Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
¨Αρθρο του Ανδρέα Ζαπατίνα για την Citroen CX που δημοσιεύθηκε με τον παραπάνω τίτλο στο περιοδικό Traction, Τεύχος 06 Αύγουστος 2010, σελίδα 48.

Το έχω σκανάρει εγώ, το ανοίγετε ως φωτό και με ζουμάρισμα το διαβάζετε.


Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
τι ωραία να διαβάζεις αφιέρωμα στη cx :mrgreen

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
και απο άνθρωπο γνώστη.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Αύγ 2010, 00:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ωραιο αρθρο. :thumb

nikzhk έγραψε:
τι ωραία να διαβάζεις αφιέρωμα στη cx :mrgreen

Εσυ τελικα δεν βαζεις μυαλο. Παρε την μπλε 2500Gti που ειναι στην Νεα Σμυρνη να ησυχασεις.... :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 21:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39
Δημοσιεύσεις: 644
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Αχ,ωραια cx,αλλη μια μοναδικη σε αισθηση "αυθεντικη" citroen,χαιρεσε να διαβαζεις αρθρα στον τυπο,φαντασου και να την οδηγεις!Οριστε κυριοι τα αυτοκινητα που εκαναν την σιτροεν διασημη και οχι οι "μικροι πυραυλοι" που της επεβαλαν τα αφεντικα της να ασχολητε!

_________________
Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Οκτ 2010, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
skep έγραψε:
Αχ,ωραια cx,αλλη μια μοναδικη σε αισθηση "αυθεντικη" citroen,χαιρεσε να διαβαζεις αρθρα στον τυπο,φαντασου και να την οδηγεις!Οριστε κυριοι τα αυτοκινητα που εκαναν την σιτροεν διασημη και οχι οι "μικροι πυραυλοι" που της επεβαλαν τα αφεντικα της να ασχολητε!


Δυστυχώς όλα τελείωσαν εδώ:

http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... jet-e.html

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τα μουτρα της τουλαχιστον τα εβαλαν στο ΒΧ σειρα Ι σε πιο καλη μορφη. Κατα τα αλλα, το συγκεκριμμενο προτζεκτ δεν ειχε καμια φαντασια σχεδιαστικα..... :eek

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 16:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
billaras έγραψε:
Τα μουτρα της τουλαχιστον τα εβαλαν στο ΒΧ σειρα Ι σε πιο καλη μορφη. Κατα τα αλλα, το συγκεκριμμενο προτζεκτ δεν ειχε καμια φαντασια σχεδιαστικα..... :eek



Μπιλάρα μην κρίνεις από 3 φωτογραφίες που απέμειναν από το όλο project.
Για παράδειγμα αν δεις τα πρωτότυπα της BX, της GS, της CX ή της Xantia (στο ίδιο site εχει πολλές εικόνες) θα δεις πως ειναι αρκετά διαφορετικά απο το τελική δημιουργία.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 19:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Giorgos έγραψε:
billaras έγραψε:
Τα μουτρα της τουλαχιστον τα εβαλαν στο ΒΧ σειρα Ι σε πιο καλη μορφη. Κατα τα αλλα, το συγκεκριμμενο προτζεκτ δεν ειχε καμια φαντασια σχεδιαστικα..... :eek



Μπιλάρα μην κρίνεις από 3 φωτογραφίες που απέμειναν από το όλο project.
Για παράδειγμα αν δεις τα πρωτότυπα της BX, της GS, της CX ή της Xantia (στο ίδιο site εχει πολλές εικόνες) θα δεις πως ειναι αρκετά διαφορετικά απο το τελική δημιουργία.


Αυτο ακριβως!Εγω πιστευω οτι θα εκαναν παλι το θαυμα τους οι Γαλλοι... :cool Αν και εγω το βρισκω πολυ ωραιο το συγκεκριμενο project...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καλα σιγουρα δεν θα ηταν τοσο "χαλια", αλλα το να κανεις 3η γενια παραγωγης για ενα μοντελο ειναι πολυ. Επρεπε να σχεδιαστει ενα σασι εξ αρχης, οπως εκανε με την δημιουργια της ΧΜ. ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Καλα σιγουρα δεν θα ηταν τοσο "χαλια", αλλα το να κανεις 3η γενια παραγωγης για ενα μοντελο ειναι πολυ. Επρεπε να σχεδιαστει ενα σασι εξ αρχης, οπως εκανε με την δημιουργια της ΧΜ. ;)


:eek Ε????Κι αυτο στο ιδιο σασι θα βασιζοταν?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Οκτ 2010, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Νομιζω ναι, το Projet E θα βασιζονταν στο σασι της CX του '70. Τωρα βεβαια, και το σασι της ΧΜ εχει καποια σχεση με της CX, αλλα εχει παρα πολλα καινουρια στοιχεια και νεες "βασεις". Εξαλλου το CX ειχε απαξωμα ξεχωριστο των μηχανικων μερων, δλδ με καμια δεκαρια βιδες, διαχωριζεεις ενα υποπλαισιο το οποιο εχει οοοοοοολα τα μηχανικα μερη του. Ειναι σνα την καμπινα των νταλικων γφαντασου τα CX. Μονο που δεν ανοιγει αναποδα για να δεις τα μηχανικα μερη.... :lol . Ενω το ΧΜ σχεδιαστηκε για να δεχεται γεφυρα για το μπροστινο συστημα και τον κινητηρα-αναρτηση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Ιούλ 2010, 14:39
Δημοσιεύσεις: 644
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Απλα στο ΧΜ το περτσινομενο ταμπελακι με τα στοιχεια γραφει PSA ενω στη CX εγραφε SAA CITROEN.Σε αυτη τη μικρη,φαινομενικα,διαφορα βρισκεται τελικα η διαφορα αναμεσα στα δυο αυτοκινητα.

_________________
Και κατά τους παλαιούς ημών:Πάρε σκόντα να σκουντάς...και πεζώ να περπατάς!Αφιερωμένο στους VAGέληδες αλλά και στις κρυφοVAGελες εδώ μέσα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Οκτ 2010, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Νομιζω ναι, το Projet E θα βασιζονταν στο σασι της CX του '70. Τωρα βεβαια, και το σασι της ΧΜ εχει καποια σχεση με της CX, αλλα εχει παρα πολλα καινουρια στοιχεια και νεες "βασεις". Εξαλλου το CX ειχε απαξωμα ξεχωριστο των μηχανικων μερων, δλδ με καμια δεκαρια βιδες, διαχωριζεεις ενα υποπλαισιο το οποιο εχει οοοοοοολα τα μηχανικα μερη του. Ειναι σνα την καμπινα των νταλικων γφαντασου τα CX. Μονο που δεν ανοιγει αναποδα για να δεις τα μηχανικα μερη.... :lol . Ενω το ΧΜ σχεδιαστηκε για να δεχεται γεφυρα για το μπροστινο συστημα και τον κινητηρα-αναρτηση.


Για το υποπλαισιο το ηξερα...Αλλα ναι ενα τριτο αμαξι στο ιδιο σασι παει πολυ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο τελευταίος των πρωτοποριακών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Zisis1992 έγραψε:
Αλλα ναι ενα τριτο αμαξι στο ιδιο σασι παει πολυ...


Αυτό είναι αλήθεια...
Δες και εδώ. http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... xm-16.html

Αλλά δε νομίζω οτι το project e θα ήταν μια εξέλιξη του CX, αλλά ένα τελείως διαφορετικό αμάξι, βγαλμένο από το μέλλον. Απλά η αρχική εφαρμογή των μηχανικών εξελίξεων γίνεται σε υπάρχον σασί μεχρι να ολοκληρωθεί η εξελιξη του εξωτερικου σχεδιασμου. Δηλαδη η καρότσα παει να ταυτιστεί πάνω στην μηχανολογική εξέλιξη και οχι η μηχανολογική εξέλιξη πάνω στην καρότσα.

Άλλωστε το ΧΜ (που ήταν και είναι πάρα πολύ πρωτοποριακό αυτοκίνητο) θεωρείται συντηρητικό σε σχέση με το "project e" για αυτό και επέτρεψε η Peugeot την δημιουργία και παραγωγή του.

Βέβαια ίσως σε αυτή τη φάση η PSA να δικαιώθηκε (εμπορικά), αφού και το ΧΜ ήταν πολύ "hi-tec" και δεν είχε μεγάλες πωλήσεις, κάτι που αναγκασε και τη citroen να αποσυρθεί απο αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα (μέχρι την έλευση της C6)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ