θέματα συν το γεγονός πως μπαλάκια, ρουλεμάν κλπ ήταν ήδη αλλαγμένα. Αμορτισέρ είναι καλά, λάστιχα σχεδόν καινούρια, δίσκοι-τακάκια οκ. Άλλαξα πριν 2 βδομάδες ρουλεμάν αριστερού τροχού μετά από θόρυβο. Πρόσφατα βαμένο, κανένα σοβαρό τρακάρισμα (λαμαρινοδουλειές μόνο).

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, εδώ και 3 φώτο μετά από πρόσφατη περιποίηση:

[Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

έχω πάρει και τις παρακάτω ζάντες από Saxo/Xsara I VTS αλλά δε βρίσκω τα συγκεκριμένα μπουλόνια που απαιτούνται για να τις βάλω :( περιμένω νέα του ζαντολαστιχά που μου τις πούλησε τις επόμενες μέρες. Αν δε βρει, άκυρη η αγορά τους, δυστυχώς.

Εικόνα

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
n_olympios έγραψε:
Τσέκαρε την πολλαπλή εξαγωγής για ραγίσματα.


Σε ευχαριστώ...θα το δω και αυτό μπας και το λύσω εν τέλει.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 17:44 
Άβαταρ μέλους
στην πενα το εχεις το εργαλιο! να το χαιρεσαι!!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Χριστόφορος για την δημοσίευση του/της: Πράκτορας
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Οντως κουκλί!

Αλήθεια, γιατί δεν είχε ζάντες αλουμινίου (Everest η ονομασία τους)? Ούτε καν τάσια από Xsara (αυτά είναι από Xsara Picasso).

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δημητρη, καλως ηρθες. :)
Μπραβο που το πηρες σε τετοια κατασταση, και ελπιζω θα το προσεχεις και εσυ.
Το αμαξι δλδ τωρα το πηρες; Ποσα χλμ εχεις συμβιωσει μαζι του;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
n_olympios έγραψε:
Αλήθεια, γιατί δεν είχε ζάντες αλουμινίου (Everest η ονομασία τους)? Ούτε καν τάσια από Xsara (αυτά είναι από Xsara Picasso).



+1 ειναι και vts :hmm

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!! :love :love :love Οι ζάντες θα το κάνουν ακόμη καλύτερο! :clap Να την χαίρεσαι!!! :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Someone έγραψε:
n_olympios έγραψε:
Αλήθεια, γιατί δεν είχε ζάντες αλουμινίου (Everest η ονομασία τους)? Ούτε καν τάσια από Xsara (αυτά είναι από Xsara Picasso).



+1 ειναι και vts :hmm

Οι VTS 1.6 είχαν σαν στάνταρ τις αλουμινίου; :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Εκτός των Saxo VTS 1.4 και των Saxo VTS 1.6 με το χαμηλό εξοπλισμό (είχαν βγει λίγα με λευκές τύπου rallye σιδερένιες), όλα τα VTS έχουν ως στάνταρ τις ζάντες αλουμινίου.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n_olympios για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψόφιο στα χαμηλά...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μάιος 2011, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
ακριβως, Ζηση ο Νικολας με καλυψε πληρως!!!

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Someone για την δημοσίευση του/της: ΖήσηςXsara
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 54 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron