Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 17 Ιαν 2021, 19:51 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βαφές και άλλα ενδιαφέροντα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Τιμή για βάψιμο και φανοποιεία της GSA 4000 ευρώ (χωρίς αλλαγή χρώματος). Το αυτοκίνητο έχει πολύ λίγες και μικρές σκουριές στους θόλους και στο δάπεδο του συνοδηγού (τίποτε μεγάλο σε έκταση ή σοβαρό), ενώ οι θύρες είναι πεντακάθαρες.
Υπολόγιζα όμως σχεδόν τα μισά….

Σχόλια?

(Με την ευκαιρία να πώ πως σήμερα ανοίξαμε το μοτεράκι με τον Καρυάδη και είναι σε άψογη κατάσταση!)


Σταύρος ‘84 GSA 1.1L


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Ελεξες τα πλαινα του πορτ-μπαγκαζ, τους μαρσπιεδες, την πίσω τραβερσα, την κατω μυτη του ραμφους κλπ; Μπορει να είχες εκει σκουριες. Ομως και πάλι αν δεν ειχες σκουριες αν σου κάνει μια ΚΑΛΗ αντισκωριακη προστασια και καλο ντεμονταζ-ρεμονταζ τότε μάλλον είναι λογική η τιμή του ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Οκτ 2008, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Τι σημαίνει ''ΚΑΛΗ αντισκωριακή προστασία''?

Σταύρος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 07:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Goldentie εχεις ένα κόκκινο GSA? Αν ναι, την ημέρα που ήρθες να δοκιμάσεις τα σπρέυ είμουν και εγώ εκεί, για σέρβις στην Ξανθούλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Goldentie – Goldfish πολλά καράτια…
Καταπληκτική σύμπτωση!

Έπρεπε να μου μιλήσεις! Και κατέβηκες στον Καρυάδη all the way from Sweden? Αυτό θα πει happy customer….

Ξανθούλα όπως λέμε Xantia…σωστά?

Άρα θα την είδες από πρώτο χέρι και θα κατάλαβες την κατάστασή της για να μπορέσεις να συγκρίνεις αργότερα το πριν και μετά.

Κάνω σπρέι στην αντιπροσωπία της Glasurit όπου και πέτυχα το κόκκινο Vallelunga που είναι το εργοστασιακό της χρώμα. Για να είμαι ειλικρινής βλέποντάς το σε μεγάλη επιφάνεια με φόβισε η πορτοκαλί απόχρωση που έχει το χρώμα και ξαναγύρισα στην αντιπροσωπία κάνοντας μερικά δείγματα σε ασημί (πάντα με κωδικούς Citroen και πάντα για GSA ’83, ’84.

Το πρόβλημα είναι πως για να κάνεις καλή δουλειά στην αλλαγή χρώματος θα πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητο στην κυριολεξία βίδες και αν δεν το κάνεις μόνος θα σου κοστίσει σχεδόν στην τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου αν όχι και περισσότερο. Από την άλλη πλευρά αυτό το κεραμιδί χρώμα της Vallelunga είναι πολύ ιδιαίτερο, χαρακτηριστικό χρώμα της εποχής του και της Citroen και πιθανόν να ταίριαζε σε ένα αυτοκίνητο που δεν υποκρίνεται πως είναι λιμουζίνα.. Θα δούμε, την Τετάρτη θα τελειώσω τα μηχανολογικά με τον Καρυάδη και μέχρι τότε έχουμε καιρό.

Σταύρος ’84 GSA 1.1L


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Οκτ 2008, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Goldentie έγραψε:
Goldentie – Goldfish πολλά καράτια…
Καταπληκτική σύμπτωση!

Έπρεπε να μου μιλήσεις! Και κατέβηκες στον Καρυάδη all the way from Sweden? Αυτό θα πει happy customer….

Ξανθούλα όπως λέμε Xantia…σωστά?

Άρα θα την είδες από πρώτο χέρι και θα κατάλαβες την κατάστασή της για να μπορέσεις να συγκρίνεις αργότερα το πριν και μετά.

Κάνω σπρέι στην αντιπροσωπία της Glasurit όπου και πέτυχα το κόκκινο Vallelunga που είναι το εργοστασιακό της χρώμα. Για να είμαι ειλικρινής βλέποντάς το σε μεγάλη επιφάνεια με φόβισε η πορτοκαλί απόχρωση που έχει το χρώμα και ξαναγύρισα στην αντιπροσωπία κάνοντας μερικά δείγματα σε ασημί (πάντα με κωδικούς Citroen και πάντα για GSA ’83, ’84.

Το πρόβλημα είναι πως για να κάνεις καλή δουλειά στην αλλαγή χρώματος θα πρέπει να κάνεις το αυτοκίνητο στην κυριολεξία βίδες και αν δεν το κάνεις μόνος θα σου κοστίσει σχεδόν στην τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου αν όχι και περισσότερο. Από την άλλη πλευρά αυτό το κεραμιδί χρώμα της Vallelunga είναι πολύ ιδιαίτερο, χαρακτηριστικό χρώμα της εποχής του και της Citroen και πιθανόν να ταίριαζε σε ένα αυτοκίνητο που δεν υποκρίνεται πως είναι λιμουζίνα.. Θα δούμε, την Τετάρτη θα τελειώσω τα μηχανολογικά με τον Καρυάδη και μέχρι τότε έχουμε καιρό.

Σταύρος ’84 GSA 1.1L



Tον Καρυάδη τον εμπιστέυομαι εδώ και πολλά χρόνια. Αν δεν ήταν αυτός, το ξάντια θα είχε πεταχτεί... Ακόμα και στη Σουηδία όταν είμαι και συμβαίνει καμια στραβή με συμβουλεύει και λύνω το πρόβλημα μόνος μου..

Την επόμενη φορ΄θα τα πούμε! Καλή επιτυχία με το βάψιμο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαφές και άλλα ενδιαφέροντα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Φωτογραφίες πριν αρχίσουν εργασίες
http://www.pbase.com/stavros29/vehicles

H GSA πήγε αυτή την εβδομάδα στον ταπετσιέρη. Βγήκαν τα καθίσματα, οι ταπετσαρίες των θυρών, ο ουρανός καθώς και το πλαστικό κάλυμμα του δαπέδου με την κονσόλα και η επένδυση μοκέτας του πορτ-παγκαζ.
Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού είναι σε άθλια κατάσταση και θα τα αντικαταστήσω με αυτά που έχω από τα ανταλλακτικά αφού αλλάξω όμως το ύφασμα που έχει σπάσει από τον ήλιο με βελούδο γκρι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που είχε στην αρχική του μορφή.

Η έκδοση special, δηλαδή η δική μου GSA, είχε πλαστικά καλύμματα στο δάπεδο και όχι μοκέτα. Εγώ όμως αφού αντικαταστήσω την μόνωση πάνω από το δάπεδο θα τοποθετήσω μοκέτα που νομίζω ότι ήταν στάνταρ στις ακριβότερες εκδόσεις. Σωστά???
Σκοπός μου είναι να μείνω πιστός στις εργοστασιακές προδιαγραφές του αυτοκινήτου και να μην κάνω αλλαγές ακόμα και αν θεωρούνται “βελτιώσεις”.

Η βαφή θα είναι απλή και όχι διπλής όπως επέμενε ο βαφέας για καλύτερη διάρκεια στον χρόνο. Δεν θέλω να αλλάξω τον εργοστασιακό τύπο βαφής παραμένοντας πιστός στην παραπάνω αρχή και αφού έτσι κι αλλιώς το αυτοκίνητο θα παραμένει τον περισσότερο χρόνο καλυμμένο από τον ήλιο και την βροχή.

Το χρώμα θα είναι της Glasurit κόκκινο με κωδικό AC448/40. Ωστόσο δεν έχω κωδικό και τύπο χρώματος για την βαμμένη μαύρη ζώνη στο σασί του αυτοκινήτου κάτω από τις πόρτες. Ακόμα δεν έχω κωδικό για τα μαύρα μεταλλικά πυχάκια γύρω από τα παράθυρα των θυρών. Γνωρίζετε κάτι για αυτό?

Καθώς το αυτοκίνητο έχει στην κυριολεξία γδυθεί θα ήθελα να μάθω ποια είναι η συμβουλή σας για αντισκωρική προστασία πριν την βαφή, και ειδικά στα ευαίσθητα σημεία. Παρέλειψα να σας πω πως βγάζοντας την επένδυση μοκέτας στο πορτ-παγκαζ διαπίστωση σκουριά στην βάση των θόλων στο σημείο συναρμογής του δαπέδου του πορτ-παγκαζ με τις πλευρικές του επιφάνειες. Έτσι θα κοπούν λαμαρίνες και θα επισκευαστούν τα σκουριασμένα τμήματα των θόλων πριν την βαφή.

Αυτά για την ώρα

Σταύρος ’84 GSA1.1L


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πορτ-μπαγκάζ ξεθαμπωμα τζαμιού και άλλα θέματα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Oplon
Απαντήσεις: 5
Απότομη επιβράδυνση και άλλα...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: C2άκιας
Απαντήσεις: 11
Αλλα μουαγιε στο xsara?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: JIMBoy1
Απαντήσεις: 0
Ενδιαφεροντα αρθρα απο τον τυπο ( +ηλεκτρονικο τυπο)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 0
ΒΛΑΒΗ! Συνεχίζει να με ταλαιπωρεί... (αλλά το αγαπάμε)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: tarrash
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ