Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν 2019, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εικόνα

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επιτέλους λοιπόν μετά από κανα δυο χρόνια, λίγο το'να λίγο τ'αλλο, κατάφερα να τελειώσω όλες τις διακλαδώσεις που χάναν,
με τελευταία την πίσω διακλάδωση των μπουκαλών.

Εικόνα

Επιπλέον της διακλάδωσης, αλλάχθηκε και το σωληνάκι που πάει από την συγκεκριμένη διακλάδωση ---> στη μεταλλική σωλήνα κάτω απ'τ'αμάξι
και συνδέθηκε σε προσαρμογέα που έφτιαξα με λαστιχένιο σωλήνα.
Μπήκε ένα μικρό μήκος λαστιχένιου σωλήνα για καύσιμα, περί τα 20 εκατοστά, ενισχυμένου φυσικά,
που απ΄τη μια μεριά έπιασε στο μεταλλικό σωλήνα που πάει μπροστά

Εικόνα

δε διακρίνεται και τόσο γιατί είναι πίσω απ΄το σωληνάκι της βενζίνης. Εκεί που φαίνεται ο σφυκτήρας είναι η σύνδεση.
Κι απ'την άλλη άκρη του λαστιχένιου σωλήνα, μπήκε ανταπτοράκι για σωληνάκι 4x6
όπου "κούμπωσε" το τεφλονένιο σωληνάκι (φυσικά καλυμένο με θερμοσυστελόμενο) που έρχεται από τη διακλάδωση.

Εικόνα

Έγινε και μια τελευταία επέμβαση στην ίδια γραμμή, στο εμπρός μέρος όμως, στο σημείο που ο ίδιος μεταλλικός σωλήνας ξαναγίνεται πλαστικός.
Μπήκε κι εκεί μια αντίστοιχη "προσαρμογή/μετατροπή" για να συνδεθεί πιο εύκολα το τεφλονένιο σωληνάκι
που πάει στην εμπρός διακλάδωση.

Εικόνα

Το ψιλοσκισμένο θερμοσυστελόμενο έγινε για να χειριστώ καλύτερα το ρακοράκι, τι να κάνουμε....μικρό το κακό.

Και με όλα τελειωμένα πλέον έχουμε :
διακλάδωση πλαστικών σωλήνων απ'τα ρομποτάκια

Εικόνα

διακλάδωση επιστροφών από μπουκάλες

Εικόνα

και τέλος μια καλύτερη άποψη της πρώτης-πρώτης διακλάδωσης που έγινε, για τις επιστροφές του συσωρευτή και των ρομπότ,
όπου διακρίνεται και ο σωλήνας επιστροφών φρένων, που μπήκε κι αυτός σε ανύποπτο χρόνο
Μη τον βλέπετε έτσι γυμνό, κι αυτός καλυμμένος είναι, απλά το θερμοσυστελόμενο
ξεκινάει λίγο πιο κάτω και έχω αφήσει ένα μικρό κομμάτι ακάλυπτο.

Εικόνα

οι χαλκοσωλήνες στις διακλαδώσεις καλύπτονται με ελαστικό σωλήνα, όπως φένεται στην τελευταία φωτό,
απλά τις "ξεγύμνωσα" για τις ανάγκες της φωτογράφισης.
Και μια συνολική άποψη της μακαρονάδας.
Λίγο παλιότερη φωτο βεβαίως, δεν υπάρχει το σωληνάκι απ'την αντλία φρένων.

Εικόνα

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ωραια δουλεια......και το καλυτερο...βλεπεις την ροη υγρου

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Έτσι έτσι, γι'αυτό άφησα και αρκετά σημεία ακάλυπτα, που ήξερα πως δε θα ακουμπάνε πουθενά,
δε θα χτυπιούνται και θα είναι ασφαλή, ώστε να υπάρχει οπτική επαφή με το υγρό.
Σε άλλα σημεία που περνάνε οι σωλήνες έχουν καλυφθεί για πλήρη προστασία.
Είπαμε, λίγο ακριβούτσικη μετατροπή και φυσικά μπορεί να γίνει και με λιγότερα λ7,
αλλά ήθελα να κάνω απλά δοκιμή.
Τελικά ανακάλυψα πως εκτός από τεφλόν μπορεί να μπει και το απλό πολυαμίδιο που είναι στο 1/10 της τιμής.....
:lol :lol
το πέτυχα σε ένα εδάφιο του manual που είχα βρει για GS-GSA και το'γραφε εκεί,
και λέω.....πωωω.....λίγο αργά το είδαμε.
Αλλά και πιο πριν να το βλέπαμε, εγώ πάλι στο ακριβό θα πήγαινα.
Τώρα σειρά έχει η μπροστινή δαγκάνα του φρένου.
Ξέρει κανείς αν τα σωληνάκια των φρένων εκεί στις δαγκάνες, συνδέονται με λαστιχάκια για στεγανοποίηση?
ή στεγανοποιούν όπως τα σύγχρονα? μέταλλο με μέταλλο?

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap :love GS/GSA :love

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2020, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Έπος :laugh
Εικόνα

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2020, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :agree :salute

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
nonos έγραψε:
Έπος :laugh
Εικόνα


Ξαναχτύπησε ο Νονός.... :D :agree

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κορυφαία διαφήμιση. Μόνο στα 70s αυτά... :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 17:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Τωρα τι να λέμε πάλι...είχαν την καλυτερη αναρτηση. Πολύπλοκη τεχνολογια αλλά τότε πουλαγε πολύ! Τώρα μας αφήσανε με τα σιδερένια ελατήρια και τους ημιάκαμπτους...Μεσαίωνας...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2020, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για αυτο συνεχιζουμε ακαθεκοτοι με χαντια

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2020, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Eνώ εγώ με ιππότη του Μεσαίωνα, του οίκου Βαλουά... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μετά από αρκετό καιρό, και πολλές ακαθαρσίες και λάσπες αναθυμιάσεων από το καπάκι της κεφαλής που έχανε
(λόγω κλοτσημένου μπουζονιού), ο πολλαπλασιαστής άρχισε να μην λειτουργεί καθόλου καλά,
επειδή απλά τα φισάκια του ήταν λερωμένα από μούργα και μπίχλες.
Αποτέλεσμα: δυσκολία εκκίνησης, δυσκολία και κραδασμοί στο ρελαντί, αλλά και σβήσιμο αν έκλεινε το τσοκ
πριν ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο.
Το πρώτο που έγινε ήταν το μπουζόνι και το καπάκι, που βγήκαν, ανοίχθηκε λίγο παραπάνω το πάσο του μπουζωνιού,
και ξανατοποθετήθηκαν, με φλαντζόκολλα της Permatex.

Κι αφού λύθηκε οριστικά το θέμα των αναθυμιάσεων και των διαρροών (τουλάχιστο από το καπάκι)
περάσαμε στο δεύτερο μέρος, στην βελτίωση του συστήματος ανάφλεξης, με κόλληση των καλωδίων
στα φισάκια του πολλαπλασιαστή, και τοποθέτηση νέου τύπου φίσας, με στεγανοποιητικούς δακτύλιους,
που παρέχει πλήρη προστασία από υγρασίες, σκόνες, αναθυμιάσεις και πάσης φύσεως μπίχλες.
Η συνέχεια επί της οθόνης:

https://youtu.be/4okhYeETt_A

Κι από κει που χρειαζόταν καμιά 15-αριά μιζιές για να πάρει μπρος, (κι αν....)
πλέον το GS-άκι παίρνει μπρος στη μία, δύο, άντε τρεις μιζιές, βαριά βαριά.

Μπήκε ταυτόχρονα και αντιτριβικό λαδιού για να δούμε αν κάνει δουλειά,
μιας που προσφέρεται το αυτοκίνητο για τέτοιου είδους πειραματισμούς.

_________________
Keep the shiny side up


Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Κυρ 26 Δεκ 2021, 02:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Zach8 έγραψε:
Μετά από αρκετό καιρό, και πολλές ακαθαρσίες και λάσπες αναθυμιάσεων από το καπάκι της κεφαλής που έχανε
(λόγω κλοτσημένου μπουζονιού), ο πολλαπλασιαστής άρχισε να μην λειτουργεί καθόλου καλά,
επειδή απλά τα φισάκια του ήταν λερωμένα από μούργα και μπίχλες.
Αποτέλεσμα: δυσκολία εκκίνησης, δυσκολία και κραδασμοί στο ρελαντί, αλλά και σβήσιμο αν έκλεινε το τσοκ
πριν ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο.
Το πρώτο που έγινε ήταν το μπουζόνι και το καπάκι, που βγήκαν, ανοίχθηκε λίγο παραπάνω το πάσο του μπουζωνιού,
και ξανατοποθετήθηκαν, με καινούρια φλάντζα περμανίτη και φλαντζόκολλα της Permatex.

Κι αφού λύθηκε οριστικά το θέμα των αναθυμιάσεων και των διαρροών (τουλάχιστο από το καπάκι)
περάσαμε στο δεύτερο μέρος, στην βελτίωση του συστήματος ανάφλεξης, με κόλληση των καλωδίων
στα φισάκια του πολλαπλασιαστή, και τοποθέτηση νέου τύπου φίσας, με στεγανοποιητικούς δακτύλιους,
που παρέχει πλήρη προστασία από υγρασίες, σκόνες, αναθυμιάσεις και πάσης φύσεως μπίχλες.
Η συνέχεια επί της οθόνης:

https://youtu.be/4okhYeETt_A

Κι από κει που χρειαζόταν καμιά 15-αριά μιζιές για να πάρει μπρος, (κι αν....)
πλέον το GS-άκι παίρνει μπρος στη μία, δύο, άντε τρεις μιζιές, βαριά βαριά.

Μπήκε ταυτόχρονα και αντιτριβικό της Wynn's για να δούμε αν κάνει δουλειά,
μιας που προσφέρεται το αυτοκίνητο για τέτοιου είδους πειραματισμούς.


Τέλειος, συγχαρητήρια!

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2020, 02:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πολλά μπράβο!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 68 από 70 [ 1037 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron