Την πρώτη ολοκληρωμένη της δοκιμή σε κανονική Ειδική Διαδρομή συμπλήρωσε η Citroen C4 WRC HYbrid4, η υβριδική έκδοση του γαλλικού World Rally Car που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού το Σεπτέμβριο 2008. Η C4 WRC HYbrid4 αποθηκεύει ενέργεια από το φρενάρισμα σε μπαταρίες λιθίου. Η επιπλέον ενέργεια χρησιμοποιείται για να ενισχύσει τη ροπή του βενζινοκινητήρα ή και για να κινεί το αυτοκίνητο στις απλές διαδρομές.
Στο μπάκετ του πρωτότυπου αυτοκινήτου καθόταν ο Dani Sordo και οι δοκιμές έγιναν σε μια ασφάλτινη διαδρομή έξω από την πόλη Φάρο της Πορτογαλίας. "Όταν λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας μπορείς να περνάς μέσα από χωριά χωρίς να κάνεις φασαρία - και αυτό είναι πολύ ασυνήθιστο για ένα αυτοκίνητο WRC", είπε ο Ισπανός.
Και κατέληξε: "Στις απλές είναι πιο ευχάριστο για το πλήρωμα. Στις Ειδικές θα έλεγα ότι η συμπεριφορά του υβριδικού είναι λίγο διαφορετική από της C4 WRC, διότι το πρώτο έχει λίγο περισσότερο βάρος στο πίσω μέρος. Αλλά όταν μπαίνει η επιπλέον ισχύς, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό"!
Πηγή