Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2021, 19:57 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Και κάτι που ξέχασα, στο βίντεο που έκανα με το GS, φαίνεται πολύ όμορφα πως πρέπει να δουλεύει το σύστημα, όταν δεν έχει διαρροές. https://www.youtube.com/watch?v=4okhYeETt_Aστο λεπτό 29:00 που βάζω μπρος μετά από 24 ώρες, σηκώνεται καμιά δεκαπενταριά δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρος. Έτσι είναι το σωστό.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2021, 23:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Ω, ευχαριστώ, εκπαιδεύομαι σκληρά. Έχω στο πρόγραμμα και βιντεάκι με αναλυτική παρουσίαση της υδροπνευματικής.....άντε να δούμε πότε θα βολέψει. (ευχαριστώ και για τη συνδρομή....
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Ιαν 2021, 09:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Zach8 έγραψε: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Ω, ευχαριστώ, εκπαιδεύομαι σκληρά. Έχω στο πρόγραμμα και βιντεάκι με αναλυτική παρουσίαση της υδροπνευματικής.....άντε να δούμε πότε θα βολέψει. (ευχαριστώ και για τη συνδρομή.... Αλοίμονο, εμείς ευχαριστούμε ! Κυνηγάω αυτά τα τεχνικά βίντεο στο YouTube. Εδώ κάνουμε like σε άγνωστους μέχρι χθες (βλ. Γκολέμης, Τατούρης..) δεν θα κάνουμε στους δικους μας ανθρώπους? Καλή και δημιουργική συνέχεια!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 01:52 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
σωστός φίλε, να'σαι καλά. Έχω κάτι pdf τεχνικά για GS/GSA με εργασίες πάσης φύσεως, μηχανικά, υδραυλικά, ηλεκτρικά σχέδια, φανοποιεία κλπ. Συν άλλα 3 με κωδικούς ανταλλακτικών. Μπας κι έχεις υπόψη πως θα γίνει να τα διαθέσουμε απλόχερα για κατέβασμα σε όποιον ενδιαφέρεται? 10 αρχεία είναι σύνολο που τα'χω βρει στο παρελθόν. Στα αγγλικά είναι. Γιατί να μην τα αποκτήσει κάποιος που ψάχνει?
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 02:25 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 646
|
Μπορείς να κάνεις ένα λογαριασμό στο drive.google.com, να τα αποθηκεύσεις εκεί και να μας στείλεις το σύνδεσμο. Αν βαριέσαι, μπορείς να μου τα στείλεις με ένα email κ να τα ανεβάσω εγώ.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2021, 16:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Πολύ ωραίο το video και καλοφτιαγμένο. Έχω 2 μικρές παρατηρήσεις όμως. Πρώτα απ'όλα το WD40 δεν είναι καλή επιλογή για καθαρισμό. Κάνει κάτι αλλά οχι τόσο καλά όσο ένα degreaser ή spray καρμπυρατέρ όπως λες και εσύ. Επιπλέον επειδή κατα βάση λιπαντικό είναι, αφήνει ενα στρώμα λαδιού οπότε όση σκόνη πέσει πάνω στον πολλαπλασιαστή θα κολλήσει. Μπορείς να το σκουπίσεις αλλά και πάλι μένει κάτι. Θα σου πρότεινα να το ψεκάσεις όπως είναι με degreaser. Δεύτερον tierup στο χώρο του κινητήρα δε νομίζω να κρατήσουν πολύ. Τα εχω χρησιμοποιήσει σε διάφορες δουλειές και όπου τα βλέπει ο ήλιος ή έχει πολύ ζέστη δεν μακροημερεύουν. Βέβαια σε αυτοκίνητο που δε χρησιμοποιείται πολύ λίγο ίσως να μην έχεις πρόβλημα.
Κατα τα άλλα κρίμα να μην έχεις ενα χώρο να τη βάλεις. Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με το alfa romeo που ήθελα να κρατήσω. Μετά απο μερικά χρόνια το έδωσα γιατί απλά θα σάπιζε στο δρόμο.
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 01:44 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
aiolos έγραψε: Πολύ ωραίο το video και καλοφτιαγμένο. Έχω 2 μικρές παρατηρήσεις όμως. Πρώτα απ'όλα το WD40 δεν είναι καλή επιλογή για καθαρισμό. Κάνει κάτι αλλά οχι τόσο καλά όσο ένα degreaser ή spray καρμπυρατέρ όπως λες και εσύ. Επιπλέον επειδή κατα βάση λιπαντικό είναι, αφήνει ενα στρώμα λαδιού οπότε όση σκόνη πέσει πάνω στον πολλαπλασιαστή θα κολλήσει. Μπορείς να το σκουπίσεις αλλά και πάλι μένει κάτι. Θα σου πρότεινα να το ψεκάσεις όπως είναι με degreaser. Δεύτερον tierup στο χώρο του κινητήρα δε νομίζω να κρατήσουν πολύ. Τα εχω χρησιμοποιήσει σε διάφορες δουλειές και όπου τα βλέπει ο ήλιος ή έχει πολύ ζέστη δεν μακροημερεύουν. Βέβαια σε αυτοκίνητο που δε χρησιμοποιείται πολύ λίγο ίσως να μην έχεις πρόβλημα. Ναι, φυσικά. Μπορεί να απορροφήθηκες από την "εικόνα" του βίντεο, και να μην έδωσες σημασία στην περιγραφή. Στο λεπτό 06:45 αναφέρω σαφέστατα πως εκτός από WD-40 χρησιμοποιήθηκε και καθαριστικό καρμπιρατέρ Εκτός κάμερας. Με το καθαριστικό καθαρίστηκε ο πολλαπλασιαστής εκτός κάμερας, για να φύγει και το λάδι από το WD-40, και μάλιστα στο σημείο του βίντεο που έχει καθαριστεί η πλάκα, έχει προηγηθεί μπόλικο καθαριστικό (degreaser δηλ.) και τρίψιμο με γιαλόχαρτο ΚΑΙ στην πλάκα, ΚΑΙ στον πολλαπλαστιαστή, ΚΑΙ στην οπίσθια πλάκα της ηλεκτρονικής ΚΑΙ στο στεφάνι που κρατάει τον πολλαπλασιαστή. Παντού δηλαδή. Τα συγκτιράκια δεν αντιλαμβάνομαι γιατί σου χάλασαν εσένα. Έχω βάλει και αλλού στο ίδιο αυτοκίνητο στη μηχανή, και δεν μου εμφάνισαν κάτι. Ακόμα και αρκετά κοντά στον κινητήρα. Ίσως έχει σημασία η ποιότητα. Έχει και σ'αυτά ποιότητες. Μπορεί να έπεσες στην παρακατιανή. Εμένα δεν μου παρουσίασαν τίποτα. Όσον αφορά το google.drive, δεν έχω τέτοιο πράμα. Προτιμώ να στείλω mail στον φίλο μας κι ας τα ανεβάσει αυτός. Ωστόσο, δεν είναι κι άσχημα να υπάρχει topic με τα manual για GS-GSA.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 02:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
nontaskatsaras έγραψε: Μπορείς να κάνεις ένα λογαριασμό στο drive.google.com, να τα αποθηκεύσεις εκεί και να μας στείλεις το σύνδεσμο. Αν βαριέσαι, μπορείς να μου τα στείλεις με ένα email κ να τα ανεβάσω εγώ. Για πείτε ρε παιδιά να δούμε, δουλεύει ο σύνδεσμος? 10 pdf είναι 200 ΜΒ. https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharingΚαι σε υπολογιστή εννοώ, όχι μόνο σε smartphone.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 03:44 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 646
|
Οκ είναι.ωραιος.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 16:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Zach8 έγραψε: aiolos έγραψε: Πολύ ωραίο το video και καλοφτιαγμένο. Έχω 2 μικρές παρατηρήσεις όμως. Πρώτα απ'όλα το WD40 δεν είναι καλή επιλογή για καθαρισμό. Κάνει κάτι αλλά οχι τόσο καλά όσο ένα degreaser ή spray καρμπυρατέρ όπως λες και εσύ. Επιπλέον επειδή κατα βάση λιπαντικό είναι, αφήνει ενα στρώμα λαδιού οπότε όση σκόνη πέσει πάνω στον πολλαπλασιαστή θα κολλήσει. Μπορείς να το σκουπίσεις αλλά και πάλι μένει κάτι. Θα σου πρότεινα να το ψεκάσεις όπως είναι με degreaser. Δεύτερον tierup στο χώρο του κινητήρα δε νομίζω να κρατήσουν πολύ. Τα εχω χρησιμοποιήσει σε διάφορες δουλειές και όπου τα βλέπει ο ήλιος ή έχει πολύ ζέστη δεν μακροημερεύουν. Βέβαια σε αυτοκίνητο που δε χρησιμοποιείται πολύ λίγο ίσως να μην έχεις πρόβλημα. Ναι, φυσικά. Μπορεί να απορροφήθηκες από την "εικόνα" του βίντεο, και να μην έδωσες σημασία στην περιγραφή. Στο λεπτό 06:45 αναφέρω σαφέστατα πως εκτός από WD-40 χρησιμοποιήθηκε και καθαριστικό καρμπιρατέρ Εκτός κάμερας. Με το καθαριστικό καθαρίστηκε ο πολλαπλασιαστής εκτός κάμερας, για να φύγει και το λάδι από το WD-40, και μάλιστα στο σημείο του βίντεο που έχει καθαριστεί η πλάκα, έχει προηγηθεί μπόλικο καθαριστικό (degreaser δηλ.) και τρίψιμο με γιαλόχαρτο ΚΑΙ στην πλάκα, ΚΑΙ στον πολλαπλαστιαστή, ΚΑΙ στην οπίσθια πλάκα της ηλεκτρονικής ΚΑΙ στο στεφάνι που κρατάει τον πολλαπλασιαστή. Παντού δηλαδή. Τα συγκτιράκια δεν αντιλαμβάνομαι γιατί σου χάλασαν εσένα. Έχω βάλει και αλλού στο ίδιο αυτοκίνητο στη μηχανή, και δεν μου εμφάνισαν κάτι. Ακόμα και αρκετά κοντά στον κινητήρα. Ίσως έχει σημασία η ποιότητα. Έχει και σ'αυτά ποιότητες. Μπορεί να έπεσες στην παρακατιανή. Εμένα δεν μου παρουσίασαν τίποτα. Όσον αφορά το google.drive, δεν έχω τέτοιο πράμα. Προτιμώ να στείλω mail στον φίλο μας κι ας τα ανεβάσει αυτός. Ωστόσο, δεν είναι κι άσχημα να υπάρχει topic με τα manual για GS-GSA. Όπως το περιγράφεις (δείχνεις το WD40 και λες οτι έκανες και με spray καρμπυρατέρ) βγαίνει το συμπέρασμα οτι το τελευταίο που έβαλες είναι το WD40. Τέλοσπάντων αφού καθάρισες το λάδι όλα οκ. Τα tierup δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στο μηχανοστάσιο. Σε άλλα σημεία μόνο και εκεί είναι εντάξει. Όμως εκτός αυτοκινήτου ειδικά σε σημεία που τα βλέπει ο ήλιος μου έχουν χαλάσει πολλά. Οπότε τα αποφεύγω όταν έχω εύκολη εναλλακτική και θέλω κάτι που να έχει μεγάλο χρονο ζωής. Ίσως και να παίζει ρόλο η ποιότητα βέβαια.
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Ιαν 2021, 21:10 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Αααα....έτσι εξηγείται......λάθος κατάλαβα. Και καλά έκανες aiolos και τόνισες τη διαφορά, γιατί εγώ που το'φτιαξα έγινε όλη η δουλειά σε δυο μέρες, με το degreaser να παίζει τη δεύτερη μέρα, μετά το αντισκωριακό οπότε νόμισα πως μια απλή αναφορά θα ήταν αρκετή για να δοθεί η εικόνα όπως έγινε, αλλά απέτυχα.... δε βαριέσαι, όλα καλά. Ναι τα σφυγκτιράκια όντως κι εγώ που έχω βάλει σε εξωτερικό χώρο, και είναι συνέχεια εκτεθειμένα σε καιρικές συνθήκες και ήλιο, μετά από κάνα 5-μηνο κόβονται μόνα τους. Στο μηχανοστάσιο ωστόσο, μη τα φοβάσαι, ακόμα και εργοστάσια τα χρησιμοποιούν μερικές φορές σε καινούρια αυτοκίνητα στη γραμμή παραγωγής. Εκείνα όμως είναι τα φαρδύτερα των 4χιλ. και είναι μαζί με κλιψάκι, που κουμπώνει σε διάφορες τρύπες στο σασί. Πρέπει να'χεις δει. Και έπειτα είναι και στο μέγεθος. Τα λεπτά των 2,5 χιλ. ή 3,5 χιλ. είναι ψιλούλια και είναι πιο επιρρεπή σε γήρανση. Ενώ τα πιο φαρδιά από 4χιλ και πάνω, έχουν περισσότερο ψωμί, και αντέχουν περισσότερο. Αλλά εκεί αυξάνει και η σκληρότητα. Δε μπορείς να πιάσεις καλώδια με το χοντρό. Όχι, μη τα φοβάσαι στη μηχανή. Τελικά είχα google drive και δεν το 'ξερα. Έγινε παιδιά, ευχαριστώ, θα κάνω κι ένα ξεχωριστό θέμα να τα ανεβάσω, να τα πάρει ο κόσμος.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|