Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:47 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2017, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 23:48
Δημοσιεύσεις: 35
Εικόνες: 1
Παιδια αυτο με το ξεκαπνισμα κινητηρα που ειναι της μοδας αξιζει?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Βαγγελης για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;

Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;

Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.

Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού .

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nik0laus για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Υποθέτω ότι με το "της μόδας", εννοεί την αρκετά επιθετική διαφήμιση (μέσω social media βεβαίως) για τον καθαρισμό με υδρογόνο, νομίζω κάπου εκεί μέσα στα δικά τους κείμενα αναφέρεται το "ξεκάπνισμα". Αν εννοεί αυτό λοιπόν, έχουμε ήδη αρκετά αυτοκίνητα που το έχουν κάνει, με ελάχιστα ως μέτρια αποτελέσματα. Αν δηλαδή δεν υπάρχουν σοβαρές επικαθήσεις και θέλουμε να καθαρίσουμε βρώμα/λαδίλα που δεν έχουν στερεοποιηθεί, τότε ναι είναι σχετικά αποτελεσματικό. Αν όμως έχουμε σχηματισμό επικαθήσεων, τότε τίποτα άλλο πέραν του blasting και προφανώς του κανονικού καθαρισμού δεν θα βοηθήσει.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν The Ace για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, Βαγγελης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
nik0laus έγραψε:
Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;

Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;

Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.

Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού .



Γέροντα,άσε με να τα πω πιο αναλυτικά και ειδικά για τα δικά μας κινητήρια.
Ευχαριστώ.

Παλίκαρε άκου λοιπόν,
Τα πιστόνια των thp είναι σχεδιασμένα με πολύ μικρές ανοχές.
Η δίοδος όμως που πρέπει να περάσει το λάδι(εσωτερικά της φούστας του πιστονιού που σκουπίζει το ελατήριο του λαδιού),είναι πάρα πολύ μικρή.
Λόγω των πολύ αυξημένων θερμοκρασιών το λάδι γίνεται κρύσταλλος και χωρίς δίοδο διαφυγής μένει μέσα στον κύλινδρο και καίγεται.

Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου.

Έγινα κατανοητός?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, Βαγγελης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Aπο εμένα ναι :)

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nik0laus για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
gia αυτο δεν αλλαζω τον bfz μοτερ μου με τιποτα.....
δασκαλε κατανοητος :clap :clap :clap :clap

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
xantiamanolis έγραψε:
gia αυτο δεν αλλαζω τον bfz μοτερ μου με τιποτα.....

γιατι? :hmm

_________________
DS3 THP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barracuda για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου.

Έγινα κατανοητός?


Τι ειπε ο γεροντας :agree
μεχρι τωρα ξεραμε το γενικο ιξωδες τοωρα παμε στο παρασυνθημα ,πως το αναγραφουν οι εταιρειες το ιξώδες θερμικού φορτίουστα λαδια τους?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Orestis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2017, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Orestis έγραψε:
Τι ειπε ο γεροντας :agree
μεχρι τωρα ξεραμε το γενικο ιξωδες τοωρα παμε στο παρασυνθημα ,πως το αναγραφουν οι εταιρειες το ιξώδες θερμικού φορτίουστα λαδια τους?

Πάνω στην ετικέτα... π.χ. 5-30, ιξώδες κρύο = 5, 30 όταν ζεστό.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Tzakos έγραψε:
nik0laus έγραψε:
Τι εννοείς ξεκάπνισμα ;

Σε τι κινητήρα αναφέρεσαι ;

Αν αναφέρεσαι στο ξεκαπνισμα - καθάρισμα των αυλών εισαγωγής σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν είναι της μόδας αλλά μια συντήρηση του κινητήρα. Σε αυτούς τους κινητήρες επικάθονται λάδια από αναθυμιάσεις και κατάλοιπα καύσης κυρίως λόγω ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) αλλά και επικάλυψης χρονισμού βαλβίδων (overlap) καθώς πλέον από εκεί περνά μόνο αέρας και όχι μείγμα αέρος - βενζίνης (όπως στους κινητήρες έμμεσου ψεκασμού ή παλαιότερους με εξαεριωτή γνωστότερο ώς καρμπυρατέρ) το οποίο μείγμα συν τοις άλλοις "ξέπλενει" τους αυλούς κατά την φάση της εισαγωγής του στον κινητήρα.

Αυτή η συσσώρευση καταλοίπων εμποδίζει τη σωστή είσοδο αέρα στον κινητήρα με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση αυτού .




Γέροντα,άσε με να τα πω πιο αναλυτικά και ειδικά για τα δικά μας κινητήρια.
Ευχαριστώ.

Παλίκαρε άκου λοιπόν,
Τα πιστόνια των thp είναι σχεδιασμένα με πολύ μικρές ανοχές.
Η δίοδος όμως που πρέπει να περάσει το λάδι(εσωτερικά της φούστας του πιστονιού που σκουπίζει το ελατήριο του λαδιού),είναι πάρα πολύ μικρή.
Λόγω των πολύ αυξημένων θερμοκρασιών το λάδι γίνεται κρύσταλλος και χωρίς δίοδο διαφυγής μένει μέσα στον κύλινδρο και καίγεται.

Πρέπει λοιπόν να βάζουμε λάδια με μηδενικό βασικό ιξώδες και με όσο μεγαλύτερο μπορούμε ιξώδες θερμικού φορτίου.

Έγινα κατανοητός?


Αυτο φιλε ειναι οσο μυθος οσο το οτι τα rc εχουν επικαλυψη στα πιστονια και τα αλλα (150ρια) οχι...

εχω γυρω στα 30 κοματια (μπιεελες πιστονια) που οπως βγηκαν ετσι πηγαν αποθηκη και δεν εχει δει ΠΟΤΕ βουλωμενη κρυσταλωμενη whatever μουργα μακα πουρι στις τρυπες του ελατηριου λαδιου.... (και μιλαμα απο σκισμενα μοτερ εως και εντελως ασπαστα)

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Giannis307 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
ασε ο ψηλός τα ξέρει εκ τον έσω... :D

_________________
DS3 THP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barracuda για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα το συζητήσουμε εκτενέστερα με εσπρέσο στην πρώτη μας συνεύρεση,Γιαννάκο μου.

Υ.Γ Μπάρακ όσο και να κοροιδεύεις σε αυτά τα μοτέρ θα κάνω διδακτορικό μια μέρα,γιατί ψάχνομαι πολύ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
οκ..αλλα κανόνισε να ανοίξω πολλαπλή και μην βρώ επικαθίσεις και λάθος χρονισμό... :rop
:D

_________________
DS3 THP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barracuda για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ξεκαπνισμα κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Οκτ 2017, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ναί,ναί με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Citroen C4 (7/11) ρεκτιφιε κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Τηλεμαχος85
Απαντήσεις: 14
Λάδια κινητήρα: Τι, Πως και Γιατί;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 0
Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Στροφές Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ