Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Concepts


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C-Metisse
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
τι εγινε ρε παιδια για ριξτε μια ματια . εκτος απο τις φωτος που θα δειξω οποιος θελει να γραψει στο google citroen citroen C-Metisse

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
http://www.carpages.co.uk/citroen/citro ... _09_06.jpg
http://images.km.ru/auto/citrien_c_metisse_2.jpg
http://images.km.ru/auto/citrien_c_metisse_3.jpg

Our hybrid fetish lives on, especially for the Citroen C-Metisse Diesel Hybrid Sports Car that'll be rolled out at this year's International Motor Show in Paris. This four-door rocket is powered by a 205hp diesel V-6 engine and two electric motors, one on each rear wheel. That combo delivers pretty good numbers, too: 0-to-62 mph in 6.2 seconds at a top speed of 155mph, all the while sipping the fuel at just 42 miles per gallon.

While we probably won't be seeing a car like this on these shores or anywhere else anytime soon—yeah, it's a concept car—these design exercises will likely bear fruit somewhere, somehow. Plus, we're really digging those four gull-wing doors, inviting a quartet of lucky riders to jump in and hit the triple miles-per-hour digits. Someday. But for today, check out more pics after the jump. – Charlie White

http://www.motorionline.com/motori/2006 ... -e-motivo/
http://www.gizmodo.com/assets/resources ... isse_2.jpg[/img]
http://www.treehugger.com/files/2006/09 ... .php#perma
http://gizmodo.com/gadgets/gadgets/citr ... 199102.php
http://www.trend.az/?mod=shownews&news=27058&lang=en
Εικόνα

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


ΟΥΓΚ... τι ειν' τουτο!!!!

ερωτηση
Γινεται και βαλιτσα για να μην εχεις προβλημα στο παρκαρισμα????

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Μιλάμε το αμάξι είναι όλα τα λεφτά :thumbup :yhoo

Μακάρι να έβγαζε η Citroen κάτι παρόμοιο στην παραγωγή.

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Βασικα ολο κατι τετοια προτοτυπα βγαζουν, και μετα απλα μενουν προτοτυπα... :?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Σεπ 2006, 10:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
crazywolf έγραψε:
Βασικα ολο κατι τετοια προτοτυπα βγαζουν, και μετα απλα μενουν προτοτυπα... :?


Είναι συνήθεις τέτοιες επιδείξεις "δύναμης", τόσο από πλευράς σχεδιασμού όσο και τεχνολογίας, από τις εταιρείες.

Συνήθως δε, χρησιμοποιούν αυτά τα πρωτότυπα για τη "σφυγμομέτρηση" των αντιδράσεων του κοινού. Αν αρέσει στους περισσότερους, αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία περνάνε και στα μοντέλα παραγωγής.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Σεπ 2006, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ή τους τα πνυγει η "συναδελφος" εταιρια, και καποιοι περνουν ...λο :evil: :evil:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Σεπ 2006, 20:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Θα συμφωνήσω με τον Νικόλα... Επίδειξη δύναμης, γνώσεων και σχεδιασμού


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
More photos

Εικόνα

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 2586_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 2596_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 2597_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 2598_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 2599_b.jpg

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:25
Δημοσιεύσεις: 355
Τοποθεσία: Αθήνα
Από το newsletter της ViaMichelin (όποιος θέλει του το προωθώ..)
V6 Hdi 208 ατμοσφαιρικά αλογάκια, κίνηση 4Χ4 χάρη στον συνδυασμό κίνησης του βενζινοκίνητου και του ηλεκτρικού κινητήρα (a la Lexus RX400h) και κατανάλωση 6.5/100... :-? Παναγιά μου να το βγάλει σε παραγωγή :beg:!!

Massive spoilers, enormous air vents, gigantic wheels, enveloping seats and a sharp profile like a fighter plane: the C-Métisse is every bit a "showy" concept car.

A style not very popular of late with Citroën, who have instead presented us with some fun leisure vehicles (C-Buggy, C-Airplay), family vehicle prototypes (C-Sportlounge, C-Airlounge) or coupés that are more elegant than sporty (C-Airdream). The rare occasions when the marque with the chevrons has dared to get involved in the field of sport and performance, it was either to announce its sports programme (with the C4 Sport foreshadowing the C4 WRC), or through a coachbuilder (Picasso Sbarro).

And now Citroen is unveiling this low, wide, and impressive C-Métisse. Usually such slightly extreme cars are the prerogative of the other marque of the PSA group - the one flaunting a rampant lion on the grilles of its models... For a long time, Peugeot seemed to manage Citroën rather condescendingly, considering that it had done more than its duty in saving the Chevrons from collapse following the first oil crisis. A rescue that was accompanied by a radical downturn in the marque's ambitions: after the legendary DS and SM came the Axel, LN/LNA and overly demure ZX.
Today, in an irony of history, Citroen is winning back market shares all over the world while Peugeot seems to be marking time. So perhaps we should take this C-Metisse as a sign that the Chevrons have finally shaken off their hang-ups...
The fact remains that the Citroen C-Metisse commands respect. Its unusual dimensions alone are enough to grab attention: it is long (4.74 m), wide (2 m) and very low (1.24 m... 22 cm less than a C4!). Its fine 20-inch wheels standing at the four corners make it seem even bigger. Its front radiates aggressiveness, with its chevron-bearing radiator grille shaped like an aeroplane wing, its sharp headlights and its air-intake/spoiler unit designed like a gaping mouth. As for the mechanisms of the four doors, they leave you speechless: at the front, the panels are hinged on the windscreen panel, gull-wing style; at the rear, the doors proudly stand upright, like soldiers standing to attention.
Yet although it breaks some taboos, the C-Metisse does not forget the legacy linked to its badge. Indeed, how could one fail to see a nod to the SM in the treatment of its rear end? The arched rear window brings to mind both the CX and recent C6. The chrome sill bearing the "C-Metisse" ("Metisse" meaning cross-breed) monogram is a reference to Citroën's recent concept cars. Inside, the body-height adjustment buttons are a reminder that the legendary hydraulic suspension is working behind the scenes. As for the fixed-centred controls steering wheel, it echoes the C4 and C4 Picasso.
Cured of its hang-ups, but not irresponsible! The C-Metisse is in step with the times, when dream cannot be separated from reality. The madness of the 1970s, when Italian coachbuilders let their imagination run riot launching supercars, each one crazier than the last, is well and truly gone! In the wake of two oil crises and global warming, the C-Metisse has had to "combine passion and reason", to quote Citroen.
Thus, although the C-Metisse can go at 250 kph (155 mph) and accelerate like a cannonball (covering one kilometre from a standing start in 25.4 seconds), it does so thanks to an Hdi hybrid drivetrain, combining high performance with restrained fuel consumption and emissions. Citroen promises just 6.5 l/100 km on average and CO2 emissions of 174 g/km.
In concrete terms, the bonnet conceals the well-known V6 HDi, delivering 208 hp, equipped with a particulate filter and coupled with a 6-speed automatic gearbox. At the rear two electric motors, each delivering 20 hp and 400 Nm, nestle in the wheels. At the centre, a battery pack powers the system. The unit allows operation in 100% electric mode, but also enables all-wheel drive in the manner of the Lexus RX400h. The number one enemy of hybrid vehicles remains the weight of the batteries. To compensate for this, the C-Metisse has a carbon shell, limiting the total mass to 1,400 kg. Additionally, the central position of the batteries makes for a good distribution of mass. Aesthetically appealing and technically sophisticated, the Citroen C-Metisse is undeniably one of the big and pleasant surprises of the Paris International Motor Show. There is something exhilarating about seeing the chevron-sporting marque indulge in such wild dreams...

© www.motorlegend.com

_________________
C4 Coupe 1.4 VTR Black + Αεροτομή/Jan 2006


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιαν 2007, 17:22 
Άβαταρ μέλους
n_olympios έγραψε:
crazywolf έγραψε:
Βασικα ολο κατι τετοια προτοτυπα βγαζουν, και μετα απλα μενουν προτοτυπα... :?


Είναι συνήθεις τέτοιες επιδείξεις "δύναμης", τόσο από πλευράς σχεδιασμού όσο και τεχνολογίας, από τις εταιρείες.

Συνήθως δε, χρησιμοποιούν αυτά τα πρωτότυπα για τη "σφυγμομέτρηση" των αντιδράσεων του κοινού. Αν αρέσει στους περισσότερους, αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία περνάνε και στα μοντέλα παραγωγής.


Έχεις δίκιο. Το γεγονός ότι κάποτε μπορεί η Citroen να βγάλει το C-"μετισσε" με χαροποιεί ιδιαιτερα.
Αν πάρουμε για παράδειγμα το τι έγινε με το C-Crosser το νέο SUV που πρόκειται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 17:29 
Άβαταρ μέλους
1 εικόνα 1000 λέξεις και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια ?Αργούν τα βαφτίσια...? (δλδ πότε θα παραχθεί) :thumbup :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2007, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Σιγά μην γίνουν βαφτίσια. Κράτα τις φωτογραφίες για να το θυμάσαι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2007, 07:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
acpro έγραψε:
Σιγά μην γίνουν βαφτίσια. Κράτα τις φωτογραφίες για να το θυμάσαι.

+1 αλλά είναι πραγματική κούκλα.... :yhoo

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Μαρ 2007, 11:52 
Άβαταρ μέλους
acpro έγραψε:
Σιγά μην γίνουν βαφτίσια. Κράτα τις φωτογραφίες για να το θυμάσαι.

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία... :thumbup
Θέλω να πω ότι και το c-crosse πριν από μήνες ήταν απλά ενα project που όμως τέθηκε σε παραγώγη, έστω και με διαφορετικό"σουλούπι" .Μπορεί σε μερικούς μήνες ή 2-3 χρόνια να ακολουθήσει και αυτό αλλά με άλλη εμφάνιση στην κατηγορία πχ. του RX8 .You never know... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Απρ 2007, 09:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Μακάρι... :s

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

C-Metisse: Η Απαντηση των Γαλλων στα Υβριδικά!
Δ. Συζήτηση: Concepts
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 

Αρχική σελίδα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Νέα Γενικά Concepts


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια