Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 21:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:21
Δημοσιεύσεις: 1014
Τοποθεσία: πτολεμαιδα,θεσσαλονικη
παλια ο πατερας μου ειχε ενα GSA κ οταν πηγαινε για service του αλλαζαν μοτερ κ τα ταμπελακια μου το ειχε πει αυτο πριν κανα 2 χρονια πολυ γελοιο ριξαμε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: GS/GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
Καλημέρα κ πάλι από εμένα,

ξανανοίγω κ στο νέο μας δικτυακό σπίτι το θέμα αυτό, αφού ψάχνω για άτομα με γνώσεις (κ κατόχους GS/GSA ακόμα καλύτερα) για ανταλλαγή απόψεων κ φυσικά συζήτηση γύρω από αυτά τα μοντέλα της Citroen!

Φιλικά
Νικόλας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Νοέμ 2006, 14:48 
Άβαταρ μέλους
Εικόνα
GS oldies


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Νοέμ 2006, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Νικόλα ο πατέρας μου είχε μια GS X3. Και τα δύο τελευταία της χρόνια την είχα στα χέρια μου, μέχρι που κάποια στιγμή το κιβώτιο μου άνοιξε στα δύο...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, και καλό στίς κόντρες, όσο κι αν φαίνεται χαζό.
Ιδίως όταν άνοιγε το διπλό καρμπυρατέρ, ο ήχος του μπόξερ ήταν όλα τα λεφτά...
Κρίμα που έχασα έτσι ένα τόσο ωραίο αυτοκίνητο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Νοέμ 2006, 16:25 
Άβαταρ μέλους
Εγώ είμαι κάτοχος ενος καπληκτηκού GSA του 84 το οποίο θα προσπαθήσω όσο βέβαια αυτό είναι εφικτό να του κάνω λιγουλάκι restoration


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
Καλησπέρα!

όντως τα Citroen αυτά είναι αλλού κ το διπλό καρμπυρατέρ τα βοηθάει πολύ, αν κ πίνουν.....

Αλήθει ότι απέμεινε από το GX που είναι?

Επίσης το δικό μου GSA (η Τζέσικα κοινώς ;-)) δεν βλέπω να προλαβαίνω να το φτιάξω όπως θα ήθελα οπότε σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το κλείσω σε ένα πάρκινγκ που έχουμε και να καταθέσω πινακίδες μέχρι να μαζέψω ότι χρειάζεται για μία πλήρη αναπαλαίωση!

Είναι κρίμα να το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά ανάμεσα στους "τρελούς" κ το ανελέητο σταμάτα ξεκίνα....

Πάντως αν κάποιος έχει κανένα GS or GSA για "πέταμα" με ενδιαφέρει άμεσα!

Φιλικά
Νικόλας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Αν εννοείς για μένα,
πάνε 3 χρόνια από τότε. Δυστυχώς λεφτά δεν είχα τότε, γιατί ένα μήνα πριν (μετά από ένα τρακάρισμα) της είχα ρίξει κοντα στα 400 Ευρώ. Ο πατέρας μου δεν ήθελε να πληρώσει 500 Ευρώ για το κιβώτιο, χώρο να την αφήσω δεν είχα οπότε μετά από κάμποσο καιρό (και αφού μας βούτηξαν τα τάσια) ξενέρωσα και δεν ήθελα να ασχοληθώ άλλο, οπότε πήγε για καρφίτσες.
Και έτσι μετά από λίγο καιρό πήρα μια ΒΧ.
Πονεμένη ιστορία... :s :s :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 17:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
καταλαβαίνω....

δυστυχώς πέρσι τον Σεπτέμβρη μας βούτηξαν την GS X2 που είχαμε κ περίμενα (από Αύγουστο μέχρι Ιανουάριο) να κλείσει 30 χρόνια οπότε να έβγαζε πινακίδες ιστορικού αλλά.....

Τι να γίνει...

κ η συγκεκριμένη ήταν παό βέλγιο με ιδιαίτερες προδιαγραφές και με όλο τον εξοπλισμό (εκτός από τα φαρδύτερα φτερά κ ζάντες) της Birotor!

ααχχχ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Νοέμ 2006, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Δεν ήξερα ότι κλέβουν και GS...
Και οι GS με Wankel νόμιζα οτι ήταν ίδιες.
Φωτογραφίες έχεις?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Νοέμ 2006, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
GS Birotor πρόλαβαν να παραχθούν 867 "κομμάτια" το 73-74 αλλά λόγο πετρελαϊκής κρίσης η Citroen τα απόσυρε όλα εκτός από 10 που πρόλαβαν να πουληθούν κ πλέον είναι συλλεκτικά!

Φωτογραφίες είχα ανεβάσει στο παλιό forum, με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω κ εδώ ;-)

Οι Birotor είχαν διαφορετικό πίνακα οργάνων με περισσότερα όργανα όλα της Veglia, καθίσματα ημιμπάκετ που έφταναν μέχρι πάνω από το κεφάλι (μονοκόμματα δηλ. όχι με προσκέφαλο) φαρδύτερα φτερά με φαρδύτερες ζάντες κ άλλη διάσταση ελλαστικών κ διάφορες άλλες μικροδιαφορές οπτικά κ πολλές μηχανικά!

Η GS X2 ήταν 1.299cc με 67PS και 4άρι κιβώτιο (κατόπιν παραγγελίας 5άρι) με το εσωτερικό της Birotor και τους προβολείς εμπρός της Birotor που ήταν για γρήγορη οδήγηση (της Cibie) κ τους ενεργοποιούσες από το ίδιο διακόπτη γιατα φώτα (δεξιά) αφού πρώτα τον πίεζες μέσα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Νοέμ 2006, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Εικόνα

σαλονι
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_20.jpg
κολος
http://www.citrothello.net/images/GS%20 ... %20big.jpg
ταμπλο
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_18.jpg
πισω
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_16.jpg
μουρη
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_14.jpg
πλαγια
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_12.jpg



γενικα εδω ειναι ολλες μαζι
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_01.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_02.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_03.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_04.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_06.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_07.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_08.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_09.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_10.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_11.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_12.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_13.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_14.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_15.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_16.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_17.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_18.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_19.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_20.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_21.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_22.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_23.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_24.jpg
http://www.auto-pub.net/Citroen/GS_Birotor_25.jpg

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Νοέμ 2006, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
σωστός ο παίκτης ;-)

με πρόλαβες με τις φώτος!!! :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Νοέμ 2006, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Kαι η Χ3 είχε ημιμπακετ καθίσματα. Αλλά o πίνακας οργάνων δεν είχε διαφορές από τις άλλες GS. Η BiRotor θυμίζει τον πίνακα οργάνων της SM.

Ωραίες φωτογραφίες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Φεβ 2007, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Καλησπέρα

η GS X2 όντως είχε αυτό το εσωτερικό αλλά η μηχανή της είναι 1222 cc όπως της GS 1220 αλλά με διαφορετικές κεφαλές, πιστόνια υψηλότερης συμπίεσης της Mahle (από 8,2 σε 8,9) και διαφορετικό καρμπυρατέρ έτσι απο τα 60 ps ανέβηκε στα 67 ps και είχε κοντύτερο διαφορικό.

είναι υπέροχο αυτοκίνητο πάντως...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Γεια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Φεβ 2007, 14:04 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας!ειμαι καινουργιος στο forum.ειμαι κατοχος ενος gsa break και ενος gs pallas.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 70 [ 1037 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ