kostantinosgsa έγραψε:
Όταν το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία και πατάω το ματάκι στο ταμπλώ ανάβουν : STOP, λαμπάκι λαδιών μοτέρ και λαμπάκι LHM. Τι σημαίνει αυτό? Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Αυτό το σύστημα που έβαλε η Σιτροέν στο GSA, με το κουμπάκι "τεστ" στα λαμπάκια του ταμπλό
είναι άμεση αντιγραφή από την αεροπορία.
Σε όλα τα αεροπλάνα, ελικόπτερα και λοιπά εναέρια μέσα, υπάρχει κουμπί τεστ, το οποίο είναι αποκλειστικά και μόνο
για να δοκιμάζει αν λειτουργούν σωστά οι ενδεικτικές λυχνίες.
Αυτό το ίδιο πράμα, το πήρε η σιτροέν και το'βαλε στο GSA, ώστε να έχει τη δυνατότητα ο "χειριστής"
να τσεκάρει αν είναι σε καλή κατάσταση τα λαμπάκια, ή έχει καεί κανένα.
Κι αυτό γιατί όταν η ανάρτηση είναι σε καλή κατάσταση, μετά από 24 ώρες από την τελευταία λειτουργία,
(κάποιες φορές ακόμα και δυο μέρες αργότερα)
η πίεση στο κύκλωμα είναι ακόμα σε αρκετά υψηλά επίπεδα, ώστε όταν γυρίζουμε τον διακόπτη
ΔΕΝ ανάβει το λαμπάκι της πίεσης των υδραυλικών.
Για να μην αναρωτιέται λοιπόν ο χειριστής αν είναι καμένο το λαμπάκι ή όχι, ή απλά δεν έχει πέσει η πίεση στο κύκλωμα,
μπήκε το κουμπί "τεστ", ώστε απλά πατώντας το, ανάβουν οι δυο πιο σημαντικές ενδεικτικές λυχνίες:
Πίεσης λαδιού κινητήρα και πίεσης λαδιού ανάρτησης
Και μ'αυτόν τον τρόπο σιγουρευόμαστε ότι όλα βαίνουν καλώς.