Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 06 Δεκ 2019, 12:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 13:21 
Άβαταρ μέλους
Γεια σας
Πριν μια εβδομάδα πήρα το citroen nemo 1.4 HDi με τα 70HP το van.
Όλα καλά, όμορφο, χαριτωμένο, ευέλικτο γενικά για την δουλεία που το θέλω είναι ότι πρέπει.
Έχω ένα πρόβλημα όμως, το αμάξι έχει trip control και δίνη και την κατανάλωση που έχει το αμάξι ανά πάσα στιγμή, έχω παρατηρήσει ότι όταν το αμάξι κινείτε και έχει ταχύτητα μέσα άμα αφήσεις το γκάζι η κατανάλωση μένη στα 2λιτρα, ενώ στα αλλά τα αυτοκίνητα που έχω και diesel και βενζίνη όταν αφανής το γκάζι η κατανάλωση πάει στο μηδέν. Ξερή κανένας να μου πει εάν είναι φυσιολογικό να καίει καύσιμο όταν δεν πατάς γκάζι?
Στην μέση κατανάλωση που βγάζει είναι 7.5 λίτρα όταν το αυτοκίνητο δεν το έχω τρέξει πανό από 120km/h αλλά ακόμη και χωρίς το trip control είδα ότι ξόδεψε περισσότερο πετρέλαιο από ένα που έχω με μεγαλύτερα κυβικά.
Σας ευχαριστώ.
(ελπίζω να το πόσταρα σωστά το θέμα)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
Βασικα καλως ηρθες φιλε και καλη διαμονη στο φορουμ.

Αυτο που θυγεις ειναι ενα μεγαλο ζητημα που εχει τιτλο "Εμπιστευομαστε το trip computer???", το ειχαμε συζητησει και παλεοτερα και αποψη μου ειναι οτι το εμπιστευομαι αρκετα, οκ εχω και γω καποια θεματα με ολους αυτους τους "διαολους-ηλεκτρονικα μπιχλιμπιδια" σε ενα αμαξι, αλλα του εχω παρολαυτα αρκετη εμπιστοσυνη!!!

Το θεμα που αναφερεις με προβληματιζαι ιδιαιτερα και θα σου πω που κολλαω.
Εισαι σε μια μεγααααλη κατηφορα (οχι μεγαλη κλιση) και εχεις βαλει νεκρα...και στην αλλη περιπτωση εχεις βαλει ταχυτητα μεσα και ο κινητηρας κραταει τις στροφες του και απλα πηγαινει το αμαξι χωρις να κανεις τιποτα αλλο! Σε ποια απο τις δυο περιπτωσεις πας πιο οικονομικα...???
Αυτο το ερωτημα κολλαει στο δικο σου που αναφερεις περι καταναλωσης οταν δεν πατας καθολου γκαζι!

Ας πω εγω τι πιστευω...Εκεινη τη στιγμη η πεταλουδα ειναι σε κατασταση λογικα "ρελαντι". Δλδ ελαχιστα ανοιγμενη οπως στο ρελαντι!!! Οποτε για να ειναι ανοιγμενη ετσι, σημαινει οτι πεφτει καυσιμο οπως στο ρελαντι, γιατι αν δεν επαιφτε καυσιμο και οι κυλινδροι δουλευαν απο τη φορα που ειχαν, ο αερας που εμπαινε μεσα που πηγαινε??? Αυτο οταν εχουμε ταχυτητα μεσα και οι ροδες "επικοινωνουν" με την μηχανη!
Τοτε θα επρεπε να σου δειχνει καταναλωση...μιρκη μεν (1 , 2l/100Km) αλλα υπαρκτη...

Απο την αλλη μερια αν εχεις νεκρα παλι η πεταλουδα ειναι ειναι σε κατασταση ρελαντι, μονο που τωρα η φορα που εχει το αμαξι και οι τροχοι σου, δεν "περνουν" στον κινητηρα. Αρα καταναλωση μηδεν!!!

Τουλαχιστον ετσι τα χω εγω στο μυαλο μου, αλλα ας μας διαφωτισει και καποιος μηχανικος που ειναι και το επαγγελμα του αυτο!!! :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 14:51 
Άβαταρ μέλους
Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση σου φιλέ μου αλλά εμένα με προβληματίζει ότι στα αλλά 2 αυτοκίνητα βγάζει μηδέν λίτρα ενώ σ’ αυτό 2λιτρα, ακόμη και στο ρελαντί που λες εσύ είναι πολύ 2 λύτρα, όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
xaferrari έγραψε:
Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση σου φιλέ μου αλλά εμένα με προβληματίζει ότι στα αλλά 2 αυτοκίνητα βγάζει μηδέν λίτρα ενώ σ’ αυτό 2λιτρα, ακόμη και στο ρελαντί που λες εσύ είναι πολύ 2 λύτρα, όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Μπορει απλα να ειναι η ελαχιστη τιμη του "δεικτη" της καταναλωσης. Εχεις δει αν εχει δειξει χαμηλοτερη καταναλωση στιγμιαια κατω απο 2l/100km;
Παντως σε αλλα μοντελλα της Citroen με ενημερωση του λογισμικου (νεοτερη-διορθωμενη εκδοση λογισμικου) εχουν διορθωθει τετοιου "ειδους" προβληματα στις ενδειξεις του trip computer. Μηπως πρεπει απλα να πας να ρωτησεις;

Υ.Γ.: Βασιλη αυτο που λες με το θεμα της καταναλωσης στο πατα-ασε και νεκρα ισχυει. Η ελαχιστη καταναλωση που μπορει να επιτευξει ενα αμαξι με το μοτερ εν λειτουργια ειναι η καταναλωση ρελαντι σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας. :thumb Μονο που τα diesel δεν εχουν πεταλουδα αερα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14112
Εικόνες: 3
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool


:agree Σωστος :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2010, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool


Τα καταλυτικά όλα έχουν σύστημα διακοπής τροφοδοσίας (fuel cut off, νομίζω λέγεται) όταν επιβραδύνουμε με σχέση στο κιβώτιο. Στο ρελαντί όντως όμως δείχνει το οικονομόμετρο κάποια στοιχειώδη κατανάλωση.
Η κατανάλωση εξαρτάται κυρίως από τον τρόπο οδήγησης, αλλά και τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 00:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σωτο αυτο που λες ισχυει, αλλα ειναι "φαση" στο χαρτη του εγκεφαλου του αυτοκινητου, δεν υπαρχει διακοπη λειτουργιας του κινητηρα κατα το αφημα του γκαζιου και φρεναρισμα με κιβωτιο αν εννοεις αυτο. Δεν ξερω αν καταλαβα καλα..... :shy

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 02:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Bill το ίδιο λέμε :thumb
Και καλό γενικά θα ήταν να βλέπουμε και καμια φορά τις πιέσεις των ελαστικών...

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Σεπ 2009, 22:24
Δημοσιεύσεις: 15
Καλησπέρα παιδιά Πήρε το μάτι μου το θέμα και θα ήθελα να απαντήσω. Σπουδάζω χημικός μηχανικός στο Ε.Μ.Π και φέτος είχαμε μάθημα σχετικό με τα καύσιμα. Λοιπόν σε ανάλυση που κάναμε για τον τρόπο λειτουργιάς του βενζινοκινητήρα μας είπε ο καθηγητής ότι ο κινητήρας ακόμα και στο ρελαντί καίει καύσιμο, προφανώς και δεν δουλεύει μόνο με αερα.Οποτε ακόμα και με 500 στροφές που λέει ο λόγος όλο και κάτι θα λεει.Το μηδεν που δείχνουν τα trip control είναι εικονικό καθαρά και φυσικά λάθος.


Τελευταία επεξεργασία από dhmhtrhs_xm και Τετ 24 Μαρ 2010, 23:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5584
Τοποθεσία: Τρίπολη
:eek Όντως ο καθηγητής έχει απίστευτες γνώσεις!

:lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μαρ 2010, 08:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7393
Τοποθεσία: αθηνα
billaras έγραψε:
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

ακριβως!βεβεα το zx καιει κανα 3 λιτρα την ωρα με τοση ακαυστη αλα οκ εινε μεμονομενο!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μαρ 2010, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zxpanos έγραψε:
billaras έγραψε:
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

ακριβως!βεβεα το zx καιει κανα 3 λιτρα την ωρα με τοση ακαυστη αλα οκ εινε μεμονομενο!


:jaw :eek Τι λες τωρα......... :mrgreen :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: nemo van
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιαν 2012, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 16:48
Δημοσιεύσεις: 5
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Έχω το Nemo εδώ και 3 περίπου χρόνια...συγκεκριμένα το μοντέλο diesel.Πολύ καλό,μικρό και εύκολο στο παρκάρισμα αλλά και σταθερό στην οδήγηση στο δρόμο.

_________________
Τρουλλινός Χαράλαμπος
Πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ

Ο ηλεκτρολόγος της γειτονιάς σας.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 16 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron