απόλυτα σωστός ο Γιώργος ;-)
Σταύρο τι εννοείς κόκκαλο???
Στα GS/GSA η τέρμα εμπρός θέση στο λεβιεδάκι που ρυθμίζει το ύψος τους αυτοκινήτου, είναι η νορμάλ θέση λειτουργίας.
Η μεσαία σηκώνει το αυτοκίνητο ψηλότερα και το σκληραίνει όπου προτινόμενη μέγιστη ταχύτητα κίνησης είναι τα 80χλμ/ώρα, ενώ η τρίτη (τέρμα πίσω) θέση είναι μόνο για να κινηθείς πολύ σιγά κ αποστάσεις μερικών μέτρων (να περάσεις κάποιες μεγάλες ανωμαλίες με λίγα λόγια) ή για να αλλάξεις ελαστικό.
Στην μεσαία κ τρίτη θέση καλό θα ήταν να μην μένει το αυτοκίνητο για πολύ, δηλαδή να σβήνεις τον κινητήρα κ να το αφήνεις έτσι!
Στην πρώτη θέση όταν το σβήνεις "κάθεται" λίγο αλλά παραμένει αρκετά ψηλά εώς να χάσει την πίεση του το κύκλωμα αναρτήσεως φρένων κ να καθίσει, εκτός κ αν αφαιρέσεις πράγματα από μέσα οπότε θα το δεις να σηκωθεί κ μετά να ξανακατέβει στην νορμάλ θέση.
Ομοίως αν μπεις βγεις μερικές φορές μέσα όπου με ότι πίεση έχει απομείνει στο κύκλωμα θα προσπαθήσει να ρυθμίσει την θέση του, θα βοηθησεις να χάσει γρήγορα την πίεση κ να βρεθεί τέρμα κάτω "ξαπλωμένο"
Σορρυ για την ανάλυση αλλά το "κόκκαλο" που αναφέρεις με τρόμαξε μήπως το σβήνεις κ το αφήνεις στην 2η ή 3η σκάλα!!!
Φιλικά
Νικόλας