Σπύρος έγραψε:
Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει βγει έστω ένας που να έχει το 82άρι ότι ΟΚ την κάνει την δουλειά του και σε ταξίδια, εντός Ελλάδας με λίγες αποσκευές. Για να είμαι ειλικρινής δεν το περίμενα. Αλλά μάλλον ήταν ο ευσεβής πόθος μου για να πάρω το platinum της προσφοράς που είναι 83άρι...Σ ευχαριστώ πολύ
Με όσα δεδομένα/ζητούμενα έθεσες, και με τις αντικειμενικές δυνατότητες των δυο εκδόσεων, το 82άρι είναι οφσάιντ!
Ιδίως για την Ελλάδα, που κάθε άλλο παρά καλόβολη είναι με τη μορφολογία της και τους δρόμους της για αυτοκίνητα με κινητήρες πόλης που μπορεί να κρεμάσουν σε επικίνδυνο βαθμό σε ταξίδι τον οδηγό ανά πάσα στιγμή!
Πάρε μια ιδέα τι παίζει στην αγορά σε 110άρι του κουτιού στο χρώμα που σου αρέσει, κι αν βγάλεις το φίλτρο χρώματος παίζουν και καινούργια facelift και μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα, σε πολύ ενδιαφέρουσες τιμές που όρεξη+θάρρος να ΄χεις τις παζαρεύεις κιόλας:
https://www.car.gr/used-cars/citroen/c3.html?category=11&crashed=f&engine_power-from=%3E110&engine_power-to=%3C110&exterior_color=15&exterior_color=19&fuel_type=1&make=105&model=69&pg=1®istration-from=2016Για μεταχειρισμένο δεν θέλω να πάω, μόνο αν είναι τύπου εκθεσιακό σαν αυτό της προσφοράς, με σχεδόν μηδενικά χιλιόμετρα. Μάλλον πρέπει να βρω τρόπο να αυξήσω το budget μου για να πάω για το 110 απ οτι βλέπω. Απλά δεν θέλω να ξεπεράσω το ψυχολογικό όριο των 15000 ευρώ