Σελίδα 1 από 2
ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 10:43
από ronnie
Αγορασα προσφατα αυτο το Citroen. Θελει πολυ δουλεια, ειδικα απο πλευρας φανοποιειας.
Σχεδιαζω ολικη ανακατασκευη γιατι πιστευω οτι αξιζει.
Ιδανικα θα γινει καπως ετσι.
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 10:45
από MAKRY...MALLIS
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 10:47
από ronnie
Εχει κανεις υποψην φανοποιο που να εχει εμπειρια και μερακι απο ανακατασκευες σε Βατραχους?
Επειδη εχω καει απο αρκετους φαναρτζηδες (εχω αλλαξει 6, και ακομα ψαχνω), ειναι πολυ πιθανο να στειλω το αμαξι εξω.
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 10:51
από diesoulas
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 11:19
από Πράκτορας
Καλή δύναμη στο τιτάνιο έργο σου και μπράβο σου για την αγάπη και το μεράκι που έχεις.
Η C5 I f/l στο βάθος είναι δικιά σου επίσης;
ronnie έγραψε:
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 12:24
από NEKTARIOS C5
Ενα μεγαλο μπραβο γι αυτο που πας να κανεις ronnie!!
Δημητρη δεν ειναι f/l η c5 αλλα η πρωτη
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 14:56
από nonos
Επος..
Τα χουμε πει και αλλου..
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:24
από Πράκτορας
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Δημητρη δεν ειναι f/l η c5 αλλα η πρωτη
Απόλυτο δίκιο έχεις Νεκτάριε μου
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 15:53
από scientist
Καλή δύναμη και καλό κουράγιο με την ανακατασκευή.
Ένα μεγάλο θετικό στη σπανιότητα του συγκεκριμένου DS είναι βέβαια ότι είναι Station.
Εντύπωση επίσης μου κάνει το γεγονός ότι δεν είναι τόσο χάλια για την ηλικία του και το λέω επειδή σε αγγελίες στο car.gr έχουμε κατα καιρούς δει DS που έχουν μετατραπεί σε κοτέτσια, η δικιά σου καλά κρατεί.
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 18:57
από Blanc
Να την χαιρεσαι φιλε και καλο κουραγιο απο δω και περα. Υπερσπανιο σιγα σιγα μοντελο...
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 19:01
από ronnie
Ειναι αρκετα σαπιο, παντου. Οι φωτο κρυβουν πολλα. Εχει και λαθος πορτες και ταπετσαρια.
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Κυρ 19 Αύγ 2012, 22:07
από sotoszx
Καλοτάξιδη η θεά!!!
Είμαι σίγουρος ότι βρήκε ένα σπίτι να την φροντίζει και να την περιποιείται όπως της αρμόζει. Υπερσπάνια και με βαριά ιστορική κληρονομιά, μπράβο για την επιλογή, ότι βοήθεια χρειαστείς εδώ είμαστε να το λύσουμε.
Τα υδραυλικά της και τα ηλεκτρικά της είναι εντάξει;
[Διαγράφηκε]
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 20 Αύγ 2012, 15:31
από acpro
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω acpro στις Δευτ 20 Αύγ 2012, 15:33.
Αιτία: Λάθος |
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 22 Αύγ 2012, 15:21
από aiolos
Πράγματι, πολύ σπάνια. Δεν ξέρω αν είσαι Αθήνα, αλλά ωραία θα ήταν να την έφερνες σε καμιά συνάντηση να τη δούμε και απο κοντά. Καλό κουράγιο σου εύχομαι γιατί έχεις πολύ δουλειά μπροστά σου.
Re: ID 21 F 1968
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 22 Αύγ 2012, 18:20
από billaras
Δεν μου αρεσει και δεν μου αρεσε ποτε η DS familiale, αλλα μπραβο σου που ξεκινας σε τετοιες εποχες τετοιο τιτανιο εγχειρημα με ενα τοσο σπανιο αμαξι ειδικα για την Ελλαδα. Εχεις μαλλον μια καλη βαση να το ξεκινησεις χωρις πολλες ελλειψεις, αλλα με τα "κλασικα" προβληματα των αυτοκινητων εποχης και καποιας ηλικιας. Μην τσιγκουνευτεις τον φανοποιο που θα σου ξεσαπισει το σασι, και φυσικα "βαλε του χερι" για να στο κανει οσο το δυνατον πιο καλα και ποιοτικα απο θεμα δουλειας για να μην ξαναψαχτεις σε λιγα χρονια παλι με σαπισματα.
Καλη αρχη!