Αλλαγη κινητηρα σε Berlingo
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Μαρ 2014, 11:09
Την εβδομαδα που μας περασε εκανα ένα μαζεμα στο berlingo.
Αλλακτηκαν αμορτισέρ, συνεμπλοκ, Top mount και τα λουρια του. Εκει ανακαλύψαμε ότι εχει ξεκινησει μια διαρροη λαδιου η οποια είναι στο αριστερο μερος της μηχανης όπως την κοιταμε από μπροστα.
Διαβασα τις δημοσιεύσεις που αφορουν τον κινητηρα αυτό και αν καταλαβα σωστα, αυτοι οι κινητήρες εχουν θεμα στο ιδιο σημειο. Τον λογο που εχουν θεμα εκει δεν καταλαβα καλα.
Γραφετε για καποια λάστιχα που στεγανοποιουν την διαδρομή του λαδιου, και ότι αυτά ξεραινονται και ξεκινα η διαρροη?
Την προηγουμενη φορα που αλλαξα φλατζα πριν από 120000 χλμ περιπου παλι από εκει ειχε ξεκινησει η διαρροη.
Το μοτερ εχει 250000 χλμ από τα οποια τα 90000 είναι με υγραεριο.
Καποιες αναθυμιάσεις υπαρχουν αλλα στην εξατμιση δεν βλεπω μπλε καπνο.
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.
Τωρα τι κανουμε?
Να αλλαξω παλι φλατζα ή δεν θα αντεξει ο κινητήρας?
Να αλλαξω κινητηρα?
Αν αλλαξω μπορω να βαλω του 1.6 8v με τα 90 αλογα και αν βαλω αυτόν θα πρεπει να αλλαξω και εγκεφαλο-πλεξουδα ή θα μπορει να δουλεψει με τον υπαρχον?
Αν μπω στην διαδικασια να βαλω τον 1.6 και βαλω και τον εγκεφαλο θα δουλευουν όλα τα αλλα σωστα ή θα αρχισουν οι πατεντες?
Αλλακτηκαν αμορτισέρ, συνεμπλοκ, Top mount και τα λουρια του. Εκει ανακαλύψαμε ότι εχει ξεκινησει μια διαρροη λαδιου η οποια είναι στο αριστερο μερος της μηχανης όπως την κοιταμε από μπροστα.
Διαβασα τις δημοσιεύσεις που αφορουν τον κινητηρα αυτό και αν καταλαβα σωστα, αυτοι οι κινητήρες εχουν θεμα στο ιδιο σημειο. Τον λογο που εχουν θεμα εκει δεν καταλαβα καλα.
Γραφετε για καποια λάστιχα που στεγανοποιουν την διαδρομή του λαδιου, και ότι αυτά ξεραινονται και ξεκινα η διαρροη?
Την προηγουμενη φορα που αλλαξα φλατζα πριν από 120000 χλμ περιπου παλι από εκει ειχε ξεκινησει η διαρροη.
Το μοτερ εχει 250000 χλμ από τα οποια τα 90000 είναι με υγραεριο.
Καποιες αναθυμιάσεις υπαρχουν αλλα στην εξατμιση δεν βλεπω μπλε καπνο.
Η σταθμη του λαδιου στα 7500 χλμ που κανω την αλλαγη εχει κατεβει το 1/3 από το φουλ.
Τωρα τι κανουμε?
Να αλλαξω παλι φλατζα ή δεν θα αντεξει ο κινητήρας?
Να αλλαξω κινητηρα?
Αν αλλαξω μπορω να βαλω του 1.6 8v με τα 90 αλογα και αν βαλω αυτόν θα πρεπει να αλλαξω και εγκεφαλο-πλεξουδα ή θα μπορει να δουλεψει με τον υπαρχον?
Αν μπω στην διαδικασια να βαλω τον 1.6 και βαλω και τον εγκεφαλο θα δουλευουν όλα τα αλλα σωστα ή θα αρχισουν οι πατεντες?