Εντάξει, με ένα μπορντώ μεταλλικό χρωματάκι θα έδειχνε και κάπως πιο σύγχρονο,
αλλά αφού ήθελες να το φέρεις στην εργοστασιακή του κατάσταση πάω πάσο.
Μια χαρά βγήκε ή όλη εργασία.
Εδώ που τα λέμε, εσύ έκανες αυτό που θέλω να κάνω κι εγώ στο δικό 'μ, και με λέει ο φίλος που τα 'χει δουλέψει
ότι τσάμπα θα δώσω τόσα λεφτά και με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω ένα πιο σύγχρονο. Μεταχειρισμένο μεν αλλά υδροπνευματικό.
Μ'έχει φάει το κεφάλι....
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι για το μοτοράκι και τις διαρροές. Τώρα βέβαια, το δικό σου έιναι και νεότερο, εμένα είναι του 78.
Θέλω να ρωτήσω, έχει καθόλου διαρροές? Ki αν είχε, τι έκανες για να τις φτιάξεις.
Φυσικά δε πιστεύω να είχε τέτοια προβλήματα, γιατί όπως είπες ήταν μια χαρά το μοτέρ.
Αν όμως διαβάzει κάποιος φίλος που ξέρει, ας με πει λιγάκι, τι συμβαίνει μ'αυτή την περίφημη στεγανοποίηση.
Πόσο καιρό δειαρκεί? Πόσο κοστίζει χοντρικά κλπ.
Εγώ που το έκανα (υποτίθεται) στεγανοποίηση το 2004, τώρα τελευταία αρχίζει και στάζει λίγο λίγο όταν ζεστένεται.
Προχθές το πήγα συνεργείο και άλλαξε δυο φλάντζες ο μάστορας και έβαλε και λίγη σιλικόνη απ' ότι με είπε σε κάποιο σημείο
για να σταματήσει να τρέχει, αλλά όταν ζεσταίνεται πάλι στάζει, σε άλλο σημείο αυτή τη φορά.
Και με είπε λοιπόν ότι τόσο καιρό δειαρκεί η στεγανοποίηση που του κάνουν. Είναι φυσιολογικό αυτό ρε παιδιά?
Ξέρει κανείς τίποτα? Που είναι ο φίλος μας που ξέρει απ' αυτά να μας πει.