Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Σπύρος Κωνσταντινίδης
|
Θέμα δημοσίευσης: Αποκατάσταση Citroen DSuper '72 Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Σεπ 2008, 14:26 |
|
|
Επιτέλους μετά απο 1 ½ χρόνο ολοκλήρωσα με την έκδοση πινακίδων I.O. (ΕΛΠΑ) την ανακατασκεύη / αποκατάσταση ενός Citroen DSuper '72 με τον δίλιτρο κινητήρα των 108HP. Στα highlights του μοντέλου θα πρεπει να αναφερθεί ότι οι 2 από τους 4 προβολείς στρίβουν ταυτοχρονα με το τιμόνι έτσι ώστε ο οδηγός να βλέπει τόσο το δρόμο μπροστά του όσο και την επερχόμενη στροφή, ο εσωτερικός καθρέφτης οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του ταμπλώ και βολεύει αφάνταστα και φυσικά οι υδροπνευματικές αναρτήσεις που απλά εξαφανίζουν τις λακούβες και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επίσης, το αμάξι κινείτε & στρίβει κανονικότατα με τους 3 τροχούς (η δοκιμή έγινε με 2 τροχούς μπροστά και 1 πίσω). Τέλος, στην περίπτωση που συναντήσουμε κάποιο νεροφάγωμα ή βαθιά λακούβα, βάζοντας τον επιλογέα ύψους στην υψηλότερη θέση, το αυτοκίνητο υψώνεται εως και 28 εκατοστά από το έδαφος και αφού περάσουμε το εμπόδιο το επαναφέρουμε στην αρχική ρύθμιση και συνεχίζουμε.
Το αυτοκίνητο όταν το παρέλαβα δεν έδειχνε πραγματικά το πόση δουλειά χρειαζόνταν μιας και εκτός του αποχρωματισμού που είχε υποστεί το χρώμα και την άθλια κατάσταση του εσωτερικού, τα υπόλοιπα "έδειχναν" σε αρκετά καλή κατάσταση. Να σημειωθεί εδω το οτι το αυτοκίνητο παρέμενε σε ακινησία για 7 περίπου χρόνια μέσα σε οικόπεδο σκεπασμένο με κουκούλα.
Εκτός από τον 1ο φαναρτζή ο οποίος δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Παιανίας (τα στοιχεία του είναι διαθέσιμα για οποιον ενδιαφέρεται) και ο οποίος απεδείχθει πραγματικός «σκιτζής», ελεεινός ψεύτης & κλέφτης (και είμαι πολύ επιεικής πραγματικά) όλοι οι υπόλοιποι που ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο σε όλα τα στάδια της αποκατάστασης ήταν πραγματικά εξαιρετικοί στη δουλειά τους και επέδειξαν πραγματικό μεράκι με ότι ασχολήθηκαν.
Το αμάξωμα όλης της σειράς ID/DS έπασχε από ένα μόνιμο πρόβλημα που δυστυχώς χαρακτήρισε όλα τα μοντέλα: σκουριά ! Η λαμαρίνα - ειδικά στα σημεία εκείνα – οπου είχε μονή επίστρωση, ήταν τόσο λεπτή που το αυτοκίνητο σκούριαζε απίστευτα γρήγορα αν έμενε εκτεθειμένο σε βροχή & υγρασία. Δυστυχώς και το δικό μου δεν ξέφυγε από τον κανόνα με αποτέλεσμα όταν άρχισε να «γδυνεται» να αποκαλύπτονται οι εκτεταμένες σκουριές και τα σάπια σημεία. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι προκεται για αυτοκίνητο 36 ετών…
Αφού λοιπον επισκεφθηκε 2 φαναρτζήδες – ή μάλλον καλύτερα – έναν πραγματικό φαναρτζή, το αυτοκίνητο τρίφτηκε, στοκαρίστηκε, ασταρώθηκε και βάφτηκε σε διαφορετικό χρώμα από το αρχικό του το οποίο δε μου πολύ άρεσε. Οι επιλογές που είχα για την συγκεκριμένη περίοδο ήταν 7 όμως διάλεξα την πιο «κλασσική» λύση του μαύρου που είναι και το αγαπημένο μου χρώμα. Σε ότι αφορά το σασί, μπήκαν καινούργια πίσω φλας, αντικαταστάθηκαν τα πίσω πλαινά panels με άλλα που ήταν σε καλύτερη κατάσταση, καινούργια πλαινά λαστιχένια προστατευτικά, νέος καθρέφτης καθώς και νέα εξάτμιση.
Σε ότι αφορά τα μηχανολογικά & τα ηλεκτρικά, το αυτοκίνητο απέκτησε νέα μπαταρία, ψυγείο, τρόμπα βενζίνης, αντλία νερού, τρόμπα φρένων, δισκόπλακες & τακάκια, φούσκες της υδροπνευματικής ανάρτησης, μίζα, όλα σχεδόν τα σωληνάκια & τις τσιμούχες καθώς και μια σειρά άλλων ανταλλακτικών που ευτυχώς κατάφερα να βρω από το Internet. Στο 99,9% των περιπτώσεων τα ανταλλακτικά που προμηθεύτηκα ήταν είτε ανακατασκευές είτε original σε old stock. Θα πρέπει εδώ να σημειώσω ότι στο εξωτερικό και ειδικότερα Γαλλία & Γερμανία το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρείται κλασσικό από κάθε άποψη και οι οπαδοί του είναι πολυάριθμοι με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρεση ανταλλακτικών αλλα και χρήσιμων συμβουλών για την συντήρηση του.
Στη συνέχεια ο ταπετσέρης ανέλαβε το εσωτερικό το οποίο ντύθηκε με μαύρη δερματίνη ενώ ο ουρανός με το ανοιχτό γκρι-γαλάζιο. Πάτωμα και πορτπαγκάζ επενδύθηκαν με ηχομονωτικό και 2 στρώσεις ταπετσαρίας-μοκέτας όπως ήταν το χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου αυτού οι οποία είναι και αφαιρούμενη για τους απαραίτητους ελέγχους. Κάποια στιγμή – στο κοντινό ελπίζω μέλλον – το αυτοκίνητο θα αποκτήσει κάποιο συμβατικό ηχοσύστημα και ίσως συναγερμό.
Η συνολική διάρκεια του project διήρκησε 1 ½ περίπου χρόνο χωρίς φυσικά σε όλα αυτά θα πρεπει να προστεθούν και οι ατελείωτες ώρες προσωπικής εργασίας στο αυτοκίνητο…Το συνολικό budget είναι μια πονεμένη ιστορία…
Το τελικό αποτέλεσμα με δικαιώνει απόλυτα για το κόστος και τον χρόνο που επενδυσα σε ένα όνειρο ζωής που είχα από παιδί. Μοιράζομαι μαζί σας τις φωτογραφίες από όλα τα στάδια της αποκατάστασης και θα ήθελα να ακούσω πολύ τα σχόλια & τις παρατηρήσεις σας…
http://img135.imageshack.us/my.php?image=img2087nj6.jpg
http://img233.imageshack.us/my.php?image=img2088zk8.jpg
http://img152.imageshack.us/my.php?image=img2098be3.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img2099af1.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img2104io9.jpg
http://img152.imageshack.us/my.php?image=img2111xm9.jpg
http://img215.imageshack.us/my.php?image=img2112vo8.jpg
http://img217.imageshack.us/my.php?image=img2172yt2.jpg
http://img233.imageshack.us/my.php?image=img2174aw7.jpg
http://img217.imageshack.us/my.php?image=img2177ai8.jpg
http://img217.imageshack.us/my.php?image=img2180ww0.jpg
http://img152.imageshack.us/my.php?image=img2183ln7.jpg
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Σεπ 2008, 14:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
τα θερμα μου συγχαρυτηρια
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Σεπ 2008, 19:02 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Συγχαρητηρια Και να χαιρεσαι την θεα σου (DS=DeeSe=θεα)!!!Κουκλα είναι! Σκοπευεις να ερθεις σε καμμια συνάντηση?
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
GeoKy
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Σεπ 2008, 15:30 |
|
Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02 Δημοσιεύσεις: 2938 Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
|
Εχεις και τα δικα μου συγχαρητηρια για τη Θεα !! Ειναι και δικο μου ονειρο να φτιαξω μια
_________________ PONY 1976 Επι της ανασκαφης PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Σεπ 2008, 21:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
ΜΠΡΑΒΟ Σπύρο!!!!!
Το 4ο πετάλι τι ειναι????
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
NIGA
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Σεπ 2008, 15:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Φεβ 2007, 17:07 Δημοσιεύσεις: 121 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
|
Εξαιρετικό, συγχαρητήρια!
Μήπως θα μπορούσες να αναφέρεις (αν δεν έχεις πρόβλημα) το κόστος των διαφορων εργασιών ήτοι φανοποιία, εσωτερικό, μηχανικά και το τελικό συνολικό κόστος για να παίρνουμε μια ιδέα; Κυκλοφορούν τρελλές εκτιμήσεις για ανακατασκευές DS και γι'αυτό σε ρωτάω.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Σεπ 2008, 17:04 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Σεπ 2008, 17:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Μια χαρα αψογη την εκανες δωσε και αλλες φωτος .
και απο μεσα και απο χωρο μηχανης κτλ
ο αριστερός καθρεπτης ?
και η κεραια δεν θα επρεπε να ειναι στον ουρανο ?
Πραγματικα αξιζουν ευσημα οσοι ασχολουνται με παλαιο αυτοκινητο .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Σεπ 2008, 17:51 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
KarlBarks έγραψε: και η κεραια δεν θα επρεπε να ειναι στον ουρανο ?
Οχι γιατί ο ουρανός είναι αφαιρούμενος
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
Petran
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Σεπ 2008, 21:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35 Δημοσιεύσεις: 1404 Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
|
φιλε μου συγχαρητηρια για την επιμονη και την υπομονη σου. ευγε!! κατι τετοια κοσμηματα εκτιναξαν την citroen στα υψη τον καιρο εκεινο.
_________________ Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!
|
|
|
|
|
cc13891
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 09 Σεπ 2008, 16:14 |
|
|
Συγχαρητήρια για τη δουλειά και το αποτέλεσμα! Όσα κι αν ξοδεύτηκαν άξιζε τον κόπο. Φανταστικό μοντέλο - θρύλος που έγραψε ιστορία! Όντως το μαύρο του πάει πολύ. Ξέρουμε άραγε πόσα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη χώρα? Υπάρχει φημολογία για επανέκδοσή του το 2012!!.... Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!
|
|
|
|
|
Σπύρος Κωνσταντινίδης
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2008, 15:12 |
|
|
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια & τα συγχαρητήρια !
Παρά τον περιορισμό των Ι.Ο. πινακίδων θα προσπαθήσω να παρευρεθώ σε κάποια απο τις συναντήσεις σας προκειμένου να τα πούμε και απο κοντά.
Το 4ο πετάλι είναι το χειρόφρενο το οποίο εμπλέκεται με το πόδι, ενώ απασφαλίζει με το χέρι ! Το μανιτάρι υπήρχε μέχρι το '67 αν δεν κάνω λάθος και στην πορεία αντικαταστάθηκε απο το κανονικό πετάλι που βλεπετε και στην φωτό. Η λειτουργία ωστόσο παρέμεινε ακριβώς η ίδια (υδραυλική) και η χρήση εξαιρετική. Εκείνο που με εξέπληξε πραγματικά είναι η ένδειξη που υπάρχει στο μεσαίο καντράν (κοντέρ) και η οποία σου δείχνει - ανάλογα με τα χιλιόμετρα που τρέχεις - πόση απόσταση φρεναρίσματος θα χρειαστείς ! και αυτο το 1972 παρακαλώ...
Στο συγκεκριμένο μοντέλο ο δεξιός καθρέπτης ήταν έξτρα και ενώ τον έχω αγοράσει δεν τον έχω τοποθετήσει ακόμη. Η κεραία στο συγκεκριμενο μοντέλο βρίσκεται στο δεξί φτερό και είναι χειροκίνητη τηλεσκοπική.
Σε οτι αφορά το κόστος που αρκετοί με ρώτησαν. Απο την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο αμάξι, με σιγουριά μπορώ να πω οτι ο πλέον ΑΣΤΑΘΜΗΤΟΣ παράγοντας στην όλη διαδικασία είναι η φανοποιία και αυτό διότι:
Στην πορεία "γδυσίματος" του αυτοκινήτου είναι κάτι παραπάνω απο βέβαιο οτι θα ανακαλυφθούν προβληματα τα οποία δε φαίνονται με μια 1η ματιά. Ως εκ τούτου είναι τεράστιο λάθος να αναθέσουμε τη δουλειά σε φαναρτζή (βλ. δική μου μαμακία) ο οποίος θα δει γυρω-γυρω το αυτοκίνητο και θα σου πει μια ενδεικτική τιμή. Αν πέσετε σε σκιτζή όπως εγω που θα εκμεταλευτεί την άγνοια σας, το πιθανότερο είναι να αναγκαστήτε να δωσετε ακόμα και διπλάσια χρήματα όταν το αυτοκίνητο όντας απογυμνωμένο αποκαλύψει όλα τα προβλήματα.
Συμβουλή μου είναι πριν την ανάθεση, πάτωμα, μπροστινά φτερά & πορτ παγκάζ να απογυμνωθούν ΕΝΤΕΛΩΣ - τουλάχιστον για το DS μιας και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα αποκαλύψουν προβληματα σκουριάς και εκτεταμένα σαπίσματα. Μπορεί η συγκεκριμένη ταλαιπωρία να κοστίζει λίγο παραπάνω σε χρόνο όμως είναι σίγουρο οτι θα σας προφυλάξει απο μελλοντικές "εκπλήξεις" όταν πλεόν θα αναγκαστείτε να δώσετε έξτρα χρήματα μιας και κανείς δε θα θελήσει να ξαναμοντάρει ολόκληρο το αυτοκίνητο και να το πάρει πίσω...
Όταν ξεπεραστεί ο σκόπελος της φανοποιίας τα υπόλοιπα, μπορουν να υπολογιστούν με σχετική ακρίβεια. Πηγές ανταλλακτικών υπάρχουν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό πολυάριθμές και δε θα δυσκολευτείτε. Απο εκει και πέρα, μάστορες υπάρχουν αρκετοί επίσης όπου και εκει με χαρά θα σας δώσω τις πληροφοριες που έχω συγκεντρώσει μιας και εκει υπήρξε η σχετική κοροιιδία και το παραμύθιασμα...αν δεν πάθεις - δυστυχώς - δε θα μάθεις...
Συνολικα μέχρι σήμερα - με όλες τις αποδείξεις & τα τιμολόγια και στην διάρκεια 1 1/5 χρόνου - το αυτοκίνητο έχει κοστίσει 11,500 για να έρθει σε αυτή την κατάσταση (χωρίς φυσικά να θεωρώ προσωπικά οτι έχει τελειοποιηθεί). Απο εκει και πέρα, το κόστος των προσωπικών ωρών και της ενασχόλησης δεν συνοπολογίζεται παρόλα αυτά θεωρώ οτι είναι αρκετά σημαντικο...
Σας ευχαριστώ όλους για τα συγχαρητήρια και πάλι...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|