Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2021, 08:48 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
:clap :clap :clap

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Δεκ 2021, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Μιας που καταφέραμε και βελτιώσαμε την ανάφλεξη σε καλό βαθμό, και πλέον έχει αποκτήσει το
αυτοκίνητο μια σχετική αξιοπιστία στην εκκίνηση, και μιας που προσφέρεται για πειραματισμούς,
είπα να δοκιμάσω να βάλω καινούρια σωληνάκια χαμηλής και υψηλής πίεσης στα LHM για να δω πως θα τα πάει.
Αρχικά άλλαξα το σωληνάκι της προσαγωγής στο Ταφ της αντλίας, και έγινε όλο από τεφλόν, εσωτ. διαμ. Φ10,
με ένα μικρό κομμάτι λαστιχένιο σωλήνα καυσίμου στην αρχή, (Φ12), για να συνδέεται με το δοχείο

Εικόνα

και να καταλήγει σε ένα ρακόρ βιδωτό που έχει κολληθεί σε μια καμπύλη Φ15,
στην οποία έχει κολληθεί άλλο ένα κομμάτι χαλκοσωλήνα μισή ίντσα, για να μπαίνει όμορφα στο Ταφ.

Εικόνα

Το ταφ μπήκε καινούριο από Γαλλία, ένα πενηντάρικο, από αυτό το site:

https://www.pieces-de-rechange-classic. ... lique.html

Και επειδή δε γινόταν να στηριχτεί αλλιώς, αναγκαστικά στερεώθηκε στην εξάτμηση με ένα σφηκτήρα,
αφού πρώτα μονώθηκε με θερμοσυστελλόμενο, μια πρώτη στρώση ταινία υαλονήματος, μετά ένα κομμάτι λαστιχένιο σωλήνα Φ19,
και πάνω από τον λαστιχένιο σωλήνα, άλλη μια στρώση ταινία υαλονήματος, για απόλυτη μόνωση.
Σε περίπτωση αφαίρεσης, απλά ξεσφύγκουμε τον σφυγκτήρα.
Οι στρώσεις ταινίας υαλονήματος είναι πιασμένες με δικούς τους σφυγκτήρες.

Στην έξοδο της αντλίας, βγήκε το σιδερένιο σωληνάκι με το λαστιχάκι του, και μπήκε ανταπτοράκι,
ένας μαστός, που βγάζει από τη μια σπείρωμα Μ12 x1,25, και από την άλλη εξωτερικό σπείρωμα
ώστε να βιδώσει θυλικό ρακόρ νέου τύπου, με λαστιχάκι Viton, που κάνει άψογη στεγανοποίηση.

Εικόνα

Από την άλλη πλευρά, που τερματίζει το σωληνάκι υψηλής στον ρυθμιστή πίεσης,
μπήκε κι εκεί ίδιος μαστός με Μ12x1,25, ώστε να βιδώσει και εκεί ίδιο ρακόρ, με την ίδια άψογη στεγανοποίηση.
Οι δε χαλκοροδέλες κάνουν μια χαρά δουλειά, και δε τρέχει τίποτα.

Εικόνα Εικόνα Εικόνα

Για το σωληνάκι της υψηλής που φεύγει από τον ρυθμιστή, και πάει στην βαλβίδα,
(το επάνω στη φωτό)
εκεί πήρε ο μάστορας έναν συνδετικό μαστό με εξωτερικό σπείρωμα και στις δυο πλευρές,
και αρσενικό κώνο κι απ' τις δυο πλευρές,
και από την μια μεριά του έφτιαξε στον τόρνο σπείρωμα Μ9x1.25, ώστε να βιδώνει στον ρυθμιστή,
και από την άλλη βιδώθηκε το ρακόρ του σωλήνα, στεγανοποιώντας μέταλλο με μέταλλο.

Για την ιστορία, τα εργοστασιακά ρακόρ είναι σπείρωμα Μ9x1,25, και προφανώς είναι ίδια σε όλα τα υδροπνευματικά.
Εκτός ίσως απ'το C5, δε ξέρω.
Χαρακτιρηστικά μάλιστα, μετά από μένα, ήρθε στο ίδιο μαγαζί ακόμα ένας μάστορας,
για ένα παρόμοιο σωληνάκι υψηλής από Xantia.
Έφτιαξε ένα από τα σωληνάκια που πάνε στις μπουκάλες, που το είχε τσαλακώσει βγάζοντάς το.

Ο σωλήνας υψηλής ακολουθεί πλέον άλλη διαδρομή, και καταλήγει στην βαλβίδα ασφαλείας,
και από κει διανέμεται στα εξαρτήματα που χρειάζονται πίεση.

Εικόνα

Και οι δυο σωλήνες είναι του ενός τετάρτου, υψηλής πίεσης, τεφλόν εσωτερικά με διπλό ανοξείδωτο πλέγμα εξωτερικά,
με αντοχή σε πίεση 300 bar (200bar λειτουργίας αν θυμάμαι καλά), που περάστηκαν εξωτερικά με θερμοσυστελόμενο,
και κομμάτια από λαστιχένιο σωλήνα Φ12 στα σημεία που ακουμπάνε στο σασί, για προστασία.

Πλέον με το καινούριο ταφάκι στην αντλία, και τους καινούριους σωλήνες υψηλής,
θεωρώ πως το σύστημα συμπεριφέρεται όπως έχει σχεδιαστεί, δηλαδή δεν χάνει την πίεσή του τόσο γρήγορα όσο πριν,
και με το που πάρει μπρος σηκώνεται εντός 10 δευτερολέπτων.
Μέχρι και τουλάχιστο 24 ώρες μετά την τελευταία λειτουρία, η πίεση δεν πέφτει κάτω από τα 60 bar,
που είναι η ελάχιστη πίεση για να ανάψει το λαμπάκι στο ταμπλό.

https://youtu.be/dlpCRozChUg

Στο βίντεο έχουν περάσει 18 - 19 ώρες από την προηγούμενη λειτουργία, και όπως βλέπουμε το λαμπάκι της πίεσης
δεν ανάβει, και μέχρι να κουνήσω την κάμερα προς τα πάνω, εντός 20 δευτερολέπτων,
έχει ήδη σηκωθεί, δεν το πρόλαβα.
Και η θερμοκρασία στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ιδιαιτέρως χαμηλή, περί τους 4 - 5 βαθμούς,
και το αυτοκίνητο έμεινε ακίνητο όλη νύχτα. Και στα γύρω ορεινά έπεσε και λίγο χιονάκι...
Εκτός απ΄το θέμα στη μίζα, κατά τ'άλλα μια χαρά πήρε. Μάλλον θέλει λάδωμα η μίζα.
Για την ιστορία, το λάδι είναι 15-W50 κι όχι το συνιστόμενο 20-50.

Ένα άλλο θετικό που προέκυψε με τα νέα σωληνάκια, μόλις τοποθέτησα το δεύτερο σωληνάκι,
μετά τον ρυθμιστή, προς τη βαλβίδα ασφαλείας,
πλέον δεν ακούγεται τόσο δυνατά η βαλβίδα του ρυθμιστή πίεσης όταν σκάει.

Έχει γούστο τα σωληνάκια αυτά να παίρνουν τις διαστολές του υγρού με το σκάσιμο της βαλβίδας
και να απορροφούν μέρος του θορύβου.
Μετά βίας ακούγεται που σκάει. Αν είμαι πίσω από τ' αυτοκίνητο, σχεδόν δεν ακούγεται.

Μένει να δούμε πόσο θα αντέξουν και πως θα συμπεριφερθούν. Το κόστος και για τα δυο βγήκε ένα 70άρι,
μαζί με τα ρακοράκια και τη δουλειά του μάστορα.

Ένα άλλο θετικό είναι η ευκολία αφαίρεσης. Πλέον με τα ρακοράκια που έχουν μπει σε όλα τα σημεία,
ΚΑΙ στην προσαγωγή, ΚΑΙ στην έξοδο υψηλής από τον ρυθμιστή, ΚΑΙ στις επιστροφές από τον ρυθμιστή,
αλλά ΚΑΙ στο σωληνάκι της βενζίνης (φωτό προσεχώς),
καθίσταται πιο εύκολη η αφαίρεση και επανατοποθέτηση των σωλήνων, στην περίπτωση αφαίρεσης του κινητήρα.
Και επιπλέον δεν χρειάζεται να αγχώνεται ο μάστορας με το σφίξιμο των εργοστασιακών ρακόρ,
τα οποία πρέπει να σφίγγουν ελαφρά χωρίς υπερβολές,
καθώς στεγανοποιούν με το λαστιχάκι και όχι μέταλλο με μέταλλο όπως τα καινούρια.
Πλέον η στεγανοποίηση είναι απλή υπόθεση, και δεν χάνεται κάθε φορά που αφαιρούνται οι σωλήνες.
Χαρακτηριστικά, το μανίσιο σωληνάκι υψηλής της αντλίας, ήταν κάργα σφιγμένο, και δεν ήμουνα και σίγουρος πως στεγανοποιούσε.
Το δε ταφάκι εισαγωγής, είχε αλλαχθεί κατά την άνοιξη του '21, και προφανώς μπήκε μεταχειρισμένο, και όχι καινούριο που του 'βαλα εγώ
(κατασκευής του 2018 παρακαλώ)
Το παλιό είχε ήδη κάνει εξωτερικές ρωγμές.

Το άλλο θετικό της υπόθεσης, είναι πως τα σωληνάκια τεφλόν, εκτός του ότι τα πάνε καλά με το LHM,
έχουν και υφή που διευκολύνει το λάδι να γλιστράει εσωτερικά, μειώνοντας ίσως τις εσωτερικές τριβές (λέμε τώρα...)

(Προσεχώς φωτογραφίες από το σωληνάκι της βενζίνης που μπήκε ανοξείδωτο.)

Έτοιμο για το ράλλυ Ντακάρ....

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 70 από 70 [ 1037 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 66, 67, 68, 69, 70





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron