Εδω μολις βρηκα την πιο σπανια και συλλεκτικη εκδοση του ΑΜΙ. Προκειται ουσιαστικα για πρωτοτυπο γιατι η CITROEN κατασκευασε περιπου 700 απ αυτα με χτυπημενο τον αριθμο πρωτοτυπου στα μπροστινα φτερα. Τα περισσοτερα απ αυτα τα αγορασε αμεσως η ιδια η CITROEN και τα κατεστρεψε, ελεω πετρελαικης κρισης, εκτος απο λιγα που προλαβαν να πουληθουν σε ιδιωτες και θεωρουνται πλεον υπερσπανια. Αυτο γιατι το συγκεκριμενο αυτοκινητο χρησιμοποιουσε τον ιδιο WANKEL κινητηρα με ενα αλλο ξεχωριστο αυτοκινητο, την GS BIROTOR, με την οποια ουσιαστικα ειχαν την ιδια τυχη. Το συγκεκριμενο εκτος απο τον βανκελ κινητηρα ειχε κι αλλα ξεχωριστα μερη απο τα ''κοινα'' ΑΜΙ. Ηταν 2πορτο, σε κουπε γραμμη και με την ιδια υδροπνευματικη αναρτηση με την GS. Το συγκεκριμενο μοντελο λεγοταν Μ35 και οχι ΑΜΙ.