Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 15:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
'Ετσι όπως το περιγράφεις το πρώτο που θα κοίταζα θα ήταν ένα πρωί πριν το βάλω μπρος αν υπάρχει βενζίνη στο μοτέρ (καρμπυλατέρ) ή αν εξαιτίας μακρόχρονης στάσης αυτή χάνεται και μέχρι να την ξαναστείλει από το ρεζερβουάρ η αντλία αργεί να πάρει μπρος. Γενικά μάλλον πρόβλημα καυσίμου νομίζω είναι παρά ρευματος..
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 15:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Ακριβώς! Μόνο σε ένα σημείο κόβει προσωρινά ( σε ένα σημείο περίπου στις 2500-3000 απ όσο μπορώ να καταλάβω με το αυτί γιατί δεν έχει στροφόμετρο) και μετά συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά. Δηλαδά παίζει να είναι και αντλία ε ? Η αντλία όμως δεν δουλεύει συνέχεια με το που αρχίσει να περιστρέφεται το μοτέρ? Δεν μυρίζει κάποια διρροή πάντως βενζίνης.. Μπορεί να είναι και η αντλία...
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 16:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Δεν χρειάζεται να μυρίζει, αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό φταίει απαραίτητα η αντλία ή το καρπυλατέρ. Κάνε ένα check αυτό πρώτα και είδωμεν. Μπορεί για τις διακοπούλες επειδή συμβαίνουν σε σταθερό αριθμό στροφών να είναι πλατίνες ή ακόμη και ο πολλαπλασιαστής!... να δεις τι έχω τραβήξει στο Pony..
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
nikzhk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 16:17 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29 Δημοσιεύσεις: 190
|
Πλατίνες αφού άλλαξες είναι λογικά ΟΚ. Ο πολλαπλασιαστής συνήθως επηρεάζει και το ρελαντί, είχα δει μια cx μια φορά η οποία είχε θέμα με τον πολλαπλασιαστή της και ρετάριζε. Είναι πιθανό τελικά να είναι θέμα καρμπυλατέρ πολλά σενάρια έπεσαν στο τραπέζι.
_________________ κολλημένος xm-άκιας !!!!!
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 18:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές αύριο θα αρχίσω να δοκιμάζω αυτά που μου είπατε για να αποκλείσουμε κάποια σενάρια...
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:49 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ένας καλός καρμπυρατεράς που πήγαινα το alfa romeo (που με 2 διπλά καρμπυρατέρ ήταν σούπερ παλούκι στη ρύθμιση) είναι στην Υμητού κατεβαίνοντας αριστερά πριν τη διασταύρωση με την Ηλιουπόλεως. Έχω χρόνια να πάω όμως. Το μαγαζί υπάρχει, απλά δεν ξέρω αν είναι αυτός.
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 13:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Λοιπόν, σήμερα που πήγα να βάλω μπρός, πριν γυρίσω το κλειδί, άνοιξα το καπώ και είδα ότι το φίλτρο βενζίνης είναι εντελώς στεγνό! το αμάξι είχε να πάρει 1 μέρα εμπρός...δεν δικαιολογείται να αδειάζει τόσο γρήγορα! Επίσης μετά από 10 δευτερόλεπτα μιζιάς περίπου, πάλι ελάχιστο καύσιμο είχε ανέβει στο φίλτρο.. Ύστερα από 20 δευτερόλεπτα μιζιάς , πήρε τελικά μπροστά αλλά και ρελαντί που δούλευε, το φίλτρο σε καμμία περίπτωση δεν γέμισε ούτε μέχρι την μέση. οπότε μάλλον και η διακοπή που μου κάνει κατά την επιτάχυνση, μάλλον οφείλεται στο ότι αδειάζει από βενζίνη το φίλτρο, ή πιό απλά ότι για κάποιο λόγο δεν φτάνει αρκετό καύσιμο στο καρμπυρατέρ. Τσέκαρα μήπως έχω βάλει το φίλτρο βενζίνης ανάποδα αλλά το βελάκι έχει την μύτη του προς το καρμπυρατερ και στη ουρα του προς την τρόμπα βενζίνης. έτσι δεν πρέπει κανονικά?!?...Παίζει η αντλία βενζίνης να τα χει φτύσει και να μην ανεβάζει αρκετό καύσιμο? Καμμιά ιδέα? http://img268.imageshack.us/i/dsc00025rl.jpg/
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 22:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Κωστα, το χερι σου πιανει; Κανε το εξης: αν μπορεις αφαιρεσε την τρομπα βενζινης, δεν ειναι δυσκολο, εχει 2 βιδες και αφαιρειται. Αφαιρεσε και τα σωληνακια της, προσεχε οταν την αφαιρεις εχει νομιζω και αλλο ενα παξιμαδακι στην μια της μερια (εχει 2 στενα στην μια μερια και ενα πιο παχυ στην αλλη) και μαι βασουλα για εναν σωληνα υψηλης πιεσης, και αφαιρειται. Πιεσε ενα εμβολο που εχει αποκατω με ενα ελατηριο, και ταπωσε τις εισοδους-εξοδους της, να δεις αν η εισοδος σου βεντουζαρει το δαχτυπο, και η εξοδος το πιεζει. Αν ναι τοτε κατι αλλο μαλλον ειναι και μαλλον δεν φερνει ο σωληνας πολυ καυσιμο. Εχει και στο ντεποζητο μια πλαστικη σιτα, η οποια φιλτραρει. Για να την βρεις, θελει λιγο κοπο, αφου πρεπει να σηκωσεις την μοκετα του χωρου αποσκευων, και θα δεις μια περιπου τριγωνικη λαμαρινα με 5-6 βιδακια στραυροκατσαβιδου. Αφαιρεσε την και βλεπεις τον πισω ρομποτ υψους, τον σωληνα που παει στο καρμπυρατερ (χοντρος) και ενα στενοτερο που ειναι η επιστροφη. Πρεπει να αφαιρεσεις εκεινη την βαση που μπαινουν επανω οι σωληνες αυτοι και να δεις την σιτα. Καθαρισε την και φυσα και με αερα απο μπροστα τον σωληνα που φερνει κυριως βενζινη μηπως και επαισε καμια μουχλα μεσα απο τυχον ακινησια.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.. Θα ξεκινήσω από τη σίτα του ντεπόσιτου και μετά θα πάω στην αντλία, μιας και φαίνεται πιό απλή αν τελικά έσει αυτή το πρόβλημα και έχει βουλώσει..Τωρα για την αντλία θα το παλέψω!
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Έχει φλάτζα ΄΄η φλατζόκολλα η αντλία? Να ξέρω για να παω να πάρω!
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
kostantinosgsa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:27 |
|
Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08 Δημοσιεύσεις: 144 Εικόνες: 3
|
Τέλεια, αύριο πάω για φλατζόχαρτο και απο μεθαύριο θα κάνω την προσπάθεια!
_________________ Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα C I T R O E N FTW
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|