Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 16:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4

Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων.

Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε?

Ευχαριστώ για την υπομονή σας
Σταύρος GSA 1.1L 1984


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
ΚΑτ' αρχάς καλορίζικη η κούκλα σου....Εστω κι αν άργησε....

Εισαι σιγουρος οτι το φλοτερ ειναι κολλημενο και δεν ειναι υπεργεμισμενο το δοχειο? Πολλοί μαστόροι το υπεργεμιζουν (δε γνωριζω το λόγο)

Προσπάθησε με μια σύριγγα ή με μια τρομπούλα (πολούνται στα σουπερμαρκετ και σε καταστηματα με εργαλεια) πολύ φθηνα και τραβηξε καποια ποσότητα LHM από την τάπα και βαλτην σε ένα δοχείο. Αν δεις οτι εχει πέσει η σταθμη τόσο που σου αναβει το λαμπάκι στο ταμπλο (πολύ πιθανο να μην αναψει γιατί αν δεν κάνω λάθος ενεργοποιειται από το φλοτέρ), η καλύτερα οταν το αδειασεις τελειως, και δεν έχει πέσει, τότε όντως είναι κολλημένο. π0ροσπαθησε να το χτυπήσεις με το δάχτυλο η απαλα με κατι πιο βαρύ (χωρις να κανεις ζημια όμως), κι αν δεν ξεκολλήσει, απαγκίστωσε το σιδεράκι που συγκρατει το συγκρότημα των φίλτρων, που βρισκεται διπλα στην ενδειξη και αφαιρεσε ολο το συγκρότημα. Δεν ξέρω όμως πως ειναι από κάτω για να βάλεις το κατάλληλο εργαλείο και να το τραβήξεις...Αν το βγαλεις και το δεις ειμαι σίγουρος πως θα βρεις καποιον τροπο για να το ξεμπλοκάρεις....Καλή επιτυχία....

Η υπόθεση μήπως σηκώνει technical meeting? :)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ 2009, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Σε ευχαριστώ Γιώργο.

Είμαι μέσα για το meeting...ακούω μέρος, μέρα και ώρα!!!

Σταύρος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ 2009, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Goldentie έγραψε:
Είμαι μέσα για το meeting...ακούω μέρος, μέρα και ώρα!!!


Τι λες για Κορέα, αλλά όχι μετά απο 15 μέρες γιατί τοτε θα πρέπει να το κανονισουμε για Κίνα. Την ώρα την αφήνω πάνω σου.... :tongue :tongue :tongue :bsmile


Ειμαι μακρια αλλά πετάω προτάσεις για εσάς που βρισκεστε Ελλάδα, γιατί θα χαρώ να γινει ένα οργανωμένο technical meeting (γιατι ανοργανωτα έχουν γινει πολλά), κι ας μην είμαι εκεί.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Ο αλλος ο μαστρο-Γιωργος που ειναι...?GEZZZZZZZZZZZZZ ακουςςςςςς...???

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Εδώ είμαι τώρα τέλειωσα το ντεμονταρισμα του προφυλακτήρα της BX για να βγάλω τα διακοσμητικά του!!! Τώρα αυριο ή μεθάυριο θα βγει η ΒΧ και τότε κανονίζουμε Tecnical meeting για GS/GSA (το στοιχείο μου)!!!!Λευτέρη είσαι μέσα? Γιώργη επίσης είδα επί της αριστοτ(ρ)έλους
(τρελα με έπιασε )κόκκινο ΒΧ GTI 1.9 αυθεντικό με ΑΒS και στην Ιθάκης προς πώληση(!!!!) ΒΧ 1,9 Break!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek :eek Και τα 2 είχαν κοντό καπώ και τις γρίλιες :eek :eek και για το GTI μαυρους λοχίες παρακαλώ!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2009, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Goldentie έγραψε:
http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4

Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων.

Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε?

Ευχαριστώ για την υπομονή σας
Σταύρος GSA 1.1L 1984


:welc :welc :welc :welc :welc :welc :welc :welc
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!!!!!! (Γμτ, ποτε θα κανω και το δικο μου ΒΧ ετσι????.........)
Παντως πραγματικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ στο θεμα της βαφης (το λεω γιατι οι φανοποιοι μας δεν λυπουντια τα αυτοκινητα και τα βαφουν οπως να-ναι...), αλλα και στο θεμα της οροφης και των καθισματων!!!!!!!!!!!! Πραγματικα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ του ταπετσερη!!!!!!! Πρεπει να σε ξεζουμισε λιγο, εεε?? Αλλα ρε φιλαρακι, το τιμονι ειναι απλα (ας μου επιτραπει η εκφραση) ΓΑΜΑΤΟ!!!!!!! Τρελο ντυσιμο με το γκρι δερματακι, ακι μαλιστα ολοσωμο ντυσιμο!!!!. ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΠΡΑΒΟ κτλ.... αξιζουν σε εσενα και σε οποιονδηποτε ασχοληθηκε με αυτο.
:thumb :salute :thumb :salute :thumb :salute :thumb :salute :thumb :salute :thumb :salute
Ας παμε στο θεμα με το φλοτερ. Δεν ειναι κατι το ανησυχητικο. Απλα το απθαινουν συχνα, αν μεινει πολυ καιρο το αυτοκινητο ακινητο με ειτε αδειο δοχειο, ειτε γεματο. Αυτο το παθαινα και με το ΒΧ και με το Xantia, οταν αδειαζα το δοχειο της αναρτησης, και πηγαινα να το γεμισω ξανα με υγρο. Πρεπει να το κτυπησεις λιγο με το δαχτυλο σου για να επανελθει. Εσενα βεβαια σου κολλα στο μεγιστο, αλλα κατι αντιστοιχο ειναι. Αν σου κολλαει συχνα, απλα βγαλε το και καθαρισε το.
:thumb Σωστος ο Giorgos, ενεργοποιειται το λαμπακι απο το φλοτερ ΚΑΙ για την σταθμη, αν λειπει υγρο. Αναβει βεβεια και αν του λειεπι πιεση, ή σηκωνει πιεση το κυκλωμα.
Αντε, και παλι ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Billara σε ευχαριστώ πολύ για τα κολακευτικά σου λόγια. Η GSA μετά από όλα αυτά ανέβηκε δύο σκάλες J.

Αργότερα θα σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες για τους μάστορες, τις εργασίες, τα κόστη, τους χρόνους και μερικές πρόσφατες φωτογραφίες.

Σταύρος GSA 1.1L 1984 (180.00km)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
καλά .....με πρόλαβε ο Μπιλάρας αλλά αξίζει να το ξαναπούμε........το τομόνι και τα καθίσματα είναι παράδεισος...........
και οι ταπετσαρίες στις πόρτες το ίδιο.....πρέπει να μπήκε το ίδιο ύφασμα με τα καθίσματα εκεί, έτσι??
μ' έδωσες φοβερή ιδέα για το δικό 'μ που είναι κάργα στο καφέ (μπλιάχ)
Για πες μου κάτι, εκεί στο πάτωμα στα πόδια του συνοδηγού τί ακριβώς έκανε ο μάστορας? Βλέπω είχε αρκετές σκουιές κλπ. Κι εγώ πάσχω εκεί, και είναι και πιο παλιό το δικό μου, του 78,
και θέλω κάποια στιγμή να επιχηρήσω μια "εγχειριση" αυτού του τύπου, αλλά δε βρίσκω λαμαρινά που να τα ξέρει εδω στη θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά τις ζάντες, δε νομίζω πως θα χρειαστούν κάποιο καλόπισμα. Μια χαρά με φαίνονται, και θα δείχνουν και original.
Το χρώμα πάντως, αν και είναι φοβερό, πιστεύω πως θα έδειχνε πιο ωραίο αν ήταν μεταλλικό.
Εγώ έχω στο νου μου το Lusifer Red που βάζει η σιτροέν στα σύγχρονα μοντέλα της.
Με τέτοιο φτιάξιμο που της έκανες θα έδειχνε super.....
Όπως είπαν και τα παιδιά όμως, θα πρέπει να σου βγήκε αρκετό το "μαλλί".
Επίσης, στη φωτό του πορτ μπαγκάζ, εκείνη η καλωδίωση τι είναι? για φώτα, βενζίνη κλπ??

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 17:57
Δημοσιεύσεις: 721
Goldentie έγραψε:
http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4

Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων.

Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε?

Ευχαριστώ για την υπομονή σας
Σταύρος GSA 1.1L 1984


αυτά είναι! Κούκλα η Σιτροέν σου! Να την χαίρεσαι Σταύρο! :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2009, 01:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Το κόστος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σχετικό…αγόρασα το αυτοκίνητο 500 ευρώ και έχω ξοδέψει 8000 ενώ πρέπει να βάψω τους θόλους, να πληρώσω +400 για λάστιχα, +140 οδική βοήθεια, +200 ραδιοκασετόφωνο vintage και τέλος την πολυπόθητη αλλαγή του σασμάν σε 5άρι που περιμένει εδώ και τρεις μήνες στον Καρυάδη και τάσια για τους τροχούς + 200…Ατέλειες υπάρχουν πολλές που δεν διακρίνονται στις φωτογραφίες αλλά το θέμα είναι πως το αυτοκινητάκι γλίτωσε την πρέσα και μπορείς να το κυκλοφορήσεις με αξιοπρέπεια.

Το χρώμα ήταν μονόδρομος. Αποφάσισα να μην αλλάξω τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και το κόκκινο (τύπου LEGO) μου βγάζει κάτι παιχνιδιάρικο που δένει με τον τύπο του και με τα δίδυμα αγοράκια μου….

Μια μικρή τρύπα στο δάπεδο του συνοδηγού αποκάλυψε ζημιά από σκουριά σε μια επιφάνεια 30Χ60 εκ περίπου. Ο μάστορας αφαίρεσε το κομμάτι και ο πατέρας μου (που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ¨εργοταξιάρχη¨ στην ανακατασκευή του αυτοκινήτου), παίρνοντας το παλιό έφτιαξε στην στράντζα ενός σιδηρουργείου το αντίστοιχο κομμάτι από διπλή λαμαρίνα του ίδιου πάχους με τις νευρώσεις ακριβώς όπως το εργοστασιακό. Αν δεν κάνω λάθος νομίζω πως τα παλιότερα μοντέλα είναι χωρίς νεύρα στα συγκεκριμένα σημεία άρα και λίγο πιο εύκολη η κατασκευή τους.

Τα καλώδια στον πυθμένα του πορτ-παγκαζ είναι για τα πίσω φανάρια.

Σας στέλνω και τις φωτογραφίες με τους προφυλακτήρες

http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4

Σταύρος GSA 1.1L 1984


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2009, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Να σε ρωτήσω κάτι? Ο ταπετσερης σου μπορεί να ξαναφτιαξει την οροφή μιας GS με όσο δυνατον πιο κοντα στο εργοστασιακο αποτελεσμα σε θεμα εμφάνισης και υλικών?(ειναι αυτο το πλαστικο σαν της GSA αλλα είναι ολο με τρυπουλες και όχι στο κέντρο μόνο....)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2009, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Πω πω ρε Γιωργη τι μου θυμισες τωρα...!Αχ το GSακι μου ,ολος ο ουρανος ηταν μπεζ δερμα με αυτες τις τρυπουλες που λες και ολο το σαλονι και οι ταπετσαριες μαυρο δερμα...Αχ 27-28 χρονων αμαξι και σκασιμο δεν ειχε! Αθανατα αυτοκινητα... :thumb

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Φεβ 2009, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Μαρούσι
Καλή ερώτηση! Ουρανό με τρύπες δεν μπορεί να φτιάξει γιατί ο τύπος αυτού του υφάσματος δεν υπάρχει πλέον στο εμπόριο. Τις δυο φορές που ήμουν στο συνεργείο δυο πελάτες έκαναν ακριβώς την ίδια ερώτηση. Ωστόσο οποιαδήποτε κατασκευαστική λεπτομέρεια ζητηθεί ο συγκεκριμένος μάστορας δεν θα κωλώσει πουθενά. Αν γίνεται κάτι, αυτός θα το κάνει και χωρίς να πουλά αέρα και ύφος ξερόλα…Αμήν.

Σταύρος GSA 1.1L 1984


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Φεβ 2009, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Τώρα τελειωμένο το αυτοκίνητο έδειξε πάρα πολύ. Βλέπω αυτές τις τελευταιες φωτογραφιες και πραγματικά σε χαιρομαι.... Το ΜΠΡΑΒΟ ειναι λιγο μπροστά στο εγχειρημα και στο αποτελεσμα....

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Επιστροφή Kankkunen ?
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 6
Επιστροφή Στη Γαλλία..
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 1
φλοτερ!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: cit86
Απαντήσεις: 5
Ευχαριστημένος από την επιστροφή ο Kankkunen
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 1
Καλοριφέρ κολλημένο στο max
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: SotirisPN
Απαντήσεις: 19
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron