Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 06:29 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Τα πόνυ έβγαιναν και επαγγελματικά και μεικτά και ΙΧ...
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Ladompoukis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 13:49 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 01:42 Δημοσιεύσεις: 10
|
Αυτά είναι, έρχονται οι πρώτες πλεροφορίες! Σε ευχαριστώ Drakonakis.
Άρα απλά πρέπει να βρω ένα που έχει καταχωρηθεί ως ΙΧ για να μην ψάχνω τρόπο να το δικαιολογήσω, αν και κατά καιρούς ασχολούμαι κ με τα οικογενειακά χωράφια, (όπως οι μισοί κάτοικοι στη χώρα εκτός αστικών κέντρων).
|
|
|
|
|
Ladompoukis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 13:59 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 01:42 Δημοσιεύσεις: 10
|
Και ξεκινώ με τις ερωτήσεις μου παιδιά.
1)Τι τέλη έχει το Πόνυ. 55 ευρώ; 2)Τι ασφάλιστρα έχει το Πόνυ; ΙΧ και επαγγελματικό και μικτό αν το δικαιολογώ με τα χωράφια. 3)Τι κατανάλωση έχει; 6 με 7 στα 100, όπως το 2cv; 4)Από αναρτήσεις είναι κομπλέ; Κάνει ωραίο ταξίδι; Έχει ποιότητα κύλισης; 5)Έχει νόημα να το έχω για κανονικό-καθημερινό αυτοκίνητο; Ή θα ταλαιπωρηθώ φουλ και δεν αξίζει. (Έστω κι αν κάνω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.) 6)Υπάρχει περίπτωση να βρω κανά κομμάτι που να μην εναι χρέπι τελείως; Υπομονή υπάρχει, δεν το θέλω αύριο οπωσδήποτε. 7)Βγάζει, αφού είναι 30+ χρονών, κάρτα ιστορικού αυτοκινήτου (όχι πινακίδες, απλά κάρτα) για να έχει φθηνότερα ασφάλιστρα, να μην περναέι ως τεκμήριο στη φορολογική δήλωση και να αποζημιωθώ καλά αν με τρακάρουν κ έχει ζημιά;
Θα σκεφτώ κι άλλα, αλλά για αρχή καλά είναι αυτά. Για πείτε.
|
|
|
|
|
Ladompoukis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 16:00 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 01:42 Δημοσιεύσεις: 10
|
Να έρθει-να έρθει! Νόμιζα ότι είναι ψευδώνυμο αλλά ψάχνοντας μαζί με το μικρό όνομα που μου είπατε από πάνω βρήκα site και διεύθυνση, Ηλία Ηλιού κοντά.
Όπως μου είπε και ένας γνωστός με συνεργείο κάποτε, εκεί στην περιοχή ήταν πολλά σέρβις 2cv και citroen γενικά. Άρα μάλλον είναι "the man with the plan" ναούμε...
Ήδη απάντησε ο άνθρωπας πιο πριν.
Περιμένω λοιπόν...
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 16:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Που να δεις και το Pony του...
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 17:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Ladompoukis έγραψε: Και ξεκινώ με τις ερωτήσεις μου παιδιά.
1)Τι τέλη έχει το Πόνυ. 55 ευρώ; 2)Τι ασφάλιστρα έχει το Πόνυ; ΙΧ και επαγγελματικό και μικτό αν το δικαιολογώ με τα χωράφια. 3)Τι κατανάλωση έχει; 6 με 7 στα 100, όπως το 2cv; 4)Από αναρτήσεις είναι κομπλέ; Κάνει ωραίο ταξίδι; Έχει ποιότητα κύλισης; 5)Έχει νόημα να το έχω για κανονικό-καθημερινό αυτοκίνητο; Ή θα ταλαιπωρηθώ φουλ και δεν αξίζει. (Έστω κι αν κάνω λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.) 6)Υπάρχει περίπτωση να βρω κανά κομμάτι που να μην εναι χρέπι τελείως; Υπομονή υπάρχει, δεν το θέλω αύριο οπωσδήποτε. 7)Βγάζει, αφού είναι 30+ χρονών, κάρτα ιστορικού αυτοκινήτου (όχι πινακίδες, απλά κάρτα) για να έχει φθηνότερα ασφάλιστρα, να μην περναέι ως τεκμήριο στη φορολογική δήλωση και να αποζημιωθώ καλά αν με τρακάρουν κ έχει ζημιά;
Θα σκεφτώ κι άλλα, αλλά για αρχή καλά είναι αυτά. Για πείτε. 1)Εμένα είναι ΙΧ και έχει 55 ευρώ 2)Περίπου στα 150 ευρώ το 6μηνο 3)Σε αυτό παίζουν ρόλο πολύ παράγοντες, το δικό μου με διπλό καρμπυρατέρ, από service και μηχανή που δεν καίει λάδια σε χωράφια, ανοιχτούς δρόμους αλλά με ανηφόρες-κατηφόρες και σπάνια σε φανάρια είναι μέχρι 5,5 λίτρα στα 100χλμ 4-5)Το 2013 θεωρώ κάπως τολμηρό να κάνεις ταξίδι πάνω από 400χλμ με το πόνυ (άσχετα αν εγώ θα το επιχειρούσα), να ξέρεις ότι είναι ο εχθρός της αεροδυναμικής, ότι πρακτικά δεν έχεις καλοριφέρ, θα σε κουράσει κάπως το μη υποβοηθούμενο τιμόνι και φρένα(εμένα δεν με ενοχλούν καθόλου), η λοξή θέση του οδηγού και τα χούγια που έχουν οι αερόψυκτες και μπόξερ μηχανές της τότε εποχής, βέβαια τα ίδια τα αρνητικά είναι και υπέρ γνωρίζοντας ότι αν δεν έχεις abs δεν χαλαει το abs αν δεν έχεις υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρική αντλία βενζίνης, εγκεφάλους κλπ κλπ δεν χαλάει κάτι από αυτά...και σπάνια θα σε αφήσει χωρίς προειδοποίηση από κάτι σοβαρό 6)Αν είναι καλό θα πωλείται και ανάλογα, γενικά να ξέρεις ότι τα παλιά αυτοκίνητα θέλουν γνώστες και έμπειρους μάστορες, υπομονή, επιμονή και πολύ μεράκι,χρόνο,δουλειά από τον ιδιοκτήτη 7)Ακόμα δεν το πήρες έφτασες και στο ατύχημα..; Για την κάρτα κλπ θα σου απαντήσει πιο συγκεκριμένα ο κάθε φορέας, πάντως δεν το έκανα ιστορικό γιατί ήθελα να το κυκλοφορώ όποτε θέλω και το επιπλέον κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Σε περίπτωση που πάρεις πόνυ να ξέρεις ότι κάποιες φορές θα απογοητευτείς από την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και την ποιότητα σε αυτά που θα βρεις
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Ladompoukis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 18:13 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 01:42 Δημοσιεύσεις: 10
|
Όλα καλα μέχρι εδώ, εκτός από τη λοξή θέση οδήγησης. Τι εννοείς με αυτό.Γέρνει το αμάξι; Γιατί είναι λοξή;
Για το αν σκέφτομαι το ατύχημα, έχεις δίκιο αλλά θυμάμαι πως καταστράφηκε η bx που είχαμε παλιά...και κάλλιο γαϊδουρόδενε!
Κατά τα άλλα δε χρειάζομαι υδραυλικές υποβοηθήσεις, a/c, αν και το καλοριφέρ θα ήταν χρήσιμο. Μεγάλες αποστάσεις δεν έχει εδώ που είμαι, το πολύ 150 χλμ. Συνήθως μεγάλες εννοούμε μέχρι 90χλμ max.
Όσον αφορά την επιλογή, εκεί μπαίνετε εσείς. Θα με βοηθήσετε ελπίζω αν φτάσουμε με το καλό στην γνωμάτευση-αγορά.
Το θέμα με τα ανταλλακτικά είναι όμως εμπόδιο. Δεν είναι όπως το 2cv; Φανταζόμουν ότι υπάρχουν έστω μέσω ίντερνετ και γίνεται δουλειά...
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Σεπ 2013, 23:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
λοξη θεση εχει να κανει με την διαταξη πιθανον τιμονιου και πενταλ ανταλακτικα αν δεν κανω λαθος ολα μπαινουν απο 2cv στα μηχανικα εκει που πασχει το 2cv ειναι στην λαμαρινα εκει θα πρεπει να δωσεις πολυ βαση καλυτερα να βρεις ενα με χαλια μηχανικα και καλη λαμαρινα παρα το αντιθετο ομως μην ξεχνας οτι εχουν περασει σχεδον 30 χρονια και το πιο παλιο πονυ θα ειναι τουλαχιστον 30ετιας οποτε την λαμαρινοδουλεια δεν την γλυτωνεις εαν καλυψεις αυτο το κομματι σε εναν καλο φανοποιο τοτε θα εισε ωραιος υπολογισε ομως ολα μαζι τουλαχιστον κανα 5000 με ολικη ανακατασκευη κινητηρα εμπρος συστημα μπουκαλες φανοποιοια σασι σωστα οχι κατσαπλιαδικα νε στοκους κλπ κλπ κοιτα και αυτο εδω αν και σιγουρα το εχεις δει με ενα καλο παζαρι ισως το τσιμπησεις και κρατησεις αυτο που εχεις για ανταλακτικα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3792401/
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Ladompoukis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Σεπ 2013, 01:56 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 01:42 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δεν έχω άλλο πόνυ, μια bx είχαμε που γούσταρα, αλλά πάει... Οπότε εξαρχής πρέπει να κάνω καλή επιλογή για να μην τρέχω, για αυτό σας πρήζω.
Βεβαίως και το είδα φίλε Μανώλη αυτό που λες, σε ευχαριστώ. Έχει όμως άδεια επαγγελματικού και είναι θέμα αυτό. Το δικαιολογώ άραγε με κανά χωράφι, μάλλον πρέπει να ρωτήσω στο μηχανολογικό στην πόλη μου. Έχω πάρει και κάποιες πληροφορίες όμως πρέπει ακόμα και αν πάω από εκεί να δω το όποιο υποψήφιο αμαξάκι, να πάω με κάποιον γνώστη.
Στα παζάρια είμαι καλός, με την έννοια ότι έχω συγκεκριμένο μπάτζετ στο νου μου ότι και αν αγοράζω και δεν ξεφεύγω ποτέ.Ή φτάνω την τιμή ή την κατεβάζει ή δεν κάνουμε δουλειά!Χεχε...Γενικά ισχύει αυτό. Τώρα που το σκέφτομαι, δεν το λες και παζάρι αυτό, αλλά ας είναι.
Εκεί που ψάχνω τελευταία στο car, έχει και ένα mehari, κάτω από 5000, για όποιον ενδιαφέρεται να το ψάξει. Γιατί είδα σε ένα θέμα ότι υτα πουλάνε πανάκριβα και ίσως κάποιος να ψήνεται για αυτό.Το αναφέρω.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Σεπ 2013, 07:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ρε συ φίλε,τόσα ωραία αυτοκίνητα υπάρχουν,γιατί θές να μπλέξεις με το ρημάδι?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω diesoulas στις Σάβ 21 Σεπ 2013, 12:12.
Αιτία: διπλό ποστ |
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Pony,made in Greece Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Σεπ 2013, 09:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Μανθουσάλα ρημάδια, είναι τα παλιά - κλασσικά, γρήγορα, που ζορίζονται στην χρήση τους και σίγουρα είναι πιο πολύπλοκα. Τα pony & τα 2CV, όταν τα παίρνεις, τα φτάνεις σε ένα καλό επίπεδο και μετά λόγω απλότητας και λόγω μικρότερης πίεσης, παραμένουν εκεί με μικρή τακτική συντήρηση. Είναι μεγάλη ευχαρίστηση.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|