Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Powerfull
|
Θέμα δημοσίευσης: Xantia 1.8 Activa?? Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 00:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05 Δημοσιεύσεις: 84 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Παιδιά χαζεύω πολλές φορές τις τελευταίες μέρες κάτι αγγελίες για Activa 1.8, μέχρι και Activa 1600 είδα. Νόμιζα πως το activa είχε μπει μονάχα σε μοντέλα με 2λιτρους. Κάνω κάποιο λάθος, οι αυτοί δεν ξέρουν τι γράφουνε (ή φαντάζονται πως δεν ξέρουμε εμείς αντίστοιχα);
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 08:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Ειχε κυκλοφορήσει Activa look. Δηλαδή βαμμένοι προφυλακτήρες, αεροτομή (που δεν είναι ίδια με της Activa) αλλά όχι με το σύστημα ενεργού περιορισμού κλήσεων αλλά με την κλασσική ανάρτηση.
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 12:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Δε λέει τότε, εκτός από λόγους εμφάνισης.
Αλήθεια μετατροπη μπορεί να γίνει από υδροπνευματική σε υδροενεργητική?
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 13:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Κλασικές λαμογιές της Citroen Hellas για να πουλήσει....
Περαν της αεροτομής και του αυτοκόλλητου Activa ήταν και πιο φτωχή σε σχέση με τις κλασικές....
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 19:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Έτσι ακριβώς, όταν βλέπεις 1.6 ή 1.8 activa, πρόκειται για εκδόσεις activa look της Xantia οι οποίες είχαν να κάνουν με τα επίπεδα εξοπλισμού. Ανάρτηση κλασική υδροπνευματική.
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 13:33 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
sergeant έγραψε: Κλασικές λαμογιές της Citroen Hellas για να πουλήσει.... Περαν της αεροτομής και του αυτοκόλλητου Activa ήταν και πιο φτωχή σε σχέση με τις κλασικές....
Ισχύει. Νομιζω δεν ειχαν προβολεις ομιχλης και ηλεκτρικους καθρεπτες (κατι μου λεει οτι δεν ειχαν και ΑΒS εκτος αν τις μπερδευω με τις leader).
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 11:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομιζω πως και τα 2 λιτρα δεν ηταν αυτόματα υδροενεργιτικα...
Επρεπε να το παραγγείλεις activa... Αλλα αυτο με μεγάλη επιφύλαξη...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 11:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
crazywolf έγραψε: Δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομιζω πως και τα 2 λιτρα δεν ηταν αυτόματα υδροενεργιτικα... Επρεπε να το παραγγείλεις activa... Αλλα αυτο με μεγάλη επιφύλαξη...
Eβγαινε η δίλιτρη με την Hydractive, ατμοσφαιρική και εβγαινε και η δίλιτρη ακτιβά με το τούρμπο κινητήρα και το σύστημε περιορισμού κλήσεων.
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 13:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Giorgos έγραψε: :thumbdown Δε λέει τότε, εκτός από λόγους εμφάνισης. Αλήθεια μετατροπη μπορεί να γίνει από υδροπνευματική σε υδροενεργητική?
Οχι βέβαια !...
Ούτε στο εργοστάσιο δεν το αναλαμβάνουν !! :-))
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 13:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Δίλιτρη 8βάλβιδη και 16βάλβιδη είχαν υδροενεργητική.
Το '95 που βγήκε η Activa (2λιτρη τούρμπο), ενσωμάτωσαν στην υδροενεργητική το SCCAR (Σύστημα Περιορισμού Κλήσεων της Σιτροεν).
|
|
|
|
|
GeoKy
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 00:36 |
|
Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02 Δημοσιεύσεις: 2938 Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
|
Εχει αισθητη διαφορα το συστημα περιορισμου κλησεων ;
_________________ PONY 1976 Επι της ανασκαφης PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 12:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Καμμία σχέση απολύτως !
Το κακό είναι ότι είναι πολύ πιο σκληρή και γι αυτό την σταμάτησε η Citroen, γιατί ήταν εκτός της φιλοσοφίας της φίρμας...
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 10:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
...από τις πολλές που κάνουν για να μπορέσουν να πουλήσουν !...
Δεν κάθονται κάτω να σχεδιάσουν και να "αντιγράψουν" αυτούς που τα καταφέρνουν καλά, κοιτάνε με κολπάκια και διαφημιστικά τρικ να πετύχουν πωλήσεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|