Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: C4 BIO FLEX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 17:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:22
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: Αθήνα. Seat Leon 1.8 TSi
Η Citroen παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Φρανκφούρτης 2007 το C4 BioFlex. Πρόκειται για ένα flexfuel αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιεί κανονικό καύσιμο αλλά και αιθανόλη. Το μοντέλο αυτό θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο πρώτα στη Γαλλία και στη Σουηδία και αργότερα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.
Το C4 BioFlex είναι το πρώτο αυτοκίνητο εναλλακτικού καυσίμου της Μάρκας στην Ευρώπη. Η Citroen πουλάει ήδη στη Βραζιλία αυτοκίνητα flexfuel τα οποία αναλογούν στο 65% των πωλήσεων της εταιρίας το 2006 και περισσότερο από 80% στις αρχές του 2007. Δεδομένης αυτής της ζήτησης, η Citroen κάνει αισθητή την παρουσία της σε μια νέα αγορά. Σταθμοί ανεφοδιασμού με αντλίες τύπου E85 αρχίζουν και εμφανίζονται στη Γαλλία, ενώ αναμένεται να λειτουργούν 500 αντλίες μέχρι το τέλος του χρόνου.
Το νέο Citroen C4 BioFlex διατίθεται με τον κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 82 kW, σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού του υπάρχοντος μοντέλου C4.
Συμβάλει στη μείωση εκπομπών αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου ελαττώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 5% σε μεικτό κύκλο ενώ ταυτόχρονα μειώνει το ποσοστό εξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Από την κατεργασία μέχρι την κίνηση, οι εκπομπές ρύπων μειώνονται μέχρι και 40%.
Το C4 BioFlex θα διατίθεται στην έκδοση hatchback και η τιμή του θα κυμανθεί στο επίπεδο μιας αντίστοιχης έκδοσης C4 Diesel.
Η Βιοαιθανόλη είναι μια αλκοόλη, προίόν της ζύμωσης της ζάχαρης από τα πατζάρια ή του αμύλου από δημητριακά όπως το σιτάρι και το καλαμπόκι.
H χρήση βιοαιθανόλης έχει πολλά περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα:
Σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα, τα αέρια που συντελούν στη δημιουργία του φαινόμενου του θερμοκηπίου και εκπέμπονται από αυτοκίνητα που λειτουργούν με βιοκαύσιμα απορροφώνται κατά μεγάλο ποσοστό από τα φυτά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή της βιοαιθανόλης. Η συγκεκριμένη διαδικασία απορρόφησης αφορά επίσης και το CO2 που εκπέμπεται και από άλλες πηγές. Από την κατεργασία μέχρι την κίνηση, οι εκπομπές ρύπων μειώνονται μέχρι και 40%.
Επειδή αυτός ο τύπος βιοκαυσίμου περιέχει οξυγόνο βοηθάει επίσης και στη μείωση άλλων ρυπογόνων ουσιών, ιδιαίτερα του μονοξειδίου του άνθρακα (CO). Ο τύπος καυσίμου E85 δεν περιέχει θείο.
Τέλος, σε αντίθεση με τα ορυκτά καύσιμα, τα βιοκαύσιμα αποτελούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Έτσι το C4 BioFlex ξεκινάει ένα κύκλο μείωσης και απορρόφησης των εκπομπών αεριών (που συντελούν στη δημιουργία του φαινομένου) του θερμοκηπίου.
Το οικονομικό όφελος που προκύπτει από τη χρήση βιοκαυσίμων ποικίλει ανάλογα με την χώρα και την φορολογική πολιτική της .
Με κόστος 0.80 ανά λίτρο, η τρέχουσα τιμή του καυσίμου E85 στη Γαλλία καθιστά το C4 BioFlex ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
Επιπλέον, η χρήση βιοκαυσίμων ενισχύεται και από τα τρέχοντα φορολογικά συστήματα:
50% ή ολική απαλλαγή ανάλογα με τη χώρα από τον φόρο τελών ταξινόμησης
Απαλλαγή φόρου για εταιρικά αυτοκίνητα για 2 χρόνια.
Απόσβεση κόστους εταιρικών αυτοκινήτων σε περίοδο 12 μηνών αντί για 5 χρόνια.
80% επιστροφή ΦΠΑ στα καύσιμα
Το E85 χρησιμοποιείται ήδη ευρέως στην Σουηδία. Στη χώρα υπάρχουν 650 πρατήρια E85 ενώ πάνω από το 13% των αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2006 ήταν αυτοκίνητα που λειτουργούσαν με βιοκαύσιμα.
Πολυάριθμα οικονομικά κίνητρα (φόροι, διόδια) προωθούν τη χρήση βιοκαυσίμων.
Σε μεικτό κύκλο το C4 BioFlex καταναλώνει 9.8 l/100 km και οι εκπομπές ρύπων είναι 160 g CO2 ανά χλμ, σε σύγκριση με 7.1 l/100 km και 169 g CO2 ανά χλμ για τον σημερινό κινητήρα 1.6i 16V.
Παρά το γεγονός ότι το C4 BioFlex εμφανίζει μεγαλύτερη κατανάλωσηείναι φθηνότερο στη χρήση του. Στη Γαλλία το χιλιόμετρο κοστίζει 7.84 με την τιμή του E85 στα 0.80 / lt, σε σύγκριση με τα 9.23 ανά χιλιόμετρο με βενζίνη που κοστίζει 1.30 / lt.
Ο κινητήρας του C4 BioFlex σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να λειτουργεί με αμόλυβδη βενζίνη 95 ή 98 οκτανίων, με βιοαιθανόλη περιεκτικότητας σε αιθανόλη έως και 85% (E85) και με ένα μείγμα των δύο το οποίο θα περιέχει από 0% έως 85% αιθανόλη.
Η ανάπτυξη του C4 BioFlex χρειάστηκε δουλειά σε δύο βασικούς τομείς. Πρώτα έπρεπε όλα τα επί μέρους εξαρτήματα να έχουν αντοχή στην επαφή με την αιθανόλη. Δεύτερον, ο κινητήρας έπρεπε να λειτουργεί στο μέγιστο ανεξαρτήτως της αναλογίας της αλκοόλης στο καύσιμο.
Ο κινητήρας εισάγεται από την Βραζιλία έχοντας υποστεί έναν αρκετά μεγάλο αριθμό τροποποιήσεων ειδικά σε ό,τι αφορά μέρη που έρχονται σε επαφή με το καύσιμο όπως για παράδειγμα οι βαλβίδες.
Αλλαγές έγιναν και στο σύστημα τροφοδοσίας, συμπεριλαμβανομένου και του ρεζερβουάρ, του δείκτη βενζίνης, της αντλίας, των σωληνώσεων και των φίλτρων καυσίμου.
Τέλος, το λογισμικό του κινητήρα έχει προσαρμοστεί έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η αυτόματη ρύθμιση της ποσότητας αλκοόλης στο καύσιμο. Κάθε φορά που γεμίζει το ρεζερβουάρ, γίνεται ανάλυση της αλκοόλης προκειμένου ο κινητήρας να επιλέξει την καλύτερη καμπύλη λειτουργίας. Κατά την ανάλυση, ο κινητήρας λειτουργεί με ρυθμίσεις «ασφαλείας» που τον καθιστούν απόλυτα
συμβατό με όλα τα μείγματα καυσίμου, με ποσοστά περιεκτικότητας σε αιθανόλη, από 0% έως 85%
Οι επιδόσεις έχουν ενισχυθεί αποδίδοντας 82 kW/113 bhp DIN, (σε σύγκριση με 80 kW/110 bhp DIN) στις 5,800 σ.α.λ. βελτίωση κατά 2.5% και μέγιστη ροπή 153 Nm (σε σύγκριση με τα 147 Nm), στις 4,000 σ.α.λ., - βελτίωση κατά 4%.
Με κανονική αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, ο συγκεκριμένος κινητήρας βρίσκεται, πρακτικά, στα ίδια επίπεδα απόδοσης, με τον υπάρχοντα κινητήρα βενζίνης 1.6 16V.
Το πρώτο service του αυτοκινήτου στην Γαλλία έχει ορισθεί στα 20.000 χλμ.



CITROEN C4 BIOFLEX
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη 95 RON - Σούπεραιθανόλη E85
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ Μηχανικό 5 σχέσεων
ΚΙΝΗΤΗΤΑΣ
Προδιαγραφές ρύπων Euro 4 Euro 4
Αριθμός κυλίνδρων - βαλβίδων 4 - 16 4 - 16
Διάμετρος - διαδρομή (mm) 78.5 - 82 78.5 - 82
Κυβισμός (cm3) 1587 1587
Συμπίεση 11: 1 11: 1
Μέγιστη ισχύς EEC:kW-σ.α.λ. 80 - 5800 82 - 5800
Μέγιστη ισχύς DIN: ίπποι-σ.α.λ 110 - 5800 113 - 5800
Μέγιστη Ροπή EEC:Nm-σ.α.λ. 147 - 4000 153 - 4000
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις 205 / 55 R16 ή 205 / 50 R 17
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ηλεκτρική υποβοήθηση
Στροφές τιμονιού από ακρη σε άκρη 2.88
Διάμετρος τιμονιού (mm) 380
Διαμετρος στροφής: πεζοδρόμια - τοίχοι (m) 10.7 - 11.3
ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα τύπου McPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: διάμετρος / πάχος δίσκων Αεριζόμενοι δίσκοι 266/22 (283x26 με ESP)
Πίσω: διάμετρος / πάχοςδίσκων 249 / 9
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος - Πλάτος (mm) 4.260 - 1.773
Υψος - Μεταξόνιο (mm) 1.458 - 2.608
Εμπρός μετατρόχιο (mm) 1.505
Πίσω μετατρόχιο (mm) 1.510
Μήκος καμπίνας (mm) 1.710
Πλάτος στους αγκώνες εμπρός και πίσω (mm) 1.442 - 1.432
Μήκος - πλάτος χώρου αποσκευών (mm) 802 - 1.034
Ογκός σε VDA: μέχρι το ύψος της πλάτης του πίσω καθίσματος (dm3) 352
Ογκος σε VDA: κάτω από την εταζέρα (dm3) 320
Ογκος σε VDA: μέχρι την οροφή με αναδηπλωμένα καθίσματα (dm3) 1.023
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ρεζερβουάρ (lt) 60
ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Cd 0.31 A (m²) - CdA (m²) 0.68
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 190 192
Επιτάχυνση 400 m από στάση (sec) 17.4 18.2
Επιτάχυνση 1000 m από στάση (sec) 32.1 31.8
Επιτάχυνση 0 - 100 km/h (sec) 10.6 10.2
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Πόλη (l/100 km) 9.5 13.3
Εκτός πόλης (l/100 km) 5.7 7.7
Μικτή (l/100 km) 7.1 9.8
Εκπομπή CO2 (g/km) 169 160

_________________
http://www.dgp.gr
http://panc4.blogspot.com
http://i40.servimg.com/u/f40/11/60/90/66/ps110.jpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
φιλος αν αυτος ο κινητηρας γινει τουρμπο δεν θα ειναι ποιο οικονομικος?
η θα υπαρχουν προβληματα με την αναλογια της αιθανολης λογο του στροβιλοσυμπιεστη?

τα παντα ειναι στημενα ωστε να μας πουλησουν τους απλους κινητηρες κ οταν θα μας εχει γινει τροπος ζωης η αιθανολη κ θα παρη την θεση τις βενζινης θα βγαλουν τα τουρματα μοτερ για να ανεβασουν τις πωλησεις!
οι συγκεκριμενοι κινητηρες οπως κ οι υβρικη κ κινητηρες υδρογονου υπαρχουν απο τις αρχες του 80 αλλα λογο συμφεροντων δεν βγηκαν ποτε στην παραγωγη!

η bmw το 1975 ειχε υδρογονοκινητηρα αλλα ποτε δεν βγηκε στην παραγωγη !!!
οσο υπαρχει ο μαυρος χρυσος δεν προκειται να βγει αξιος αντικαταστατης του στην ελευθερη αγορα!
κ να μην ξεχναμε οτι ολοι οι πολεμοι που εχουν γινει την τελευταια δεκαετια εγιναν για το πετρελαιο !κ ολα αυτα περι τρομοκρατιας ειναι μπουρδες πισω απ'ολα κρυβονται οι τεραστιες πετρελα'ι'κες εταιριες που με μια κινηση μπορουν κ ριχνουν κυβερνησεις κ αφανιζουν ολοκληρα κρατοι!ολα τα αλλα ειναι παραμυθακια στην ουσια ειναι μια χουφτα ατομα που κυβερνανε ολοκληρο τον πλανητη !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Εκτός του μαύρου χρυσού, ίσως να προσπαθούν να προωθήσουν τα γεννετικώς τροποποιημένα φυτά.
Επειδή απο την αμερική δεν μπορούν να εξάγουν τέτοια, ίσως προσπαθούν να το δώσουν σαν βιοντίζελ hmmm


ΥΓ: Πάνο είχα ανοίξει κι εγώ ενα αντίστοιχο θέμα για τις εκδόσεις BioFlex και VirginMega.
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... php?t=1875

Δεν είχα όμως τόσες πληροφορίες καθώς τότε δεν είχα βρεί στοιχεία σε κάνενα ελληνικό σάιτ... :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Απ: C4 BIO FLEX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Δεκ 2008, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52
Δημοσιεύσεις: 238
ΕΙΔΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ FAP.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΣΕ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:www.citroen.com/CWW/fr-FR/TECHNOLOGIES/ENVIRONMENT/FAP

_________________
C'EST GRANDE D'ETRE GREC


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ