Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
GEMI έγραψε:
Με υγραέριο αν δεν είστε επαγγελματίες ή δεν έχετε κανα πορσε καγιεν ή τσερόκυ 4500 κυβικών ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ !!

Κ όποιος θέλει να το συζητησουμε σοβαρά ας μου παραθέσει επιχειρήματα, όχι να βγάζει μία αριθμομηχανή κ να μιλάει υποθετικά λογαριάζοντας μόνο την διαφορά ανάμεσα στο βενζινοαέριο.. Ας βάλουν κ καμιά φλαντζούλα, κανα πιστόνι 7-8 αναλωσιματάκια όπως αισθητήρες, μπουζιά, θερμοστάτες κολάρα, 5-10 πάνε έλα στα συνεργεία κ τότε να δούμε πόσο κέρδισανε..


Μετά από σχεδόν 40.000 χλμ με υγραέριο, όχι μόνο εχω κάνει απόσβεση 1 φορά τα 1600 ευρώ που έσκασα (στα 24.000 την έκανα) αλλά παω τώρα για την δεύτερη. Η οποία απόσβεση μου πληρώνει το σήμα, κ την ασφάλεια. Ούτε λογαριασμούς ούτε τίποτα. Απλά στεγνά στοιχεία.

Την καλησπέρα μου.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
xantiamanolis έγραψε:
λοιπον μετα απο σκεψη και γενικοτερα μετα απο καποιες εξελιξεις αποφασισα να βαλω υγραεριο στο ξανθια Τα γενικα + και - του υγραεριου τα γνωριζουμε ολοι θελω ομως την βοηθεια οσων γνωριζουν το θεμα να με βοηθησουν με καποιες τεχνικες λεπτομεριες τι να προσεξουμε στην εγκατασταση (διελευση σωληνωσεων καλωδιων )καποια μυστικα, ισως καποια πραγματα λεπτομεριες που εχετε δει σε εγκατασταση και δεν σας αρεσε η ακομα και κατι εξυπνο που πραγματικα εκανε καλη εντυπωση.
Λοιπον το συστημα ειναι το lovato και μαλλον θα μπει 60αρα δεξαμενη σιγουρα στην θεση της ρεζερβας η τιμη του ειναι 1000ευρα κομπλε τοποθετημενο μαζι με την σφραγιδα του μηχ/γου για την πιστοποιηση.

Αυτοκινητο Citroen Xantia 1600 8v με 240.000 ησυχα χλμτρα με κωδικο κινητηρα BFZ


Ας πάρουμε παράδειγμα από την τελυταία φράση του φίλου που άνοιξε το νήμα.

Τα 240.000 χιλ. έγιναν με βενζίνη. Ας μας πει πόσες βλάβες είχε σε αυτό το διάστημα. Υποθέτω κ φαντάζομαι ..ελάχιστες εώς φυσιολογικές. Κ μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας.
Εδω 2ετίας αυτοκίνητα με μετατροπή lpg έχουν βλάβες που ξεπερνούν το κόστος ολόκληρης της μετατροπής όχι μόνο της διαφοράς σε βενζίνα. Κ μιλάμε για χρήση 50-80.000 χιλ. όσο προλάβανε να κάνουν μέχρι τώρα. Που σε νορμάλ χρήση κ βενζίνα πέρα από λάδια κ μπουζί δε θα αλλάζανε σε καμία περίπτωση. Άποψή μου δεν είναι θέμα μάρκας, εγκαταστάτη εμπειροτεχνίτη κλπ. Είναι από κατασκευής λάθος η μετατροπή.
1. Παίρνουν παράλληλα σήμα από αισθητήρες (μαπ κ λ) μπερδεύοντας τις τιμές που λαμβάνει ο εγκέφαλος.
2. Δεν υπολογίζουν σωστά την ρύθμιση στα μίγματα με αποτέλεσμα υψηλές κ στεγνές θερμοκρασίες.
3. Κ να ρυθμίσουν σωστά τα μίγματα, δεν υπολογίζουν την εξωτερική θερμοκρασία καυσαερίων στην πολλπαλή εξαγωγής κ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ με αποτέλεσμα οι θερμοκρασίες στον μισό κινητήρα να είναι νορμάλ, κ στην κεφαλή-πολλαπλή εξαγωγής-σύστημα εξάτμισης η θερμοκρασία να φτάνει από 800 βαθμούς που είναι το "νορμαλ" στους 1100 που καίει τα πάντα (μπουζί, καταλύτη, βαλβίδες, αισθ. λ΄κλπ κλπ).
4. Βάζουν λαδιέρα που ναι μεν μειώνει την θερμοκρασία στους 900 αλλά δεν βάζουν διακόπτη να γυρνάει σε βενζίνα για ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5.000 ΣΤΡΟΦΕΣ που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια ροπάλου να γυρνάει ο κινητήρας με υγραέριο. Εξ' ου κ που το υγραέριο λειτουργούσε κατά κάποιον τρόπο "νορμαλ" εντός πόλεως που οι στροφές είναι κατά κανόνα χαμηλές εξ' ου κ οι ταξιτζίδες LPG κλπ κλπ.
5. Δεν υπολογίζουν τον καταλύτη ο οποίος βουλώνει μετά από 10.000 χιλ. με την χρηση λαδιέρας, μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να αρπάξει κ φωτιά από τα καμένα λάδια στις κλυψέλες τους.
6. Δεν ενημερώνουν ότι οι ρυθμίσεις στο εγκεφαλάκι του LPG αλλάζουν από χειμώνα-καλοκαίρι για πολλούς κ διαφόρους λόγους όπως υγρασία, θερμοκρασία, ποιότητα, βαρος, πυκνότητα LPG κλπ κλπ.
7. Δεν ενημερώνουν ότι ο κάδος ή θερμοσίφωνας όπως λένε αλλάζει κάθε 4-6 χρόνια για λόγους ασφαλείας κ αποτελεί το μισό σχεδόν κόστος της μετατροπής .
Κ τόσα άλλα πολλά που ακόμα κ τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων μελετώντας τα τόσα χρόνια, ποτέ δεν έβγαλαν σε μαζική παραγωγή αυτοκίνητα LPG παράμόνο τα τελυταία χρόνια λόγω αυξημένης ζήτησης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
MeddlingMageGR έγραψε:
GEMI έγραψε:
Με υγραέριο αν δεν είστε επαγγελματίες ή δεν έχετε κανα πορσε καγιεν ή τσερόκυ 4500 κυβικών ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ !!

Κ όποιος θέλει να το συζητησουμε σοβαρά ας μου παραθέσει επιχειρήματα, όχι να βγάζει μία αριθμομηχανή κ να μιλάει υποθετικά λογαριάζοντας μόνο την διαφορά ανάμεσα στο βενζινοαέριο.. Ας βάλουν κ καμιά φλαντζούλα, κανα πιστόνι 7-8 αναλωσιματάκια όπως αισθητήρες, μπουζιά, θερμοστάτες κολάρα, 5-10 πάνε έλα στα συνεργεία κ τότε να δούμε πόσο κέρδισανε..


Μετά από σχεδόν 40.000 χλμ με υγραέριο, όχι μόνο εχω κάνει απόσβεση 1 φορά τα 1600 ευρώ που έσκασα (στα 24.000 την έκανα) αλλά παω τώρα για την δεύτερη. Η οποία απόσβεση μου πληρώνει το σήμα, κ την ασφάλεια. Ούτε λογαριασμούς ούτε τίποτα. Απλά στεγνά στοιχεία.

Την καλησπέρα μου.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Καλησπέρα κ από μένα :)

Φίλε μόνος σου είπες ότι έκανες επισκευή στον κινητήρα μετά το υγραέριο. Άποψή μου, ότι ναι μεν θα είχες πάλι πρόβλημα κ με την βενζίνη, εφόσον προυπήρχε όπως είπες, αλλά δε θα στο έβγαζε τόσο γρήγορα κ επιτακτικά. Επιπλέον έχεις 2 λιτρο κινητήρα με μεγαλύτερους θαλάμους καύσης κ ψυγείο, συν του ότι κάνεις απόσβεση λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης.
Αλλά .. αν δεν λάβεις κάποια μετρα από τώρα, όπως 2ους αισθητήρες μαπ κ λ, βγάλσιμο του καταλύτη κ προσθήκη water injection για πρόσθετη ψύξη + wideband ώστε να βλέπεις πυκνότητα μίγματος κ θερμοκρασία καυσαερίων (λόγω ποιότητας κ ρυθμίσεων LPG) πάλι θα έχεις τα ίδια προβλήματα στα επόμενα 40.000 χιλ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 22:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δημήτρη στο έχω ξαναπεί,μην συγκρίνεις το σύστημα το δικό σου,(η κορυφή για μένα),ούτε το αυτοκίνητο το δικό σου,(2λιτρο).
Ας πιάσουμε μια κατηγορία 1400-1600 κυβικά και ένα σύστημα της τάξης των 800 ευρώ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μάλλον κανείς επιλεκτική ανάγνωση των όσων γράφω. Πρόβλημα είχα και πριν το υγραέριο. Συγκεκριμένα έκαιγα λάδια, περίπου 1 λίτρο στα 1000χλμ. Μετά την εγκατάσταση το πρόβλημα δεν επιδεινώθηκε. Οπότε με κάποια λεφτά που βρήκα είπα να το φτιάξω. Άνοιξα το καπάκι κ βρήκα άλλη φλάτζα μέσα. Άρα ο προηγούμενος την είχε ανοίξει κ μάλιστα δεν είχε βάλει την αυθεντική. Μετά την επισκευή, κατά την οποία έβγαλα κ φωτογραφίες από τις βαλβίδες μου κ της ανέβασα στο φόρουμ, η κατανάλωση μειώθηκε αλλά δεν σταμάτησε λόγω του ότι υπάρχει μια μικρή διαρροή στο κάτω μέρος του κινητήρα. Το οποίο θέλει στεγανοποιηση. Μετά, βλέπουμε αν θέλει κ κάτι άλλο.
Άρα καταλήγουμε ξανά κ ξανά, ότι η δική μου περίπτωση είναι άσχετη με το υγραέριο. Και χωρίς να εχω Cayenne η Cherokee απόσβεση έκανα σχετικά γρήγορα. Σε έναν χρόνο κ 1 μήνα. Τα μόνα έξτρα έξοδα που είχα ήταν τα 80 ευρώ του ΚΤΕΟ, κ τα 60 ευρώ των ειδικών μπουζί της Bosch για υγραέριο. Κατά τα αλλά πραγματικά σου λέω, δεν εχω τίποτα να πω αρνητικό. Τελευταία φορά που επισκέφτηκα τον εγκαταστάτη μου ήταν στα 30.000 για να αλλάξω φίλτρο τρόμπας. Κόστος 25 ευρώ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μάλλον αναφέρεσαι στον Gemi,γιατί εγώ την γνωρίζω την ιστορία... :)

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Φεβ 2012, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
GEMI καμμια βλαβη στο μοτερ δεν ειχα και δεν εχω τραβα δες τι εχω αλλαξει στο αυτοκινητο για να δεις εαν εχει βγαλει βλαβες δεν αμφισβητω αυτα που λες αλλα τα ακουω για πρωτη φορα στο μονο που ξερω ειναι οτι η δ/ξ αλλαζει καθε 10 χρονια και καθε πεντε χρονια καποια αλλα εξαρτηματα θα συμφωνησω οτι ειναι ενα μοτερ με 200000+ και εχει μια φθορα και αυτο με φοβιζει λιγακι
μανθο εσυ που εισε γνωστης των πραγματων ισχυουν τα παραπανω που γραφει ο συμφουριτης GEMI θελω ρε παιδι μου μια δευτερη γνωμη

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2081
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
απάντα γιατρέ μου να μαθαίνουμε και εμείς οι άρρωστοι :)

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Αν βάλετε κ ένα wideband να βλέπετε τα μίγματα κ την θερμοκρασία καυσαερίων συγρκιτικά με βενζίνη-υγραέριο θα σας λυθούν όλες οι απορίες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
M.M έγραψε:
Μάλλον αναφέρεσαι στον Gemi,γιατί εγώ την γνωρίζω την ιστορία... :)


ε προφανώς Μάνθο :) Απλα όταν έγραφα το μήνυμα απάντησες πρώτος απο πάνω!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
GEMI έγραψε:
Αν βάλετε κ ένα wideband να βλέπετε τα μίγματα κ την θερμοκρασία καυσαερίων συγρκιτικά με βενζίνη-υγραέριο θα σας λυθούν όλες οι απορίες.


Μπορεί και να έχεις δίκιο, αλλα κανεναν δεν ενδιαφέρουν αυτα. Απο τη στιγμή που παίζει το σύστημα, τελείωσε το θέμα. Δλδ πόσες χλμ χιλιόμετρα κατα σένα, πρέπει να κάνει ενα αυτοκίνητο για να σου αποδείξει οτι δεν εχει πρόβλημα με το αέριο? Εγω έχω κάνει 40.000. Δεν σου φτάνουν? Δεν είναι αρκετά? Τι άλλο θες.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Πρόβλημα δε δημιουργείται πάντα ή σταδιακά με το υγραέριο, αλλά όταν ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες. Για αυτό λέμε ότι πρέπει να παρακολουθείς.
Κ δε φαίνεται στον πίνακα γιατί αυτό μετράει στον θερμοστάτη, αλλά με αισθητήρα wideband που βλέπεις τις θερμοκρασίες εξόδου.
Δηλ. μπορεί να είσαι οκ για 40.000 χιλ. όπως λες αλλά σε ένα παρατεταμένο ταξίδι ή σε μποτιλιάρισμα ή καύσωνα το καλοκαίρι να δημιουργηθεί το πρόβλημα. Το οργανάκι μπορεί να σε σώσει κάνοντας μία στάση πχ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
κλασσικες παθογενειες ελληνικων φορουμ...

Βγαινει ο ενας συμφορουμιτης και λεει οτι εβαλε υγραεριο και εκανε 40000χλμ
1.Δε λεει το συστημα του
2. Δε λεει το κυβισμο του
3. Δε λεει τη παλαιοτητα του
4. Δε λεει το τροπο οδηγησης του
5. Χωρις να ξερω τα 40000 χλμ ειναι αρκετα για ασφαλη συμπερασματα?

Ο αλλος συμφορουμιτης λεει οτι το συστημα του προηγουμενου ειναι κορυφη αλλα δε το κατονομαζει...και για μενα αυτο ειναι το παραδοξο...εδω μπαινουμε για να βρισκουμε και να συζηταμε φτηνες και αξιοπιστες λυσεις...αυτη την ιστορια σχετικα με τη κατονομασια τη θεωρω ασκοπη..αν καποιος προτεινει μαπα πραγματα θα ερθει ο καιρος που θα φαει κραξιμο...

και τελος ο προλαλησαντας θετει καποια ερωτηματα σχετικα με τροπο εγκαταστασης, τροπο οδηγησης-αποσβεσης κτλ τα οποια μεν προβληματιζουν αλλα κανεις δε δινει μια απαντηση.....και εδω προκυπτει το ερωτημα αν τα εχει βιωσει και τα γραφει η ποιες ειναι οι πηγες του...

Για να προλαβω αντιδρασεις: εχουν ανταλλαγει πανω απο δεκα ποστ εδω και απειρα αλλα σε τοσα αλλα θεματα και απαντησεις σαν αυτες που ζηταει ο Μανωλης (αν καταλαβαινω καλα οτι ειναι το ονομα του) δε δινονται

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε ξανθέ,εδω δίνονται όλες οι απαντήσεις,γιατί όλοι είμαστε μια οικογένεια και προσπαθούε ο ένας να βοηθήσει τον άλλον.
Ο Δημήτρης φοράει Icom,για μένα η κορυφή,αλλά και πανάκριβο.Του Δημήτρη το C4,είναι δίλιτρο με οτι αυτό συνεπάγεται.
Αυτά που λέει ο Gemi θεωρητικά είναι σωστά 100%.Απο εκεί και πέρα πρακτικά τι θα βγεί στον καθένα κανείς δεν το ξέρει,είναι καθαρά θέμα τύχης.
Αν έχεις προσέξει απο το δικό μας φόρουμ μόνο ο Δημήτρης είναι απροβλημάτιστος με το υγραέριο,αλλά έσκασε 1.700 ευρώπουλα.
Στη θέση του Μανώλη δεν θα έβαζα υγραέριο,το εργαλείο του είναι παλιό,με οτι αυτό συνεπάγεται και δεν πιστεύω να κάνει πάνω απο 50.000 χλμ το χρόνο.
Ο υποφαινόμενος,με αυτοκίνητο του 2008,και κάνοντας 90.000 με 100.000 χλμ το χρόνο,δεν βάζει υγραέριο που και λόγω δουλειάς,βρίσκει το καλύτερο με 600 ευρώ,γιατί βλέπει καθημερινά και βλάβες απο υγραέριο.
Οπότε,είναι θέμα του καθενός προσωπικά το τι απόφαση θα πάρει.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Χαντια 1600 8ν και υγραεριο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2012, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Έχεις ένα δίκιο. Σύστημα Icom JTG υγρού ψεκασμού, η αλλιώς 5ης γενιάς. Αυτοκίνητο C4 2λίτρο 2005, τιμή συστήματος πριν 2 χρόνια 1600 ευρώ. Τώρα παίζει να έχει ανέβει γύρω στα 200 ευρώ. Εγκαταστάτης Μπιρμπος στου Ρέντη.
Τρόπος οδήγησης ήρεμος, χωρίς ξεσπάσματα αλλά στις ευθείες... όσο πάει.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 50 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρώτες εντυπώσεις με υγραεριο σε C5 II 2000 cc
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: dpierr
Απαντήσεις: 25
Φλάτζα σε 1600 8v turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
SOS Πρόβλημα με εγκέφαλο C4 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ