Σελίδα 1 από 6

Citroen Mehari

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2006, 20:57
από micras
Εικόνα

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2006, 21:01
από micras
Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Οκτ 2006, 21:03
από micras
1967 Citroen Mehari

Bodywork
Type: 2S LDV
Number of doors: 2

Dimensions
Wheelbase: 2370 mm 93.30 in
Track front: 1260 mm 49.60 in
Track rear: 1260 mm 49.60 in
Length: 3520 mm 138.58 in
Width: 1530 mm 60.23 in
Ground clearance: 180 mm 7.08 in
Kerb weight: 570 kg 1256.63 lb
Weight distribution F/R: 63 %
Fuel capacity: 25 l 6.60 US gal

Engine
Manufacturer: Citroen
Type: F-2
OHV
4 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings: 2
Bore x stroke: 74.00mm × 70.00mm
Bore / stroke ratio: 1.06
Displacement: 602 cc 36.73 cu in
Compression: 8.50:1
Fuel system: 1 So carb
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: N
Max. output: 29.4 PS (29.0 bhp) (21.6 kW)@5750 rpm
Max. torque: 39.0 Nm (29 lbft) (4 kgm)@3500 rpm
Coolant: Air
Specific output: 48.2 bhp/litre
Specific torque: 64.78 Nm/litre

Performance
Quarter mile: 23.60s
Top speed: 121 km/h
Power to weight: 50.88 bhp/ton

Chasis

Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Steering: rack & pinion
Turns lock-to-lock: 3.300
Turning circle: 11.40 m
Suspension front: I.SLA.
Suspension rear: I.LTA.
Brakes: Di/Dr
Transmission: 4M
Drive: FWD
Top gear ratio: 1.42
Final drive ratio: 3.88

Απορια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Φεβ 2007, 11:42
από GeoKy
Εχω απορια :-? .Για να βαλουμε μια φωτογραφια σαν αυτες πιο πανω τι ακριβως πρεπει να κανουμε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Φεβ 2007, 17:36
από KarlBarks

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 17:18
από GeoKy
Ωραιος :thumbup :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 21:51
από NIGA
Να και το δικό μου (πειράζει που είναι 43 φορές μικρότερο)

Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 21:55
από GeoKy
Ωραιο :thumbup :thumbup :thumbup ...



:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 22:00
από NIGA
Τι θα λέγατε για μια θεματική ενότητα για μοντελάκια;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 22:05
από GeoKy
Καλο ακουγεται,μεσα :thumbup :thumbup :thumbup .Εγω σκεφτομαι να κανω ενα αφιερωμα στα αγνωστα CITROEN,εκτος απ τα αγνωστα οχηματα με βαση το 2CV.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Μαρ 2007, 22:14
από NIGA
Μπράβο! Αν μπορώ βοηθάω κι εγώ.

Την θεματική ενότητα για τα μοντελάκια ίσως θα ήταν καλύτερα να μπεί κατω από τα "ΜΟΝΤΕΛΑ", ώστε να βάζουμε και σύγχρονα μοντελάκια. Κύριοι διαχειριστές θα το κάνετε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μαρ 2007, 10:50
από GeoKy
Εχω προταση.Στην ενοτητα ''Παλαια και ιστορικα μοντελα'' να κανουμε 2 προσθηκες.Στην υποενοτητα της DS να βαλουμε και το TRACTION AVANT,ως το μοντελο που αρχισαν οι καινοτομιες της CITROEN και ως προγονο της DS.Και θελω και τη δημιουργια υποενοτητας με τιτλο '' μεσαια και βαρια επαγγελματικα'' της CITROEN που δεν τα ξερουμε στην Ελλαδα.Αν μπορειτε και θελετε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μαρ 2007, 11:08
από NIGA
Ελπίζω η πρότασή σου φίλε GEOKKY να έχει καλύτερη τύχη από την δική μου για την ενότητα των μοντέλων. Μεταφέρθηκε, κλειδώθηκε και απάντηση δεν δόθηκε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 12:32
από GeoKy
Γιατι κλειδωθηκε;Παντως ηταν καλη ιδεα,ειδικα αν ηταν για τα παλια μοντελα CITROEN.Παντως η προταση που σας ειπα ισχυει.Να κανουμε στο υποθεμα για το ,γιατι ουσιαστικα ηταν ο προγονος της και μια υποενοτητα για τα μεσαια και βαρια επαγγελματικα της ,αγνωστα στην Ελλαδα.Υπαρχει πολυ υλικο.Σκεφτειτε το.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μαρ 2007, 12:36
από NIGA
Οι δυό μας μιλάμε φίλε GEOKKY. Δεν δίνει σημασία κανείς!