Drakonakis έγραψε:
Καλό θα ήταν να περάσεις και από άλλα θέματα να συστηθείς και να πεις δυο λόγια για σένα και το αυτοκίνητό σου...
Το ποτενσιόμετρο πως κατάλαβες ότι χάλασε..;
Μετά την επισκευή...συνδέεις το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό διαγράφεις τις βλάβες από την μνήμη του εγκεφάλου της μηχανής και μετά κλείνεις διακόπτη περιμένεις 2 λεπτά ανοίγεις διακόπτη πατάς τέρμα γκάζι για 5 δευτερόλεπτα μετά αφήνεις γκάζι και κλείνεις διακόπτη...
Μετά από 5 λεπτά βάζεις μπροστά τον κινητήρα και όταν ανοίξει ο θερμοστάτης το πας μια βόλτα με πέρασμα όλων των ταχυτήτων για τουλάχιστον 10 λεπτά κάνοντας διακοπές ψεκασμού σε όλες τις ταχύτητες (άφημα του γκαζιού με περισσότερες από 2500 σαλ) αυτή είναι η διαδικασία της πλήρους αρχικοποίησης για τον 1,9 κινητήρα του ΖΧ, αν αυτόν έχει το αυτοκίνητο...
Ευχαριστώ πολύ. Θα το κάνω. Οι περισσότερες βλάβες που αντιμετωπησα ήταν από τα καλώδια της πλεξουδα. Τα οποία είχαν θρουλησει. Με μεγάλη υπομονή έχω φτιάξει σχεδόν όλη την πλεξουδα.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk