Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Βαγγελης
|
Θέμα δημοσίευσης: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2017, 23:14 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 23:48 Δημοσιεύσεις: 35 Εικόνες: 1
|
Παιδια αυτο με το ξεκαπνισμα κινητηρα που ειναι της μοδας αξιζει?
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Βαγγελης για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
nik0laus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 08:54 |
|
Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53 Δημοσιεύσεις: 1221
|
Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;
Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;
Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.
Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού .
_________________ Άντε και καλή μας Βούτα
www.historic-mini.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nik0laus για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 09:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Υποθέτω ότι με το "της μόδας", εννοεί την αρκετά επιθετική διαφήμιση (μέσω social media βεβαίως) για τον καθαρισμό με υδρογόνο, νομίζω κάπου εκεί μέσα στα δικά τους κείμενα αναφέρεται το "ξεκάπνισμα". Αν εννοεί αυτό λοιπόν, έχουμε ήδη αρκετά αυτοκίνητα που το έχουν κάνει, με ελάχιστα ως μέτρια αποτελέσματα. Αν δηλαδή δεν υπάρχουν σοβαρές επικαθήσεις και θέλουμε να καθαρίσουμε βρώμα/λαδίλα που δεν έχουν στερεοποιηθεί, τότε ναι είναι σχετικά αποτελεσματικό. Αν όμως έχουμε σχηματισμό επικαθήσεων, τότε τίποτα άλλο πέραν του blasting και προφανώς του κανονικού καθαρισμού δεν θα βοηθήσει.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν The Ace για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, Βαγγελης
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 13:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
nik0laus έγραψε: Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;
Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;
Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.
Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού . Γέροντα,άσε με να τα πω πιο αναλυτικά και ειδικά για τα δικά μας κινητήρια. Ευχαριστώ. Παλίκαρε άκου λοιπόν, Τα πιστόνια των thp είναι σχεδιασμένα με πολύ μικρές ανοχές. Η δίοδος όμως που πρέπει να περάσει το λάδι(εσωτερικά της φούστας του πιστονιού που σκουπίζει το ελατήριο του λαδιού),είναι πάρα πολύ μικρή. Λόγω των πολύ αυξημένων θερμοκρασιών το λάδι γίνεται κρύσταλλος και χωρίς δίοδο διαφυγής μένει μέσα στον κύλινδρο και καίγεται. Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου. Έγινα κατανοητός?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, Βαγγελης
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 18:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
xantiamanolis έγραψε: gia αυτο δεν αλλαζω τον bfz μοτερ μου με τιποτα..... γιατι?
_________________ DS3 THP
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barracuda για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 19:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου. Έγινα κατανοητός? Τι ειπε ο γεροντας μεχρι τωρα ξεραμε το γενικο ιξωδες τοωρα παμε στο παρασυνθημα ,πως το αναγραφουν οι εταιρειες το ιξώδες θερμικού φορτίουστα λαδια τους?
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Orestis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 20:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Orestis έγραψε: Τι ειπε ο γεροντας μεχρι τωρα ξεραμε το γενικο ιξωδες τοωρα παμε στο παρασυνθημα ,πως το αναγραφουν οι εταιρειες το ιξώδες θερμικού φορτίουστα λαδια τους? Πάνω στην ετικέτα... π.χ. 5-30, ιξώδες κρύο = 5, 30 όταν ζεστό.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Giannis307
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 15:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48 Δημοσιεύσεις: 356
|
Tzakos έγραψε: nik0laus έγραψε: Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;
Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;
Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.
Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού . Γέροντα,άσε με να τα πω πιο αναλυτικά και ειδικά για τα δικά μας κινητήρια. Ευχαριστώ. Παλίκαρε άκου λοιπόν, Τα πιστόνια των thp είναι σχεδιασμένα με πολύ μικρές ανοχές. Η δίοδος όμως που πρέπει να περάσει το λάδι(εσωτερικά της φούστας του πιστονιού που σκουπίζει το ελατήριο του λαδιού),είναι πάρα πολύ μικρή. Λόγω των πολύ αυξημένων θερμοκρασιών το λάδι γίνεται κρύσταλλος και χωρίς δίοδο διαφυγής μένει μέσα στον κύλινδρο και καίγεται. Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου. Έγινα κατανοητός? Αυτο φιλε ειναι οσο μυθος οσο το οτι τα rc εχουν επικαλυψη στα πιστονια και τα αλλα (150ρια) οχι... εχω γυρω στα 30 κοματια (μπιεελες πιστονια) που οπως βγηκαν ετσι πηγαν αποθηκη και δεν εχει δει ΠΟΤΕ βουλωμενη κρυσταλωμενη whatever μουργα μακα πουρι στις τρυπες του ελατηριου λαδιου.... (και μιλαμα απο σκισμενα μοτερ εως και εντελως ασπαστα)
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Giannis307 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 17:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Θα το συζητήσουμε εκτενέστερα με εσπρέσο στην πρώτη μας συνεύρεση,Γιαννάκο μου.
Υ.Γ Μπάρακ όσο και να κοροιδεύεις σε αυτά τα μοτέρ θα κάνω διδακτορικό μια μέρα,γιατί ψάχνομαι πολύ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 18:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ναί,ναί με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|