Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
'Ετσι όπως το περιγράφεις το πρώτο που θα κοίταζα θα ήταν ένα πρωί πριν το βάλω μπρος αν υπάρχει βενζίνη στο μοτέρ (καρμπυλατέρ) ή αν εξαιτίας μακρόχρονης στάσης αυτή χάνεται και μέχρι να την ξαναστείλει από το ρεζερβουάρ η αντλία αργεί να πάρει μπρος. Γενικά μάλλον πρόβλημα καυσίμου νομίζω είναι παρά ρευματος..

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 15:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Ακριβώς! Μόνο σε ένα σημείο κόβει προσωρινά ( σε ένα σημείο περίπου στις 2500-3000 απ όσο μπορώ να καταλάβω με το αυτί γιατί δεν έχει στροφόμετρο) και μετά συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά. Δηλαδά παίζει να είναι και αντλία ε ? Η αντλία όμως δεν δουλεύει συνέχεια με το που αρχίσει να περιστρέφεται το μοτέρ? Δεν μυρίζει κάποια διρροή πάντως βενζίνης.. Μπορεί να είναι και η αντλία...

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
έτσι που το λέμε τώρα αλλάζουν τα δεδομένα, αν δεις οτι έχει βενζίνη το πρωί το καρμπυλατέρ και ότι με την πρωτη μιζιά αρχίζει να δίνει η τρόμπα τοτε θα δεις ποιο σενάριο παίζει απο όλα.

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Δεν χρειάζεται να μυρίζει, αλλά δεν ξέρω αν σε αυτό φταίει απαραίτητα η αντλία ή το καρπυλατέρ. Κάνε ένα check αυτό πρώτα και είδωμεν. Μπορεί για τις διακοπούλες επειδή συμβαίνουν σε σταθερό αριθμό στροφών να είναι πλατίνες ή ακόμη και ο πολλαπλασιαστής!... να δεις τι έχω τραβήξει στο Pony..

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
Πλατίνες αφού άλλαξες είναι λογικά ΟΚ.
Ο πολλαπλασιαστής συνήθως επηρεάζει και το ρελαντί, είχα δει μια cx μια φορά η οποία είχε θέμα με τον πολλαπλασιαστή της και ρετάριζε. Είναι πιθανό τελικά να είναι θέμα καρμπυλατέρ πολλά σενάρια έπεσαν στο τραπέζι. :read

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές αύριο θα αρχίσω να δοκιμάζω αυτά που μου είπατε για να αποκλείσουμε κάποια σενάρια...

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Με την ευκαιρια, ελεγξε αν παιρνα καυσαερια. Δες απαραιτητα αν βγαζει πολλα COx.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ένας καλός καρμπυρατεράς που πήγαινα το alfa romeo (που με 2 διπλά καρμπυρατέρ ήταν σούπερ παλούκι στη ρύθμιση) είναι στην Υμητού κατεβαίνοντας αριστερά πριν τη διασταύρωση με την Ηλιουπόλεως. Έχω χρόνια να πάω όμως. Το μαγαζί υπάρχει, απλά δεν ξέρω αν είναι αυτός.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Λοιπόν, σήμερα που πήγα να βάλω μπρός, πριν γυρίσω το κλειδί, άνοιξα το καπώ και είδα ότι το φίλτρο βενζίνης είναι εντελώς στεγνό! το αμάξι είχε να πάρει 1 μέρα εμπρός...δεν δικαιολογείται να αδειάζει τόσο γρήγορα! Επίσης μετά από 10 δευτερόλεπτα μιζιάς περίπου, πάλι ελάχιστο καύσιμο είχε ανέβει στο φίλτρο.. Ύστερα από 20 δευτερόλεπτα μιζιάς , πήρε τελικά μπροστά αλλά και ρελαντί που δούλευε, το φίλτρο σε καμμία περίπτωση δεν γέμισε ούτε μέχρι την μέση. οπότε μάλλον και η διακοπή που μου κάνει κατά την επιτάχυνση, μάλλον οφείλεται στο ότι αδειάζει από βενζίνη το φίλτρο, ή πιό απλά ότι για κάποιο λόγο δεν φτάνει αρκετό καύσιμο στο καρμπυρατέρ. Τσέκαρα μήπως έχω βάλει το φίλτρο βενζίνης ανάποδα αλλά το βελάκι έχει την μύτη του προς το καρμπυρατερ και στη ουρα του προς την τρόμπα βενζίνης. έτσι δεν πρέπει κανονικά?!?...Παίζει η αντλία βενζίνης να τα χει φτύσει και να μην ανεβάζει αρκετό καύσιμο? Καμμιά ιδέα?

http://img268.imageshack.us/i/dsc00025rl.jpg/

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κωστα, το χερι σου πιανει;
Κανε το εξης: αν μπορεις αφαιρεσε την τρομπα βενζινης, δεν ειναι δυσκολο, εχει 2 βιδες και αφαιρειται. Αφαιρεσε και τα σωληνακια της, προσεχε οταν την αφαιρεις εχει νομιζω και αλλο ενα παξιμαδακι στην μια της μερια (εχει 2 στενα στην μια μερια και ενα πιο παχυ στην αλλη) και μαι βασουλα για εναν σωληνα υψηλης πιεσης, και αφαιρειται. Πιεσε ενα εμβολο που εχει αποκατω με ενα ελατηριο, και ταπωσε τις εισοδους-εξοδους της, να δεις αν η εισοδος σου βεντουζαρει το δαχτυπο, και η εξοδος το πιεζει. Αν ναι τοτε κατι αλλο μαλλον ειναι και μαλλον δεν φερνει ο σωληνας πολυ καυσιμο.
Εχει και στο ντεποζητο μια πλαστικη σιτα, η οποια φιλτραρει. Για να την βρεις, θελει λιγο κοπο, αφου πρεπει να σηκωσεις την μοκετα του χωρου αποσκευων, και θα δεις μια περιπου τριγωνικη λαμαρινα με 5-6 βιδακια στραυροκατσαβιδου. Αφαιρεσε την και βλεπεις τον πισω ρομποτ υψους, τον σωληνα που παει στο καρμπυρατερ (χοντρος) και ενα στενοτερο που ειναι η επιστροφη. Πρεπει να αφαιρεσεις εκεινη την βαση που μπαινουν επανω οι σωληνες αυτοι και να δεις την σιτα. Καθαρισε την και φυσα και με αερα απο μπροστα τον σωληνα που φερνει κυριως βενζινη μηπως και επαισε καμια μουχλα μεσα απο τυχον ακινησια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.. Θα ξεκινήσω από τη σίτα του ντεπόσιτου και μετά θα πάω στην αντλία, μιας και φαίνεται πιό απλή αν τελικά έσει αυτή το πρόβλημα και έχει βουλώσει..Τωρα για την αντλία θα το παλέψω!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Νοέμ 2010, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μην σου πω οτι η τρομπα ειναι πολυ πιο ευκολη.... ;)
Α, το σημειο που ειναι το καπακι-λαμαρινα στο χωρο αποσκευων, ειναι στο μεσον και κοντα στην πλατη του πισω καθισματος.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Έχει φλάτζα ΄΄η φλατζόκολλα η αντλία? Να ξέρω για να παω να πάρω!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασικα φλατζουλα χαρτινη αν θυμαμαι καλα. Αλλα λογικα μπορει να μην εχει προβλημα. Το πολυ πολυ παρε φλατζοχαρτο αν δεν βρεις και κοψε μια ιδια. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Τέλεια, αύριο πάω για φλατζόχαρτο και απο μεθαύριο θα κάνω την προσπάθεια!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια