Σελίδα 1 από 2

nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 13:21
από xaferrari
Γεια σας
Πριν μια εβδομάδα πήρα το citroen nemo 1.4 HDi με τα 70HP το van.
Όλα καλά, όμορφο, χαριτωμένο, ευέλικτο γενικά για την δουλεία που το θέλω είναι ότι πρέπει.
Έχω ένα πρόβλημα όμως, το αμάξι έχει trip control και δίνη και την κατανάλωση που έχει το αμάξι ανά πάσα στιγμή, έχω παρατηρήσει ότι όταν το αμάξι κινείτε και έχει ταχύτητα μέσα άμα αφήσεις το γκάζι η κατανάλωση μένη στα 2λιτρα, ενώ στα αλλά τα αυτοκίνητα που έχω και diesel και βενζίνη όταν αφανής το γκάζι η κατανάλωση πάει στο μηδέν. Ξερή κανένας να μου πει εάν είναι φυσιολογικό να καίει καύσιμο όταν δεν πατάς γκάζι?
Στην μέση κατανάλωση που βγάζει είναι 7.5 λίτρα όταν το αυτοκίνητο δεν το έχω τρέξει πανό από 120km/h αλλά ακόμη και χωρίς το trip control είδα ότι ξόδεψε περισσότερο πετρέλαιο από ένα που έχω με μεγαλύτερα κυβικά.
Σας ευχαριστώ.
(ελπίζω να το πόσταρα σωστά το θέμα)

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 14:15
από Blanc
Βασικα καλως ηρθες φιλε και καλη διαμονη στο φορουμ.

Αυτο που θυγεις ειναι ενα μεγαλο ζητημα που εχει τιτλο "Εμπιστευομαστε το trip computer???", το ειχαμε συζητησει και παλεοτερα και αποψη μου ειναι οτι το εμπιστευομαι αρκετα, οκ εχω και γω καποια θεματα με ολους αυτους τους "διαολους-ηλεκτρονικα μπιχλιμπιδια" σε ενα αμαξι, αλλα του εχω παρολαυτα αρκετη εμπιστοσυνη!!!

Το θεμα που αναφερεις με προβληματιζαι ιδιαιτερα και θα σου πω που κολλαω.
Εισαι σε μια μεγααααλη κατηφορα (οχι μεγαλη κλιση) και εχεις βαλει νεκρα...και στην αλλη περιπτωση εχεις βαλει ταχυτητα μεσα και ο κινητηρας κραταει τις στροφες του και απλα πηγαινει το αμαξι χωρις να κανεις τιποτα αλλο! Σε ποια απο τις δυο περιπτωσεις πας πιο οικονομικα...???
Αυτο το ερωτημα κολλαει στο δικο σου που αναφερεις περι καταναλωσης οταν δεν πατας καθολου γκαζι!

Ας πω εγω τι πιστευω...Εκεινη τη στιγμη η πεταλουδα ειναι σε κατασταση λογικα "ρελαντι". Δλδ ελαχιστα ανοιγμενη οπως στο ρελαντι!!! Οποτε για να ειναι ανοιγμενη ετσι, σημαινει οτι πεφτει καυσιμο οπως στο ρελαντι, γιατι αν δεν επαιφτε καυσιμο και οι κυλινδροι δουλευαν απο τη φορα που ειχαν, ο αερας που εμπαινε μεσα που πηγαινε??? Αυτο οταν εχουμε ταχυτητα μεσα και οι ροδες "επικοινωνουν" με την μηχανη!
Τοτε θα επρεπε να σου δειχνει καταναλωση...μιρκη μεν (1 , 2l/100Km) αλλα υπαρκτη...

Απο την αλλη μερια αν εχεις νεκρα παλι η πεταλουδα ειναι ειναι σε κατασταση ρελαντι, μονο που τωρα η φορα που εχει το αμαξι και οι τροχοι σου, δεν "περνουν" στον κινητηρα. Αρα καταναλωση μηδεν!!!

Τουλαχιστον ετσι τα χω εγω στο μυαλο μου, αλλα ας μας διαφωτισει και καποιος μηχανικος που ειναι και το επαγγελμα του αυτο!!! :cool

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 14:51
από xaferrari
Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση σου φιλέ μου αλλά εμένα με προβληματίζει ότι στα αλλά 2 αυτοκίνητα βγάζει μηδέν λίτρα ενώ σ’ αυτό 2λιτρα, ακόμη και στο ρελαντί που λες εσύ είναι πολύ 2 λύτρα, όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 15:28
από billaras
xaferrari έγραψε:
Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση σου φιλέ μου αλλά εμένα με προβληματίζει ότι στα αλλά 2 αυτοκίνητα βγάζει μηδέν λίτρα ενώ σ’ αυτό 2λιτρα, ακόμη και στο ρελαντί που λες εσύ είναι πολύ 2 λύτρα, όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Μπορει απλα να ειναι η ελαχιστη τιμη του "δεικτη" της καταναλωσης. Εχεις δει αν εχει δειξει χαμηλοτερη καταναλωση στιγμιαια κατω απο 2l/100km;
Παντως σε αλλα μοντελλα της Citroen με ενημερωση του λογισμικου (νεοτερη-διορθωμενη εκδοση λογισμικου) εχουν διορθωθει τετοιου "ειδους" προβληματα στις ενδειξεις του trip computer. Μηπως πρεπει απλα να πας να ρωτησεις;

Υ.Γ.: Βασιλη αυτο που λες με το θεμα της καταναλωσης στο πατα-ασε και νεκρα ισχυει. Η ελαχιστη καταναλωση που μπορει να επιτευξει ενα αμαξι με το μοτερ εν λειτουργια ειναι η καταναλωση ρελαντι σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας. :thumb Μονο που τα diesel δεν εχουν πεταλουδα αερα.

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 16:38
από Blanc
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιαν 2010, 19:23
από billaras
Blanc Ange έγραψε:
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool


:agree Σωστος :thumb

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2010, 23:56
από sotoszx
Blanc Ange έγραψε:
xaferrari έγραψε:
...όταν τα αλλά καίνε 0,6-0,7.


Ναι ολα καινε στο ρελαντι, ασχετα αν καποια δεν δειχνουν!!!
Αυτα που δειχνουν, οι μοναδες μετρησης ειναι λιτρα/ωρα (L/h) :cool


Τα καταλυτικά όλα έχουν σύστημα διακοπής τροφοδοσίας (fuel cut off, νομίζω λέγεται) όταν επιβραδύνουμε με σχέση στο κιβώτιο. Στο ρελαντί όντως όμως δείχνει το οικονομόμετρο κάποια στοιχειώδη κατανάλωση.
Η κατανάλωση εξαρτάται κυρίως από τον τρόπο οδήγησης, αλλά και τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου.

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 00:37
από billaras
Σωτο αυτο που λες ισχυει, αλλα ειναι "φαση" στο χαρτη του εγκεφαλου του αυτοκινητου, δεν υπαρχει διακοπη λειτουργιας του κινητηρα κατα το αφημα του γκαζιου και φρεναρισμα με κιβωτιο αν εννοεις αυτο. Δεν ξερω αν καταλαβα καλα..... :shy

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Φεβ 2010, 02:56
από sotoszx
Bill το ίδιο λέμε :thumb
Και καλό γενικά θα ήταν να βλέπουμε και καμια φορά τις πιέσεις των ελαστικών...

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:24
από dhmhtrhs_xm
Καλησπέρα παιδιά Πήρε το μάτι μου το θέμα και θα ήθελα να απαντήσω. Σπουδάζω χημικός μηχανικός στο Ε.Μ.Π και φέτος είχαμε μάθημα σχετικό με τα καύσιμα. Λοιπόν σε ανάλυση που κάναμε για τον τρόπο λειτουργιάς του βενζινοκινητήρα μας είπε ο καθηγητής ότι ο κινητήρας ακόμα και στο ρελαντί καίει καύσιμο, προφανώς και δεν δουλεύει μόνο με αερα.Οποτε ακόμα και με 500 στροφές που λέει ο λόγος όλο και κάτι θα λεει.Το μηδεν που δείχνουν τα trip control είναι εικονικό καθαρά και φυσικά λάθος.

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:32
από billaras
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Μαρ 2010, 23:36
από agiorgitis
:eek Όντως ο καθηγητής έχει απίστευτες γνώσεις!

:lol

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μαρ 2010, 08:57
από zxpanos
billaras έγραψε:
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

ακριβως!βεβεα το zx καιει κανα 3 λιτρα την ωρα με τοση ακαυστη αλα οκ εινε μεμονομενο!

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Μαρ 2010, 10:42
από billaras
zxpanos έγραψε:
billaras έγραψε:
:agree Ενα "απλο" αμαξι καιει 0,5L/ωρα περιπου στο ρελαντι του.

ακριβως!βεβεα το zx καιει κανα 3 λιτρα την ωρα με τοση ακαυστη αλα οκ εινε μεμονομενο!


:jaw :eek Τι λες τωρα......... :mrgreen :lol

Re: nemo van

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιαν 2012, 17:20
από JJK2626
Έχω το Nemo εδώ και 3 περίπου χρόνια...συγκεκριμένα το μοντέλο diesel.Πολύ καλό,μικρό και εύκολο στο παρκάρισμα αλλά και σταθερό στην οδήγηση στο δρόμο.