Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:47 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σχετικά με την ανάρτηση της GSA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2008, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ανόητη ερώτηση αλλά θα την κάνω. Όταν σβήνω τον κινητήρα και η ρύθμιση της ανάρτησης είναι στην πάνω θέση, (χαμηλότερη σκάλα), το αυτοκίνητο θα πρέπει να κατέβει ακόμα χαμηλότερα?

Και αντίστροφα, όταν αρχίζω την λειτουργία του κινητήρα θα πρέπει να περιμένω να σηκωθεί?

(Ρωτάω γιατί πριν βάλω το αυτοκίνητο μέσα για επισκευή, άναβε στην εκκίνηση η ένδειξη λαδιών και περίμενα να σηκωθεί το αυτοκίνητο, κατόπιν να σβήσει η ένδειξη και μόνο τότε ξεκινούσα την οδήγηση. Καθώς με το αυτοκίνητο έχω κάνει λιγότερα από 100km δεν γνωρίζω την κανονική συμπεριφορά του).

Ευχαριστώ
Σταύρος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2008, 15:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εννοεις όταν ο λεβιές είναι τελείως εμπρός, στην κανονική θέση λειτουργίας....

Όταν τον σβήσεις τον κινητήρα, και χάσει την πίεση του το κύκλωμα, το αυτοκίνητο θα "κατσει". Ο χρόνος μπορεί να ειναι από λιγες ώρες μεχρι και μερικες μερες (αν ειναι σε πολύ καλη κατάσταση το κύκλωμα).

Όταν θα ξεκινήσεις θα πρέπει να περιμένεις να σβήσει το λαμπάκι (που σημαινει οτι το κυκλωμα εχει την επιθυμητη πίεση) και να ανεβει το ατοκινητο. Γιατι αλλιως φθειρεις την ανάρτηση και δε θα έχεις φρένα.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2008, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ευχαριστώ, (το δικό μου είναι κόκκαλο, άρα όλα καλά)!

Σταύρος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2008, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 10:41
Δημοσιεύσεις: 134
Τοποθεσία: Αθήνα (Δ.Π.) - Πάτρα
απόλυτα σωστός ο Γιώργος ;-)

Σταύρο τι εννοείς κόκκαλο???

Στα GS/GSA η τέρμα εμπρός θέση στο λεβιεδάκι που ρυθμίζει το ύψος τους αυτοκινήτου, είναι η νορμάλ θέση λειτουργίας.
Η μεσαία σηκώνει το αυτοκίνητο ψηλότερα και το σκληραίνει όπου προτινόμενη μέγιστη ταχύτητα κίνησης είναι τα 80χλμ/ώρα, ενώ η τρίτη (τέρμα πίσω) θέση είναι μόνο για να κινηθείς πολύ σιγά κ αποστάσεις μερικών μέτρων (να περάσεις κάποιες μεγάλες ανωμαλίες με λίγα λόγια) ή για να αλλάξεις ελαστικό.

Στην μεσαία κ τρίτη θέση καλό θα ήταν να μην μένει το αυτοκίνητο για πολύ, δηλαδή να σβήνεις τον κινητήρα κ να το αφήνεις έτσι!

Στην πρώτη θέση όταν το σβήνεις "κάθεται" λίγο αλλά παραμένει αρκετά ψηλά εώς να χάσει την πίεση του το κύκλωμα αναρτήσεως φρένων κ να καθίσει, εκτός κ αν αφαιρέσεις πράγματα από μέσα οπότε θα το δεις να σηκωθεί κ μετά να ξανακατέβει στην νορμάλ θέση.
Ομοίως αν μπεις βγεις μερικές φορές μέσα όπου με ότι πίεση έχει απομείνει στο κύκλωμα θα προσπαθήσει να ρυθμίσει την θέση του, θα βοηθησεις να χάσει γρήγορα την πίεση κ να βρεθεί τέρμα κάτω "ξαπλωμένο" ;)

Σορρυ για την ανάλυση αλλά το "κόκκαλο" που αναφέρεις με τρόμαξε μήπως το σβήνεις κ το αφήνεις στην 2η ή 3η σκάλα!!!

Φιλικά
Νικόλας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2008, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Νίκο κ΄Γιώργο ευχαριστώ για την ανάλυση, με βοηθάει να καταλάβω την σωστή λειτουργία του συστήματος. Γράφοντας κόκκαλο εννοούσα πως η ανάρτηση, στην θέση (1), παραμένει ψηλά αρκετή ώρα αφού σβήσω τον κινητήρα.

Ευχαριστώ και πάλι,
Σταύρος


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 94
αναρτηση για c4 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: angelzeli
Απαντήσεις: 25
Πρόβλημα στην ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 68
ανταλλακτικά για την ανάρτηση του αυτοκινήτου Citroen BX 140
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: galanones
Απαντήσεις: 0
Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ