Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Φεβ 2009, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Οτιδηπποτε πουμε θα ειναι περριτο απλα το κανουμε μουγγα και δε μιλαμε ουδεν σχολιο μονο μια λεξη ΤΕΛΕΙΟ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2009, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εντάξει, με ένα μπορντώ μεταλλικό χρωματάκι θα έδειχνε και κάπως πιο σύγχρονο,
αλλά αφού ήθελες να το φέρεις στην εργοστασιακή του κατάσταση πάω πάσο.
Μια χαρά βγήκε ή όλη εργασία.
Εδώ που τα λέμε, εσύ έκανες αυτό που θέλω να κάνω κι εγώ στο δικό 'μ, και με λέει ο φίλος που τα 'χει δουλέψει
ότι τσάμπα θα δώσω τόσα λεφτά και με τα ίδια λεφτά μπορώ να πάρω ένα πιο σύγχρονο. Μεταχειρισμένο μεν αλλά υδροπνευματικό.
Μ'έχει φάει το κεφάλι.... :) :)
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι για το μοτοράκι και τις διαρροές. Τώρα βέβαια, το δικό σου έιναι και νεότερο, εμένα είναι του 78.
Θέλω να ρωτήσω, έχει καθόλου διαρροές? Ki αν είχε, τι έκανες για να τις φτιάξεις.
Φυσικά δε πιστεύω να είχε τέτοια προβλήματα, γιατί όπως είπες ήταν μια χαρά το μοτέρ.
Αν όμως διαβάzει κάποιος φίλος που ξέρει, ας με πει λιγάκι, τι συμβαίνει μ'αυτή την περίφημη στεγανοποίηση.
Πόσο καιρό δειαρκεί? Πόσο κοστίζει χοντρικά κλπ.
Εγώ που το έκανα (υποτίθεται) στεγανοποίηση το 2004, τώρα τελευταία αρχίζει και στάζει λίγο λίγο όταν ζεστένεται.
Προχθές το πήγα συνεργείο και άλλαξε δυο φλάντζες ο μάστορας και έβαλε και λίγη σιλικόνη απ' ότι με είπε σε κάποιο σημείο
για να σταματήσει να τρέχει, αλλά όταν ζεσταίνεται πάλι στάζει, σε άλλο σημείο αυτή τη φορά.
Και με είπε λοιπόν ότι τόσο καιρό δειαρκεί η στεγανοποίηση που του κάνουν. Είναι φυσιολογικό αυτό ρε παιδιά?
Ξέρει κανείς τίποτα? Που είναι ο φίλος μας που ξέρει απ' αυτά να μας πει.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2009, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Τα υλικα της πληρης στεγανοποιησης κανουν 35 ευρω και η στεγανοτητα διαρκει 5 με 6 χρόνια (120+ βαθμους θερμοκρασια λειτουργειας!!!!) η εργασια ειναι λίγο ακριβη..... Το σημειο που ποναει είναι τα καλαμια οπου εκει οι τσιμουχες τα βλεπουν ολα απο θερμοκρασιες!!!! Μπορεις όμως να παρεις ενα κιτ απο την αγγλια για την ενισχυση του σημειου αυτου για να μην σταζει!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η επιστροφή της GSA...(και το κολλημένο φλοτέρ?)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2009, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 11:28
Δημοσιεύσεις: 442
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ααααααααααα.........πολύ ωραία η λύση σου αλλά θα βγούμε εκτός θέματος.
Πάω στην ενώτητα GS-GSA και συνεχίζω εκεί.

_________________
Keep the shiny side up


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Καλοριφέρ κολλημένο στο max
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: SotirisPN
Απαντήσεις: 19
Επιστροφή σε Citroen c4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: leonathens13
Απαντήσεις: 2
Επιστροφή Kankkunen ?
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 6
Τι ειναι το φλοτερ;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kozark875491
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ