Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
billaras έγραψε:
Ετσι :thumb Σαν καπου να ειχα διαβασει οτι σκευτονταν και κατι πιο δυνατο με πανω απο 400 (;) :hmm

Απορώ πως θα έβαζε στον δρόμο τέτοια ισχύ στους μπροστινούς τροχούς, ήδη στα χρόνια του ήταν το δυνατό εμπροσθοκίνητο. Ειναι τρελοί οι Γαλάτες!
Αν δεν χρεοκοπούσε η φίρμα τα επόμενα χρόνια, σίγουρα θα βλέπαμε πολλά και ενδιαφέροντα!
Το σίγουρο είναι ότι η SM φόβησε τους ανταγωνιστές... μόνο τυχαία δεν είναι η εντύπωση της σύμπτωσης: από την ενασχόληση της Citroen με το 'Project S' και την εξαγορά της Maserati η Renault-Peugeot-Volvo δημιούργησαν την κοινοπραξία PRV με αρχικό σχεδιασμό την δημιουργία κινητήρων V8! Μετά με την παρουσίαση της SM V6 ο PRV κάτω από το καπώ των R30 και 604 από V8 έγινε ...V6! Ειρωνεία της τύχης είναι ότι η XM του '89 χρησιμοποιούσε τους PRV των ανταγωνιστών! (Που γίνανε αξιοπρεπείς μόνο μετά την αναθεώρηση της θέσης των κομβίων του στροφαλοφόρου απο την Renault το '84 στο 25. Πληροφοριακά ο πιο ...γρήγορος PRV στο Venturi 400 :love http://www.youtube.com/watch?v=JmiiUYoj ... re=related).

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Έλα Σώτο, εδώ είμαστε... :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Αγαπάμε Ζήση!!!

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
sotoszx έγραψε:
Αγαπάμε Ζήση!!!

:D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 08:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:love :clap :clap :love

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 22:48
Δημοσιεύσεις: 267
sotoszx έγραψε:
billaras έγραψε:
Ετσι :thumb Σαν καπου να ειχα διαβασει οτι σκευτονταν και κατι πιο δυνατο με πανω απο 400 (;) :hmm

Απορώ πως θα έβαζε στον δρόμο τέτοια ισχύ στους μπροστινούς τροχούς, ήδη στα χρόνια του ήταν το δυνατό εμπροσθοκίνητο. Ειναι τρελοί οι Γαλάτες!
Αν δεν χρεοκοπούσε η φίρμα τα επόμενα χρόνια, σίγουρα θα βλέπαμε πολλά και ενδιαφέροντα!
Το σίγουρο είναι ότι η SM φόβησε τους ανταγωνιστές... μόνο τυχαία δεν είναι η εντύπωση της σύμπτωσης: από την ενασχόληση της Citroen με το 'Project S' και την εξαγορά της Maserati η Renault-Peugeot-Volvo δημιούργησαν την κοινοπραξία PRV με αρχικό σχεδιασμό την δημιουργία κινητήρων V8! Μετά με την παρουσίαση της SM V6 ο PRV κάτω από το καπώ των R30 και 604 από V8 έγινε ...V6! Ειρωνεία της τύχης είναι ότι η XM του '89 χρησιμοποιούσε τους PRV των ανταγωνιστών! (Που γίνανε αξιοπρεπείς μόνο μετά την αναθεώρηση της θέσης των κομβίων του στροφαλοφόρου απο την Renault το '84 στο 25. Πληροφοριακά ο πιο ...γρήγορος PRV στο Venturi 400 :love http://www.youtube.com/watch?v=JmiiUYoj ... re=related).

:agree :clap Σωστός Σωτήρη!!!! Και όσο αφορά το τι θα βλέπαμε σε περίπτωση μη χρεοκοπίας είναι άγνωστο γιατί πολλά σχέδια και εφαρμογές στο Project S λέγεται ότι ακόμα είναι στο "συρτάρι" της Citroen!!!! Σε μή ενδεχόμενη χρεοκοπία πιστεύω θα είχαμε δεί απίστευτα πράγματα που εκτός της πετρελαικής κρίσεως των επομένων ετών τη μεγαλύτερη "σφαλιάρα" την έφαγε η εταιρεία απο τον ανεκδιήγητο νόμο των ΗΠΑ, όπου και είχαν σαν στόχο τη μεγαλύτερη αγορά πρός πώληση της SM! Ας ελπίσουμε στο μέλλον να δούμε ξανά τέτοιες δημιουργίες.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Νοέμ 2011, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Ένα αυτοκίνητο που φόρεσε τον κινητήρα της SM κατόπιν σχετικής άδειας-συνεργασίας με την Citroen είναι το Ligier js2 που παρήχθηκε σε λιγοστά αντίτυπα (100+). Το μοτέρ ήταν υπερκυβισμένο αλλά όχι ψεκαστό σαν τις SM, εντουτοις απέδιδε 195 ίππους.
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 14701.jpg/
Έχω την ψευδαίσθηση πως οι SM κατασκευάζονταν μόνο στο εργοστάσιο της Ligier, μετά την εξαγορά από την Peugeot, ... αλλοίμονο είναι κρίμα αν ισχύει...

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οι πληρεις μου εντυπωσεις μετα απο οδηγηση Citroen Sm.. :love

Εικόνα

Sm 2700 v6 1973 ελληνικο αυτοκινητο.. !
Κατ αρχας για τους ρετρολαγνους εχει τη κλασσικη μυρωδια παλιου υδροπνευματικου.. :love οποιος εχει ζησει με αυτα καταλαβαινει.. σε χτυπαει οσο πλησιαζεις η μυρωδια.. Το εντυπωσιακο με το αμαξι καθοτι 40+ χρονων ειναι η ποιοτητα κατασκευης και η προσοχη στις λεπτομερειες.. Εχεις μια αισθηση οτι εχει φτιαχτει για να απευθυνθει σε πολυ μικρο κοινο που εχει να τα σκασει.. Κουμπακια ,μοχλουδακια κτλπ ολα με "βαρος" , με "σκληρη" και ακριβεστατη λειτουργια.. Ας πουμε, το ντουλαπακι του συνοδηγου ανοιγει με μεταλλικο μπουτον επι του ταμπλω ,το οποιο εχει κλειδαρια πανω του και στο πατημα πεταγεται και ανοιγει προοδευτικα ,σα να το κρατανε μικρα αμορτισερ.. :love Οι πετουγες στα πισω παραθυρα ειναι ολοκληρη κατασκευη φυσικα μεταλλικες-νικελ.. Τα μπρατσα στις πορτες ντυμμενα με δερμα, νιωθεις οτι ειναι στερεομενα με μπετο..οι πορτες δε, ειναι απεριγραπτα βαριες με μεταλλικο ηχο στο κλεισιμο και οι καθρεπτες οι εξωτερικοι ρυθμιζονται με ball-joint...και οι κλειδαριες εξωτερικα εχουν αυτη την ιδια αισθηση με ολα τα χειριστηρια.. δλδ με σκληρη λειτουργια και φοβερης ακριβειας.. οι ζωνες εκτεινονται απο το πατωμα και οχι απο τη κολωνα της οροφης οπως συνηθιζεται.. γενικα ειναι σα να εχουν τα παντα μηδενικες ανοχες.. δεν υπαρχει τριγμος απο τη καμπινα ουτε ενας! Tη ποιοτητα της καμπινας τη θεωρω μια κλασση πανω απο cx-ds της εποχης. Μονοκομματα δερματινα καθισματα εμπρος και επισης δερμα πισω και σε πορτες ,επενδυσεις κτλπ.. Απιστευτη μα απιστευτη θεση οδηγησης :clap Απ εξω δε νομιζω οτι εχει νοημα το σχολιο, απλα ολα ειναι σχεδιασμενα με προσοχη και φαινεται πολυ μεγαλυτερη απο κοντα απ οτι στις φωτογραφιες.. πραγματικα η cx ειναι πιο "λεπτο" και μαζεμενο σχεδιο.. αυτη ειναι στη λογικη του βατραχου.. ογκος.


Γυρνας κλειδι μιζα περιμενεις λιγο να γεμισει η αντλια και γυρνας τερμα.. απο το ρελαντι καταλαβαινεις οτι απο κατω εχεις κατι πολυ διαφορετικο, με πολυ δυνατο και μπασο ηχο απο το ρελαντι.. το τι πινει η κυρια δε περιγραφεται, με 3 βεμπερ 42αρια DC. Εξοικειωση κλασσικα θες κυριως με το τιμονι, καθως το diravi δεν εχει καμια σχεση με οτι εχεις πιασει.. νομιζεις οτι κανει τα δικα του στα πολυ λιγα χιλιομετρα, γενικα καλο ειναι να μη παιρνεις τα χερια απο το τιμονι στις χαμηλες ταχυτητες.. οσο ανεβαζεις χιλιομετρα το νιωθεις να προσαρμοζεται ακριβως στις συνθηκες ,σα να δουλευει ακριβως για αυτο που περιμενες.. :clap Συμπλεκτη τον περιμενεις πιο βαρυ απ οτι ειναι !, θελει μονο μια σχετικη αποφασιστικοτητα στις αλλαγες ,αλλα πραγματικα προσαρμοζεσαι πανευκολα και σε συνδυασμο με το φοβερο σασμαν μπορεις ν αλλαζεις πολυ γρηγορα οπως και εγινε γιατι της αλλαξα τα φωτα διαδοχικα ορισμενες φορες μεχρι και κουμπωμα 4ης.. :nos βοηθαει και το μοτερ που σε παρακαλαει απο ηχο να της τα δινεις.. :love :nos Μιλαμε για φοβερο επιλογεα εντωμεταξυ,ακριβεστατο και βαρυ με το χαρακτηριστικο μεταλλικο "κλικ" στο κουμπωμα.. :inlove: Για τον ηχο του μοτερ μπορω να μιλαω μερες.. :love απο το ρελαντι σε τσιγκλαει να πατησεις και μεχρι τις 5000+ που ειχα την ευκαιρια απλα νιωθεις οτι δε κρεμαει ποτε ,ενω οσο ανεβαζεις ο ηχος γινεται ολο και πιο τρομακτικος απο γλυκος και βαθυς.. γενικα πιστευω θα μπορουσα να κανω ανοιγματα ολη μερα απο το κολλημα που επαθα :shy Κατω απο γεφυρες απλα κατεβαζεις επιτηδες και τσαρουχωνεις για ν ακους.. :no1 Η αναρτηση ειναι κλασσικη υδροπνευματικη, αλλα η κυρια διαφορα που εντοπισα ειναι μαλλον στο rebound το οποιο δε το αντιλαμβανεσαι.. ειναι μαλλον θεμα σφαιρων καθως νιωθεις οτι δε "διαβαζει" τιποτα..απλα λιωνει οτι παταει.. ειναι πολυ πιο εντονο απο την υδροπνευματικη μιας xantia π.χ. .. δεν ειναι μονο ανετη..νιωθεις οτι εισαι σε συννεφο...! σε διαδοχικες ανηφοροκατηφορες σε μετρια ασφαλτο, απλα νιωθεις οτι βρεθηκες απο ψηλοτερα ,χαμηλοτερα και αναποδα χωρις να μπορεις να εξηγησεις τι μεσολαβησε, σα να "ρουφαει" τις αλλαγες υψους.. δεν ειναι αποσβεση, ειναι πληρης απομονωση.. Απιθανη αισθηση :love
Ευκαιρια για πιεση σε στροφιλικι δεν ειχα..και δε της παει πιστευω,ιδιως το στενο στροφιλικι..θελει καμπες και επαρχιακο.. σε ορισμενους μονο κυκλικους κομβους εχει τη κλασσικη αισθηση κλισης αλλα σιγουριας οπως ολα τα υδρο της εποχης.. σε ζορικα σημεια με λαθος σχεδιαση του δρομου που τα ξερω,οπως σημειο οπου υπαρχει ομαλη καθιζηση μεσα σε στροφη απλα μου εβγαλε περισσοτερη σιγουρια απο αλλα πιο συγχρονα υδροπνευματικα... φοραγε λαστιχα 10ετιας δε ,οποτε η ολη αισθηση καποιων χτυπηματων σε εγκαρσιες ανωμαλιες λογω ξερας αλλα και κρατηματος ειναι πολυ καλυτερη απο την ηδη εξαιρετικη αισθηση που αποκομισα..!! Γενικα παντως στο θεμα αναρτηση αλλα και στη γενικοτερη φιλοσοφια σου βγαζει το "καρφωνω 150 και παω Κωσταντινουπολη για καφε...." , ο ορισμος του grand tourer..Φρενα κλασσικα on-off /μανιταρι αντι πενταλ με ακομα πιο αποτομη λειτουργια και ελαστικοτητα απο xantia.. αν δε το ξερεις νομιζεις οτι δεν εχεις φρενα.. Και εργονομια αρκετα καλυτερη απο αλλα citroen της εποχης αν τα κατηγορουσε κανεις για αντιεργονομικα.

Δε ξερω τι αλλο θα ηθελε καποιος να ξερει.. μιλαμε για κατι εντελως εξωπραγματικο αυτοκινητιστικα.. το τι κεφαλια γυρνανε στο περασμα της δε περιγραφεται.. :laugh οπου και να εισαι καποιος θα ρωτησει, καποιος θα δειξει, καποιος θα καρφωθει.. Ο βενζινας επι λεξη μου ειπε "απο ποιο πλανητη ειναι?" :D εχει φαση να κοιτας καποιον πριν τη δει και τη στιγμη που την παιρνει χαμπαρι διπλα του ,μπροστα του.. σα τους χανους.... :shy :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Τετ 19 Μαρ 2014, 21:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 18:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Άψογο.

From inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vpafi για την δημοσίευση του/της: nonos
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αποκλειεται να το διαβασες μεσα σε 2 λεπτα... :shy :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
...... μην είσαι τόσο σίγουρος. Σκαναρω αρκετά γρήγορα.;)

From inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πολύ όμορφα δομημένα τα κείμενα σου Χρήστο, μου μετέφεραν επακριβώς την αίσθηση που εισέπραξες! :clap :clap :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Χωρίς τόνους όμως..........συνεχίζει να μου σπάει τα νεύρα ο "όμορφος"......... :rop

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Εξαιρετικό το review σου Χρήστο. Είσαι πολύ τυχερός που βρέθηκες στη θέση του οδηγού!

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Tzakos έγραψε:
Χωρίς τόνους όμως..........συνεχίζει να μου σπάει τα νεύρα ο "όμορφος"......... :rop

Εχω θεμα το παραδεχομαι.. στο γραψιμο της διπλωματικης και παλι ζοριστηκα να προσαρμοστω.. :D Και χωρις "" το ομορφος παρακαλω.. :no1 :P

Μητσοι ,Βαγγελη μιλαμε αλλη φαση το εργαλειο.. τρελη αισθηση :love

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 13 από 15 [ 221 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ