Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Goldentie
|
Θέμα δημοσίευσης: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 00:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Μαρούσι
|
http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων. Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε? Ευχαριστώ για την υπομονή σας Σταύρος GSA 1.1L 1984
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 17:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
ΚΑτ' αρχάς καλορίζικη η κούκλα σου....Εστω κι αν άργησε.... Εισαι σιγουρος οτι το φλοτερ ειναι κολλημενο και δεν ειναι υπεργεμισμενο το δοχειο? Πολλοί μαστόροι το υπεργεμιζουν (δε γνωριζω το λόγο) Προσπάθησε με μια σύριγγα ή με μια τρομπούλα (πολούνται στα σουπερμαρκετ και σε καταστηματα με εργαλεια) πολύ φθηνα και τραβηξε καποια ποσότητα LHM από την τάπα και βαλτην σε ένα δοχείο. Αν δεις οτι εχει πέσει η σταθμη τόσο που σου αναβει το λαμπάκι στο ταμπλο (πολύ πιθανο να μην αναψει γιατί αν δεν κάνω λάθος ενεργοποιειται από το φλοτέρ), η καλύτερα οταν το αδειασεις τελειως, και δεν έχει πέσει, τότε όντως είναι κολλημένο. π0ροσπαθησε να το χτυπήσεις με το δάχτυλο η απαλα με κατι πιο βαρύ (χωρις να κανεις ζημια όμως), κι αν δεν ξεκολλήσει, απαγκίστωσε το σιδεράκι που συγκρατει το συγκρότημα των φίλτρων, που βρισκεται διπλα στην ενδειξη και αφαιρεσε ολο το συγκρότημα. Δεν ξέρω όμως πως ειναι από κάτω για να βάλεις το κατάλληλο εργαλείο και να το τραβήξεις...Αν το βγαλεις και το δεις ειμαι σίγουρος πως θα βρεις καποιον τροπο για να το ξεμπλοκάρεις....Καλή επιτυχία.... Η υπόθεση μήπως σηκώνει technical meeting?
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Goldentie
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ 2009, 13:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Μαρούσι
|
Σε ευχαριστώ Γιώργο.
Είμαι μέσα για το meeting...ακούω μέρος, μέρα και ώρα!!!
Σταύρος
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Φεβ 2009, 12:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Goldentie έγραψε: http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4
Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων.
Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε?
Ευχαριστώ για την υπομονή σας Σταύρος GSA 1.1L 1984 ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!!!!!! (Γμτ, ποτε θα κανω και το δικο μου ΒΧ ετσι????.........) Παντως πραγματικα ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ στο θεμα της βαφης (το λεω γιατι οι φανοποιοι μας δεν λυπουντια τα αυτοκινητα και τα βαφουν οπως να-ναι...), αλλα και στο θεμα της οροφης και των καθισματων!!!!!!!!!!!! Πραγματικα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ του ταπετσερη!!!!!!! Πρεπει να σε ξεζουμισε λιγο, εεε?? Αλλα ρε φιλαρακι, το τιμονι ειναι απλα (ας μου επιτραπει η εκφραση) ΓΑΜΑΤΟ!!!!!!! Τρελο ντυσιμο με το γκρι δερματακι, ακι μαλιστα ολοσωμο ντυσιμο!!!!. ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ, ΜΠΡΑΒΟ κτλ.... αξιζουν σε εσενα και σε οποιονδηποτε ασχοληθηκε με αυτο. Ας παμε στο θεμα με το φλοτερ. Δεν ειναι κατι το ανησυχητικο. Απλα το απθαινουν συχνα, αν μεινει πολυ καιρο το αυτοκινητο ακινητο με ειτε αδειο δοχειο, ειτε γεματο. Αυτο το παθαινα και με το ΒΧ και με το Xantia, οταν αδειαζα το δοχειο της αναρτησης, και πηγαινα να το γεμισω ξανα με υγρο. Πρεπει να το κτυπησεις λιγο με το δαχτυλο σου για να επανελθει. Εσενα βεβαια σου κολλα στο μεγιστο, αλλα κατι αντιστοιχο ειναι. Αν σου κολλαει συχνα, απλα βγαλε το και καθαρισε το. Σωστος ο Giorgos, ενεργοποιειται το λαμπακι απο το φλοτερ ΚΑΙ για την σταθμη, αν λειπει υγρο. Αναβει βεβεια και αν του λειεπι πιεση, ή σηκωνει πιεση το κυκλωμα. Αντε, και παλι ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Goldentie
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Φεβ 2009, 16:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Μαρούσι
|
Billara σε ευχαριστώ πολύ για τα κολακευτικά σου λόγια. Η GSA μετά από όλα αυτά ανέβηκε δύο σκάλες J.
Αργότερα θα σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες για τους μάστορες, τις εργασίες, τα κόστη, τους χρόνους και μερικές πρόσφατες φωτογραφίες.
Σταύρος GSA 1.1L 1984 (180.00km)
|
|
|
|
|
Zach8
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 15:41 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28 Δημοσιεύσεις: 442 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
καλά .....με πρόλαβε ο Μπιλάρας αλλά αξίζει να το ξαναπούμε........το τομόνι και τα καθίσματα είναι παράδεισος........... και οι ταπετσαρίες στις πόρτες το ίδιο.....πρέπει να μπήκε το ίδιο ύφασμα με τα καθίσματα εκεί, έτσι?? μ' έδωσες φοβερή ιδέα για το δικό 'μ που είναι κάργα στο καφέ (μπλιάχ) Για πες μου κάτι, εκεί στο πάτωμα στα πόδια του συνοδηγού τί ακριβώς έκανε ο μάστορας? Βλέπω είχε αρκετές σκουιές κλπ. Κι εγώ πάσχω εκεί, και είναι και πιο παλιό το δικό μου, του 78, και θέλω κάποια στιγμή να επιχηρήσω μια "εγχειριση" αυτού του τύπου, αλλά δε βρίσκω λαμαρινά που να τα ξέρει εδω στη θεσσαλονίκη. Όσον αφορά τις ζάντες, δε νομίζω πως θα χρειαστούν κάποιο καλόπισμα. Μια χαρά με φαίνονται, και θα δείχνουν και original. Το χρώμα πάντως, αν και είναι φοβερό, πιστεύω πως θα έδειχνε πιο ωραίο αν ήταν μεταλλικό. Εγώ έχω στο νου μου το Lusifer Red που βάζει η σιτροέν στα σύγχρονα μοντέλα της. Με τέτοιο φτιάξιμο που της έκανες θα έδειχνε super..... Όπως είπαν και τα παιδιά όμως, θα πρέπει να σου βγήκε αρκετό το "μαλλί". Επίσης, στη φωτό του πορτ μπαγκάζ, εκείνη η καλωδίωση τι είναι? για φώτα, βενζίνη κλπ??
_________________ Keep the shiny side up
|
|
|
|
|
Nio
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 22:19 |
|
Εγγραφή: Πέμ 27 Δεκ 2007, 17:57 Δημοσιεύσεις: 721
|
Goldentie έγραψε: http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4
Η GSA επέστρεψε στο επιτέλους στο γκαράζ μετά από 4 μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και το σαλόνι είναι καλύτερο από ότι το περίμενα. Αύριο θα πάρω τους προφυλακτήρες από το βαφείο και το επόμενο ΠΣΚ θα προσπαθήσω να τους μοντάρω στο αυτοκίνητο, (συμβουλές ευπρόσδεκτες)! Τέλος θα δώσω τους τροχούς για βάψιμο και με την ευκαιρία θα βάψω το εσωτερικό των θόλων.
Προσπάθησα να ελέγξω την στάθμη του LHM αλλά το φλότερ συνεχίζει κολλημένο στην κορυφή της ένδειξης όπως δείχνω στην φωτογραφία η οποία πάρθηκε με το αυτοκίνητο στο μέγιστο ύψος και την μηχανή να δουλεύει. Εσωτερικά, στον πίνακα των οργάνων, δεν έχω κάποια ανησυχητική ένδειξη αλλά θα ήθελα να μπορώ να κάνω και τους απαραίτητους ελέγχους από το δοχείο. Τι προτείνετε?
Ευχαριστώ για την υπομονή σας Σταύρος GSA 1.1L 1984 αυτά είναι! Κούκλα η Σιτροέν σου! Να την χαίρεσαι Σταύρο!
|
|
|
|
|
Goldentie
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Φεβ 2009, 01:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Μαρούσι
|
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Το κόστος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σχετικό…αγόρασα το αυτοκίνητο 500 ευρώ και έχω ξοδέψει 8000 ενώ πρέπει να βάψω τους θόλους, να πληρώσω +400 για λάστιχα, +140 οδική βοήθεια, +200 ραδιοκασετόφωνο vintage και τέλος την πολυπόθητη αλλαγή του σασμάν σε 5άρι που περιμένει εδώ και τρεις μήνες στον Καρυάδη και τάσια για τους τροχούς + 200…Ατέλειες υπάρχουν πολλές που δεν διακρίνονται στις φωτογραφίες αλλά το θέμα είναι πως το αυτοκινητάκι γλίτωσε την πρέσα και μπορείς να το κυκλοφορήσεις με αξιοπρέπεια. Το χρώμα ήταν μονόδρομος. Αποφάσισα να μην αλλάξω τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και το κόκκινο (τύπου LEGO) μου βγάζει κάτι παιχνιδιάρικο που δένει με τον τύπο του και με τα δίδυμα αγοράκια μου…. Μια μικρή τρύπα στο δάπεδο του συνοδηγού αποκάλυψε ζημιά από σκουριά σε μια επιφάνεια 30Χ60 εκ περίπου. Ο μάστορας αφαίρεσε το κομμάτι και ο πατέρας μου (που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ¨εργοταξιάρχη¨ στην ανακατασκευή του αυτοκινήτου), παίρνοντας το παλιό έφτιαξε στην στράντζα ενός σιδηρουργείου το αντίστοιχο κομμάτι από διπλή λαμαρίνα του ίδιου πάχους με τις νευρώσεις ακριβώς όπως το εργοστασιακό. Αν δεν κάνω λάθος νομίζω πως τα παλιότερα μοντέλα είναι χωρίς νεύρα στα συγκεκριμένα σημεία άρα και λίγο πιο εύκολη η κατασκευή τους. Τα καλώδια στον πυθμένα του πορτ-παγκαζ είναι για τα πίσω φανάρια. Σας στέλνω και τις φωτογραφίες με τους προφυλακτήρες http://www.pbase.com/stavros29/vehicles&page=4Σταύρος GSA 1.1L 1984
|
|
|
|
|
Goldentie
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?) Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Φεβ 2009, 00:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 23:20 Δημοσιεύσεις: 103 Τοποθεσία: Μαρούσι
|
Καλή ερώτηση! Ουρανό με τρύπες δεν μπορεί να φτιάξει γιατί ο τύπος αυτού του υφάσματος δεν υπάρχει πλέον στο εμπόριο. Τις δυο φορές που ήμουν στο συνεργείο δυο πελάτες έκαναν ακριβώς την ίδια ερώτηση. Ωστόσο οποιαδήποτε κατασκευαστική λεπτομέρεια ζητηθεί ο συγκεκριμένος μάστορας δεν θα κωλώσει πουθενά. Αν γίνεται κάτι, αυτός θα το κάνει και χωρίς να πουλά αέρα και ύφος ξερόλα…Αμήν.
Σταύρος GSA 1.1L 1984
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|