Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2009, 16:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Φίλε σε όσα αναφέρεις παραπάνω έχεις απόλυτο ΔΙΚΙΟ. Πολλοί λένε ότι ποιάνονται με βατράχια, λίγοι πραγματικά ξέρουν,αλλά το επίπεδο της δουλείας τους είναι μέτριο...και με τιμές φαρμακείου! Και πίστεψέ με ξέρω τι λέω. Το μοναδικό πρόβλημα και στην δικιά μου είναι μια εσωτερική αιμοραγία από την κρεμαγιέρα, αλλά που θα πάει θα το επιλύσουμε και αυτό. α και να συμπληρώσω ότι τα ταξίδια με ένα ds είναι φοβερά...και με την κατάλληλη συντροφιά.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
airborn
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 11:29 |
|
|
sotoszx έγραψε: Φίλε σε όσα αναφέρεις παραπάνω έχεις απόλυτο ΔΙΚΙΟ. Πολλοί λένε ότι ποιάνονται με βατράχια, λίγοι πραγματικά ξέρουν,αλλά το επίπεδο της δουλείας τους είναι μέτριο...και με τιμές φαρμακείου! Και πίστεψέ με ξέρω τι λέω. Το μοναδικό πρόβλημα και στην δικιά μου είναι μια εσωτερική αιμοραγία από την κρεμαγιέρα, αλλά που θα πάει θα το επιλύσουμε και αυτό. α και να συμπληρώσω ότι τα ταξίδια με ένα ds είναι φοβερά...και με την κατάλληλη συντροφιά. Η κρεμαγιέρα είναι ένα δύσκολο θέμα . Εγώ μόλις την φόρεσα επισκευασμένη μετά απο λίγο άρχισε πάλι να χάνει. Μόνο απο εξωτερικό άμα πάρεις (πανακριβη) μπορεί να δείς άσπρη μέρα.Δε βαριέσαι αυτά θα ζήσουν πιο πολύ απο εμάς τελικά. Τώρα για τα ταξίδια που λές , είναι πράγματι μια μοναδική εμπειρεία. Αλλά μήν κολλάμε σαν κατι παλιούς που έβγαζαν το αμάξι τους ότι καλύτερο υπάρχει. Το DS έχει μαγικές αναρτήσεις αλλά κάνει πολύ θόρυβο ,εκτός άν πηγαίνεις μέχρι 110-120. Το δικό μου τουλάχιστον απο τα 120 μέρι τα 140 βουίζει πολύ. Μετά στρώνει λίγο ,όχι ότι δεν κάνει θόρυβο αλλά δεν είναι τόσο ενοχλητικός. Επίσης το χειμώνα το καλοριφέρ του δεν έχει τόση δύναμη , άν κι έχει αεραγωγούς και στα πίσω πόδια δεν έχει πολύ δύναμη για να στείλει αέρα.Οταν τρέχει τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Το καλοκαίρι είναι αρκετά ζεστό . Είναι που έχει τη μηχανή ανάμεσα οδηγό και συνοδηγό σχεδόν. Τέλος πάντων είναι ένα αυτοκίνητο που σε εκπλήσει με την τεχνολογία που είχε για τότε. Μην ξεχνάμε πως κυκλοφόρησε το '55 και μέχρι το '75 δεν είχε και τις τρομακτικές αλλαγές. Αν είχε ένα 6κύλινδρο μοτέρ και ένα αποτελεσματικότερο σύστημα θέρμανσης ψύξης θα ήτανε άλλα 10 χρόνια μπροστά. Δεν μπορεί πάντως να συγκριθεί με σημερινά αυτοκίνητα ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας. Το γουστάρω τρελά αλλά να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Εγώ έχω βγάλει τον πλατινοφόρο και έβαλα ηλεκτρονική .(Η μόνη μετατροπή που έχω και είναι αστεία ,10 λεπτά δουλειά) Το αποτέλεσμα είναι απίστευτο .Πολύ πιο σωστό δούλεμα και περισσότερο και άμεσο γκάζι. Δουλεύει σαν ρολόι. Αξίζει πραγματικά.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 17:48 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Φίλε Πάνο σε ευχαριστώ για την προθυμία, θα μιλήσω με τον GΕΖ. Airborn δεν έχω την πρόθεση να αλλάξω την κρεμαγιέρα (καινούργια είναι όντως πανάκριβη), αλλά αφού υπάρχουν τα ανταλλακτικά θα επισκευαστεί η υπάρχουσα. Το θέμα είναι η αναζήτηση του κατάλληλου ανθρώπου που θα ασχοληθεί αφού δεν θέλω πειραματισμούς και αμφιβόλου αξιοπιστίας αποτελέσματα. Η περίπτωσή σου δυστυχώς επαληθεύει τα ως άνω γραφόμενα μας για τους ‘μάστορες’- σαφώς όμως θα υπάρχουν και εξαιρέσεις. Πάντως είναι κάτι που δεν επηρεάζει την κίνηση του αυτοκινήτου εν γένει, αλλά έχει μπει στο πρόγραμμα η επισκευή της. Θα μου επιτρέψεις να ξεκαθαρίσω ότι αν θες να πας κάπου μακριά ένα αυτοκίνητο ηλικίας 40 και πλέον ετών ανεξαρτήτως μάρκας και κατηγορίας, δεν είναι το καταλληλότερο…Το γεγονός όμως ότι η ιστορία του βατράχου (αλήθεια πόσοι την ξέρουν?) αλλά και το ότι εσύ και εγώ, καθώς και κάτι λιγότερο από 200.000 ιδιοκτήτες ds σήμερα σε όλο τον κόσμο τις έχουν σε περίοπτη θέση στο πάρκιν αποδεικνύουν ότι είναι κλασικά αυτοκίνητα και έχουν κάτι το διαφορετικό από τον σωρό των αυτοκινήτων ‘μαζικής’ παραγωγής, διαφορετικά θα κατέληγαν στην ανακύκλωση όπως τόσα και τόσα άλλα σαπάκια της ηλικίας του. Όσο για το αν βουίζει –όχι παραπάνω από μια ΒΧ- η αν δεν έχει καλό καλοριφέρ –που όντως δεν έχει, αλλά πότε το χρειάζεσαι πραγματικά?- δεν είναι αποτρεπτικό να κάνεις ταξίδια ή εκδρομές πες το καλύτερα. Αν ήταν έτσι τότε οι εκδρομές των φίλων του 2cv που διανύουν την μισή Ευρώπη θα ήταν …αγγαρεία.Είναι η απόλαυση που σου δίνει στον δρόμο και η αίσθηση ότι ανάμεσα σε σένα και τον δρόμο παρεμβάλεται ένα στρώμα νερού που έκανε την συγκεκριμένη σειρά της citroen ξεχωριστή, χωρίς να υπάρχει κανένα αντικειμενικά υποκατάστατο από τον ανταγωνισμό. Σταματώ εδώ καθώς θα καταντήσω βαρετός αναφέροντας αυτονόητα πιστεύω πράγματα.
Υ.Γ. Θα αναφέρω απλώς όταν πήγα –επίτηδες- με τον βάτραχο για test drive της νέας citroen c5 2.0 (πολύ καλή σαν σύλληψη αλλά το όλο project μοιάζει να το έχουν υλοποιήσει …γερμανοί και δείχνει αποστειρωμένη οδηγικά-τουλάχιστον όχι όσο η προηγούμενη) και σε λειτουργία ανάρτησης, άνεση, κατανομή βάρους- στήσιμο δεν θύμιζε γνήσια citroen. Δεν θα μιλήσω για τα επιμέρους χαρακτηριστικά, επειδή θα ανοίξω νέο …θέμα!
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 21:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
sotoszx έγραψε: Φίλε σε όσα αναφέρεις παραπάνω έχεις απόλυτο ΔΙΚΙΟ. Πολλοί λένε ότι ποιάνονται με βατράχια, λίγοι πραγματικά ξέρουν,αλλά το επίπεδο της δουλείας τους είναι μέτριο...και με τιμές φαρμακείου! Και πίστεψέ με ξέρω τι λέω. Το μοναδικό πρόβλημα και στην δικιά μου είναι μια εσωτερική αιμοραγία από την κρεμαγιέρα, αλλά που θα πάει θα το επιλύσουμε και αυτό. α και να συμπληρώσω ότι τα ταξίδια με ένα ds είναι φοβερά...και με την κατάλληλη συντροφιά. Η κρεμαγιερα (παρομοια εχει και η SM) μπορει να επιδιορθωθει επιτυχημενα χωρις εξωτερικες και εσωτερικες αιμοραγιες μονο με την κατασκευη (ευτυχως σχετικας ευκολης για ενα μεσο μηχανουργειο χωρις πολλα λεφτα για τον πελατη) ειδικων εργαλειων της Citroen που ηταν ακριβως γι'αυτο τον λογο. Η πλειοψηφεια των μαστορων απ'οτι ξερω δεν μπαινει σε τετοιο κοπο και με κοινα εργαλεια και με το ματι προσπαθουν να φτιαξουν αλλα μετα απο λιγο καιρο ανοιγουν οι πληγες (2 Τ τρομπας υψηλης GS/A εχουμε κλαψει λογω μαστορα σε 3 μηνες).Επειδη ειναι συστηματα που κατασκευαστικαν με ακριβεια χρειαζονται να επισκευαστουν με ακριβεια επισης...
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
airborn
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ 2009, 21:55 |
|
|
Αν βρείς μάστορα της προκοπής να την επισκευάσει πές μου και μένα. Εμένα μου την επισκεύασε ο καλύτερος πιστεύω στη Β.Ε. αλλά δυστυχώς βγήκε στη σύνταξη. Τώρα για τα γνήσια citroen . Ποια θεωρείς γνήσια citroen .AX ΖΧ Xsara Saxoralla κλπ.? Θα μπορούσαν (όπως και ήταν ) Peugeot,Renault κλπ. Τους πήρε η μπάλα της φτηνής μαζικής παραγωγής . Δεν το κατηγορώ . Ολα έτσι γίνανε. Αλλά τουλάχιστον μια τέτοια εταιρία θα μπορούσε να βγάλει και να κρατάει σε παραγωγή ένα πραγματικά αξιόλογο μοντέλο που να έχει σχέση με την ιστορία της , έτσι για την τιμή των όπλων. Πιστεύω πως το πιο γνήσιο σχετικά σύγχρονο citroen ,ήταν το XM. Είχε εκείνο το κάτι άλλο αλλά και πολύ κατώτερη ποιοτητα απο αυτοκίνητα της κατηγορίας της . Και μάλλον ήταν ψιλοαποτυχία ,νομίζω.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Απρ 2009, 00:35 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Γνήσια είναι αυτά που στην άδεια κυκλοφορίας γράφουν …CITROEN! (αστειεύομαι!!!) Κλασικά όμως είναι αυτά που στον αριθμό πλαισίου αναφέρουν ANDRE CITROEN ή έχουν σχεδιαστεί μέχρι το 1974. Σίγουρα όμως και στην peugeot εποχή υπάρχουν μοντέλα -που λίγο η περισσότερο- διατηρούν τον χαρακτήρα της φίρμας και συντηρούν την παράδοση. Ένα από αυτά είναι και η XM –αυτοκίνητο χρονιάς το 1990- που προανέφερες. Το κακό είναι ότι ισχύει η παροιμία ‘κάθε πέρσι και καλύτερα…’ Ένα καλό site που αξίζει να δει κανείς είναι το http://www.citromuseum.com/index.php?id ... tation&L=1
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
airborn
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 09:49 |
|
|
sotoszx έγραψε: Γνήσια είναι αυτά που στην άδεια κυκλοφορίας γράφουν …CITROEN! (αστειεύομαι!!!) Κλασικά όμως είναι αυτά που στον αριθμό πλαισίου αναφέρουν ANDRE CITROEN ή έχουν σχεδιαστεί μέχρι το 1974. Σίγουρα όμως και στην peugeot εποχή υπάρχουν μοντέλα -που λίγο η περισσότερο- διατηρούν τον χαρακτήρα της φίρμας και συντηρούν την παράδοση. Ένα από αυτά είναι και η XM –αυτοκίνητο χρονιάς το 1990- που προανέφερες. Το κακό είναι ότι ισχύει η παροιμία ‘κάθε πέρσι και καλύτερα…’ Ένα καλό site που αξίζει να δει κανείς είναι το http://www.citromuseum.com/index.php?id ... tation&L=1Μπράβο στον τύπο. Φοβερή συλογή . Θα πάω σίγουρα να τη δω. Τhanks!
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 18:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
airborn έγραψε: Αλλά τουλάχιστον μια τέτοια εταιρία θα μπορούσε να βγάλει και να κρατάει σε παραγωγή ένα πραγματικά αξιόλογο μοντέλο που να έχει σχέση με την ιστορία της , έτσι για την τιμή των όπλων. To C6 θεωρω πως ειναι ενα αυτοκινητο που κανει την διαφορά απο τα υπόλοιπα. Και ισως η προσπάθεια που κανει η Citroen με τη νέα σειρα "DS" αποσκοπεί στο να βγαλει μια σειρα αυτοκινητων που θα διαφερουν από την τυποποίηση, και θα εχουν καποια ταυτότητα. Για να δουμε...
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Μονο η c6 και το xm ειναι το κατι διαφορετικο κατα τη γνωμη μου και θα γινουν κλασσικα στο μελλον. Απ εκει και περα και η xantia και το bx εχουν οδηγικο χαρακτηρα πιστευω απλα δεν ειναι κατι το εξωπραγματικο οπως ηταν τα citroen μεχρι τα μεσα του '80. Και τα rally-vts ισως τα θεωρηθουν classic μια μερα αλλα για τους ιδιους λογους που θεωρειται σημερα classic ενα autobianci abarth ,νομιζω καταλαβατε τι εννοω.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποσα classic υπάρχουν στο forum? Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Απρ 2009, 12:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Giorgos έγραψε: Και ισως η προσπάθεια που κανει η Citroen με τη νέα σειρα "DS" αποσκοπεί στο να βγαλει μια σειρα αυτοκινητων που θα διαφερουν από την τυποποίηση, και θα εχουν καποια ταυτότητα. Για να δουμε... Δεν νομιζω οτι θα γινει κατι τετοιο... Περισοτερο παει να ακολουθισει την audi με τα RS, αλλα λογο ελειψης κινητηρων θα παιξει μπαλα στον εξοπλησμο... Κακα τα ψεματα χωρις μοτερ δεν πας πουθενα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|