Συγγραφέας |
Μήνυμα |
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 18:02 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
¨Αρθρο του Ανδρέα Ζαπατίνα για την Citroen CX που δημοσιεύθηκε με τον παραπάνω τίτλο στο περιοδικό Traction, Τεύχος 06 Αύγουστος 2010, σελίδα 48. Το έχω σκανάρει εγώ, το ανοίγετε ως φωτό και με ζουμάρισμα το διαβάζετε. Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
|
|
winemaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 20:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57 Δημοσιεύσεις: 3167 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
|
και απο άνθρωπο γνώστη.......
|
|
|
|
|
skep
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 21:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39 Δημοσιεύσεις: 644 Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
|
Αχ,ωραια cx,αλλη μια μοναδικη σε αισθηση "αυθεντικη" citroen,χαιρεσε να διαβαζεις αρθρα στον τυπο,φαντασου και να την οδηγεις!Οριστε κυριοι τα αυτοκινητα που εκαναν την σιτροεν διασημη και οχι οι "μικροι πυραυλοι" που της επεβαλαν τα αφεντικα της να ασχολητε!
_________________ Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Οκτ 2010, 09:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
skep έγραψε: Αχ,ωραια cx,αλλη μια μοναδικη σε αισθηση "αυθεντικη" citroen,χαιρεσε να διαβαζεις αρθρα στον τυπο,φαντασου και να την οδηγεις!Οριστε κυριοι τα αυτοκινητα που εκαναν την σιτροεν διασημη και οχι οι "μικροι πυραυλοι" που της επεβαλαν τα αφεντικα της να ασχολητε! Δυστυχώς όλα τελείωσαν εδώ: http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... jet-e.html
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 16:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
billaras έγραψε: Τα μουτρα της τουλαχιστον τα εβαλαν στο ΒΧ σειρα Ι σε πιο καλη μορφη. Κατα τα αλλα, το συγκεκριμμενο προτζεκτ δεν ειχε καμια φαντασια σχεδιαστικα..... Μπιλάρα μην κρίνεις από 3 φωτογραφίες που απέμειναν από το όλο project. Για παράδειγμα αν δεις τα πρωτότυπα της BX, της GS, της CX ή της Xantia (στο ίδιο site εχει πολλές εικόνες) θα δεις πως ειναι αρκετά διαφορετικά απο το τελική δημιουργία.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 19:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
Giorgos έγραψε: billaras έγραψε: Τα μουτρα της τουλαχιστον τα εβαλαν στο ΒΧ σειρα Ι σε πιο καλη μορφη. Κατα τα αλλα, το συγκεκριμμενο προτζεκτ δεν ειχε καμια φαντασια σχεδιαστικα..... Μπιλάρα μην κρίνεις από 3 φωτογραφίες που απέμειναν από το όλο project. Για παράδειγμα αν δεις τα πρωτότυπα της BX, της GS, της CX ή της Xantia (στο ίδιο site εχει πολλές εικόνες) θα δεις πως ειναι αρκετά διαφορετικά απο το τελική δημιουργία. Αυτο ακριβως!Εγω πιστευω οτι θα εκαναν παλι το θαυμα τους οι Γαλλοι... Αν και εγω το βρισκω πολυ ωραιο το συγκεκριμενο project...
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 19:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Καλα σιγουρα δεν θα ηταν τοσο "χαλια", αλλα το να κανεις 3η γενια παραγωγης για ενα μοντελο ειναι πολυ. Επρεπε να σχεδιαστει ενα σασι εξ αρχης, οπως εκανε με την δημιουργια της ΧΜ. Ε????Κι αυτο στο ιδιο σασι θα βασιζοταν?
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 20:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Νομιζω ναι, το Projet E θα βασιζονταν στο σασι της CX του '70. Τωρα βεβαια, και το σασι της ΧΜ εχει καποια σχεση με της CX, αλλα εχει παρα πολλα καινουρια στοιχεια και νεες "βασεις". Εξαλλου το CX ειχε απαξωμα ξεχωριστο των μηχανικων μερων, δλδ με καμια δεκαρια βιδες, διαχωριζεεις ενα υποπλαισιο το οποιο εχει οοοοοοολα τα μηχανικα μερη του. Ειναι σνα την καμπινα των νταλικων γφαντασου τα CX. Μονο που δεν ανοιγει αναποδα για να δεις τα μηχανικα μερη.... . Ενω το ΧΜ σχεδιαστηκε για να δεχεται γεφυρα για το μπροστινο συστημα και τον κινητηρα-αναρτηση.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
skep
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 21:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39 Δημοσιεύσεις: 644 Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
|
Απλα στο ΧΜ το περτσινομενο ταμπελακι με τα στοιχεια γραφει PSA ενω στη CX εγραφε SAA CITROEN.Σε αυτη τη μικρη,φαινομενικα,διαφορα βρισκεται τελικα η διαφορα αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.
_________________ Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 21:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Νομιζω ναι, το Projet E θα βασιζονταν στο σασι της CX του '70. Τωρα βεβαια, και το σασι της ΧΜ εχει καποια σχεση με της CX, αλλα εχει παρα πολλα καινουρια στοιχεια και νεες "βασεις". Εξαλλου το CX ειχε απαξωμα ξεχωριστο των μηχανικων μερων, δλδ με καμια δεκαρια βιδες, διαχωριζεεις ενα υποπλαισιο το οποιο εχει οοοοοοολα τα μηχανικα μερη του. Ειναι σνα την καμπινα των νταλικων γφαντασου τα CX. Μονο που δεν ανοιγει αναποδα για να δεις τα μηχανικα μερη.... . Ενω το ΧΜ σχεδιαστηκε για να δεχεται γεφυρα για το μπροστινο συστημα και τον κινητηρα-αναρτηση. Για το υποπλαισιο το ηξερα...Αλλα ναι ενα τριτο αμαξι στο ιδιο σασι παει πολυ...
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 15:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Zisis1992 έγραψε: Αλλα ναι ενα τριτο αμαξι στο ιδιο σασι παει πολυ... Αυτό είναι αλήθεια... Δες και εδώ. http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... xm-16.htmlΑλλά δε νομίζω οτι το project e θα ήταν μια εξέλιξη του CX, αλλά ένα τελείως διαφορετικό αμάξι, βγαλμένο από το μέλλον. Απλά η αρχική εφαρμογή των μηχανικών εξελίξεων γίνεται σε υπάρχον σασί μεχρι να ολοκληρωθεί η εξελιξη του εξωτερικου σχεδιασμου. Δηλαδη η καρότσα παει να ταυτιστεί πάνω στην μηχανολογική εξέλιξη και οχι η μηχανολογική εξέλιξη πάνω στην καρότσα. Άλλωστε το ΧΜ (που ήταν και είναι πάρα πολύ πρωτοποριακό αυτοκίνητο) θεωρείται συντηρητικό σε σχέση με το "project e" για αυτό και επέτρεψε η Peugeot την δημιουργία και παραγωγή του. Βέβαια ίσως σε αυτή τη φάση η PSA να δικαιώθηκε (εμπορικά), αφού και το ΧΜ ήταν πολύ "hi-tec" και δεν είχε μεγάλες πωλήσεις, κάτι που αναγκασε και τη citroen να αποσυρθεί απο αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα (μέχρι την έλευση της C6)
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|