Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Ιουν 2019, 13:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 11:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Επιτέλους λοιπόν μετά από κανα δυο χρόνια, λίγο το'να λίγο τ'αλλο, κατάφερα να τελειώσω όλες τις διακλαδώσεις που χάναν, με τελευταία την πίσω διακλάδωση των μπουκαλών. Επιπλέον της διακλάδωσης, αλλάχθηκε και το σωληνάκι που πάει από την συγκεκριμένη διακλάδωση ---> στη μεταλλική σωλήνα κάτω απ'τ'αμάξι και συνδέθηκε σε προσαρμογέα που έφτιαξα με λαστιχένιο σωλήνα. Μπήκε ένα μικρό μήκος λαστιχένιου σωλήνα για καύσιμα, περί τα 20 εκατοστά, ενισχυμένου φυσικά, που απ΄τη μια μεριά έπιασε στο μεταλλικό σωλήνα που πάει μπροστά δε διακρίνεται και τόσο γιατί είναι πίσω απ΄το σωληνάκι της βενζίνης. Εκεί που φαίνεται ο σφυκτήρας είναι η σύνδεση. Κι απ'την άλλη άκρη του λαστιχένιου σωλήνα, μπήκε ανταπτοράκι για σωληνάκι 4x6 όπου "κούμπωσε" το τεφλονένιο σωληνάκι (φυσικά καλυμένο με θερμοσυστελόμενο) που έρχεται από τη διακλάδωση. Έγινε και μια τελευταία επέμβαση στην ίδια γραμμή, στο εμπρός μέρος όμως, στο σημείο που ο ίδιος μεταλλικός σωλήνας ξαναγίνεται πλαστικός. Μπήκε κι εκεί μια αντίστοιχη "προσαρμογή/μετατροπή" για να συνδεθεί πιο εύκολα το τεφλονένιο σωληνάκι που πάει στην εμπρός διακλάδωση. Το ψιλοσκισμένο θερμοσυστελόμενο έγινε για να χειριστώ καλύτερα το ρακοράκι, τι να κάνουμε....μικρό το κακό. Και με όλα τελειωμένα πλέον έχουμε : διακλάδωση πλαστικών σωλήνων απ'τα ρομποτάκια διακλάδωση επιστροφών από μπουκάλες και τέλος μια καλύτερη άποψη της πρώτης-πρώτης διακλάδωσης που έγινε, για τις επιστροφές του συσωρευτή και των ρομπότ, όπου διακρίνεται και ο σωλήνας επιστροφών φρένων, που μπήκε κι αυτός σε ανύποπτο χρόνο Μη τον βλέπετε έτσι γυμνό, κι αυτός καλυμμένος είναι, απλά το θερμοσυστελόμενο ξεκινάει λίγο πιο κάτω και έχω αφήσει ένα μικρό κομμάτι ακάλυπτο. οι χαλκοσωλήνες στις διακλαδώσεις καλύπτονται με ελαστικό σωλήνα, όπως φένεται στην τελευταία φωτό, απλά τις "ξεγύμνωσα" για τις ανάγκες της φωτογράφισης. Και μια συνολική άποψη της μακαρονάδας. Λίγο παλιότερη φωτο βεβαίως, δεν υπάρχει το σωληνάκι απ'την αντλία φρένων.
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 14:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ωραια δουλεια......και το καλυτερο...βλεπεις την ροη υγρου
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Αύγ 2019, 17:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Έτσι έτσι, γι'αυτό άφησα και αρκετά σημεία ακάλυπτα, που ήξερα πως δε θα ακουμπάνε πουθενά, δε θα χτυπιούνται και θα είναι ασφαλή, ώστε να υπάρχει οπτική επαφή με το υγρό. Σε άλλα σημεία που περνάνε οι σωλήνες έχουν καλυφθεί για πλήρη προστασία. Είπαμε, λίγο ακριβούτσικη μετατροπή και φυσικά μπορεί να γίνει και με λιγότερα λ7, αλλά ήθελα να κάνω απλά δοκιμή. Τελικά ανακάλυψα πως εκτός από τεφλόν μπορεί να μπει και το απλό πολυαμίδιο που είναι στο 1/10 της τιμής..... το πέτυχα σε ένα εδάφιο του manual που είχα βρει για GS-GSA και το'γραφε εκεί, και λέω.....πωωω.....λίγο αργά το είδαμε. Αλλά και πιο πριν να το βλέπαμε, εγώ πάλι στο ακριβό θα πήγαινα. Τώρα σειρά έχει η μπροστινή δαγκάνα του φρένου. Ξέρει κανείς αν τα σωληνάκια των φρένων εκεί στις δαγκάνες, συνδέονται με λαστιχάκια για στεγανοποίηση? ή στεγανοποιούν όπως τα σύγχρονα? μέταλλο με μέταλλο?
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Νοέμ 2020, 21:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Έπος
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2020, 17:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Τωρα τι να λέμε πάλι...είχαν την καλυτερη αναρτηση. Πολύπλοκη τεχνολογια αλλά τότε πουλαγε πολύ! Τώρα μας αφήσανε με τα σιδερένια ελατήρια και τους ημιάκαμπτους...Μεσαίωνας...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2020, 15:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
για αυτο συνεχιζουμε ακαθεκοτοι με χαντια
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:35 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Μετά από αρκετό καιρό, και πολλές ακαθαρσίες και λάσπες αναθυμιάσεων από το καπάκι της κεφαλής που έχανε (λόγω κλοτσημένου μπουζονιού), ο πολλαπλασιαστής άρχισε να μην λειτουργεί καθόλου καλά, επειδή απλά τα φισάκια του ήταν λερωμένα από μούργα και μπίχλες. Αποτέλεσμα: δυσκολία εκκίνησης, δυσκολία και κραδασμοί στο ρελαντί, αλλά και σβήσιμο αν έκλεινε το τσοκ πριν ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο. Το πρώτο που έγινε ήταν το μπουζόνι και το καπάκι, που βγήκαν, ανοίχθηκε λίγο παραπάνω το πάσο του μπουζωνιού, και ξανατοποθετήθηκαν, με φλαντζόκολλα της Permatex. Κι αφού λύθηκε οριστικά το θέμα των αναθυμιάσεων και των διαρροών (τουλάχιστο από το καπάκι) περάσαμε στο δεύτερο μέρος, στην βελτίωση του συστήματος ανάφλεξης, με κόλληση των καλωδίων στα φισάκια του πολλαπλασιαστή, και τοποθέτηση νέου τύπου φίσας, με στεγανοποιητικούς δακτύλιους, που παρέχει πλήρη προστασία από υγρασίες, σκόνες, αναθυμιάσεις και πάσης φύσεως μπίχλες. Η συνέχεια επί της οθόνης: https://youtu.be/4okhYeETt_A Κι από κει που χρειαζόταν καμιά 15-αριά μιζιές για να πάρει μπρος, (κι αν....) πλέον το GS-άκι παίρνει μπρος στη μία, δύο, άντε τρεις μιζιές, βαριά βαριά. Μπήκε ταυτόχρονα και αντιτριβικό λαδιού για να δούμε αν κάνει δουλειά, μιας που προσφέρεται το αυτοκίνητο για τέτοιου είδους πειραματισμούς.
_________________ Keep the shiny side up
Τελευταία επεξεργασία από Zach8 και Κυρ 26 Δεκ 2021, 02:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Zach8 έγραψε: Μετά από αρκετό καιρό, και πολλές ακαθαρσίες και λάσπες αναθυμιάσεων από το καπάκι της κεφαλής που έχανε (λόγω κλοτσημένου μπουζονιού), ο πολλαπλασιαστής άρχισε να μην λειτουργεί καθόλου καλά, επειδή απλά τα φισάκια του ήταν λερωμένα από μούργα και μπίχλες. Αποτέλεσμα: δυσκολία εκκίνησης, δυσκολία και κραδασμοί στο ρελαντί, αλλά και σβήσιμο αν έκλεινε το τσοκ πριν ζεσταθεί καλά το αυτοκίνητο. Το πρώτο που έγινε ήταν το μπουζόνι και το καπάκι, που βγήκαν, ανοίχθηκε λίγο παραπάνω το πάσο του μπουζωνιού, και ξανατοποθετήθηκαν, με καινούρια φλάντζα περμανίτη και φλαντζόκολλα της Permatex. Κι αφού λύθηκε οριστικά το θέμα των αναθυμιάσεων και των διαρροών (τουλάχιστο από το καπάκι) περάσαμε στο δεύτερο μέρος, στην βελτίωση του συστήματος ανάφλεξης, με κόλληση των καλωδίων στα φισάκια του πολλαπλασιαστή, και τοποθέτηση νέου τύπου φίσας, με στεγανοποιητικούς δακτύλιους, που παρέχει πλήρη προστασία από υγρασίες, σκόνες, αναθυμιάσεις και πάσης φύσεως μπίχλες. Η συνέχεια επί της οθόνης: https://youtu.be/4okhYeETt_A Κι από κει που χρειαζόταν καμιά 15-αριά μιζιές για να πάρει μπρος, (κι αν....) πλέον το GS-άκι παίρνει μπρος στη μία, δύο, άντε τρεις μιζιές, βαριά βαριά. Μπήκε ταυτόχρονα και αντιτριβικό της Wynn's για να δούμε αν κάνει δουλειά, μιας που προσφέρεται το αυτοκίνητο για τέτοιου είδους πειραματισμούς. Τέλειος, συγχαρητήρια!
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: GS/GSA Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2020, 02:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Πολλά μπράβο!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|