Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:16 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΟΤΕΡ 1.3 GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2008, 16:35 
Άβαταρ μέλους
γεια σας φίλοι μου

είμαι καινούργιος στα μέρη σας και κάτοχος ενός vw 1302 super beetle
του 1971.....και φυσικά αερόψυκτου.
Χάριν "συγγενούς" αρχιτεκτονικής των κινητήρων μας σκεπτομαι να προχωρήσω στην αντικατάσταση του "μαμά" μοτέρ του σκαθαριού μου
(1.3- 44hp) με το αντίστοιχο 1.3άρι της gsa με όλη την αυτονόητη
διαδικασία των αναγκαίων μετατροπών.
θα παρακαλούσα για τη βοήθειά σας στα παρακάτω:
α. που (και πόσο) θα μπορούσα να βρώ τέτοιο μοτέρ (ιδιώτης ή μάντρα)?
β. γενικώς είναι μοτέρ αντοχής (και ανοχής) ?
γ. ποιες οι ανάγκες συντηρήσεώς του?
δ. υπάρχουν γενικώς ανταλλακτικά (π.χ σε περίπτωση ρεκτιφιέ)?
ε. ποιες είναι οι ευπάθειες του-αδυναμίες του?

...εκ των προτέρων σας ευχαριστώ,είμαι ο Μάριος και κατοικοεδρεύω στη
Βέροια

Υ.Γ

λόγω της διαφορετικής τοποθέτησής του στο σκάρο μου (από μπρός σε πίσω) αναγκαιεί και κάποιο εξωτερικό ψυγείο λαδιού και αν ναι,το μοτέρ
(της gsa) παίρνει τέτιοι κίτ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2008, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Απ'όσο γνωριζω το μοτερ της GSA έχει ψυγειο λαδιού.

Επίσης στο εμπρος μερος του μοτέρ έχει ένα μεγάλο βεντιλατερ και μια χοανη που χορηγει αερα στη μηχανή. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορει να τοποθετηθει στο σκαραβαιο, ή να γινει μετατροπή σε αυτή την εισαγωγή του αέρα.

Μοτερ από Porsche 911 δεν το σκέφτεσαι.....? hmmm

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΟΤΕΡ 1.3 GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 20:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
kafermario έγραψε:
γεια σας φίλοι μου

είμαι καινούργιος στα μέρη σας και κάτοχος ενός vw 1302 super beetle
του 1971.....και φυσικά αερόψυκτου.
Χάριν "συγγενούς" αρχιτεκτονικής των κινητήρων μας σκεπτομαι να προχωρήσω στην αντικατάσταση του "μαμά" μοτέρ του σκαθαριού μου
(1.3- 44hp) με το αντίστοιχο 1.3άρι της gsa με όλη την αυτονόητη
διαδικασία των αναγκαίων μετατροπών.
θα παρακαλούσα για τη βοήθειά σας στα παρακάτω:
α. που (και πόσο) θα μπορούσα να βρώ τέτοιο μοτέρ (ιδιώτης ή μάντρα)?
β. γενικώς είναι μοτέρ αντοχής (και ανοχής) ?
γ. ποιες οι ανάγκες συντηρήσεώς του?
δ. υπάρχουν γενικώς ανταλλακτικά (π.χ σε περίπτωση ρεκτιφιέ)?
ε. ποιες είναι οι ευπάθειες του-αδυναμίες του?

...εκ των προτέρων σας ευχαριστώ,είμαι ο Μάριος και κατοικοεδρεύω στη
Βέροια

Υ.Γ

λόγω της διαφορετικής τοποθέτησής του στο σκάρο μου (από μπρός σε πίσω) αναγκαιεί και κάποιο εξωτερικό ψυγείο λαδιού και αν ναι,το μοτέρ
(της gsa) παίρνει τέτιοι κίτ?


Μοτερ αντοχής είναι ανοχής όχι δεν ανέχεται παραλείψεις στην συντηρησή του
Αναγκες συντήρησης ότι και σε ένα αλλό μοτέρ: λαδια κάθε 5000 χλμ φίλτρο λαδιού και αέρος κάθε 10000 χλμ λουριά μηχανής κάθε 60000 χλμ με μόνο έξτρα την στεγανοποιήση της μηχανή η οποία χαλάει περίπου στα 65000 χλμ χωρίς να είναι κάτι σοβαρό
Ανταλλακτικά για συντήρηση βρίσκεις ακόμα σχετικά εύκολα αλλά για επισκευή δύσκολα (και θα είναι ακριβά).Εδώ η λύση λέγεται e-bay που μπορείς να βρείς σετ κυλίνδρους πιστόνια καινούρια με 70 ευρώ!!!!!
Μονο μία ευπάθεια:στεγανότητα!!!!!Λόγω αερόψυξης οι τσιμούχες και τα τσιμουχάκια χαλάνε και υπάρχουν διαρροές λαδιού. Είναι 3 τύποι διαρροών:
Διαρροή από τις τσιμούχες του στροφάλου (μικρή)
Διαρροή από τις τσιμούχες των εκκεντροφόρων (μικρή)
Διαρροή από τα τσιμουχάκια των σωλήνων επιστροφής του λαδιου (μεγάλη!!!!)
Η πρώτη επισκευάζεται σχετικά ευκολα αν και για το πίσω μέρος πρέπει να κατέβει μοτέρ
Η δευτερή επισκευάζεται ευκολα αφου βγάζεις ανεμιστήρα διανομέα αέρα και λουριά και μπορείς να τις αλλάξεις
Η τρίτη (και η φαρμακερή) για να επισκευαστει πρέπει να κατέβει μηχανή να βγουν οι κεφαλές για να υπάρχει πρόσβαση οπότε είναι αρκετά δύσκολη
:thumbup :thumbup :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Φεβ 2008, 22:24 
Άβαταρ μέλους
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ,ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ
ΤΑ ΕΞΗΣ:
Α. ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ
ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ?

Β. ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗ
ΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΣΤΟΚ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ?

Γ. ΕΑΝ Π.Χ ΧΡΕΙΑΣΘΩ ΑΝΤΛΙΕΣ-ΒΕΝΖΙΝΗΣ / ΕΛΑΙΟΥ,ΝΤΙΣΤΡΙΜΠΙΤΕΡ,
ΜΙΖΑ-ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ 'Η ΠΛΑΤΙΝΕΣ ΦΟΡΟΥΝ?-
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ,ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ????

....ΚΑΙ ΠΑΛΙ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Φεβ 2008, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
φιλε μου σε παρακαλω να μη γραφεις με κεφαλαια γιατι ειναι σαν να φωναζεις ;)

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2008, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
kafermario έγραψε:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ,ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ
ΤΑ ΕΞΗΣ:
Α. ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ
ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ?

Β. ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗ
ΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΣΤΟΚ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ?

Γ. ΕΑΝ Π.Χ ΧΡΕΙΑΣΘΩ ΑΝΤΛΙΕΣ-ΒΕΝΖΙΝΗΣ / ΕΛΑΙΟΥ,ΝΤΙΣΤΡΙΜΠΙΤΕΡ,
ΜΙΖΑ-ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ 'Η ΠΛΑΤΙΝΕΣ ΦΟΡΟΥΝ?-
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ,ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ????

....ΚΑΙ ΠΑΛΙ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ;)


οι βλάβες εμφανίζονται περίπου στα 65000-70000 χλμ για τις 2 πρώτες και η τρίτη είναι όποτε της κατέβει :-?
Δυστυχώς δεν έχω κάποιο μαγαζί υπόψιν μου στην περιοχή σου
αντλια λαδιού δεν χρειάζεσαι ποτέ, τα υπόλοιπα με λίγο ψάξιμο βρίσκονται.Τα μοτέρ αυτά φορούσαν είτε πλατίνες (G13/625) είτε ηλεκτρονική (G13/646) :thumbup Kαρμπυρατερ βρίσκονται ακόμα αλλά η τιμή τους είναι τσουχτερη :rant

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΜΜΙΑ "ΠΗΓΗ"?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2008, 23:14 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά τελικά υπάρχει καμμία "πηγή" διαθέσιμη για να βρώ το μοτεράκι που
σας περιέγραψα?
Ας είναι και σε Αττική.....(ούτως ή άλλως οι περισσότεροι στέλνουν παντού
στην επαρχία),οπότε.....στείλτε στοιχεία και σε "P.M"....να περιμένω????

:schraeg :bambam :schraeg :bambam :schraeg :bambam :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 18:53 
Άβαταρ μέλους
sss


Τελευταία επεξεργασία από chrstnkr και Κυρ 29 Νοέμ 2009, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2008, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μάιος 2007, 13:30
Δημοσιεύσεις: 279
Τοποθεσία: Νιγρίτα-Σέρρες
chrstnkr έγραψε:
kafermario gsa να υπενθυμίσω ότι υπάρχει το αντίστοιχο θέμα για τις gsa :thumbup .

Συμφωνω με τον φιλο...Μεσα στο τοπικ της GS/GSA υπαρχουν πολλοι για να σε διαφωτισουν οι οποιοι δεν ασχολουνται με τετοια "μικρο-θεματακια" αν με καταλαβαινεις...Δεν το κανω για να προσβαλλω κανεναν και το λεω απολυτως φιλικα...Φαινεται ασχημο να υπαρχουν μικρα τοπικ 1-2 το παρα πολυ σελιδων ενω διπλα υπαρχουν τοπικ 20+ σελιδων για τα ιδια μοντελα...

Αυτο το συγκεκρμενο υποφορουμ για να οργανωθει και να γινει τοσο καλα οργανωμενο και ομορφο πριν δημιουργηθουν αυτα τα μικροθεματακια...
Ας σεβαστουμε λοιπον τις δεκαδες ωρες δουλειας καποιων εδω μεσα και ας μην τους την χαλαμε...


Φιλικα παντα...
Αλεκος

_________________
Είναι ΤΡΕΛΟΙ αυτοί οι ΓΑΛΛΟΙ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2008, 16:58 
Άβαταρ μέλους
γεια σου φιλε!τι κανεις?εχω μια μηχανη gsa που ψαχνεις 1300 κυβικα.χρειαζεται επισκευη όμως.Αν ενδιαφέρεσαι ακόμη μπορώ να στην πουλήσω.


]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2008, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε στην αθηνα υπαρχουν μαντρες με αντ/κα σιτροεν και μονο σιτροεν οπως ο Πουλακης στην λεοφορο αθηνων και ο ιατριδης ωομιζω ετσι ειναο η ονομασια που βρισκετε στον ανισοπεδο κομβο φιλαδελφειας βλεπεις ημουν παλιος κατοχος 2 Visa και τωρα εχω xantia οποτε οτι χρειαζομε απο κει τα παιρνω..........


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Αναζήτηση Συνεργείου σε Πεύκη ή Χαλάνδρι
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: x8052
Απαντήσεις: 6
AΝΑΖΥΤΗΣΗ ΜΟΤΕΡ D6E
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Cooltsip
Απαντήσεις: 3
Καλώδια πόρτας ΚΟΜΕΝΑ αγορά τερματικών καλώδιο αναζήτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Dennis 7
Απαντήσεις: 1
Σε αναζήτηση τιμονιού, πίσω φώτων κλπ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια