1.6 THP Χαμηλή πίεση λαδιού
Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Οκτ 2018, 12:45
Καλησπέρα και από μενα λοιπόν, θα ήθελα να ακούσω αν έχει αντιμετωπίσει κανείς τιποτα παρόμοιο ή αν κάποιος γνώστης έχει κάποια άποψη πάνω στο θέμα όλα καλοδεχούμενα!
Κάτοχος DS3 1.6 THP του 2010 με 70000χλμ. Όλα αρχίζουν 3 εβδομάδες πριν όπου μόνο όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν μετά από ώρα σε κίνηση (είτε από άσκοπα μαρσαρίσματα ) μόνο όταν σταμάταγα το αμάξι (π.χ. περίμενα να ανάψει το φανάρι) και μόνο μερικές φορές (π.χ. 3/10 φορές που σταμάτησα) μου άναβε το λαμπάκι της χαμηλής πίεσης λαδιού στιγμιαία. Το αμάξι πάραυτα δεν παρουσίαζε κανένα σύμπτωμα όπως αρρυθμίες κ.λπ. Πήγα το αμάξι για σέρβις και του βάζουμε castrol 5 30 αλλάζουμε και βαλβίδα πίεσης λαδιού το πρόβλημα συνεχίζει. Χθες πήγα πάλι συνεργείο αυτη τη φορά αφήσαμε το αμάξι στο ρελαντί για 1 2 ώρες να σιγουρέψουμε οτι ζεστάθηκε και μετράμε την πίεση του λαδιού με το ειδικό μηχάνημα και ήταν ακριβώς στα 0.5 bar, όπου δεν είναι προβληματικο (διορθώστε με αν κάνω λαθος) αλλά είναι αρκετά χαμηλό για να "αφυπνισει" τον αισθητήρα αφού όποτε η πίεση πέφτει κάτω απο τα 0.5 bar βγάζει την ένδειξη, που σημαίνει ότι πέφτει στιγμιαία για τον Α, Β λόγο. Πάραυτα η πίεση απότι καταλαβαίνω είναι πιο χαμηλή στο ρελαντί απ ότι θα πρεπε.
Απ'ότι φαίνεται έχω θέμα με τα μεταλλα του κινητήρα το οποίο μου φαίνεται πολυ περίεργο καθως ειναι σχετικά νωρις για αυτό και επίσης ειναι και ακραιο γιατι σε τετοια περίπτωση μιλαμε για αστοχεία υλικού κάτι το οποιο θα επρεπε θεωρητικα να εμφανισει συμπτώματα πολύ πιο νωρίς. Απόψεις; Υπάρχει τίποτα αλλο που μπορεί να ευθύνεται για αυτό;
(Υ.Γ. μπορεί και άσχετο) έχανε λάδια πριν από κάμποσο καιρό οπότε ανοιξαμε το κάρτερ για να κανουμε μια απλή στεγανοποίηση.
Κάτοχος DS3 1.6 THP του 2010 με 70000χλμ. Όλα αρχίζουν 3 εβδομάδες πριν όπου μόνο όταν το αυτοκίνητο ζεσταινόταν μετά από ώρα σε κίνηση (είτε από άσκοπα μαρσαρίσματα ) μόνο όταν σταμάταγα το αμάξι (π.χ. περίμενα να ανάψει το φανάρι) και μόνο μερικές φορές (π.χ. 3/10 φορές που σταμάτησα) μου άναβε το λαμπάκι της χαμηλής πίεσης λαδιού στιγμιαία. Το αμάξι πάραυτα δεν παρουσίαζε κανένα σύμπτωμα όπως αρρυθμίες κ.λπ. Πήγα το αμάξι για σέρβις και του βάζουμε castrol 5 30 αλλάζουμε και βαλβίδα πίεσης λαδιού το πρόβλημα συνεχίζει. Χθες πήγα πάλι συνεργείο αυτη τη φορά αφήσαμε το αμάξι στο ρελαντί για 1 2 ώρες να σιγουρέψουμε οτι ζεστάθηκε και μετράμε την πίεση του λαδιού με το ειδικό μηχάνημα και ήταν ακριβώς στα 0.5 bar, όπου δεν είναι προβληματικο (διορθώστε με αν κάνω λαθος) αλλά είναι αρκετά χαμηλό για να "αφυπνισει" τον αισθητήρα αφού όποτε η πίεση πέφτει κάτω απο τα 0.5 bar βγάζει την ένδειξη, που σημαίνει ότι πέφτει στιγμιαία για τον Α, Β λόγο. Πάραυτα η πίεση απότι καταλαβαίνω είναι πιο χαμηλή στο ρελαντί απ ότι θα πρεπε.
Απ'ότι φαίνεται έχω θέμα με τα μεταλλα του κινητήρα το οποίο μου φαίνεται πολυ περίεργο καθως ειναι σχετικά νωρις για αυτό και επίσης ειναι και ακραιο γιατι σε τετοια περίπτωση μιλαμε για αστοχεία υλικού κάτι το οποιο θα επρεπε θεωρητικα να εμφανισει συμπτώματα πολύ πιο νωρίς. Απόψεις; Υπάρχει τίποτα αλλο που μπορεί να ευθύνεται για αυτό;
(Υ.Γ. μπορεί και άσχετο) έχανε λάδια πριν από κάμποσο καιρό οπότε ανοιξαμε το κάρτερ για να κανουμε μια απλή στεγανοποίηση.