Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 04:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2020, 08:34 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Ωραία πράγματα!!

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 00:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ζάχο πάντα μάχιμος. Πραγματικά μπράβο που την κρατάς ακόμα!
Βρήκα αυτή τη φωτογραφία στο διαδίκτυο τραβηγμένη προ λιγων εβδομάδων και μου θύμισε τη δική σου, αν δεν είναι τελικα η δική σου!

Εικόνα

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 06:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 756
nonos έγραψε:
Ζάχο πάντα μάχιμος. Πραγματικά μπράβο που την κρατάς ακόμα!
Βρήκα αυτή τη φωτογραφία στο διαδίκτυο τραβηγμένη προ λιγων εβδομάδων και μου θύμισε τη δική σου, αν δεν είναι τελικα η δική σου!

Εικόνα


GS δεύτερης γενιάς με προφυλακτήρες και ζάντες GSA..;

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Δεκ 2020, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αυτά βλέπω κι εγω :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2021, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αμάν, μας πιάσαν.....στα πράσα.... :lol :lol :lol :lol
ναι εγώ είμ' αυτός.
Πήγα τις προάλες σε φανοβαφείο που έκανα δουλειά στη C5, και είναι ωραίοι τύποι
αλλά μόλις το είδε ο βαφέας, απογοητεύτηκε, "ξέχνα το " με λέει, και μιλούσε για τις λαμαρίνες,
δύσκολα να βρεις τρόπο να κάνεις κάτι για τις σκουριές στα πίσω φτερά.
Κι έχει κι απ'τις δυο μεριές θέμα.
Για πόρτες δεν υπάρχει θέμα, βρήκα από αγγλία 400€ η μία, αλλά το πίσω φτερό είναι σε απελπιστική κατάσταση
Οπότε, μιας που δεν πρόκειται να πάει για εξωτερικές δουλειές τώρα σύντομα
είπα να ασχοληθώ με τα υπόλοιπα.
Εξ ου και όλα αυτά τα προτζεκτάκια με τα υδραυλικά και τον πολλαπλασιαστή.
Και μιας που προσφέρεται το μοτέρ, είπα να δοκιμάσω και αυτό το αντιτριβικό της Wynn's, να δω τι πιάνει.
Πρέπει όντως να κάνει δουλειά. Στην δεξιά κεφαλή πρέπει να υπάρχει μια βαλβίδα που χτυπάει
και ακουγόταν αρκετά, και μετά από καμιά ωρίτσα λειτουργίας με το αντιτριβικό,
παρατηρώ πως το συγκεκριμένο χτύπημα ακούγεται λιγότερο. Όχι ότι έγινε και τίποτα.
Η βαλβίδα πάλι χτυπάει, απλά δεν ακούγεται όπως πριν, κάτι που με οδηγεί στο συμπέρασμα πως
κάτι κάνει αυτό το αντιτριβικό.
Θα το παρακολουθήσω και θα βγάλω άκρη.
Το κρίμα είναι πως εκεί που τ'αφήνω, πάει κάποιος έξυπνος και τρυπάει τα λάστιχα απ'τη μεριά του πεζοδρομίου.
Έτσι όπως φαίνεται στη φωτό, με τα εξωτερικά λάστιχα κανονικά, δε ξεχωρίζει,
αλλά άμα πας από την μεριά του πεζοδρομίου, γέρνει.
Αναγκάστηκα τους έβαλα και σημείωμα στο ταμπλό, να μη τα ξεφουσκώνουν, γιατί με ξεφούσκωτα λάστιχα
δεν μπορεί να κουνηθεί αν ενοχλεί, αλλά είναι μπάζα, δε καταλαβαίνουν.
Πρέπει κάποια στιγμή μετά τις γιορτές να φτιάξω ένα ένα τα λάστιχα, και μάλιστα να τ'αλλάξω.
Το εμπρός δεξιά έκανε ρωγμή κατά μήκος του πέλματος. Πάλι καλά δε μου'παν τίποτα στο κτεο.
Ε....έχει δουλειά να γίνει.
Το άλλο που θέλω να κάνω είναι να αλλάξω το σωληνάκι προσαγωγής της αντλίας.
Πήρα ήδη σωλήνα τεφλόν μισή ίντσα, και έφτιαξα ανταπτοράκι για να μπει στο ταφάκι της αντλίας
απλά πρέπει να κάνω κάποια στιγμή το άνοιγμα της μούρης και να του βάλω χέρι.

Εύκολο, αλλά χρόνο δε βρίσκω. Θα γίνει κι αυτό βίντεο όμως. .....


Α και όσο για το αμάξι, ούτε που ήξερα πως είναι 2ης γενιάς, απλά απ'την αρχή ήξερα πως ήταν GS σε GSA.
Ο προηγούμενος πρέπει να το κοπάνησε κάπου, και προφανώς στο φανοβαφείο τον πείσαν να το κάνουν αλλαγή,
ίσως γιατί δεν βρίσκαν ανταλλακτικά????..... ποιος ξέρει, πάντως εκτός από το εξωτερικό, αλλάξαν και το ταμπλό.
Βάλαν από GSA. Κι εκείνο πρέπει να του αλλάξω τις λάμπες....

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιαν 2021, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ζάχο είναι πολύ ενδιαφέρων όλα αυτά! Τουλάχιστον για εμένα! Εγώ θαυμάζω τη δουλειά που κάνεις και ξέρω ότι τη κρατάς με νύχια και με δόντια καθώς είναι αρκετά ταλαιπωρημένη από τα χρόνια. Εδώ εγώ με αυτοκίνητα 25+ και 26+ ετών και βλέπω ότι θέλει προσωπική ενασχόληση, πρέπει να το θέλεις.
Αν θέλεις μπορείς να εγγραφείς και εδώ που ειμαστε μια.παρεα με εξαιρετικό κλίμα η οποία αφορά μόνο τις κλασσικές citroen: http://www.my2cv.gr
Οτιδήποτε από φανοποια μπορεί να βρεθεί από Ελλάδα εύκολα και φτηνά. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει αγγελία στο car.gr για πίσω φτερά πχ. Πόρτες μπορώ να σου βρω εγώ :thumb και γενικά Αθήνα υπάρχουν πολλά ακόμα.
Κατά τ' αλλά η κακεντρέχεια όσων τους φαίνεται κάτι παλιό είναι τρομερή κάποιες φορές.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιαν 2021, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Το 2cv το'χω δει και παλιότερα, και ακόμα δεν εδέησα να το επισκευθώ εκτενώς. Έχω ακούσει όντως καλά λόγια.
Θα περάσω κάποια στιγμή κι από κει.
Το θέμα με την εξωτερική εμφάνιση είναι διπλό. Αυτή τη στιγμή μου σκάνε τα λάστιχα επειδή το'χω συνέχεια
παρκαρισμένο στο ίδιο σημείο, και ακόμα και ΑΦΟΥ το έχει μάθει όλη η γειτονιά,
δεν λέει κανείς τίποτα, δεν έχει κανείς πρόβλημα, ακόμα κι ο δήμος,
και κάποιος προφανώς έχει θέμα που πιάνω συνέχεια τη συγκεκριμένη θέση.
Ποτέ δεν είχα παρόμοιο θέμα όταν το άφηνα αλλού.
Κι αν βιαστούμε να πούμε "ας αλλάξει θέση", θα πρέπει να ξέρουμε πως εξυπηρετεί σκοπό στην συγκεκριμένη θέση.

Υπάρχει λοιπόν η σκέψη πως αν είχε "καλή" εξωτερικά εμφάνιση, μπορεί να το έβλεπαν αλλιώς και να μην του βάζαν χέρι.
Απ'την άλλη, αν είχε καλή εμφάνιση, με ωραίο γυαλιστερό χρώμα κλπ, μπορεί ο ίδιος που μου σκάει τα λάστιχα
να περνούσε με το κλειδί και να έκανε τίποτα άλλο..... και τσάμπα η βαφή και ο κόπος,
οπότε με την εξωτερική εμφάνιση δεν καίγομαι και τόσο πολύ να το προχωρήσω, μιας που είναι ρουλέτα,
μπορεί να μου κάνουν, ή μπορεί να μη μου κάνουν τίποτα.
Επιπλέον, τα λαμαρινο-ανταλλακτικά καλό είναι που μπορούν να βρεθούν στην Ελλάδα, αλλά δεν υπάρχουν τα φράγκα.
Και μιλάω για καινούριο. Οι πόρτες που ανέφερα από Αγγλία είναι καινούριες.
Και ακόμα κι αν πούμε πως καταφέρνουμε και την κάνουμε την εργασία, ίσως να τραβάει το μάτι περισσότερο.
Και το μάτι δεν είναι πάντα "καλό".
Εδώ βλέπουμε τι έχουμε τη στιγμή που η εξωτερική εμφάνιση είναι χάλια, φαντάσου τι έχει να γίνει αν ήταν και γυαλιστερό.
Θα πρέπει να σταθμεύει σε προστατευμένο χώρο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Οπότε για την εξωτερική εμφάνιση, το αφήνω λίγο να μοιάζει ντενεκές, μιας που τους ντενεκέδες
δεν τους πολυ-πλησιάζει το κακό το μάτι. Εκτός από τα λάστιχα.
Ελπίζω τώρα που έβαλα το σημείωμα, και αφού τα φτιάξω, να το διαβάσει ο έξυπνος και να το ξανασκεφτεί.

Μια τετράδα σωστές ζάντες όμως δε θα με χαλούσαν, μιας που αυτές είναι στραβωμένες και διαβρωμένες,
και αναγκάζομαι κι έχω σαμπρέλες σε όλες.
Κάποια στιγμή είχε στο car.gr τετράδα ζάντες για GS-GSA αλουμινένιες. Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου που δεν τις τσίμπησα.
Κι ας ήταν αλουμινένιες. Τεσπα, θα τη βρω την άκρη.
Προς το παρών, ασχολήθηκα λίγο με την μετώπη, της άνοιξα πάσα στις βίδες, και τις καθάρισα,
και μιας που δεν ανοίγαν τα βιδάδικα να πάρω Μ7 βίδες, έφερα από Αγγλία μια δεκάδα καινούριες να βάλω,
γιατί οι παλιές είχαν γίνει οι περισσότερες για πέταμα απ'τη σκουριά.
Αύριο μεθαύριο θα δοκιμάσω να βάλω και σωλήνα τεφλόν στην τροφοδοσία της βενζίνης, από το φιλτράκι προς το καρμπιρατέρ
για να δω τι θα κάνει, κι άμα κρατήσει, θα βάλω και στο υπόλοιπο κομμάτι προς τα πίσω.

Για όποιον ενδιαφέρεται, ανέβασα στο google.drive ένα φάκελο με 10 pdf σέρβις μάνουαλ για GS-GSA.
Έκανα και ξεχωριστό θέμα.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2021, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μετά την αποκατάσταση της αξιοπιστίας του πολλαπλασιαστή, ξεκόλλησε το καλωδιάκι της ηλεκτροβάνας του ρελαντί
στο καρμπιρατέρ.
Αφού κολλήθηκε κι αυτό με καλάι και μονώθηκε με υγρή μονωτική ταινία, αλλάχθηκε το σωληνάκι της βενζίνης
με τεφλονένιο, όχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο, απλά και μόνο για δοκιμή μακροζωίας.
Αλλάχθηκε το κομμάτι από την αντλία μέχρι το καρμπιρατέρ, και ένα μέρος του έγινε από χαλκοσωλήνα ενώ το υπόλοιπο
μπήκε τεφλόν.
Λόγω κλειστής αγοράς, δεν είχα θερμοσυστελόμενο να περάσω στον χαλκοσωλήνα, και γι'αυτό τον βλέπουμε
έτσι μούμια με αυτοβουλκανιζόμενη ταινία σιλικόνης.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα

Και μερικές φωτό από την νέα σωλήνωση επιστροφών του συσσωρευτή από χαλκοσωλήνα Φ15 και τεφλόν 10/12

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2021, 08:30 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2021, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αυτή η αυτοβουλκανιζόμενη ταινία 1-2 φορές που την έβαλα σε λάστιχο ποτίσματος δεν έκανε τίποτα. Ψιλο-κολάει αλλά δεν αντέχει πίεση. Βέβαια στο χαλκοσωλήνα δεν έχεις τέτοιο θέμα. Αλήθεια γιατί την έβαλες, για την οδείδωση;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2021, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Έχω δει παλιότερα σε χαλκοσωλήνα απροστάτευτο, και έχω υπόψη κιόλας, ότι ο χαλκός άμα δεν προστατεύεται, πιάνει πρασινάδες,
σαν όξύδωση όπως λες, οπότε όπου βάζω χαλκό κοιτάω να τον προστατεύω όσο μπορώ.
Για να μην πρασινίσει σαν το άγαλμα της ελευθερίας.
Συνήθως προτιμώ το θερμοσυστελόμενο, γιατί αγκαλιάζει πολύ ωραία τον σωλήνα, ότι καμπύλη και να'χει, και δείχνει και πολύ ωραίο,
ΚΑΙ προστατεύει και από τυχόν χτυπήματα, ή κραδασμούς, ή ξυσίματα λόγω κραδασμών σε κάποιο σημείο.
Εδώ το'χω βάλει σε λεβιέδες ταχυτήτων και δεν καταλαβαίνει τίποτα, αλλά και σε μηχανοστάσιο που το'χω βάλει,
πάλι είναι σούπερ σκληροτράχηλο, οπότε το αγαπώ και το προτείνω.
Έλα όμως που δεν είχα την κατάλληλη διάμετρο, οπότε όπως είπα, το κάναμε μούμια με σιληκονένια ταινία.
Για τον ίδιο λόγο έβαψα και τον χαλκοσωλήνα των επιστροφών μαύρο.

Αυτή η ταινία που έβαλα δεν είναι η τυπική αυτοβουλκανιζόμενη που πουλάν για μπάλωμα λάστιχου ποτίσματος.
Είναι σιληκονένια. Έχει άλλη υφή. Και απ'ότι είδα κι εγώ ΔΕΝ κάνει για να μπαλώνεις λάστιχο για πότισμα.
Ούτε και την κανονική αυτοβουλκανιζόμενη δεν την έχω για μπάλωμα λάστιχου ποτίσματος. Κι ας είναι κι ακριβή.
Μόνο για μόνωση την έχω καλή. Για επένδυση καλωδίων. Εκεί πραγματικά δίνει ρέστα και την προτείνω.
Και αντέχει ΚΑΙ στη ζέστη του μηχανοστάσιου.
Αλλά για να μπαλώσεις λάστιχο ποτίσματος......δεν την έκοψα ποτέ ικανή, κι ούτε την προσπάθησα.

Στην δε 5η σειρά φωτο, στην αριστερή, φαίνεται ελαφρώς η ηλεκτροβάνα του καρμπιρατέρ με το καινούριο καλώδιο
και με την υγρή μονωτική ταινία απλωμένη πάνω της για προστασία, μόνωση και αδιαβροχοποίηση.

Για όποιον τυχόν έχει απορία, τι είναι αυτό στο ακροφύσιο της βενζίνης στο καρμπιρατέρ.
Το ακροφύσιο βενζίνης του καρμπιρατέρ είναι ένα σωληνάκι με εξωτερική διάμετρο 6 χιλ.
κι απ'ότι το'κοψα πρέπει να είναι ορειχάλκινο.
Και είναι ίσιο, δεν κάνει δηλαδή μπιμπίκι στην άκρη για στεγανοποίηση.
Είναι παρ'όλα αυτά φτιαγμένο να δέχεται λαστιχένιο σωληνάκι εσωτ. διαμέτρου 6 χιλ.
Από την πρώτη μέρα που περιήλθε το αυτοκίνητο στην κατοχή μου, αυτό το ρημάδι το σωληνάκι κουνιόταν.
Γυρνούσε στη θέση του μέσα. Δεν ήταν καλά πιασμένο. Δεν ήταν τέλος πάντων όπως θα'πρεπε.
Κάποια στιγμή λοιπόν το βαρέθηκα και του'βαλα εποξική κόλλα που γίνεται πέτρα, μπας και σταθεροποιηθεί.
Σταθεροποιήθηκε, αλλά όπως φαίνεται στις φωτό, δεν είναι πλήρως στεγανό. Ένα ελάχιστο χάνει.
Γι'αυτό και γυαλίζει.
Αν γνωρίζει κάποιος κάποια λύση για να στεγανοποιηθεί, και να σταθεροποιηθεί και να μη γυρίζει
ας την μοιραστεί μαζί μας.

Παρ'όλα αυτά, ακόμα και ίσιο που είναι το ακροφύσιο, το σωληνάκι τεφλόν αν και "πλαστικό", έχει ελαστικότητα αρκετή
ώστε να πιάσει μαγκωτά το ακροφύσιο και να στεγανοποιήσει. Με τα επιπλέον μανίκια από δυο αμέσως μεγαλύτερης
διαμέτρου σωληνάκια, φτιάξαμε ένα συμπαγές σωλήνα, τον οποίο μπορούμε να σφίξουμε στη θέση του
με τυπικούς σφηγκτήρες, για επιπλέον στεγανοποίηση αλλά και για να μη φύγει.
Το σωληνάκι είναι το λεγόμενο 6/8, 6χιλ. εσωτερική, 8 χιλ. εξωτερική διάμετρο,
και αντίστοιχα πάνε και τα μεγαλύτερα: 8/10 και 10/12.
10/12 τεφλόν είναι και το σωληνάκι των επιστροφών του συσσωρευτή. Και μάλιστα από ebay. (Ωραίος ο κινέζος).

Επίσης, όσον αφορά τα ρακόρ στον χαλκοσωλήνα.
Είναι κολλημένα με καλάι. Τα ρακόρ αυτά που βρήκα, είναι επινικελωμένος ορείχαλκος, το οποίον σημάινει
πως πιάνει το καλάι μια χαρά.
Γι'αυτό και φτιάχτηκε με μεγάλη ευκολία το κολεκτοράκι στις επιστροφές του συσσωρευτή.
Φαίνεται στο βάθος, στις φωτογραφίες με την επιστροφή του συσσωρευτή.

Πλέον με αυτές τις μικρολεπτομέρειες, το αυτοκίνητο έχει ανέβει σε αξιοπιστία αρκετά σκαλοπάτια πιο πάνω.
Πλέον παίρνει μπρος τσακμάκι με το πρώτο. Και μάλιστα με τον τρόπο που φαίνεται στο βίντεο.
Κάνει να γυρίσει, κάνει ένα "ζουκ-ζουκ" και αμέσως παίρνει. Μεγάλη υπόθεση σ'αυτά τα παλιά μοτέρ.

Και μάλιστα εγώ κάνω και τη άλλη σκέψη:
Έχω κάνει με μεγάλη ευκολία όλα αυτά τα πραγματάκια στα υδραυλικά και στην τροφοδοσία και στην ανάφλεξη κλπ.
Και ένα τόσο "παρατημένο" αυτοκίνητο, έχει φθάσει σε σημείο να είναι εξίσου αξιόπιστο με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Σκέφτομαι αυτούς που έχουν ξοδέψει χρόνο και χρήμα να φέρουν το δικό τους GS-GSA σε μια ωραία κατάσταση
με ωραίο εξωτερικό, χωρίς σκουριές και τρύπες, χωρίς προβλήματα στο σαλόνι, στα πλαστικά, στα παράθυρα, στις πόρτες κλπ.
Με μόλις 100-150 € θα μπορούσαν να κάνουν όλα αυτά που έχω κάνει στο δικό μου, και να γίνει το αυτοκίνητό τους,
εκτός από όμορφο, ΚΑΙ αξιόπιστο.

Το'χω κυριολεκτικά κάνει εγώ πριν από τους υπόλοιπους, κατ'αρχάς για να μου φύγει η απορία αν γίνεται ή όχι,
αλλά και για να αποδείξω ότι πραγματικά γίνεται και έχει αποτέλεσμα.
Πλέον το αυτοκίνητο χαίρομαι να πηγαίνω μετά από δυο μέρες, και να το βλέπω με σηκωμένο τον πισινό.
Και γυρνάς το κλειδί, και το λαμπάκι των υδραυλικών δεν ανάβει, και σηκώνεται σε καμιά 15αριά δευτερόλεπτα.
Όπως ακριβώς φαίνεται στο βίντεο.

Θεωρώ κρίμα, τα GS-άκια των άλλων που είναι τόσο ωραία, να έχουν λαστιχένια σωληνάκια και λαστιχένιες και νάυλον διακλαδώσεις
και κολεκτοράκια, που κάποια στιγμή θα χαλάσουν, και θα τρέχουν, και θα πρέπει ο χρήστης να τρέχει να τα φτιάχνει.
Ας πάρουν λοιπόν ιδέες οι κάτοχοι GS-GSA, αλλά και άλλων υδροπνευματικών, πως γίνεται να αυξηθεί η αξιοπιστία στα υδραυλικά,
με σύγχρονα βιομηχανικά υλικά, και όχι απαραίτητα τόσο ακριβά.
Φυσικά αν θέλει κάποιος μπορεί να βάλει τεφλόν όπως εγώ, αλλά γίνεται η ίδια δουλειά και με απλό σωληνάκι πολυαμίδιο ή νάυλον
που κοστίζει σαφώς φθηνότερα, και κάνει την ίδια δουλειά.

Κι όταν έρθει η ώρα να επισκευαστεί κάτι στα υδραύλικά, μπορεί να ζητήσει ο πελάτης από τον μάστορα να γίνει μια μετατροπούλα
ώστε να μην ξαναχαλάσει τίποτα.

Και αν τυχόν υπάρχουν απορίες, εδώ είμαι, ευχαρίστως να μοιραστώ τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου δωρεάν.
Ακόμα κι αυτό το ελάχιστο που γνωρίζω.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2021, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Εξαιρετικά αναλυτικά how to καλά ντοκουμενταρισμένα με φωτογραφίες, και με πολύ μεράκι για την θεά από το παρελθόν GS! Μπράβο!
Μια ερώτηση μόνο, αν ενδείκνυται η χρήση χαλκοσωλήνα για τέτοιες εφαρμογές με υγρά καύσιμα και λιπαντικά σε αυτοκίνητα και γενικώς οχήματα. Χρησιμοποιείται μεν για δίκτυα φυσικού αερίου και φωταερίου, αλλά εδώ μιλάμε για πιο σύνθετα από χημικής άποψης σύγχρονα υγρά που μπορεί ίσως (;) να προσβάλουν το χαλκό κι αυτός να αφήσει ανεπιθύμητα κατάλοιπα σ' αυτά. Αν ενδείκνυται, δώσε και στοιχεία χαλκοσωλήνα.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 01:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όντως φίλε, το αν ενδείκνυται ή όχι, δεν το γνωρίζω.
Ωστόσο, τα μικρά κολεκτοράκια που έχω κάνει από χαλκοσωλήνα εδώ και 4 χρόνια,
δεν παρουσιάζουν κάτι όσον αφορά τα LHM.
Σ'αυτή τη φωτό, αν κάνεις ζουμ στο πάνω μέρος, στο κολεκτοράκι, φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι χαλκοσωλήνας, με κολλημένα τα ρακοράκια.

Εικόνα

Και το κομμάτι λαστιχένιο σωλήνα από πάνω για προστασία από κραδασμούς κλπ.
Υπήρχε ένα άλλο κολλεκτοράκι ίδιο ακριβώς, με μόνη διαφορά το αριστερό ρακόρ όπου κατέληγε ο τεφλόν σωλήνας,
και μπήκε αυτός που βλέπουμε.
Ε, αυτός που βγήκε, τον είδα εσωτερικά, δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή.
Αν υποθέσουμε πως αφήνει κάτι στο LHM, αυτό δύσκολα μπορούμε εμείς οι απλοί χρήστες να το βρούμε.
Μάλλον θέλει κάποιου είδους ανάλυση.

Στο καύσιμο όμως, τα πράγματα αλλάζουν. Και σωστά το ανέφερες, και το ξέχασα.
Άτομο που γνωρίζει από καύσιμα, μου ανέφερε πως η βενζίνη, ως διαλύτης, αντιδρά με τον χαλκό, και πιθανόν να τον διαβρώνει.
Με τον ορείχαλκο ίσως δεν συμβαίνει αυτό.
Όπως και να'χει, τα τοποθέτησα τα συγκεκριμένα σωληνάκια, και το τεφλόν και το χαλκοσωλήνα, για να δω πόσο θα αντέξουν
και αν παρουσιάσουν κάτι.
Για δοκιμή μακράς διαρκείας.
Επίσης, ο χαλκοσωλήνας είναι και εύκαμπτος, και μου επιτρέπει να κάνω καμπύλες που δεν τις κάνει το τεφλόν.
Στον τομέα του εύκαμπτου χαλκοσωλήνα ωστόσο, υπάρχει και ο άλλος χαλκοσωλήνας, ο σιδηρο-νικελιούχος,
που είναι ελαφρώς πιο σκληρός στην μεταχείρηση, σε σχέση με τον απλό χαλκοσωλήνα, αλλά κάνει κι εκείνος
όμορφες καμπύλες, και είναι πολύ πιο ανθεκτικός από τον απλό χαλκό. Και σε πίεση, και σε καιρικές συνθήκες.
Χρησιμοποιείται δε σε συστήματα φρένων, όπου το DOT-4 απ'ότι γνωρίζω είναι ψιλο-καυστικό. Κι ας είναι "λάδι".
Κι αν κάπου κάνω λάθος, διορθώστε με.

Όπως βλέπουμε εδώ:

https://www.ebay.co.uk/itm/3-16-X-25-FT ... SwLmZZt-13

και εδώ:

https://www.ebay.co.uk/itm/5-16-OD-x-2- ... Swhspb5VqV


αυτός ο χαλκοσωλήνας κάνει ΚΑΙ για συστήματα φρένων, ΚΑΙ για συστήματα καυσίμων.
Έχει μέσα και σίδηρο, δεν είναι σκέτος χαλκός όπως οι χαλκοσωλήνες για καλοριφέρ.
Απλά δεν είχα τέτοιον χαλκοσωλήνα. Μόνο τον απλό είχα.

Ο άλλος χαλκοσωλήνας, στις επιστροφές του συσσωρευτή, είναι απλός χαλκοσωλήνας Φ15 για καλοριφέρ,
με καμπύλες στις στροφές και όχι γωνίες, για να παίρνει ομαλά το υγρό την γωνία και να μη ζορίζεται.
Προτιμήθηκε αυτή η λύση, γιατί ήθελα να έχω όσο το δυνατόν λιγότερο σωλήνα λαστιχένιο, και το τεφλόν
στη διάμετρο αυτή, 10/12, δεν μπορεί να κάνει τόσο μικρή καμπύλη. Ο λαστιχένιος σωλήνας μπορεί, αλλά το τεφλόν σπάει.
Γι'αυτό και κατέληξα στον χαλκοσωλήνα.
Χώρια που δείχνει και ζόρικος! Έτσι βαμένος μαύρος......μπλε ήθελα αλλά δεν είχα σπρέυ.

_________________
Keep the shiny side up


Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Παρ 30 Απρ 2021, 19:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2021, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
jalbanis έγραψε:
Εξαιρετικά αναλυτικά how to καλά ντοκουμενταρισμένα με φωτογραφίες, και με πολύ μεράκι για την θεά από το παρελθόν GS! Μπράβο!
Μια ερώτηση μόνο, αν ενδείκνυται η χρήση χαλκοσωλήνα για τέτοιες εφαρμογές με υγρά καύσιμα και λιπαντικά σε αυτοκίνητα και γενικώς οχήματα. Χρησιμοποιείται μεν για δίκτυα φυσικού αερίου και φωταερίου, αλλά εδώ μιλάμε για πιο σύνθετα από χημικής άποψης σύγχρονα υγρά που μπορεί ίσως (;) να προσβάλουν το χαλκό κι αυτός να αφήσει ανεπιθύμητα κατάλοιπα σ' αυτά. Αν ενδείκνυται, δώσε και στοιχεία χαλκοσωλήνα.

το υγρο λημ συμφωνα με τα τεχνικα του χαρ-κα ειναι ουδετερο λαδι
οποτε δεν εχεις προβλημα ουτε στο χαλκο ουτε σε αλλους σωληνες
προσωπικα σε ενα ποτηρι εβαλα λημ και μεσα εβαλα ενα κομματο χαλκου πλαστικου και σωληνα βενζινας και μετα απο 5-6 μηνες δεν ειχαν το παραμικρο συμπτωμα
τις επιστροφες εγω τις χω φτιαξει με σωληνες βενζινας λαι σωληνες σιλικονης σε καποια κομματια
λενε οτι το λημ τουμπανιαζει και μαλακωνει την σωληνα βενζινας ναι ισχυει αυτο αναλογα με την ποιοτητα του σωληνα
αλλα και παλι στο μονο σημειο που ειναι υπουλο να χασει ειναι στιος ενωσεις με τους διακλαδωτηρες για αυτο λοιπον στα νεταλικα μερη σφιγγουμε με σφιχτηρα και στα πλαστκα μερη οπου χρειαζετε να μπει σωληνας βενζινας η σωληνας σιλικονης βαζουμε 2 δεματικα αρκετα σφιχτα
3 αμαξια εχω φτιαξει ετσι με επιτυχια 100%

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2021, 00:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ακριβώς σ'αυτό που λέει ο Μανώλης στηρίχτηκα κι εγώ, και το λέει και σε κάποιο από τα μάνουαλ που ανέβασα,
ότι το LHM δεν είναι και αμάν αμάν καυστικό κι έτσι. Γι'αυτό και ο Μανώλης έχει κι εκείνος επιτυχία.
Σε όποια σημεία έβαλα σωληνάκι λαστιχένιο, έβαλα της Gates για καύσιμα. Τα ακριβά.
Πολύ πιθανόν να υπάρχουν και φθηνότερα. Δεν το αμφισβητώ.
Απλά αυτά βρήκα με το πρώτο ψάξιμό μου, κι έμεινα σ'αυτά.

Όπως είπα λοιπόν, το κολεκτοράκι που τοποθετήθηκε, αντικατέστησε ένα άλλο ακριβώς ίδιο
με διαφορετικό ρακόρ στην άκρη.
Αυτό εδώ αντικατέστησε. Αυτό είναι το προηγούμενο.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Η δε όλη κατασκευή είναι τρεις συνολικά σωλήνες η μια μέσα στην άλλη. Η εξωτερική είναι χαλκοσωλήνα Φ15,
η μεσαία που διακρίνεται είναι χαλκοσωλήνα εύκαμπτη μισή ίντσα, περασμένη μέσα στην Φ15, που χωράει μαγκωτά
και η ακριανή που βγάζει το ακροφύσιο 10χιλ. είναι χαλκοσωλήνα εύκαμπτη 10χιλ. περασμένη μέσα στην μισό-ιντση.
Το δε ρακοράκι απ' την άλλη μεριά, είναι αυτό εδώ:

Εικόνα
https://www.airblock.gr/dianomi-diktuos ... iroma.html

Το σπείρωμα που βγάζει είναι 1/4", και στον κομμένο με τον κόφτη χαλκοσωλήνα Φ15, βιδώνει μια χαρά
και πέφτει κόλλημα, και γίνεται ένα σώμα, ωραίο και στεγανό, και δεν παθαίνει τίποτα.

Το μειονέκτημα:
Σχετικά μικρό άνοιγμα. Στένωση δηλαδή εκεί που πιάνει το σωληνάκι.
Για σωληνάκι εσωτερικής διαμέτρου 8χιλ. η πραγματική εσωτερική διάμετρος του ρακόρ πέφτει στα 6,5χιλ.
Στραγγαλισμός δηλαδή της ροής, άρα δεν κάνει για περιπτώσεις που θέλουμε γρήγορη ροή.
Αλλά στις επιστροφές αυτές που τοποθετήθηκε δεν υπάρχει θέμα με τέτοιον στραγγαλισμό.
Το ρακόρ που τοποθετήθηκε τώρα, είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά για σωλήνα εσωτ. διαμέτρου 10χιλ.
με πραγματική εσωτερική διάμετρο περί τα 8,5χιλ., μεγαλύτερη δηλαδή από την προηγούμενη,
σε εναρμόνιση των μεγαλύτερων διαμέτρων σωλήνων που μπήκαν τώρα, Φ15 χαλκός και 10/12 τεφλόν.

Και μια ακόμα φωτό της βαλβίδας του ρελαντί που είχε κοπεί το καλοδιάκι της και κολλήθηκε καινούριο
και μονώθηκε με υγρή μονωτική ταινία.

Εικόνα

Και μετά από δυο μέρες αδούλευτο, και με τις θερμοκρασίες να κυμαίνονται γύρω στους 0° C,
και με ελαφρύ χιονάκι, είπα να το βάλω μπρος να δω πόσο γρήγορα θα πάρει (ή όχι)
και με τον πισινό ακόμα σηκωμένο, να δούμε πόσο γρήγορα θα σηκωθεί τώρα που δεν έχει διαρροές.

https://youtu.be/gM2VtTkeNKk

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 69 από 70 [ 1037 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 66, 67, 68, 69, 70  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ