Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Νοέμ 2010, 00:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αντε, πες μας τι εκανες. ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Λοιπόν, σήμερα έβγαλα τη παλιά τρόμπα (ήθελε λίγο παίδεμα με το σωλήνα του καλοφιφέρ αλλά οκ) και έβαλα μία καινούργια που αγόρασα SOFABEX γράφει απάνω, γνήσια είναι λέει . 35ευρά πλήρωσα. Μετά την αλλαγή της τρόμπας βλέπω ότι ανεβαίνει περισσότερη βενζίνη στο φίλτρο και σε μια σύντομη βόλτα, δεν παρουσιάστηκαν καθόλου διακοπές. Επίσης έχω την αμυδρή εντύπωση ότι το αμάξι τραβάει κάπως καλήτερα.. Τώρα κάνω και συνειρμούς γιατί θυμάμαι όταν το πήρα από το σέρβις και είδα τα παλιά μπουζιά, μου έκανε εντύπωση που ήταν πολύ λευκά, σαν να δούλευε ο κινητήρας με πολύ φτωχό μίγμα...Ρώτησα τον μάστορα και μου απάντησε μιά χαρά δουλεύει το εργαλείο... Τι να ΄πω...Πάντως η όλη διαδικασία μου πήρε γύρω στα 40' και το κόστος 35ευρώ. Τώρα μένει να δω αύριο το πρωί αν θα δυσκολευτεί να πάρει μπρός.... Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια!! Όσο περνάνε οι μέρες τόσο πιό συχνά αναβοσβήνει το λαμπάκι των LHM και με ανησυχεί κάπως...

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, το λαμπακι LHM αναβει μαζι με το STOP ειτε αλο ελλειψη λαδιων, ειτε απο μεταβολη (αποτομη πτωση) πιεσης κυκλωματος, και αναβει απο μαι βαλβιδα πιεσης. Εχει και φυσακι επανω του. Το ιδιο και η σταθμη του δοχειου. Αρα ψαξε αρχικα τις καλωδιωσεις, και τα φυσακια, αλλιως μαλλον απλα πας για βαλβιδα πιεσης. Δεν ειναι ακριβη. ;)
Πες μας και αυριο νεα απο το carburator. :roll

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Οκ! Θα κάνω απόψε καμμιά βόλτα για να σιγουρευτώ ότι οι διακοπές που έκανε εξαφανίστηκαν! Τώρα για τα LHM μάλλον αυτή η βαλβίδα φταίει γιατί η στάθμη των LHM ειναι οκ και οι καλωδιώσεις είναι στη θέση τους και τους έχω ρίξει και λίγο WD-40 για να έχουν καλή επαφή!...Μάλλον δεν το γλιτώνω το συνεργείο γιατί δεν νομίζω ότι είμαι σε θέση να αλλάξω μόνος μου την βαλβίδα πίεσης, να αλλάξω τα LHM και να εξαερώσω το κύκλωμα τους...Ανοίγω και ένα topic στην ενότητα των GSA για το τι σημαίνουν τα λαμπάκια που ανάβουν όταν πατάς το μάτι και το αμάξι είναι σε λειτουργία για να το βλέπουν και όσοι το χρειαστούν στο μέλλον..

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κωστα, παντως πριν κανεις ο,τιδηποτε, το δοχειο LHM σου ειναι απο ΒΧ και οχι απο GS/GSA. Υπαρχει περιπτωση να στο κανει απο αυτο. Αλλαξε το αρχικα αυτο, αλλαξε και τα LHM, κανε εξαερωση στα φρενα και βλεπεις μετα για την βαλβιδα. Το δοχειο LHM των GS/GSA ειναι σαν χρυσο και οιχ πρασσινο. Δλδ ετσι: Εικόνα
Η φωτο ειναι απο την δικια μου 1100 special. Εχουμε και ακριβως το ιδιο σαλονι και ταπετσαριες. Ισως χρειαστω δικη σου βπηθεια για τα υφασματα αν ξερεις... ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Για να λες ότι το δοχείο LHM που έχω είναι από BX κάτι θα ξέρεις αλλά και στου πατέρα μου πράσινο ήτανε ...Θυμάμαι πού είχαμε φτιάξει τις δικές μας ταπετσαρίες, οπότα πολύ ευχαριστως μπορώ να σου πώ περισσότερα όταν χρειαστείς ;) To πρόβλημα είναι ότι δεν έχω ιδέα πως γίνεται η αλλαγή LHM και η εξαέρρωση στα φρένα του GSA...Από μηχανάκια ξέρω να κάνω εξαέρωση στα φρένα αλλά στη CITROEN μάλλον δεν είναι τόσοσ απλό!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν θυμαμαι αν το δοχειο το αλλαξε η Citroen μετα το 1983 και του 1984 τα εκαναν σαν του ΒΧ, αλλα ειναι ιδιο ακριβως με των ΒΧ. Βασικα ειναι πιο απλο απο μηχανακι, αφου δεν χρειαζεται να τρομπαρεις συνεχεια το πενταλ. Απλα βαζεις π.χ. εναν πυροσβεστηρα ή εναν να πατα απλα το πενταλ του φρενου και ανοιγεις 1/4 της στροφης την βιδα. ΔΕΝ τρομπαρεις. Απλα πατας. Πισω ομως θελει να βγαλεις τις ροδες, να το σηκωσεις τερμα πανω και να το βαλεις να πατα σε τριποδα και μετα να κανεις εξαερωση. Ανοιγεις την βιδουλε, αφηνεις να τρεξει καποια ποσοτητα και μετα κλεινεις. Αυτο το κανεις 3-4 φορες γενικα μεχρι αν βγουν καθαρα υγρα. Εμπρος εχει μεσα τις δισκοπλακες να το ειδες, αρα το κανεις χωρις να βγαλεις τροχους.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Σήμερα που έβαλα μπρός την GSA πήρε κανονικά και έτσι οι δυσκολίες στο πρωϊνό ξεκίνημα εξαφαν΄κστηκαν μετά την αλλαγή τρόμπας βενζίνης!
Στο θέμα της ανάρτησης το σήκωσα στην τρίτη σκάλα και είδα οτι στην πίσω δεξιά ρόδα, η φούσκα της ανάρτησης είναι σκισμένη ενώ στις υπόλοιπες ρόδες οι φούσκες ήταν ΟΚ. Πάντως πριν κάνω οτιδήποτε μάλλον θα πρέπει να γίνει ένα καλό πλύσιμο με πλυστικό υψηλής πίεσης στόυς πίσω τουλάχιστον θόλους των τροχών γιατί υπάρχει μια χοντρή στρώση λάσπης...

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 12:05 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Προσεξε μην ριξεις με πιεση πανω στις φουσκες των μπουκαλων γιατι θα τις σκισεις! Φουσκακια τετοια υπαρχουν, τα πισω ειναι ιδια με των ΒΧ τα πισω φουσκακια με κωδικο ανταλλακτικου 95 577 323 στο συστημα, και τα μπροστα ειναι ιδια με των πρωτων Xantia Ι (δλδ του 1993-1994, οχι τις μεταγενεστερες) τα πισω αν θυμαμαι καλα, και κωδικο ανταλλακτικου στο συστημα 5272 04. Δεν ειναι ακριβα κανονικα. ΑΚομα και τα γνησια εχουν περιπου 12 ευρω το ενα και υπαρχουν και ιμιτασιον.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Καλά με γλύτωσες από νέες περιπέτειες!! Ανταλλακτικά υπάρχει κάποιο site που έχετε δοκιμάσει παλιότερα στο οποίο μπορούμε να παραγγέλνουμε? Αλλιώς σε αντιπροσωπείες τηλέφωνο και ζητάμε αυτό που θέλουμε? Κάποιο μαγαζί?

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, ρωτας αρχικα σε αντιπροσωπειες, αλλιως μετα ρωτας στον Πουλακη (τηλεφωνο στην αρχικη σελιδα) ή Citrocar πισω απο τον Χανιαδακη στο υψος του ΦΙΞ για τιμες. Θα επιβεβαιωσω τους κωδικους ανταλλακτικων το απογευμα αν μπορεσω, γιατι δεν θυμαμαι ακριβως αν ειναι ετσι. Παντως συσχετηση ανταλλακτικων τετοιου "ειδους" υπαρχουν μεταξυ των GS/GSA με BΧ και Xantia.

edit: Το εξακριβωσα μολις, και τα στοιχεια των ανταλλακτικων ειναι σωστα. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Νοέμ 2010, 01:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Ευχαριστώ πολύ! Σήμερα έβφαλα το δοχείο LHM και το καθάρισα όπως και τα φίτρα του ( το LHM είχε γίνει σκούρο πράσινο εως μαύρο...) Βέβαια θα ξαναγίνει έτσι βρώμικο όταν κυκλοφορίσει το υπόλοιπο LHM που έχει μείναι στο υπόλοιπο κύκλωμα αλλά έγινε μια αρχή! Τώρα θα προσπαθήσω να κάνω την εξαέρωση στου διανομείς μπροστά-πίσω και στις δαγκάνες... Στους διανομείς είναι η βίδα που είναι κοντά στη σφαίρα- συσσορευτή ή αυτή που είναι 2 πόντους πιο μακριά? Επίσης βρήκα σφαίρες που μου είπες στο γαλλικό ebay προς 180 η πεντάδα με 2 χρόνια εγγύηση αλλά δεν στελνουν Ελλάδα...και εδώ όλοι μου λένε να βάλω απο BX!!!! Υπάρχει τρόπος να φέρουμε απο Γαλλία μια 5άδα ή και ημιαξόνια που χρειάζομαι?

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Νοέμ 2010, 10:25 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σου ξαναλεω. Πηγαινε Πουλακη, παρε τις NFHS. Αλλα ζητα ΜΟΝΟ για GS/GSA. Το πολυ πολυ πες να στις παραγγειλουν. Οχι απο ΒΧ. ΔΕΝ ειναι ιδιες. Ναι μεν κουμπωνουν αλλα θα ειναι πιο σφυχτο απο οτι πρεπει. Τωρα οι δικες σου ισως ειναι και απο Xantia, αρα και απο ΒΧ να βαλεις μαλακοτερο θα γινει... Η βιδα του συσσωρευτη ειναι αυτη που προεξεχει λιγο το κεφαλι της απο τις αλλες επανω στον συσσωρευτη. Ο συσσωρευτης ειναι το κυλινδρικο εξαρτημα που ειναι πανω η μεσαια σφαιρα, στο επανω μερος της μηχανης. Ανοιγεις 1/4 και οταν σταματησει ο σαν αερας που ακουγεται, κλεινεις. Το κανεις 3-5 φορες. ΔΕΝ το σφυγγεις πολυ, ισα ισα να κλεισει και λιγο ακομα. Ουτε το ανοιγεις τελειως γιατι θα φυγει μια μπιλια απο μεσα και δεν θα δουλευει μετα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Νοέμ 2010, 21:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Νοέμ 2010, 13:08
Δημοσιεύσεις: 144
Εικόνες: 3
Σήμερα το έβαλα μπροστά πρώτη φορά μετά τον καθαρισμό του δοχείου των LHM και πρέπει να πω ότι πήγε η καρδιά μου στη Κούλουρη!!!!!! Ο λόγος: Το αυτοκίνητο αρνιόταν πεισματικά να σηκωθεί με το λαμπάκι τω ν LHM και το STOP μόνιμα αναμμένο....Λέω πάει το γ@μ&σ@ και ψόφησε, γύρευε τί μαμακία θα έκανα!!! Μετά έκανα 5-6 φορές εξαέρωση στον συσσωρευτή και το αυτοκίνητο μετά από κανα λεπτό σηκώθηκε τελικά!!!!! Οι πίσω αναρτησεις μαλάκωσν πολύ και βελτιώθηκε σημαντικά η λειτουργία τους αλλά οι μπροστινές μαλάκωσαν ελάχιστα. επίσης το αυτκίνητο σε αριστερές μόνο στροφες όταν εμφανίζει κλίση, αναβοσβήνει το λαμπάκι STOP και LHM... είδωμεν..Θα πάω να ρωτήσω αύριο για σφαίρες γαλλικές NFHS....!

_________________
Και άν ποτέ το άλλαζα....Πάλι το ίδιο θα' παιρνα
C I T R O E N FTW


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καρμπυρατέρ GSA 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Νοέμ 2010, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μηπως η βιδα του συσσωρευτη δεν ηταν σφυγμενη; Καλα εκανες με την εξαερωση. Μπορει να σε γλιτωσει τωρα οπου το εμαθες απο περιεργες καταστασεις... Α, καλο θα ηταν να αλλαξεις το θεμα της Συζητησης σαν γενικα GSA 1.1. Ε; ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια