Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 14:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xantia 1.8 Activa??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
Παιδιά χαζεύω πολλές φορές τις τελευταίες μέρες κάτι αγγελίες για Activa 1.8, μέχρι και Activa 1600 είδα. Νόμιζα πως το activa είχε μπει μονάχα σε μοντέλα με 2λιτρους. Κάνω κάποιο λάθος, οι αυτοί δεν ξέρουν τι γράφουνε (ή φαντάζονται πως δεν ξέρουμε εμείς αντίστοιχα);


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 08:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Ειχε κυκλοφορήσει Activa look. Δηλαδή βαμμένοι προφυλακτήρες, αεροτομή (που δεν είναι ίδια με της Activa) αλλά όχι με το σύστημα ενεργού περιορισμού κλήσεων αλλά με την κλασσική ανάρτηση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
:thumbdown
Δε λέει τότε, εκτός από λόγους εμφάνισης.
Αλήθεια μετατροπη μπορεί να γίνει από υδροπνευματική σε υδροενεργητική?

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Κλασικές λαμογιές της Citroen Hellas για να πουλήσει....
Περαν της αεροτομής και του αυτοκόλλητου Activa ήταν και πιο φτωχή σε σχέση με τις κλασικές....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49
Δημοσιεύσεις: 306
Έτσι ακριβώς, όταν βλέπεις 1.6 ή 1.8 activa, πρόκειται για εκδόσεις activa look της Xantia οι οποίες είχαν να κάνουν με τα επίπεδα εξοπλισμού. Ανάρτηση κλασική υδροπνευματική.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
sergeant έγραψε:
Κλασικές λαμογιές της Citroen Hellas για να πουλήσει....
Περαν της αεροτομής και του αυτοκόλλητου Activa ήταν και πιο φτωχή σε σχέση με τις κλασικές....


Ισχύει. Νομιζω δεν ειχαν προβολεις ομιχλης και ηλεκτρικους καθρεπτες (κατι μου λεει οτι δεν ειχαν και ΑΒS εκτος αν τις μπερδευω με τις leader).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Φεβ 2007, 02:05
Δημοσιεύσεις: 84
Τοποθεσία: Αθήνα
Κρα λέω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομιζω πως και τα 2 λιτρα δεν ηταν αυτόματα υδροενεργιτικα... hmmm
Επρεπε να το παραγγείλεις activa... Αλλα αυτο με μεγάλη επιφύλαξη...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
crazywolf έγραψε:
Δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομιζω πως και τα 2 λιτρα δεν ηταν αυτόματα υδροενεργιτικα... hmmm
Επρεπε να το παραγγείλεις activa... Αλλα αυτο με μεγάλη επιφύλαξη...


Eβγαινε η δίλιτρη με την Hydractive, ατμοσφαιρική και εβγαινε και η δίλιτρη ακτιβά με το τούρμπο κινητήρα και το σύστημε περιορισμού κλήσεων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Giorgos έγραψε:
:thumbdown
Δε λέει τότε, εκτός από λόγους εμφάνισης.
Αλήθεια μετατροπη μπορεί να γίνει από υδροπνευματική σε υδροενεργητική?


Οχι βέβαια !...
Ούτε στο εργοστάσιο δεν το αναλαμβάνουν !! :-))


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Δίλιτρη 8βάλβιδη και 16βάλβιδη είχαν υδροενεργητική.
Το '95 που βγήκε η Activa (2λιτρη τούρμπο), ενσωμάτωσαν στην υδροενεργητική το SCCAR (Σύστημα Περιορισμού Κλήσεων της Σιτροεν).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Εχει αισθητη διαφορα το συστημα περιορισμου κλησεων hmmm ;

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Καμμία σχέση απολύτως !

Το κακό είναι ότι είναι πολύ πιο σκληρή και γι αυτό την σταμάτησε η Citroen, γιατί ήταν εκτός της φιλοσοφίας της φίρμας...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Αύγ 2007, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Τζαμπα η διαφημιση δηλαδη, μουφα hmmm

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Αύγ 2007, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
...από τις πολλές που κάνουν για να μπορέσουν να πουλήσουν !...

Δεν κάθονται κάτω να σχεδιάσουν και να "αντιγράψουν" αυτούς που τα καταφέρνουν καλά, κοιτάνε με κολπάκια και διαφημιστικά τρικ να πετύχουν πωλήσεις...

:mad


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 39 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τρομπα φρενων Xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: tioklou
Απαντήσεις: 6
air-condition xantia 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: bxakias
Απαντήσεις: 28
Σχετικά για τις σφαίρες του xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήσεις: 27
ερωτηση για xantia και καπνο..μαλλον εκανα π@τ@τ@
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κόντρες με Xantia
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: tioklou
Απαντήσεις: 63
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ