Σελίδα 1 από 1

Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2014, 11:09
από john
Την εβδομαδα που μας περασε εκανα ένα μαζεμα στο berlingo.
Αλλακτηκαν αμορτισέρ, συνεμπλοκ, Top mount και τα λουρια του. Εκει ανακαλύψαμε ότι εχει ξεκινησει μια διαρροη λαδιου η οποια είναι στο αριστερο μερος της μηχανης όπως την κοιταμε από μπροστα.
Διαβασα τις δημοσιεύσεις που αφορουν τον κινητηρα αυτό και αν καταλαβα σωστα, αυτοι οι κινητήρες εχουν θεμα στο ιδιο σημειο. Τον λογο που εχουν θεμα εκει δεν καταλαβα καλα.
Γραφετε για καποια λάστιχα που στεγανοποιουν την διαδρομή του λαδιου, και ότι αυτά ξεραινονται και ξεκινα η διαρροη?
Την προηγουμενη φορα που αλλαξα φλατζα πριν από 120000 χλμ περιπου παλι από εκει ειχε ξεκινησει η διαρροη.
Το μοτερ εχει 250000 χλμ από τα οποια τα 90000 είναι με υγραεριο.
Καποιες αναθυμιάσεις υπαρχουν αλλα στην εξατμιση δεν βλεπω μπλε καπνο.
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.
Τωρα τι κανουμε?

Να αλλαξω παλι φλατζα ή δεν θα αντεξει ο κινητήρας?
Να αλλαξω κινητηρα?
Αν αλλαξω μπορω να βαλω του 1.6 8v με τα 90 αλογα και αν βαλω αυτόν θα πρεπει να αλλαξω και εγκεφαλο-πλεξουδα ή θα μπορει να δουλεψει με τον υπαρχον?
Αν μπω στην διαδικασια να βαλω τον 1.6 και βαλω και τον εγκεφαλο θα δουλευουν όλα τα αλλα σωστα ή θα αρχισουν οι πατεντες?

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2014, 21:50
από Tzakos
Βάζεις τον 1.6,που τον βρίσκεις και φτηνά και έχεις άλλο αυτοκίνητο.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 00:28
από billaras
Απο ότι κατάλαβα, ήρθε η ώρα ίσως για την 2η φλάτζα.
Αν θες απλά φτιάχνεις όπως έκανες και την πρώτη φορά φλάτζα και σίγουρα προχωράς και σε πλύσιμο του μπλόκ στον χώρο των χιτωνίων (να φύγει η λάσπη που υπάρχει συνήθως) για να μην εχεις άλλα θέματα αργότερα. Το μοτέρ σου αντέχει για πολλύ περισσότερα.
Από εκεί και πέρα είναισ το χέρι σου τί θα κάνεις.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 01:11
από nonos
Αμαξι δουλειας (?) με περασμενο υγραεριο που μαλλον δε ταιριαζει στον 1.6 για να το περασεις και με TU3 1.4 που τα σωθικα αντεχουν πολυ , απλα του ριχνεις αλλη μια φλατζα και το ξαναλιωνεις στα χιλιομετρα... ο TU3 δε νιωθει με εξαιρεση τη φλατζα.. απλα αυτη τη φορα κανε την εργασια σε καποιον με προσοχη.. Σημαντικο η αλλαγη των 8 μεγαλων βιδων που δενουν κεφαλαρι-μπλοκ. Αν δεν εχει καψει φλατζα και απλα κλασσικα δακρυζει λαδι απο απωλεια της λαστιχενιας φλατζουλας διπλα στον ελαιαγωγο δε ξερω καν αν χρειαζεται πλανισμα..

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 15:48
από vil
nonos έγραψε:
Αμαξι δουλειας (?) με περασμενο υγραεριο που μαλλον δε ταιριαζει στον 1.6 για να το περασεις και με TU3 1.4 που τα σωθικα αντεχουν πολυ , απλα του ριχνεις αλλη μια φλατζα και το ξαναλιωνεις στα χιλιομετρα... ο TU3 δε νιωθει με εξαιρεση τη φλατζα.. απλα αυτη τη φορα κανε την εργασια σε καποιον με προσοχη.. Σημαντικο η αλλαγη των 8 μεγαλων βιδων που δενουν κεφαλαρι-μπλοκ. Αν δεν εχει καψει φλατζα και απλα κλασσικα δακρυζει λαδι απο απωλεια της λαστιχενιας φλατζουλας διπλα στον ελαιαγωγο δε ξερω καν αν χρειαζεται πλανισμα..


10 ειναι νονε !!!

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 19:46
από nonos
:shy :thumb

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Μαρ 2014, 21:05
από GeoC4Madness
Λειπει 1/3 στα 7500;;;Μια χαρα εισαι, γιατι δε το αφηνεις ετσι μεχρι να επιδεινωθει;Αν δεις να λειπει 1 λιτρο (ο δεικτης δηλαδη χωρις λαδι) τοτε το ξανασυζηταμε.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μαρ 2014, 00:33
από frantzis racing
Κώδικας:
καλησπέρα κι απο μένα.το πρόβλημα αυτο  με τη διαρροή λαδιού υπάρχει απο την επιστροφή του λαδιού στη φλαντζα κέφαλης όπως το κοιτάς αριστερά στη γωνία ειναι ενα τρίγωνο λάστιχο το οποίο είτε καίγεται είτε πετσικαρει η κεφαλή κ δημιουργείται.το μικρότερο κόστος για εσένα ειναι αλλαγή φλαντζες γιατι με κινητήρα θα χρειάζεται κ ο εγκέφαλος του 1600 κ ρύθμιση στο υγραεριο προφανώς κ μπεκ υγραερίου.αν βάλεις 1600 πάντως παντρεύεται κ δουλεύει δεν θα εχεις προβλήματα με ενδείξεις κτλ.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 15:05
από john
Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα δεν ειχα χρονο να για να γραψω.
Την αλλαγη κινητηρα την ανεφερα γιατι σε καποιο(α) ποστ στην ενοτητα του saxo και του xsara, αναφερθηκε οτι αν εχεις αλλαξει μια φορα φλατζα και εχεις πλαναρει και το καπακι τοτε δεν σηκωνει δευτερη...
Τον 1.6 ειπα να τον βαλω μονο στην περιπτωση που θα εμπαινα σε αυτην την αλλαγη και επειδη εχω και ενα τρειλερ που ζυγιζει συνολικα κοντα στα 500κιλα και ζοριζεται το αυτοκινητο, το σκεφτομουν.
Το αυτοκινητο τωρα επειδη ειναι της δουλειας (βασικο) αλλα και της βολτας αποφευγω τετοιες μετατροπες και ας ζοριζεται με το τρειλερ, το οποιο να πω, πως ειναι για τρεις φορες τον χρονο.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 16:11
από ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Δεν είναι κακή η ιδέα αλλαγήε κινητηρα σε 1.6 ,φτάνει να έχει κάποια εγγύηση και να μην
πετάξεις χρήματα!
Διαφορετικά εάν δεν είσαι σίγουρος επισκεύασε το υπάρχον μοτέρ που το ξέρεις και καλά
χιλιόμετρα :thumb

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 16:21
από kobulis
To kit υγραερίου μπορεί να μεταφερθεί πολύ απλά στο νέο 16άρη κινητήρα, ένας προγραμματισμός θα χρειαστεί και τίποτα παραπάνω. Αν μιλούσες για δίλιτρο, μπορεί να χρειαζόσουν μεγαλύτερα μπεκ υγραερίου ή άλλο πνεύμονα, με τον 1.6 δεν υπάρχει κανένα θέμα.

Για τον τωρινό κινητήρα, γράφεις :
john έγραψε:
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.

Η στάθμη που βλέπεις στη βέργα είναι η ποσότητα πάνω από το ελάχιστο που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει, συνεπώς έχασε περίπου 300ml. Για τα 250.000 χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ συν τη χρήση υγαερίου, συν τα φορτώματα, δεν είναι και τόσο τραγικό το νούμερο.
Αν πάλι θέλεις να αισθάνεσαι πιό ήσυχος, βάλε κάποιο καλύτερο λάδι.

Το πρόβλημα με το Berlingo φίλε john είναι πως ακόμα κ αν πας σε 1.6 η διαφορά σε απόδοση θα υπάρχει, αλλά δεν θα είναι αρκετή για τη φασαρία και το κόστος. Το ιδανικό θα ήταν να το έδινες όπως ήταν πριν το συμμάζεμα κ να χτυπούσες μετά από πολύ ψάξιμο ένα 1.9 diesel.

Και τώρα που το σκέφτομαι, για το τρέηλερ κ τα φορτώματα θα φοβόμουν περισσότερο το συμπλέκτη παρά τον 14άρη κινητήρα.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 22:33
από nonos
Σωστος ο kobulis για την καταναλωση λαδιου.
Το μοτερ παιρνει και δευτερο πλανισμα στανταρ.. στη τριτη καιγεσαι.. και αναλογως και ποσο πλανιζεις καθε φορα βεβαια.

Re: Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2014, 23:37
από john
kobulis έγραψε:
Η στάθμη που βλέπεις στη βέργα είναι η ποσότητα πάνω από το ελάχιστο που χρειάζεται το μοτέρ για να δουλέψει, συνεπώς έχασε περίπου 300ml. Για τα 250.000 χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ συν τη χρήση υγαερίου, συν τα φορτώματα, δεν είναι και τόσο τραγικό το νούμερο.
Αν πάλι θέλεις να αισθάνεσαι πιό ήσυχος, βάλε κάποιο καλύτερο λάδι.


Λαδια βαζω Motul 6100 εδώ και πεντε χρονια και την καταναλωση λαδιου που εχει, την βλεπω και εγω λογικη για τα χλμ. Απλα με φοβισε αυτό που διαβασα.

kobulis έγραψε:
Το πρόβλημα με το Berlingo φίλε john είναι πως ακόμα κ αν πας σε 1.6 η διαφορά σε απόδοση θα υπάρχει, αλλά δεν θα είναι αρκετή για τη φασαρία και το κόστος. Το ιδανικό θα ήταν να το έδινες όπως ήταν πριν το συμμάζεμα κ να χτυπούσες μετά από πολύ ψάξιμο ένα 1.9 diesel.


Θα γινει και αυτό μεχρι τελος του χρονου αφου μου λυσετε πρωτα τις αποριες που εχω με τους τρεις κινητήρες πετρελαιου. :)