_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
smpokos
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιαν 2007, 18:02
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31 Δημοσιεύσεις: 2112 Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
παιδια αυτο σκεφτομουν χθες το πρωι κοιταζοντας μια χανθια. σκεφτομουν βασικα αν ειχε βγει ποτε κουπε αυτοκινητο με υδροπνευματικη βασικα
συμφωνω μαζι σου αντώνη αλλα γιατι να καταδικάζεται στα χαρτια η τύχη ενος μοντέλου???
_________________ Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά.... ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010 http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA
...πούλησε που πούλησε τρελά το 406, αν έβγαινε και το Xantia χέσε μέσα... Θέμα οικονομικό είναι Αντώνη... Τι να τα κάνεις τα λεφτά, αμα δεν έχεις μία...
παιδια αυτο σκεφτομουν χθες το πρωι κοιταζοντας μια χανθια. σκεφτομουν βασικα αν ειχε βγει ποτε κουπε αυτοκινητο με υδροπνευματικη βασικα
Citroen SM
Όσο για την Xantia Coupe δε με ενθουσίαζει σαν σχεδιασμό.
Αν το αναλάμβανε ο Pininfarina (όπως και με το 406) θα έβγαινε κάτι καλό, αλλά ασύμφορο, αφού θα κόντραρε το "ομόσταβλο".
Αντίστοιχα είχε βγει πειραματικά και ΒΧ Coupe.
Κατάρχάς οι φωτογραφίες που έχεις βάλει είναι Photoshop !
Τα σχέδια της Coupe ήταν πολύ καλύτερα ...
Κατά 2ον , δεν νομίζω ότι το κόστος ανάπτυξης ενός τέτοιου μοντέλου θα είχε ενδιαφέρον εμπορικά για την Citroen , οπότε και (σωστα) δεν το εβγαλε στην παραγωγη
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση