Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 19:15 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Οκτ 2014, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παιδιά δεν πειράζει. Όσο υπάρχει τρόπος να βγαίνουν στην παραγωγή αμάξια όπως η πληθωρική DS5, σημαίνει ότι το πνεύμα δεν έχει χαθεί. Μακάρι να δούμε ένα νέο μοντέλο της C5 όμως, που θα είναι προσιτό τιμολογιακα.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2013, 11:47
Δημοσιεύσεις: 55
κοιταξτε μην δουμε κανα αδελφακι isignia...αδελφοποιηση opel και citroen...γιατι το isignia,ολο και μοιαζει στο c5..;ή το αντιστροφο..?παντως την εχω απο το 12,πιστευω οτι εχει <λαθη> το αυτοκινητο,οπως πχ η θεση της ποτηροθηκης μεσα στον τεμπελη!ελπιζω,να τα διορθωσουν.27.000 και λαθη,δεν παει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
στο C5 η ποτηροθηκη ειναι μια πονεμενη ιστορια
το2001 που ειχα ειχε αριστερα εκει που ειναι το μικρο ντουλαπακι στις ασφαλειες μια πτυσομενη πατουσες και εβγαινε. Φευ!!! δεν χωραγε κανενα ποτηρι του εμποριου, ισως για τσιπουρο μονο :laugh
στην τωρινη 2006 καταργηθηκε και εμεινε μια διπλα στο χειροφρενο αλλα δεν...κουνιουνται παλι τα ποτα στις στροφες
συμπερασμα
μονο το γκολφ με την πτυσομενη στο ταμπλο αξιζει σε αυτο το θεμα...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γιωργο να χρησιμοποιείς την θηκη-τασακι πισω από το χειρόφρενο χωράει τα πάντα και δεν κουνιουνται!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
grekoulis έγραψε:
στο C5 η ποτηροθηκη ειναι μια πονεμενη ιστορια
το2001 που ειχα ειχε αριστερα εκει που ειναι το μικρο ντουλαπακι στις ασφαλειες μια πτυσομενη πατουσες και εβγαινε. Φευ!!! δεν χωραγε κανενα ποτηρι του εμποριου, ισως για τσιπουρο μονο :laugh
στην τωρινη 2006 καταργηθηκε και εμεινε μια διπλα στο χειροφρενο αλλα δεν...κουνιουνται παλι τα ποτα στις στροφες
συμπερασμα
μονο το γκολφ με την πτυσομενη στο ταμπλο αξιζει σε αυτο το θεμα...



:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 07:38 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Aπο το site Argus.fr

http://www.largus.fr/actualite-automobi ... 20369.html

Στο πάτωμα του επόμενου Insignia, με τρικύλινδρους κινητήρες και χωρίς υδροπνευματική το 2016...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ας ξεσκονίσω λίγο τα γαλλικά μου:

Αντίο υδροπνευματική!

Η PSA αναδιοργανώνει τις 3 ξεχωριστές κατηγορίες της. Κάτω ("στον πάτο" δηλαδή), η σειρά C της Citroen, στη κορυφή η σειρά DS και ενδιάμεσα τους μπαίνει η Peugeot, χωρίς κάποια άλλη ιδιαίτερη μάρκα/σήμα (αλά DS).

Η ιδέα είναι να αποφευχθεί ο "κανιβαλισμός" μεταξύ των 3 σημάτων. Συνεπώς, η C5 θα χάσει έναν μεγάλο αριθμό από τις ιδιαιτερότητες της. "Μας τελείωσε" το τιμόνι σταθερού κέντρου και η υδροπνευματική στα μεσαία και υψηλά εξοπλιστικά μοντέλα της γκάμας της τωρινής C5.

Κέρδος ("σαφώς"), αλλά μήπως χάνει την ταυτότητα του;;

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πραγματικά κρίμα για την υδροπνευματική.
Όσο φοβερό κ να γίνει το νέο C5, μόνο που χάνει αυτό το ατού σε κάνει να κοιτάς άλλες πορτοκαλιές που φτιάχνου πορτοκάλια.

Σε καμιά τριετία -γεροί νά'μαστε- όταν η C5 μου περάσει τα 400.000 χλμ και τίθεται θέμα αλλαγής με βλέπω να πηγαίνω σε γερμανικό αυτοκίνητο επιβεβαιώνοντας το ρητό ότι όταν κάποιος μεγαλώνει καταλήγει σε συγκεκριμένα σημεία.

Πχ τα αγοράκια μετά τα 40κάτι καταλήγουν σε μπεμβέ/μερσεντέ/αουντί, ή πχ τα κοριτσάκια μετά τα 25 ξεχνάνε τα κλαμπ/έντεχνα κ διασκεδάζουν στα μπουζούκια.

Τουλάχιστον θα ευχαριστηθώ ποτηροθήκη της προκοπής!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Πράκτορας έγραψε:
Η PSA αναδιοργανώνει τις 3 ξεχωριστές κατηγορίες της. Κάτω ("στον πάτο" δηλαδή), η σειρά C της Citroen, στη κορυφή η σειρά DS και ενδιάμεσα τους μπαίνει η Peugeot, χωρίς κάποια άλλη ιδιαίτερη μάρκα/σήμα (αλά DS).


Αυτή η αναδιοργάνωση μου κάθεται λίγο στο λαιμό. Το χειρότερο σενάριο είναι μία Citroen ανταγωνίστρια της Dacia και της Suzuki. :P

Γενικά, στο μυαλό μου τα Citroen ξεχωρίζουν με τον α ή β τρόπο, έστω και αν κάποιες τεχνολογίες αφορούσαν αποκλειστικά σε εντυπωσιασμό/διαφορετικότητα (βλ. C4 mkI). Το "κάτω από την Peugeot", αντίθετα, παραπέμπει σε φθηνές, λιτές, και υπέρ-συμβατικές λύσεις... (ok, δε θα είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Citroen).

Τουλάχιστον τα DS φαίνεται να "αρέσουν στον κόσμο", ασχέτως από το τεχνολογικό τους υπόβαθρο (π.χ. υδροπνευματική). Άρα, ίσως είναι λογικό η Citroen να επενδύει στην εικόνα, και επιχειρηματικά καλά κάνει. Κρίμα όμως για το "όνομα".

Υπό αυτό το πρίσμα όμως, δε με βλέπω ξανά πελάτη της Citroen - αν δηλαδή τα Cx είναι οικονομικές λύσεις, και τα DS ακριβά λόγω design/premium προσανατολισμού (εξαιρετικά μεν, αλλά προσωπικά δε θα πλήρωνα εξτρά για design), ε θα ψωνίσω από αλλού. Ακόμη και VW. :sad


Τελευταία επεξεργασία από NickNT και Πέμ 30 Οκτ 2014, 17:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8106
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
με τα δεδομενα της πληρης απουσιας υδρο γενικα γαλλικης ανεσης ,,,,, για μενα αντιο σιτροεν μιλαω φυσικα για την ωρα που θα χρειαστει να αντ/σω την ξανθια...αν και βλεπω οτι την ξσνθια θα την φαει μια γερη ανακατασκευη μεσα εξω και να παραμενει στην οικογενεια....παρολαυτα ομως δεν ξερω αν θα καταληξω σε γερμανικο με τα σημερινα δεδομενα στο μυαλο μου παιχει που σουηδια βλεπε βολβο και ιαπωνια κατι σε χοντα μιας καιτα τογιοτα πλεον ειναι τουρκικα τα νισσαν δεν με ενδιαφερει κατι τα υπολοιπα αδιαφορα,....
κριμα η σιτροεν υπογραφει την καταδικη της σαν αυτοκινητοβιομηχανια...........
και αν διαβασετε τα σχολια απο κατω απο το αρθρο ολοι λενε με 2 λογια τελος υδρο..τελος σιτροεν....ακομα αναγνωστης μετα απο μακροχρονια χρηση σε αουντι αναφερει οτι αγορασε σιτροεν για την ανεση αναρτησης και αν αυτο τελειωσει θα παει σε μεσερντε...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κρίμα, έτσι η C5 χάνει το βασικό στοιχείο που τη διαφοροποιεί απο τον ανταγωνισμό. Η citroen έχει βγάλει και ωραία αυτοκίνητα χαμηλού κόστους, αλλά ήταν άλλες εποχές. Δύσκολο σήμερα να παρουσιαστεί κάτι πρωτοποριακό σε αυτή την κατηγορία. Άσε που δε νομίζω να έχουν καν την πρόθεση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...ρε παιδιά εγώ δεν τα βλέπω τόοοοοοοσο μαύρα τα πράγματα για τη Citroen!
Συμφωνώ ότι θα χάσει.... αλλα πιστεύω ότι θα χάσει το μερίδιο των παλιών κατόχων Citroen που γνωρίζουν τι θα πεί υδροπνευματική.
Εννοώ ότι εγώ για παράδειγμα, δε γνωρίζω και δεν είχα ποτέ σχέση με το συγκεκριμένο σύστημα, άρα δεν επηρρεάζομαι καθόλου ως προς την επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου. Άλλα θα είναι τα κριτήριά μου.
Πιστεύω πάντως, ότι σκόπιμα το κάνει αυτό η εταιρεία ...ίσως για να επανέλθει δριμύτερη με υδροπνευματική, σε κάποιο επόμενο μοντέλο σε 2-3 χρόνια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8106
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τους παλιου κατοχους τους εχει ηση χασει απο καιρο μιας και το C5 στα 1600 πετρελαιο δεν το δινει με υδρο.....σε λιγο διαστημα τα C5 ME ydropneymatikh θα πουλιουνται πιο ακριβα απο τα συμβατικα.....και το μεγαλο κριμα ειναι οτι με την γενια c5 διορθωσε οτι μλκιες ειχε κανει με το ξανθια στο θεμα διαρροων.....
δεν νομιζω οτι θα επανελθει πλεον εστω και μετα απο μια 5ετια δεν θα αφησουν οι μεγαλες δυναμεις....εκτος και αν δει πολυ μεγαλη πτωση στις πωλησεις της κατι που για μενα ειναι αναμενομενο....
ειδωμεν......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Οκτ 2014, 22:25 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5580
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Φίλοι, πέρα απο την ανωτερότητα της υδροπνευματικής σε άνεση και ασφάλεια, μπορούν να βγάλουν άνετα φθηνά αυτοκίνητα με συμβατικές αναρτήσεις οπως εχουν αρχίσει να κάνουν (βλ. Cactus). Bέβαια και εγώ που μεγάλωσα σε υδροπνευματικά και ξέρω τι θα πεί ταξίδι με υδροπνευματική, θεωρώ την κατάργηση τεράστιο φάουλ.Ομως απο την άλλη ας σκεφτούμε το εξής. Ειναι μια ανάρτηση που πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του 50, τότε που οι δρόμοι της Ευρώπης ειχαν τα χάλια τους. Ειχε και έχει τεράστια διαφορά απο τις συμβατικές αναρτήσεις αλλά για τα σημερινά δεδομένα ειναι φοβερά πολύπλοκη και γεμάτη αισθητήρες, σωληνάκια βαλβίδες και υγρά. Ισως αν είχαν ρίξει χρήματα στην μετεξέλιξη της hydractive 3+ σε μια πλήρως ηλεκτρονική ενεργητική ανάρτηση να ηταν διαφορετικά τα πράγματα. Δείτε την εντυπωσιακή αερανάρτηση της Mercedes S-Class και θα καταλάβετε τι θέλω να πώ. Στις μέρες μας ομως που ολες οι βιομηχανίες πασχίζουν να επιβιώσουν και να είναι κερδοφόρες, θέλει και η PSA να βγάζει οσο το δυνατόν περισσότερο ποσοστό κέρδους απο κάθε αυτοκίνητο που πουλάει. Ετσι μοιραία τέτοιες λύσεις μόνο σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα θα βλέπουμε απο εδω και πέρα οπου το περιθώριο κέρδους είναι μεγάλο.Ας συνεχίσουν στην PSA στον δρόμο που εχουν πάρει μέχρι τώρα να βγάζουν τίμια, προσιτά και ενδιαφέροντα με καλή ποιότητα αυτοκίνητα και θα πάνε καλά νομίζω.Βέβαια μια μεγάλη υδροπνευματική Citroen πάντα θα λείπει σε εμάς τους πιο παλιούς, αλλά ελπίζω η νέα C5 να είναι καλοκατασκευασμένη και ενδιαφέρουσα. Θα δούμε το 2016.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Οκτ 2014, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Πάλι θα διαφωνήσω .

Ζούμε σε μιά εποχή που τα αυτοκίνητα γίνονται ηλεκτρικές συσκευές κουζίνας .

Ιδια από κάτω , διαφορετικά απ' έξω .

Αυτή την στιγμή η Α και Β της μερτσέντες πουλάνε στα 27-32000 αυτοκίνητα που έχουν τον κινητήρα της ντάτσια , τον παλιό 1500 . Αντίθετα η c έχει τον 1600 .

Κινητήρες , πλαίσια , αναρτήσεις , φρένα , όλα ίδια .

Τι θα πουλάνε πιά ? Σχεδιασμό , εξοπλισμό και κάποιες πολυτέλειες .

Πόσα μοντέλα έχει η BMW με αυτή την λογική ? 3άρες , 4άρες , Χ3 , Χ4 , gt , η VAG έχει γκόλφ , Α3 , λεόν , τζέτα , Α3 σεντάν , οκτάβια , τολέδο , αλλά και το Α4 , Α5 είναι και αυτά κοντά .

Ετσι προφανώς η σειρά C θα είναι η volkswagen και η ds η audi . Στην ds ίσως βάζει υδροπνευματική , αν αρέσει στους Κινέζους , μιά και εκεί είναι η νέα αναδυόμενη μεσαία τάξη των εκατοντάδων εκατομμυρίων πεινασμένων γιά αυτοκίνηση και κατανάλωση Κινέζων .

Η Ευρωπαική αγορά είναι πλέον πολύ μικρή , τα καύσιμα ακριβά , τα όρια και οι κάμερες , αλλά και το μποτιλιάρισμα σκοτώνουν την ιδέα της αυτοκίνησης και οι νέοι βαριούνται να οδηγούν , ενώ οι εταιρικές πωλήσεις είναι η πλειοψηφία .

Μην βλέπετε τι συμβαίνει στην μικρή αγορά της χώρας μας , όπου έχεις ακόμα την δυνατότητα να ανέβεις ένα βουνό μόνος σου σε μιά επαρχία και αυτό δύσκολα . Εξω τα πράγματα είναι αποστειρωμένα .

Οσο γιά τις αστειότητες που όταν μεγαλώνεις παίρνεις γερμανικό , πράγματι κάποια στιγμή δοκιμάζεις και το πρίμιουμ αν το αντέχεις οικονομικά , αλλά γρήγορα ξενερώνεις , γιατί όσο μεγαλώνεις το best value for money γίνεται κυρίαρχο .

Και εκεί τα γαλλικά ακόμα νικάνε . Από τα γερμανίζοντα , μόνο το οκτάβια είναι σε αυτή την λογική και το εκτιμώ πολύ .

Προχτές πήγα γιά σέρβις την ξανθούλα και περιμένοντας έκανα βόλτα στα μοντέλα .
Λοιπόν στα 17800 η c4 αυτόματη δεν παίζεται . Φίλος πήρε το βόλβο , είδα και το φόκους . Καλά ήταν αλλά η διαφορά των χρημάτων δεν καλύπτεται , οπότε η επιλογή παραμένει το γαλλικό . Είναι και το 308 .

Ακόμα και τώρα η επιλογή μεταξύ μιάς μη υδρό c5 και ενός 508 που στα 22-23000 είναι φτηνότερα από ένα φτωχό και μικρό Α3 σεντάν , είναι επιλογή που κλίνει ξεκάθαρα υπέρ των γαλλικών .

Εχω βέβαια και φίλους που δεν έχουν καλή σχέση με τα λεφτά και το φαίνεσθαι είναι το σημαντικότερο όλων . Ε εκεί τα βαγγελάμαξα , τα αστέρια και οι προπέλες είναι μονόδρομος . Τώρα κοιτάει το γεμάτο σκληρά πλαστικά Α με τον κινητήρα του ντάτσια που θα το πληρώσει με ένα μέτριο εξοπλισμό 28000 , σχεδόν όσο έκανε κάποτε η exclusive c5 , η όσο κάνει σήμερα η δίλιτρη πρεστίζ .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 9 [ 127 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

Το πρωτότυπο Lacoste της Citroen!
Δ. Συζήτηση: Concepts
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 5
Citroen c4 hdi 1.6 100hp πρόβλημα στο σύστημα uria
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Citroen DS3 e-HDI - BMP - 1.4 - 2012
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Tricky78
Απαντήσεις: 25
Citroen C2 vts μετατροπη 3.0 V6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: tzengkias
Απαντήσεις: 20
C1 CITROEN Xasomerh
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: xasomerh
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια