Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 13 Δεκ 2019, 10:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2014, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Φεβ 2014, 23:01
Δημοσιεύσεις: 17
Την εβδομαδα που μας περασε εκανα ένα μαζεμα στο berlingo.
Αλλακτηκαν αμορτισέρ, συνεμπλοκ, Top mount και τα λουρια του. Εκει ανακαλύψαμε ότι εχει ξεκινησει μια διαρροη λαδιου η οποια είναι στο αριστερο μερος της μηχανης όπως την κοιταμε από μπροστα.
Διαβασα τις δημοσιεύσεις που αφορουν τον κινητηρα αυτό και αν καταλαβα σωστα, αυτοι οι κινητήρες εχουν θεμα στο ιδιο σημειο. Τον λογο που εχουν θεμα εκει δεν καταλαβα καλα.
Γραφετε για καποια λάστιχα που στεγανοποιουν την διαδρομή του λαδιου, και ότι αυτά ξεραινονται και ξεκινα η διαρροη?
Την προηγουμενη φορα που αλλαξα φλατζα πριν από 120000 χλμ περιπου παλι από εκει ειχε ξεκινησει η διαρροη.
Το μοτερ εχει 250000 χλμ από τα οποια τα 90000 είναι με υγραεριο.
Καποιες αναθυμιάσεις υπαρχουν αλλα στην εξατμιση δεν βλεπω μπλε καπνο.
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.
Τωρα τι κανουμε?

Να αλλαξω παλι φλατζα ή δεν θα αντεξει ο κινητήρας?
Να αλλαξω κινητηρα?
Αν αλλαξω μπορω να βαλω του 1.6 8v με τα 90 αλογα και αν βαλω αυτόν θα πρεπει να αλλαξω και εγκεφαλο-πλεξουδα ή θα μπορει να δουλεψει με τον υπαρχον?
Αν μπω στην διαδικασια να βαλω τον 1.6 και βαλω και τον εγκεφαλο θα δουλευουν όλα τα αλλα σωστα ή θα αρχισουν οι πατεντες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2014, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20734
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Βάζεις τον 1.6,που τον βρίσκεις και φτηνά και έχεις άλλο αυτοκίνητο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 00:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Απο ότι κατάλαβα, ήρθε η ώρα ίσως για την 2η φλάτζα.
Αν θες απλά φτιάχνεις όπως έκανες και την πρώτη φορά φλάτζα και σίγουρα προχωράς και σε πλύσιμο του μπλόκ στον χώρο των χιτωνίων (να φύγει η λάσπη που υπάρχει συνήθως) για να μην εχεις άλλα θέματα αργότερα. Το μοτέρ σου αντέχει για πολλύ περισσότερα.
Από εκεί και πέρα είναισ το χέρι σου τί θα κάνεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 01:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15058
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Αμαξι δουλειας (?) με περασμενο υγραεριο που μαλλον δε ταιριαζει στον 1.6 για να το περασεις και με TU3 1.4 που τα σωθικα αντεχουν πολυ , απλα του ριχνεις αλλη μια φλατζα και το ξαναλιωνεις στα χιλιομετρα... ο TU3 δε νιωθει με εξαιρεση τη φλατζα.. απλα αυτη τη φορα κανε την εργασια σε καποιον με προσοχη.. Σημαντικο η αλλαγη των 8 μεγαλων βιδων που δενουν κεφαλαρι-μπλοκ. Αν δεν εχει καψει φλατζα και απλα κλασσικα δακρυζει λαδι απο απωλεια της λαστιχενιας φλατζουλας διπλα στον ελαιαγωγο δε ξερω καν αν χρειαζεται πλανισμα..

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 217.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4427
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
nonos έγραψε:
Αμαξι δουλειας (?) με περασμενο υγραεριο που μαλλον δε ταιριαζει στον 1.6 για να το περασεις και με TU3 1.4 που τα σωθικα αντεχουν πολυ , απλα του ριχνεις αλλη μια φλατζα και το ξαναλιωνεις στα χιλιομετρα... ο TU3 δε νιωθει με εξαιρεση τη φλατζα.. απλα αυτη τη φορα κανε την εργασια σε καποιον με προσοχη.. Σημαντικο η αλλαγη των 8 μεγαλων βιδων που δενουν κεφαλαρι-μπλοκ. Αν δεν εχει καψει φλατζα και απλα κλασσικα δακρυζει λαδι απο απωλεια της λαστιχενιας φλατζουλας διπλα στον ελαιαγωγο δε ξερω καν αν χρειαζεται πλανισμα..


10 ειναι νονε !!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15058
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
:shy :thumb

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 217.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 1990
Εικόνες: 3
Λειπει 1/3 στα 7500;;;Μια χαρα εισαι, γιατι δε το αφηνεις ετσι μεχρι να επιδεινωθει;Αν δεις να λειπει 1 λιτρο (ο δεικτης δηλαδη χωρις λαδι) τοτε το ξανασυζηταμε.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μαρ 2014, 00:33 
Άβαταρ μέλους
Κώδικας:
καλησπέρα κι απο μένα.το πρόβλημα αυτο  με τη διαρροή λαδιού υπάρχει απο την επιστροφή του λαδιού στη φλαντζα κέφαλης όπως το κοιτάς αριστερά στη γωνία ειναι ενα τρίγωνο λάστιχο το οποίο είτε καίγεται είτε πετσικαρει η κεφαλή κ δημιουργείται.το μικρότερο κόστος για εσένα ειναι αλλαγή φλαντζες γιατι με κινητήρα θα χρειάζεται κ ο εγκέφαλος του 1600 κ ρύθμιση στο υγραεριο προφανώς κ μπεκ υγραερίου.αν βάλεις 1600 πάντως παντρεύεται κ δουλεύει δεν θα εχεις προβλήματα με ενδείξεις κτλ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Φεβ 2014, 23:01
Δημοσιεύσεις: 17
Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα δεν ειχα χρονο να για να γραψω.
Την αλλαγη κινητηρα την ανεφερα γιατι σε καποιο(α) ποστ στην ενοτητα του saxo και του xsara, αναφερθηκε οτι αν εχεις αλλαξει μια φορα φλατζα και εχεις πλαναρει και το καπακι τοτε δεν σηκωνει δευτερη...
Τον 1.6 ειπα να τον βαλω μονο στην περιπτωση που θα εμπαινα σε αυτην την αλλαγη και επειδη εχω και ενα τρειλερ που ζυγιζει συνολικα κοντα στα 500κιλα και ζοριζεται το αυτοκινητο, το σκεφτομουν.
Το αυτοκινητο τωρα επειδη ειναι της δουλειας (βασικο) αλλα και της βολτας αποφευγω τετοιες μετατροπες και ας ζοριζεται με το τρειλερ, το οποιο να πω, πως ειναι για τρεις φορες τον χρονο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Δεν είναι κακή η ιδέα αλλαγήε κινητηρα σε 1.6 ,φτάνει να έχει κάποια εγγύηση και να μην
πετάξεις χρήματα!
Διαφορετικά εάν δεν είσαι σίγουρος επισκεύασε το υπάρχον μοτέρ που το ξέρεις και καλά
χιλιόμετρα :thumb

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
To kit υγραερίου μπορεί να μεταφερθεί πολύ απλά στο νέο 16άρη κινητήρα, ένας προγραμματισμός θα χρειαστεί και τίποτα παραπάνω. Αν μιλούσες για δίλιτρο, μπορεί να χρειαζόσουν μεγαλύτερα μπεκ υγραερίου ή άλλο πνεύμονα, με τον 1.6 δεν υπάρχει κανένα θέμα.

Για τον τωρινό κινητήρα, γράφεις :
john έγραψε:
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.

Η στάθμη που βλέπεις στη βέργα είναι η ποσότητα πάνω από το ελάχιστο που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει, συνεπώς έχασε περίπου 300ml. Για τα 250.000 χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ συν τη χρήση υγαερίου, συν τα φορτώματα, δεν είναι και τόσο τραγικό το νούμερο.
Αν πάλι θέλεις να αισθάνεσαι πιό ήσυχος, βάλε κάποιο καλύτερο λάδι.

Το πρόβλημα με το Berlingo φίλε john είναι πως ακόμα κ αν πας σε 1.6 η διαφορά σε απόδοση θα υπάρχει, αλλά δεν θα είναι αρκετή για τη φασαρία και το κόστος. Το ιδανικό θα ήταν να το έδινες όπως ήταν πριν το συμμάζεμα κ να χτυπούσες μετά από πολύ ψάξιμο ένα 1.9 diesel.

Και τώρα που το σκέφτομαι, για το τρέηλερ κ τα φορτώματα θα φοβόμουν περισσότερο το συμπλέκτη παρά τον 14άρη κινητήρα.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15058
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Σωστος ο kobulis για την καταναλωση λαδιου.
Το μοτερ παιρνει και δευτερο πλανισμα στανταρ.. στη τριτη καιγεσαι.. και αναλογως και ποσο πλανιζεις καθε φορα βεβαια.

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 217.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 201.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Φεβ 2014, 23:01
Δημοσιεύσεις: 17
kobulis έγραψε:
Η στάθμη που βλέπεις στη βέργα είναι η ποσότητα πάνω από το ελάχιστο που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει, συνεπώς έχασε περίπου 300ml. Για τα 250.000 χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ συν τη χρήση υγαερίου, συν τα φορτώματα, δεν είναι και τόσο τραγικό το νούμερο.
Αν πάλι θέλεις να αισθάνεσαι πιό ήσυχος, βάλε κάποιο καλύτερο λάδι.


Λαδια βαζω Motul 6100 εδώ και πεντε χρονια και την καταναλωση λαδιου που εχει, την βλεπω και εγω λογικη για τα χλμ. Απλα με φοβισε αυτό που διαβασα.

kobulis έγραψε:
Το πρόβλημα με το Berlingo φίλε john είναι πως ακόμα κ αν πας σε 1.6 η διαφορά σε απόδοση θα υπάρχει, αλλά δεν θα είναι αρκετή για τη φασαρία και το κόστος. Το ιδανικό θα ήταν να το έδινες όπως ήταν πριν το συμμάζεμα κ να χτυπούσες μετά από πολύ ψάξιμο ένα 1.9 diesel.


Θα γινει και αυτό μεχρι τελος του χρονου αφου μου λυσετε πρωτα τις αποριες που εχω με τους τρεις κινητήρες πετρελαιου. :)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

αλλαγή ιμάντα χρονισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: temeteron1987
Απαντήσεις: 7
Νομιμοποιηση (δηλωση) νεου κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 16
Αλλαγη δισκο πλατο??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: antonis76
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron