Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τρέμουλο κατά την κρύα εκκίνηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Ιουν 2011, 11:42 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου.Ο λόγος που το κάνω είναι ότι είμαι φοιτητής σε άλλη πόλη και δεν έχω κανένα γνωστό μηχανικό εδώ και μέχρι να πάω σπίτι στο δικό μου μηχανικό θα καθυστερήσω. Οπότε θέλω να μάθω αν πιστεύετε ότι είναι κάποιο σοβαρό πρόβλημα για να δω τι θα κάνω.
Αρχικά ,έχω ενα citroen xsara 2 1.4 tou 2002. Την προηγούμενη παρασκευή το βράδυ κινούμενοσ μέσα στην πόλη άναψε το stop , παρατήρησα ότι είχε τερματίσει προς τα κάτω ο δείκτης θερμοκρασίας του αντιψυκτικού.Έσβησα , ξεκίνησα κανονικά μέχρι που το ξανάκανε. Την επομένη to πρωί τσέκαρα το τεπόζιτο και ήτανε στο min.Οπότε συμπλήρωσα με αντιψυκτικό μέχρι να πάει στο max . Το αμάξι δεν κινήθηκε τότε αλλά μετά από 4 ώρες που πήγα να φύγω το τεπόζιτο ήταν πάλι στο min. Το κίνησα το αμάξι και κατά τη διαδρομή έπεφτε ο δείκτης , άναβε το stop και μετά από λίγο επανερχόταν στη κανονική θερμοκρασία (περίπου 88).Δε μου χει ανεβάσει θερμοκρασία παραπάνω έως σήμερα. Κυριακή δε το κίνησα . Δευτερά έβαλα πάλι αντιψυκτικό και παραδόξως έως και σήμερα μια βδομάδα μετά δεν έχω ξαναντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα.Αλλά συμβαίνει το εξής : όποτε ξεκινώ το αμάξι και είναι κρύο έχει ένα ελαφρύ τρέμουλο για περίπου 15 δευτερόλεπτα μέχρις ότου οι στροφές πέσουν από τις 1100 στις 900. Μία φορά από τισ πολλές επιπλέον για ελάχιστο χρόνο δεν είχε απόκριση το γκάζι,πάλι κατα΄την εκκίνηση.
Σήμερα το πρωί τσέκαρα πάλι την στάθμη του αντιψυκτικού και έχει μειωθεί 5 χιλιοστά πάνω κάτω.

Παρακαλώ για τις γνώμες σας..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρέμουλο κατά την κρύα εκκίνηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Ιουν 2011, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους