Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μαρ 2014, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Καλή δύναμη Χάρη! :clap :clap :clap


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: harisman
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μαρ 2014, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Χάρη καλοτάξιδη :clap Μην αγχωνεσαι για τα μαζέματά του, λογικο ειναι στην ηλικια του..
Οταν παιρνεις τετοιο αμαξι εισαι ολη την ωρα στην πριζα αλλα αυτη ειναι και η γλυκα της συμβιωσης,μιας και ολες οι ομορφες κυριες θελουν χρονο, αφοσιωση και αγαπη..(και λεφτα)
Τωρα για ολα αυτα που αναφερεις δε ξερω τι να σου πρωτο πω γιατι μας τα εχεις γραψει ολα μαζι!!!
Λοιπον για την αναρτηση χρειαζεσαι σφαιρες.Επισης μπορει να χρειαστει καθαρισμα του συστηματος και αλλαγη υγρων.Μια ολοκληρωμενη συντηρηση δηλαδη.
Για το τιμονι δωσε σε καποιον συνηθισμενο σε παλιες κυριες να το οδηγησει να σου πει αν ειναι σκληρο ή οχι.Εγω και συ αποκλειεται να το καταλαβουμε!! :mrgreen
Αν εχει οντως θεμα θελει καθαρισμα και γρασαρισμα και οτι αλλο χρειαζεται(ειδικος δεν ειμαι,δε ξερω)
Καθαρισμα-ρυθμιση καλμπιρατερ και αβανς επιβαλονται..Ρωτα και καποιον αλλο για τις ακαυτες
Η μυρωδια λαδιου δικαιολογημενη εφοσον εχεις εξωτερικη διαρροη στο χωρο του κινητηρα ακομα και το δικο μου μυριζε (C4) ποσο μαλλον μια gsa..
Για την πισω αντισταση βαλε πολυμετρο να δεις αν φερνει ρευμα στα καλωδια..Δε ξερω ομως ποσο ρευμα πρεπει να εχει,ας μας διαφωτισει καποιος γνωστης.Σε ενα berligo που δε δουλευε απλα ειχε ξεκουμπωσει το ενα καλωδιακι απο το φισακι του.Αν δεν εχουν καθολου ρευμα τα καλωδια ψαξε ασφαλεια..Καλοταξιδο και παλι..περιμενουμε φωτο..


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε GeoC4Madness για την δημοσίευση του/της: harisman
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Μαρ 2014, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
GeoC4Madness έγραψε:
Χάρη καλοτάξιδη :clap
Παράθεση:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :no1 :shift :)
Μην αγχωνεσαι για τα μαζέματά του, λογικο ειναι στην ηλικια του..
Οταν παιρνεις τετοιο αμαξι εισαι ολη την ωρα στην πριζα αλλα αυτη ειναι και η γλυκα της συμβιωσης,μιας και ολες οι ομορφες κυριες θελουν χρονο, αφοσιωση και αγαπη..(και λεφτα)
Τωρα για ολα αυτα που αναφερεις δε ξερω τι να σου πρωτο πω γιατι μας τα εχεις γραψει ολα μαζι!!!
Λοιπον για την αναρτηση χρειαζεσαι σφαιρες.Επισης μπορει να χρειαστει καθαρισμα του συστηματος και αλλαγη υγρων.Μια ολοκληρωμενη συντηρηση δηλαδη.
Παράθεση:
Γενικά τα σύστημα φαίνεται καλά συντηρημένο κ χωρίς ορατές διαρροές. Έχει γίνει πρό έτους η αλλαγή LHM, οπότε δεν επείγει θεωρώ....

Για το τιμονι δωσε σε καποιον συνηθισμενο σε παλιες κυριες να το οδηγησει να σου πει αν ειναι σκληρο ή οχι.Εγω και συ αποκλειεται να το καταλαβουμε!! :mrgreen
Παράθεση:
Συμφωνώ

Αν εχει οντως θεμα θελει καθαρισμα και γρασαρισμα και οτι αλλο χρειαζεται(ειδικος δεν ειμαι,δε ξερω)
Καθαρισμα-ρυθμιση καλμπιρατερ και αβανς επιβαλονται..Ρωτα και καποιον αλλο για τις ακαυτες
Παράθεση:
Κάποια στιγμή θα πάει για έλεγχο-ρύθμιση καρμπιρατέρ, δεν είναι τόσο άμεσο. Θα χρειαστώ καρμπιρατεριτζή με όρεξη να ασχοληθεί......

Η μυρωδια λαδιου δικαιολογημενη εφοσον εχεις εξωτερικη διαρροη στο χωρο του κινητηρα ακομα και το δικο μου μυριζε (C4) ποσο μαλλον μια gsa..
Παράθεση:
Μήπως να κλείσω τις οπές του αγωγού....?

Για την πισω αντισταση βαλε πολυμετρο να δεις αν φερνει ρευμα στα καλωδια..Δε ξερω ομως ποσο ρευμα πρεπει να εχει,ας μας διαφωτισει καποιος γνωστης.Σε ενα berligo που δε δουλευε απλα ειχε ξεκουμπωσει το ενα καλωδιακι απο το φισακι του.Αν δεν εχουν καθολου ρευμα τα καλωδια ψαξε ασφαλεια..Καλοταξιδο και παλι..περιμενουμε φωτο..
Παράθεση:
Οι φίσες είναι στην θέση τους, θα το ψάξω με πολύμετρο, γνωρίζω κ για μια πάστα που αποκαθιστά ασυνέχειες στην καλωδίωση επί του παρμπρίζ, χωρίς ωστόσο προσωπική εμπειρία.....


Καλησπέρα κ πάλι.

Σας ευχαριστω για τις απαντήσεις σας κ τα καλωσορίσματα.

Καταρχάς να σας πω ότι σίγουρα περιμένα να υπήρχαν θεματάκια σε μια κυριά 30 ετών κ ότι θα θέλει "αγάπη κ προδερμ" για αρχή. Είναι άλλωστε μια διαδικασία που επέλεξα να μπω. Τα προβήματα άλλωστε δεν είναι τόσο άμεσα, περισσότερα θα έλεγα σου χαλάνε την απόλαυση μιας κυριακάτικης βόλτας......
Γενικά δεν είμαι δυσαρεστημένος από τα μαζέματα που θέλει. Έτσι κι αλλιώς, το θέμα της μετακίνησης το έχω λυμμένο (η GSA είναι το τρίτο μου...... :laugh :laugh , δυστυχώς το μοναδικό Citroen :P ). Προορίζεται για αυτοκίνητο βόλτας για τα ΣΚ, κ ιστορικό (με ιστορικές πινακίδες κ επίσημα δηλαδή) από του χρόνου ή παραχρόνου. Σε αυτή την φάση, καταγράφω τα προβλήματα, μικρά ή μεγάλα, και προσπαθώ με απλό troubleshooting, διαβάζωντας, ψάχνωντας να το λύσω (ή τουλάχιστον να το παιδέψω....όσο μου το επιτρέπει κ ο ελευθερος χρόνος μου), μιας κ σκαμπάζω από μηχανολογικά (μηχανολόγος γαρ...).

Είναι επίσης δεδομένο ότι σε δευτερη φάση, θα ζητήσω την βοήθεια των ειδικών (δεν θα λύσω μηχανή μόνος μου αν κ το είχα κάνει παλαιότερα....), για να αρχίζω να τα βάζω σε μια σειρά.

Περισσότερο ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου κ ενδεχομένως να μάθω για κοινά-εγγενή προβλήματα του αυτοκινήτου.

Παραπάνω γράφω κ κάποια σχόλια επί του post του φίλου GeoC4 Madness


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Οκτ 2014, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
Καλησπέρα παιδιά,

κι ενώ τα είχα φτιάξει όλα καλά και άναβαν τα πάντα στο ταμπλώ της GSA (τα τύμπανα ταχύτητας κ στροφών εντελώς space.....), και μάλιστα κ με ledakia σε κάποιες θέσεις, τον τελευταίο καιρό μου έκαναν νερά (αναβόσβηνε το τύμπανο της ταχύτητας όλο κ πιο συχνά, το λαμπάκι του τύμπανου του στροφομέτρου βγήκε off πρώτο.....), οπότε και πήρα την απόφαση να λύσω το ταμπλώ για έλεγχο-άλλαγμα. Ωστόσο και ενώ πάλευα να κάνει σωστή επαφή η λάμπα του τυμπάνου του ταχυμέτρου (έχω βάλει led), ξαφνικά έσβησε μόνιμα κι αυτή αλλά και τα λαμπάκια που φωτίζουν το σχεδιάγραμμα αυτοκινήτου που έχει στο άνω μέρος (2 λαμπάκια "ψείρες" που έχει στο πάνω μέρος, είναι ledakia κ αυτά). Τα λαμπάκια LHM, STOP και μπατάριας καθώς και δείκτη ρεζερβουάρ, econoscope, τσόκ, ανάβουν κανονικα.
Εντωμεταξύ και τα όργανα δουλευουν κανονικά (δείκτης βενζίνης, στροφόμετρο κλπ).
Αρχικά φοβήθηκα ότι κάτι κάηκε στο ταμπλώ. Δοκίμασα με άλλα 2 ταμπλώ, μου έκανε ακριβώς τα ίδια. Έψαξα τις 5 ασφάλεις του χώρου της μηχανής, ήταν ok (υπάρχουν κι άλλες ασφάλειες...?)

Έχετε καμιά ιδέα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
το πρόβλημα σου είναι οι χαλασμένες επαφες στο πλαστικο που μπαινει η λαμπα....αν εχεις άλλο καντραν βγαλε από αυτό (δηλαδή από το καντραν που εχεις εξω) τα πλαστικα που μπαινει το λαμπακι αλλα από θεσεις που αναβαν οσο το δυνατον λιγοτερο και αντικατεστησε τες στο καντραν που εχεις τωρα σε λειτουργια εκει που εχεις το πρόβλημα η κοινως σε αυτές τις θεσεις που αναβουν μονιμα....επισης αν μπορεις τσεκαρε να δεις αν στις συγκεκριμένες θεσεις δινει ταση 12 βολτ μηπως εχεις καποιο άλλο πρόβλημα τροφοδοσιας

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: harisman
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 07:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
xantiamanolis έγραψε:
το πρόβλημα σου είναι οι χαλασμένες επαφες στο πλαστικο που μπαινει η λαμπα....αν εχεις άλλο καντραν βγαλε από αυτό (δηλαδή από το καντραν που εχεις εξω) τα πλαστικα που μπαινει το λαμπακι αλλα από θεσεις που αναβαν οσο το δυνατον λιγοτερο και αντικατεστησε τες στο καντραν που εχεις τωρα σε λειτουργια εκει που εχεις το πρόβλημα η κοινως σε αυτές τις θεσεις που αναβουν μονιμα....επισης αν μπορεις τσεκαρε να δεις αν στις συγκεκριμένες θεσεις δινει ταση 12 βολτ μηπως εχεις καποιο άλλο πρόβλημα τροφοδοσιας


Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση.

Οι βάσεις για τις λάμπες είναι καλές, διότι τα λαμπάκια που αγόρασα (led) άναβαν κανονικά στο κατάστημα που τις αγόρασα, δίνοντας ρευμα (δοκιμάσαμε και με απευθείας ρευμα στις λάμπες αλλά και στους ακροδεκτες της βάσης, και ανάβαν και στις 2 περιπτώσεις). Το ταμπλώ μου είναι Veglia, και φοράει 2 μικρά λαμπάκια (τύπου μπαγιονετ, σορρυ δεν ξέρω τον τύπο) για τα τύμπανα (ταχύμετρο, στροφόμετρο) και τα υπόλοιπα έιναι "ψείρες" (νομίζω Τ4 τα λενε...?). Το πρόβλημα είναι με τα 2 λαμπάκια αυτά + 2 ψείρες που φωτίζουν (ψηλά στο ταμπλώ) το διάγραμμα του αυτοκινήτου κ βασικά όλα αυτα, φωτίζουν το ταμπλώ το βράδυ. Τα "λειτουργικά" λαμπάκια-ψείρες δουλευουν (πλην της χαμηλής στάθμης καυσίμου, που δεν δουλευε κ πριν, κ που μαλλον δεν έρχεται σήμα στο ταμπλώ, οπότε και δεν φταει ούτε λαμπάκι, ούτε ταμπλώ) καθώς και τα όργανα τα ίδια δουλευουν κανονικά
Οι δοκιμές έγιναν με 2 ακόμη ταμπλώ, μάλιστα ανακάλυψα - για όποιον ενδιαφέρεται - ότι με τις ίδιες φύσες "παίζουν" κανονικά και τα ταμπλώ των Veglia Brusels k Jaeger, αλλά με τα ίδια συμπτωματα με το ταμπλώ που φοράω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Οκτ 2014, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σε όλα σιτριοεν από το βιζα μεχρι και τα ΒΧ δεύτερης γενιας η jaeger βαλεις η Veglia βαλεις παιζει ανετα οι διαφορες εντοπίζονται ισως σε καποια γραμματοσειρά πραγμα σπανιο στον τροπο ενδειξης αναμα λυχνιων στο καντραν στο χρωμα με τους δεικτες κυριως ρολογιου στον τροπο που σουλευει ο δεικτης των δευτ/πτων στην μια περιπτωση παει σκαλωτα ανα δευτ/το στην άλλη γυριζει αδιάκοπα
στην περιπτωση σου τωρα θα δωσεις με μια εξωτερικη πηγη 12 βολτ εκει που εχεις το πρόβλημα...μπορεις να βρεις που είναι το (-) στο καντραν και να δωσεις (+) στις άλλες επαφες θα δεις ότι μια μια η επαφη ενεργοποιεί και καποιο λαμαπκι δες πια επαφη ενεργοπιει η όχι το σημειο που εχει το πρόβλημα σου και μετα ψαξου λιγο στην πλεξουδα.....ισως να προερχετε και από την επαφη του κλειδιού που γυριζοντας το να εχει καποια επαφη που δεν παταει η καποιο καλωδιο από εκει να εχει ξεκολησει δυστηχως εχει δουλεια και θες δευτερο ατομο για αρχη κοιτα το καντραν με εκωτερικη πηγη ..........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2014, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
'Ετερον........

Οι μπροστινές σφαίρες ήθελαν αλλαγή από καιρό, αφού είχαν χάσει την απόσβεση τους κ μπορστά ήμουν "κουτσουρο". Αγόρασα από εξωτερικό τις δικές της (IFHS GS 55) κ τις άλλαξα ευκολα (είχα κ το ειδικό εργαλείο με την αλυσίδα) σύμφωνα με τις οδηγίες σε GS, του ισπανόφωνου φίλτατου:
https://www.youtube.com/watch?v=By0geeR ... L&index=66

Μετά την αλλαγή, το κύκλωμα "έπιασε πίεση" σύντομα και μετά από σειρά εξαερώσεων σε υψηλή κ νορμαλ σκάλα, τα αμάξι σηκώθηκε, έσβησαν λαμπάκια κι όλα καλά.

Το θέμα είναι οτι παρατηρώ τα εξής:
- εμπρός το αμάξι καθυστερεί πολύ να "πέσει", μετά από πολύωρη στάση, σε αντιθεση με πίσω. Το βλέπεις δηλαδή μετά από ένα 6-8ωρο από την στάση, πίσω να έχει "κάτσει", ενώ μπροστά όχι. "Κάθεται" μπροστά μετά από επιπλέον 6-8 ώρες ίσως κ παραπάνω.
- Έχω την εντύπωση ότι μπροστά είναι περισσότερο σηκωμένο από ότι πριν την αλλαγή των σφαιρών, στην θέση normal πάντα μιλώντας. Αυτό βεβαια μπορεί να έιναι κ ιδέα μου.......
- Από κρύο-"πεσμένο", με το που θα πάρει εμπρός, τα λαμπάκια πίεσης του κυκλώματος (STOP) και στάθμης LHM, σβήνουν πολύ σύντομα, πριν ακόμη σηκωθεί το άμαξι και πριν αρχίζει να χτυπά η βαλβίδα στο accumulator. Για να σας προλάβω, τα λαμπάκια, πατώντας το κουμπί ελέγχου στο ταμπλώ, ανάβουν κανονικά....

Ερωτήματα:
- Εξαέρωση έχω κάνει πολλάκις. Χρειάζεται κάτι ακόμη?
- Υπάρχει περίπτωση με την αλλαγή των σφαιρών (παλιές με σπασμένες μεμβράνες ή χαμηλή πίεση αζώτου = περισσότερη ποσότητα LHM εντός των παλαιών σφαιρών), να "περισσευουν" υγρά στο κύκλωμα, οπότε να έχω τώρα υψηλή σταθμη?

Τα φώτα σας....

Χάρης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2014, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Το θέμα είναι οτι παρατηρώ τα εξής:
- εμπρός το αμάξι καθυστερεί πολύ να "πέσει", μετά από πολύωρη στάση, σε αντιθεση με πίσω. Το βλέπεις δηλαδή μετά από ένα 6-8ωρο από την στάση, πίσω να έχει "κάτσει", ενώ μπροστά όχι. "Κάθεται" μπροστά μετά από επιπλέον 6-8 ώρες ίσως κ παραπάνω.
σωστο αυτή είναι η σωστη συμπεριφορα στα υδρο με 5 σφαιρες μην σε απασχολει....για αυτό λοιπον τα πιο πολλα gsa εχουν σπασμένα πισω φαναρια διοτι το πισω μερος πεφτει και τα φανια ερχονται στο υψος του προφυλακτηρα στα αλλα οχηματα

- Έχω την εντύπωση ότι μπροστά είναι περισσότερο σηκωμένο από ότι πριν την αλλαγή των σφαιρών, στην θέση normal πάντα μιλώντας. Αυτό βεβαια μπορεί να έιναι κ ιδέα μου.......
Οντως είναι ιδεα σου με την αλλαγη σφαιρων δεν παιζει το φαινομενο μεταβολής υψους...το υψος στα υδρπνευματικα στην κανονικη σκαλα αναρτηση ρυθμίζετε μεσω μιας ντιζας με καποιες παραμέτρους που υπαρχουν (άλλο ο εσωτερικος μοχλος). Βασικα το σωστο υψος πρεπει να το δει καποιος που το ξερει καλα το συστημα.

- Από κρύο-"πεσμένο", με το που θα πάρει εμπρός, τα λαμπάκια πίεσης του κυκλώματος (STOP) και στάθμης LHM, σβήνουν πολύ σύντομα, πριν ακόμη σηκωθεί το άμαξι και πριν αρχίζει να χτυπά η βαλβίδα στο accumulator. Για να σας προλάβω, τα λαμπάκια, πατώντας το κουμπί ελέγχου στο ταμπλώ, ανάβουν κανονικά....
αυτό σημαινει ότι το κύκλωμα δεν εχει πουθενα εσωτερικη διαρροη και κρατατει πιεση οποτε βαζοντας το εσυ μπροστα ουσιαστικα η αντλια συμπληρωνει λιγη πιεση στο κύκλωμα.....να εισε ευτυχισμένος για αυτό πολύ λιγα υδρο δουλευουν ετσι...
το αναμα στα λαμπάκια δεν υποδηλωνει ότι το αμαξι σηκωθηκε αλλα ουσιαστικα ότι το αμαξι εχει ανεβασει την σωστη πιεση στο υδραυλικο κύκλωμα για να λειτουργησει όπως πρεπει αναρτηση και φρενα....
επισης το αναμα στα λαμπακι υποδηλωνει ελλειψη υφρου λημ το οποιομπορει και να σου αναψει και στην κανονικη σκαλα πορειας

Υπάρχει περίπτωση με την αλλαγή των σφαιρών (παλιές με σπασμένες μεμβράνες ή χαμηλή πίεση αζώτου = περισσότερη ποσότητα LHM εντός των παλαιών σφαιρών), να "περισσευουν" υγρά στο κύκλωμα, οπότε να έχω τώρα υψηλή σταθμη?

να υπαρχει πιθανοτητα αλλα μην σε ανησυχει δεν εχεις θεμα....αν παλι σε ανυσηχει η παραπνω σταθμη αφαιρεσε με σηριγγα το παραπανω λημ και ξαναβαλτο σε ένα δοχειο να το εχεις....
σηκωσε το αμαξι στην επανω σκαλα κα κοιτα ποσο λημ θα βγαλεις..

εξαερωση στο κύκλωμα εχεις κανει οκ στο κύκλωμα φρενων εχεις κανει για ανα φυγει ότι βρωμικο υγρο εχει παραμεινει?αν ναι οκ αν όχι πρεπει να κανεις...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Νοέμ 2014, 11:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
Καλημέρα Μανώλη,

σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου.
Ο κύριος προβληματισμός μου σε ότι γράφω, είναι κυριώς ότι τα συμπτώματα αυτά, δεν τα έκανε πριν αλλάξω σφαίρες, οπότε σκέφτομαι ότι το σύστημα μου δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά / έχει αλλάξει με πριν.....Εαν πχ το σύστημα ήταν καλοσυντηρημένο κ είχε σωστά ελεγχόμενες επιστροφές κατά την στάση, δεν έχει να κάνει με την αλλαγή των σφαιρών - το υπόλοιπο κύκλωμα παρέμεινε ως είχε.....Με άλλα λόγια, αυτό που "πρόσθεσα" στο κύκλωμα είναι νέες σφαίρες και αέρα.....

Υγρά δεν αλλάχτηκαν επίσης. Είχαν αλλαχτεί το καλοκαίρι (στα μέρη σου....), οπου η μπουμπού, μου έιχα κάνει κάτι κόλπα (διαρροή LHM από σωληνάκι επιστροφών, συμπληρώθηκε 10αρι υδραυλικό λάδι μέχρι να εντοπιστεί-φτιαχτεί, φτιάχτηκε η διαρροή και αλλάχτηκαν τα LHM)
Δες παρακατω τις επιμέρους απαντήσεις με κόκκινα.

xantiamanolis έγραψε:
Το θέμα είναι οτι παρατηρώ τα εξής:
- εμπρός το αμάξι καθυστερεί πολύ να "πέσει", μετά από πολύωρη στάση, σε αντιθεση με πίσω. Το βλέπεις δηλαδή μετά από ένα 6-8ωρο από την στάση, πίσω να έχει "κάτσει", ενώ μπροστά όχι. "Κάθεται" μπροστά μετά από επιπλέον 6-8 ώρες ίσως κ παραπάνω.
σωστο αυτή είναι η σωστη συμπεριφορα στα υδρο με 5 σφαιρες μην σε απασχολει....για αυτό λοιπον τα πιο πολλα gsa εχουν σπασμένα πισω φαναρια διοτι το πισω μερος πεφτει και τα φανια ερχονται στο υψος του προφυλακτηρα στα αλλα οχηματα

Δεν μου κάνει για σωστή συμπεριφορά αυτό :suspi .....να βλέπεις δηλαδή πίσω να έχει κάτσει πλήρως, κ μπροστά να είναι "σούζα"......Το θέαμα αυτό το βλεπω σε κάποιες εγκατελειμμένες Xantia που φαντάζομαι έχουν προβλημα (κ για αυτο τις εγκατέλειψαν............. :sad ).
Όπως είπα κ πριν, πριν την αλλαγή των σφαιρών, το αυτοκίνητο "έπεφτε" ομοιόμορφα μπρος-πίσω ή εν πάσει περιπτώσει παράλληλα με μικρές διαφορές.


- Έχω την εντύπωση ότι μπροστά είναι περισσότερο σηκωμένο από ότι πριν την αλλαγή των σφαιρών, στην θέση normal πάντα μιλώντας. Αυτό βεβαια μπορεί να έιναι κ ιδέα μου.......
Οντως είναι ιδεα σου με την αλλαγη σφαιρων δεν παιζει το φαινομενο μεταβολής υψους...το υψος στα υδρπνευματικα στην κανονικη σκαλα αναρτηση ρυθμίζετε μεσω μιας ντιζας με καποιες παραμέτρους που υπαρχουν (άλλο ο εσωτερικος μοχλος). Βασικα το σωστο υψος πρεπει να το δει καποιος που το ξερει καλα το συστημα.

Πιθανότατα έχεις δίκιο κ είναι ιδέα μου


- Από κρύο-"πεσμένο", με το που θα πάρει εμπρός, τα λαμπάκια πίεσης του κυκλώματος (STOP) και στάθμης LHM, σβήνουν πολύ σύντομα, πριν ακόμη σηκωθεί το άμαξι και πριν αρχίζει να χτυπά η βαλβίδα στο accumulator. Για να σας προλάβω, τα λαμπάκια, πατώντας το κουμπί ελέγχου στο ταμπλώ, ανάβουν κανονικά....
αυτό σημαινει ότι το κύκλωμα δεν εχει πουθενα εσωτερικη διαρροη και κρατατει πιεση οποτε βαζοντας το εσυ μπροστα ουσιαστικα η αντλια συμπληρωνει λιγη πιεση στο κύκλωμα.....να εισε ευτυχισμένος για αυτό πολύ λιγα υδρο δουλευουν ετσι...
το αναμα στα λαμπάκια δεν υποδηλωνει ότι το αμαξι σηκωθηκε αλλα ουσιαστικα ότι το αμαξι εχει ανεβασει την σωστη πιεση στο υδραυλικο κύκλωμα για να λειτουργησει όπως πρεπει αναρτηση και φρενα.... Πως μπορεί να σβήσουν οι λυχνίες (= το σύστημα έχει πίεση, ετοιμος να φύγεις), ενώ το αυτοκίνητο δεν έχει σηκωθεί?
επισης το αναμα στα λαμπακι υποδηλωνει ελλειψη υγρου λημ το οποιο μπορει και να σου αναψει και στην κανονικη σκαλα πορειας.

Είχα την εντύπωση ότι σημαίνουν:
STOP: αναμένο = το κύκλωμα ανεβάζει πίεση αλλά δεν έχει φτάσει στην πίεση λειτουργίας που σημαίνει
- Απο στάση: ανύψωση μετά από στάση = σβήνει μετά την ανύψωση = έτοιμος να φύγεις
- Σε πορεία: Πρόβλημα, χάνεται πίεση - STOP- έλεγχος

Λυχνία LHM: αναμένη = ελεγχος στάθμης που σημαίνει
- Απο στάση: κατά την ανύψωση = σβήνει μετά την ανύψωση, εαν η στάθμη είναι ικανή = έτοιμος να φύγεις
- Σε πορεία: Πρόβλημα, χαμηλή στάθμη (στην νορμαλ σκάλα).

LHM κ STOP μου έχουν ανάψει σε πορεία, όταν υπήρχε πρόβλημα το καλοκαίρι (διαρροή, χαμηλή στάθμη, χαμηλή πίεση).


Υπάρχει περίπτωση με την αλλαγή των σφαιρών (παλιές με σπασμένες μεμβράνες ή χαμηλή πίεση αζώτου = περισσότερη ποσότητα LHM εντός των παλαιών σφαιρών), να "περισσευουν" υγρά στο κύκλωμα, οπότε να έχω τώρα υψηλή σταθμη?

να υπαρχει πιθανοτητα αλλα μην σε ανησυχει δεν εχεις θεμα....αν παλι σε ανυσηχει η παραπνω σταθμη αφαιρεσε με σηριγγα το παραπανω λημ και ξαναβαλτο σε ένα δοχειο να το εχεις....
σηκωσε το αμαξι στην επανω σκαλα κα κοιτα ποσο λημ θα βγαλεις..

εξαερωση στο κύκλωμα εχεις κανει οκ στο κύκλωμα φρενων εχεις κανει για ανα φυγει ότι βρωμικο υγρο εχει παραμεινει?αν ναι οκ αν όχι πρεπει να κανεις...

Υγρα δεν αλλάχτηκαν κ εξαέρωση στα φρένα δεν έγινε, αλλά χρειάζεται? Τα φρένα λειτουργούν άψογα....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Νοέμ 2014, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
σου απανταω διοτι επειδή είχαμε και ΒΧ για 16 ετη και εχω κανει απειρες βολτες με gsa φιλου το 1992 σου απανταω στα κοκκινα γραμμενα

Δεν μου κάνει για σωστή συμπεριφορά αυτό .....να βλέπεις δηλαδή πίσω να έχει κάτσει πλήρως, κ μπροστά να είναι "σούζα"......Το θέαμα αυτό το βλεπω σε κάποιες εγκατελειμμένες Xantia που φαντάζομαι έχουν προβλημα (κ για αυτο τις εγκατέλειψαν............. ).
Όπως είπα κ πριν, πριν την αλλαγή των σφαιρών, το αυτοκίνητο "έπεφτε" ομοιόμορφα

είναι σωστη συμπεριφορα...αυτό το βλέπεις σε 5σφαιρες ξανθια πρωτης γενιας πριν το 1994 όπως επισης και σε ΒΧ που είναι 5σφαιρα οπτικα σε ξενιζει αλλα ετσι είναι....
το αμαξι επεφτε ομοιομορφα διοτι δεν ειχε σωστη πιεση στο εμπρος κύκλωμα....τωρα που εχει σωστη πιεση ετσι είναι η σωστη συμπεριφορα του....

Είχα την εντύπωση ότι σημαίνουν:
STOP: αναμένο = το κύκλωμα ανεβάζει πίεση αλλά δεν έχει φτάσει στην πίεση λειτουργίας που σημαίνει
- Απο στάση: ανύψωση μετά από στάση = σβήνει μετά την ανύψωση = έτοιμος να φύγεις
- Σε πορεία: Πρόβλημα, χάνεται πίεση - STOP- έλεγχος

μην μπερδευεσε το λαμαπκι σημαινει ότι το κύκλωμα δεν εχει απαραιτητη πιεση να ξεκινησει το αμαξι με ασφαλεια..
στο δικο μου το ξανθια που δεν πεφτει επειδή καπου εχω απωλεια πιεσης σε εσωτερικο κύκλωμα πχ τρομπα φρενου μεν το αμαξι δεν πεφτει αλλα με σταθερο υψος το λαμαπκι είναι αναμενο μεχρι να πρεσσαρει την σωστη πιεση για να εχεις και φρενα
όταν το αμαξι είναι στην κατω σκαλα η πεσμενο σε υψος πραγματι το λαμπακι μενει αναμενο διοτι ολη η πιεση διοχετευτε να σηκωσει το αμαξωμα λιγο πριν φτασει το αμαξι στο τελικο υψος το λαμπακι σβηνει διοτι ο αισθητήρας πιεσης βλεπει ικανοποιητικη πιεση


Υγρα δεν αλλάχτηκαν κ εξαέρωση στα φρένα δεν έγινε, αλλά χρειάζεται? Τα φρένα λειτουργούν άψογα....


με την εξαερωση και ειδικα όταν αλλαζεις υγρα λημ διωχνεις απο το κύκλωμα το βρωμικο λημ με μαυριλες και ότι υγρασία εχει μαζεψει μεσα του διωχνεις πιθανο αερα που μπορει να εχει το κύκλωμα των φρενων...επιτυγχάνεις καλυτερο φρεναρισμα ειδικα τα πισω δισκόφρενα και δεν εχεις φθορα στα λαστιχάκια της δαγκανας μιας και το υγρο είναι καθαρο
στο δικο μου που το εκανα ειδα μεγαλη διαφορα στι φρενι καθως και κάθε 2 αλλαγες εμπρος τακακια ειχα 1 αλλαγη πισω που είναι φυσιολογικη..

σε γενικες γραμμες εισε πολύ ΟΚ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: harisman
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2015, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
harisman έγραψε:
- Βαρύ τιμόνι. Πολύ κ δεν είμαι κ από τους καλομαθημένους…..Ανέβασα λίγο πιέσεις στα λάστιχα αλλά μικρή βελτίωση. Φαντάζομαι εγγενές πρόβλημα…..Πολύστροφο επίσης….


Γεια σου Χάρη. Αν και έχει περάσει πάνω από χρόνος απο τη δημοσίευσή σου (μπαίνω σπάνια και γράφω σπανιότερα στο φορουμ), να σου πω κι εγω την αποψη μου για το τιμονι, από την εμπειρία που είχα μικρός με την GS του πατέρα μου.

Ναι οντως το τιμόνι είναι πάρα πολύ σκληρό, σε σημείο που αναθεματίζεις οταν θελεις να παρκάρεις. Από την άλλη κόβει τόσο πολυ που θα σε αποζημιώσει σε ελιγμούς ή όταν θελεις να παρκάρεις σε πολύ στριμωγμένο σημείο.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2015, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 22:02
Δημοσιεύσεις: 14
Giorgos έγραψε:
harisman έγραψε:
- Βαρύ τιμόνι. Πολύ κ δεν είμαι κ από τους καλομαθημένους…..Ανέβασα λίγο πιέσεις στα λάστιχα αλλά μικρή βελτίωση. Φαντάζομαι εγγενές πρόβλημα…..Πολύστροφο επίσης….


Γεια σου Χάρη. Αν και έχει περάσει πάνω από χρόνος απο τη δημοσίευσή σου (μπαίνω σπάνια και γράφω σπανιότερα στο φορουμ), να σου πω κι εγω την αποψη μου για το τιμονι, από την εμπειρία που είχα μικρός με την GS του πατέρα μου.

Ναι οντως το τιμόνι είναι πάρα πολύ σκληρό, σε σημείο που αναθεματίζεις οταν θελεις να παρκάρεις. Από την άλλη κόβει τόσο πολυ που θα σε αποζημιώσει σε ελιγμούς ή όταν θελεις να παρκάρεις σε πολύ στριμωγμένο σημείο.


Όντως έχει απίστευτα μικρό κύκλο επιτόπου στροφής κυρίως γιατί οι ακραίες θεσεις της κρεμαριέρας φτάνουν σε μεγάλες γωνίες στροφής. Αυτό βεβαια διευκολύνεται και από την διάταξη της άρθρωσης της εμπρός ανάρτησης......
Πολύ βαρυ πάντως, το έχω συνηθίσει πια..... Έχω ανεβάσει λίγο πιέσεις και πάντα γυρνάω τιμόνι με το αυτοκίνητο σε κίνηση - έστω και ίσα να κινείται - για να διευκολύνεται η στροφή......

https://www.youtube.com/watch?v=gLzzlsXxV2o
Εδώ κι ενα ωραίο βιντεάκι που στο 7:52 και κάτω λέει τα σχετικά.......
Για τους μη γαλλομαθείς, κάνει σύγκριση GSA με R11 σε όλους τους τομέις αλλά έχει απίστευτο γέλιο το "κράξιμο" που ρίχνει στο Renault 11........


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2015, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αυτο που μου ειχε κανει εντυπωση εμενα ηταν ποσο εντονη διαφορα σε αισθηση-δυναμη ειχε η 1.3 απο την 1.1, σε gs και στις δυο περιπτωσεις που εχω πιασει στα χερια μου.. περιττο να πω οτι σε "δεσιμο"-αισθηση του μπροστινου συστηματος το zx 1.4 που εχω για καθημερινο ειναι γατακι μπροστα του... :cens μη σου πω και τα φρενα... γενικα πας 80-90 και το νιωθεις απιστευτα ασφαλες.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέος ευτυχής κάτοχος μιας GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2021, 03:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ε πιστεύω μετά από τόσο καιρό, θα γνωρίστηκες καλύτερα με το GSA-κι σου,
ωστόσο, δε βλάπτει μια εκτενέστερη εξήγηση σχετικά με τη λυχνία "STOP"
και τη λυχνία της πίεσης των υδραυλικών.
Μαζί με την λυχνία της πίεσης λαδιού, αυτές και οι 3 λυχνίες, παίρνουν [+] από τον διακόπτη.

Η λυχνία "STOP" έχει ένα κοινό [-] που πάει σε δυο διόδους.
Η μια δίοδος πάει προς το πλην της λυχνίας της πίεσης λαδιού κινητήρα.
Η δεύτερη δίοδος πάει προς το πλην της λυχνίας πίεσης LHM.

Το πλην της λυχνίας πίεσης LHM, φεύγει απ'το ταμπλό και πάει στον διακόπτη πίεσης, στο χώρο της μηχανής.
Αυτός ο διακόπτης είναι μια φούσκα, ακριβώς το ίδιο που είναι και η φούσκα του λαδιού στον κινητήρα.
Ένας απλός διακόπτης πίεσης, που όταν δεν υφήσταται πίεση, κλείνει δυο επαφές και δίνει πλην στο λαμπάκι
των υδραυλικών, και κατ'επέκταση και στο "STOP".

Όταν αυξάνεται η πίεση στο κύκλωμα υψηλής της ανάρτησης, ο διακόπτης αυτός ανοίγει, και πλέον δεν δίνει πλην
στο λαμπάκι της πίεσης, με αποτέλεσμα το λαμπάκι να σβήνει. (ΚΑΙ το "STOP")
Το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει και με το λαμπάκι του λαδιού κινητήρα.

Ο διακόπτης πίεσης είναι φτιαγμένος ώστε να ανοίγει περίπου στα 60 - 70 bar πίεση.

Ο διακόπτης πίεσης βρίσκεται στο εξάρτημα που διανέμει την υψηλή πίεση στα εξαρτήματα που την χρειάζονται.
Αυτό το εξάρτημα, άλλοι το λένε βαλβίδα ασφαλείας, άλλοι το λένε διακόπτη πίεσης,
εγώ το λέω απλά "διανομέα πίεσης".

Δεν είναι τίποτα άλλο από μια διακλάδωση στην οποία έρχεται το σωληνάκι της υψηλής πίεσης από τον συσωρρευτή/ρυθμιστή πίεσης,
και από κει φεύγουν τρία σωληνάκια:
ένα προς τον εμπρός διορθωτή ύψους
ένα προς τον πίσω διορθωτή ύψους
και ένα προς την τρόμπα των φρένων, τροφοδοτώντας τα μπροστινά φρένα. ΜΟΝΟ!
Τα πίσω φρένα παίρνουν πίεση απ'τον πίσω διορθωτή ύψους.

Αυτό το διάγραμμα είναι κατατοπιστικότατο :

Εικόνα

Πρόκειτα για το εξάρτημα μέσα στο κυκλάκι.
Είναι απλά μια διακλάδωση, όπου επάνω είναι προσαρμοσμένος ο διακόπτης πίεσης,
στον οποίο πηγαίνει ένα και μοναδικό καλώδιο.

Η ηλεκτρική σύνδεση του διακόπτη και της λυχνίας φαίνεται πιο κατατοπιστικά στο παρακάτω διάγραμμα:

Εικόνα

Ο διακόπτης πίεσης είναι το εξάρτημα νούμερο 29 που έχω κυκλώσει.
Λίγο στριμόκωλα στο σχεδιάγραμμα, αλλά με λίγη υπομονή βγαίνει νόημα.
Απλά δεν φαίνεται πλήρως η γραμμή που παίρνει [+] από τον διακόπτη της μηχανής,
γι' αυτό και έβαλα βελάκι.
Το εξάρτημα Νο 31 είναι μια αντίστοιχη επαφή που δουλεύει με τον ίδιο τρόπο, και βρίσκεται εντός του ρεζερβουάρ LHM,
και κλείνει όταν πέσει η στάθμη του υγρού.
Και οι δυο αυτές επαφές δίνουν [-] στο ίδιο λαμπάκι, των υδραυλικών. Γι' αυτό και είναι όπως βλέπεις παράλληλα.
Και το δεύτερο καλώδιο που φεύγει από τον αισθητήρα χαμηλής στάθμης στο ρεζερβουάρ,
πάει ξεχωριστά στη γείωση, καθώς αυτός ο αισθητήρας είναι τοποθετημένος σε πλαστικό εξάρτημα
και δεν γίνεται να πάρει γείωση από το ίδιο το εξάρτημα.

Όπως ανέφερε και ο xantiamanolis, το να μην πέφτει το αυτοκίνητο είναι η φυσιολογική λειτουργία
της ανάρτησης.
Σύστημα που δεν έχει διαρροές, χάνει τόσο αργά την πίεση, που θέλει τουλάχιστο 24 με 48 ώρες για να κάτσει εντελώς.
Αν πας να βάλεις μπρος την αμέσως επόμενη μέρα, το πίσω συνήθως μέρος θα είναι ακόμα σηκωμένο,
και από τη στιγμή που θα πάρει μπρος, μέσα σε 15 - 20 δευτερόλεπτα έχει σηκωθεί.
Το πίσω μέρος μένει σηκωμένο, γιατί το μπροστά είναι πιο βαρύ.
Αν μείνει το αυτοκίνητο ακίνητο για πάνω από 3 μέρες, τότε φεύγουν περισσότερα υγρά,
και θέλει περισσότερη ώρα για να σηκωθεί, γύρω στα 2 λεπτά.
Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα, πως στις 24 ώρες που έχει κάτσει μόνο μπροστά,
υπάρχει περίπτωση να μην ανάψει το λαμπάκι των υδραυλικών με το γύρισμα του διακόπτη.
Υπάρχει ακόμα αρκετή πίεση στον συσωρρευτή που τροφοδοτεί το σύστημα.
Γι' αυτό και σηκώνεται αμέσως.

Όσον αφορά την άλλη ιδέα που είπες για βαλβίδα στις σφαίρες, με σκοπό να τις γεμίζουμε πιο εύκολα.....
Οι σφαίρες μέσα έχουν άζωτο, αλλά όχι απ'αυτό που έχουν τα βουλκανιζατέρ, που είναι από γεννήτρια αζώτου.
Καθαρό άζωτο από μπουκάλα έχουν. Και είναι σε πίεση 40 και 50 bar, με την σφαίρα έξω.....άφορτη.
Όταν το κύκλωμα δουλεύει και φορτίζεται, η πίεση του υδραυλικού υγρού κυμαίνεται
μεταξύ 140 και 170 bar.
Και όταν το κύκλωμα δουλεύει και είναι υπό πίεση, τότε και η πίεση του αερίου μέσα στη σφαίρα
ανεβαίνει και εξισώνεται με την πίεση του υγρού από την άλλη πλευρά της μεμβράνης.
Δηλαδή όταν το κύκλωμα θα δουλεύει, η πίεση του αερίου θα κυμαίνεται κι αυτή μεταξύ 140 και 170 bar.
Αυτή είναι πολύ υψηλή πίεση, και δε νομίζω να υπάρχει κάποιου είδους βαλβίδα που θα μπορούσε να τοποθετηθεί
στις σφαίρες, ώστε να ανοίγει κατά βούληση για να γεμίσουμε άζωτο τη σφαίρα. Ακόμα και άφορτη.
Η άλλη ιδέα να μπαίνει αντί για άζωτο, σκέτος αέρας, απορρίπτεται κι αυτή,
καθώς ο αέρας περιέχει αέρια που διαπερνούν την μεμβράνη πιο εύκολα από το άζωτο,
το οποίο είναι το πλέον αδρανές και την διαπερνάει πιο αργά.
Κι αν αυτά τα αέρια περάσουν στο υδραυλικό κύκλωμα, μετατρέπονται σε μπουρμπουλίθρες και υγρασίες όταν φτάνουν σε εξαρτήματα
όπου πέφτει η πίεσή τους. Και οι υγρασίες και ο εγκλωβισμένος αέρας σε κλειστά υδραυλικά κυκλώματα πίεσης δεν εξυπηρετούν.

Γι' αυτό και οι σφαίρες έχουν μεταλλικό βιδάκι.
Και στα C5 πλέον είναι σφραγιστές, το βιδάκι τους απ'όπου γεμίζουν στο εργοστάσιο είναι κολλημένο,
και η μεμβράνη τους εσωτερικά δεν είναι λαστιχένια, αλλά πλαστικό, ώστε να μην διυθείται το άζωτο και να περνάει μέσα στο υγρό.
Γι'αυτό και παινεύεται η σιτροέν στα C5 πως οι σφαίρες δε χρειάζονται καμία επέμβαση για 200.000 χλμ.
Και ισχύει μπορώ να πω. Εγώ στα 185.000 χλμ, δεν τις έχω αγγίξει ακόμα, και δεν παρατηρώ καμία αλλαγή στην άνεση.

Πάντως εσύ για να μην έχεις διαρροές τυχερός είσαι. Οι διακλαδώσεις των επιστροφών είναι γνωστά σημεία διαρροών.
Και επίσης και το ταφ-άκι της αντλίας, που προφανώς λόγω τοποθέτησης, σκίζεται σε μερικά χρόνια.
Και δεν μπόρεσα να το βρω στην Ελλάδα. Από εξωτερικό που το βρήκα, περί το 60-άρι το βρήκα.
Άουτς.....τσούζει.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 42 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Απορίες μιας νέας οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: lia
Απαντήσεις: 28
Το τελος μιας σχεσης...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 10
CITROEN ΝΕΟΣ
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: patramike
Απαντήσεις: 23
ΝΕΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ CITROEN C4 eHDI MCP STT 115
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Tilemaxos
Απαντήσεις: 9
Νεος κατοχος citroen DS5 2.0 HDi Hybrid4.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια