Ωραίο το αρθρο του Setright.
H αλήθεια ειναι οτι ειναι πλεον πολυ δυσκολο να βγαλεις στην παραγωγη ενα αυτοκινητο του λαου που να εχει υψηλη, πρωτοποριακή τεχνολογία και ταυτοχρονα να ειναι προσιτο και αξιοπιστο.
Σημερα ολοι προσφερουν υψηλη τεχνολογια σε προσιτες τιμες...Ειναι πολυ δυσκολη η δουλεια των ανθρωπων που εργαζονται στην Citroen γιατι ο ανταγωνισμος ειναι αδυσώπητος. Μοιραία ειναι αναγκασμενοι να προσφέρουν απλη, συγχρονη τεχνολογια για να εχουν την ζητουμενη αξιοπιστια και πρεπει παραλληλα να σκεφτονται με πιο εκκεντρικο κέλυφος θα ντύσουν τα μηχανικα μερη ετσι ωστε το αποτελεσμα να δειχνει Citroen. Θεωρώ τον εαυτό μου απο τους τυχερούς που μεγάλωσαν την εποχη των μεγάλων και μικροτερων υδροπνευματικων Citroen. Hταν τοσο "λογικά" αλλα και τοσο avant-garde αυτοκινητα!
Θυμάμαι με νοσταλγία την υπέροχη GS που εμεινε μαζί μας 15 χρονια. Ποσο μελετημενο αυτοκινητο. Μεχρι και γεωμετρια anti-diving ειχε στο μπροστινο συστημα για να μην βυθιζεται στο φρεναρισμα. Εκεινο το διαστημικο ταμπλώ με το "ματι"-ταχυμετρο μπροστα σου που ειχε γραμμενη και την αποσταση ακινητοποιησης απο καθε ταχυτητα. Η το ξεχωριστο χειροφρενο που εβγαινε σαν χειρολαβη απο το ταμπλω! Αναρτηση, κρατημα και ανεση για σεμιναριο οπως και τα φρενα! Μετα ειδαμε την εξελιξη αυτου του ταχυμετρου στην διαστημική CX!
Eχω ακομα τα προσπέκτους στο αρχειο μου! Τεραστια η αγάπη για αυτη τη φιρμα που με ταξιδευει ακομα με ανεση,ασφαλεια και ξεχωριστο στυλ! Δεν μπορω να μην ειμαι Citroenάκιας, θα ηταν σαν να απαρνουμαι τη μιση μου ζωή η και παραπανω. Δεν μπορω να μην γκρινιάζω ετσι που την καταντησαν...