Σελίδα 1 από 5

NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 09:03
από enginekiller
Εικόνα

ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ

Σχεδιασμένο για να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή πρακτικότητα και αντοχή, το νέο CITROËN C-ELYSÉE ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά. Χάρη στον ευφυή σχεδιασμό και τις εξαντλητικές δοκιμές κατά την εξέλιξη του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή κατασκευή, την ποιότητα και την αποδοτικότητα του, απευθυνόμενο σε όσους αναζητούν ένα ελκυστικό αυτοκίνητο τριών όγκων με ιδιαίτερα προσιτό κόστος κτήσης και χρήσης.

Αψεγάδιαστη ποιότητα και αξιοπιστία

Ξεκινώντας από λευκό χαρτί οι σχεδιαστές του νέου Citroën C-Elysée δημιούργησαν ένα όχημα τριών όγκων που ξεχωρίζει για την ελκυστική και ισορροπημένη αισθητική του. Τα στιλιστικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας συνδυάζονται με τις αρμονικές γραμμές του αμαξώματος, ενώ τα τονισμένα φτερά προσδίδουν ιδιαίτερη στιβαρότητα. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό όπου η επιλογή των υλικών έγινε με γνώμονα την άρτια αισθητική, την αντοχή, αλλά και την εύκολη συντήρηση.

Το νέο Citroën C-Elysée σχεδιάστηκε για να αντέχει στο χρόνο, αλλά και τις αποστάσεις. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενίσχυση και τη χρησιμοποίηση επιπλέον στοιχείων προστασίας για τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο, όπως για παράδειγμα τα ενισχυμένα προστατευτικά στο πάτωμα και τα διπλά ελαστικά παρεμβύσματα στις πόρτες. Σχεδιασμένο στη Γαλλία το C-Elysée κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του δοκιμάστηκε για περισσότερα από 4.000.000 χιλιόμετρα, σημαντικό μέρος των οποίων πραγματοποιήθηκαν σε αντίξοες συνθήκες (ακραίες θερμοκρασίες, υψηλά ποσοστά υγρασίας, σκόνης, κ.τ.λ.). Η κατασκευή του νέου μοντέλου πραγματοποιείται στη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στο Vigo της Ισπανίας
.
Κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης

Το νέο Citroën C-Elysée απολαμβάνει πλήρως την εμπειρία των μηχανικών της μάρκας και όσον αφορά στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Τα φαρδιά μετατρόχια και η ρύθμιση της ανάρτησης φροντίζουν ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν τη διαδρομή ανεξαρτήτως της ποιότητας του οδοστρώματος, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το ABS και το ESP -που είναι διαθέσιμα στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων- εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες. Τέλος η ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει την ασφαλέστερη κίνηση σε κακής ποιότητας επιφάνειες.

Η ευρυχωρία σε πρώτο πλάνο

Με διαστάσεις 4,43Χ1,75Χ1,47μέτρα (μήκοςΧπλάτοςΧύψος) και το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία του (2,65μέτρα), το νέο Citroën C-Elysée δεν προσφέρει μόνο εξαιρετική άνεση, αλλά και ευρυχωρία. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες είναι εντυπωσιακοί και σε συνδυασμό με το μεγάλο και πρακτικό χώρο αποσκευών (506 λίτρα με ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων) καθιστούν το C-Elysée ένα πραγματικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

Κινητήρες προσαρμοσμένοι στις σύγχρονες ανάγκες

Με δεδομένη τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τα μεγάλα αποθέματα ροπής, την εξαιρετική ελαστικότητα και την κορυφαία αξιοπιστία, οι κινητήρες Diesel ταιριάζουν απόλυτα στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και στον οικογενειακό χαρακτήρα του C-Elysée. Με μεγάλη παράδοση στο σχεδιασμό και κατασκευή κινητήρων πετρελαίου, η Citroën εφοδιάζει το νέο μοντέλο με το εξαιρετικά δημοφιλές κινητήριο σύνολο 1.6 HDi των 92ίππων, το οποίο έχει ήδη παραχθεί σε περισσότερες από 6.000.000 μονάδες. Με μέση κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/100χλμ. το C-Elysée HDi92 μπορεί να διανύσει με ένα ρεζερβουάρ 1.220χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 των 108γρμ./χλμ. εξασφαλίζουν πολύ χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (86,4 ευρώ).
Διαθέσιμος επίσης είναι ο νέος 3κυλινδρος βενζινοκινητήρας της οικογένειας PureTech χωρητικότητας 1.2 λίτρων απόδοσης 72 ίππων που διακρίνεται για την ανθεκτικότητα του σε δύσκολες συνθήκες λειτουργίας (ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες, κακή ποιότητα καυσίμου, κ.τ.λ.) καθώς και την οικονομία καυσίμου (5,2 λίτρα/100χλμ. και 119γρμ./χλμ. CO2).

Στιβαρότητα, πρακτικότητα και οικονομία

Εστιάζοντας σε όσους αναζητούν ένα ευρύχωρο οικογενειακό αυτοκίνητο, με εξαιρετική ποιότητα και αντοχή, η Citroën προχωρά ένα βήμα παραπέρα με το C-Elysée, προσφέροντας επιπλέον υψηλά επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και αξιοπιστίας. Το C-Elysée συνδυάζει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά με ένα ιδιαίτερα ελκυστικό κόστος αγοράς, αλλά και χαμηλό κόστος συντήρησης.

Αθήνα, 10 Ιανουαρίου 2013 01/2013

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 17:03
από Blanc
Φθηνο, πρακτικο, οικογενειακο, Υπεροχο! :clap

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 18:14
από simos
δεν ξερω αλλα μαρεσε ...

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 19:07
από MAKRY...MALLIS
Από κοντά δεν είναι τόσο ωραίο................ :s :s :s :s

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 22:42
από nik0laus
Δεν νομίζω ότι το κύριο κριτήριο επιλογής αυτού του οχήματος είναι η ομορφιά του (αν και το "όμορφο - άσχημο" είναι θέμα υποκειμενικό)

Σίγουρα είναι ένα τίμιο οικογενειακό αυτ/το που προσφέρει περισσότερα από αυτά που ζητάει και μέχρις εκεί ....

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 00:49
από simos
nik0laus έγραψε:
Δεν νομίζω ότι το κύριο κριτήριο επιλογής αυτού του οχήματος είναι η ομορφιά του (αν και το "όμορφο - άσχημο" είναι θέμα υποκειμενικό)

Σίγουρα είναι ένα τίμιο οικογενειακό αυτ/το που προσφέρει περισσότερα από αυτά που ζητάει και μέχρις εκεί ....

:agree :agree

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 08:09
από MAKRY...MALLIS
nik0laus έγραψε:
Δεν νομίζω ότι το κύριο κριτήριο επιλογής αυτού του οχήματος είναι η ομορφιά του (αν και το "όμορφο - άσχημο" είναι θέμα υποκειμενικό)

Σίγουρα είναι ένα τίμιο οικογενειακό αυτ/το που προσφέρει περισσότερα από αυτά που ζητάει και μέχρις εκεί ....

Ναι το είπα εκλεπτυσμένα πως δεν είναι τόσο ωραίο από κοντά, θα το πω κανονικά τι εννοώ για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι εδώ μέσα.
Είναι σα τενεκές ξεγάνωτος ιδίως στις πίσω πόρτες η λαμαρίνα είναι χάλια μαύρα και γενικώς είναι τενεκεδένιο κουτί με ηλεκτρονικά καλούδια επάνω. Αυτά :shift :shift :shift :shift

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 11:23
από linker
Θα στο πω και εγώ αλλιώς: Όταν πρέπει να βάλεις πίσω 2 πιτσιρίκια και στον χώρο αποσκευών να στριμώξεις 2 καροτσάκια και την τσάντα της συμπεθέρας, ενώ παράλληλα, το κεφάλαιο είναι περιορισμένο, δε μπορείς να δώσεις τα 2-3-4 χιλιάρικα παραπάνω για τη C4 (η οποία υπολείπεται στο χώρο αποσκευών, κατά τα άλλα είναι αλλού) και οι περιστάσεις υπαγορεύουν καινούριο αυτοκίνητο, γιατί τόσα χρόνια είδες και έπαθες με τα μεταχειρισμένα, η λύση λέγεται C-Elysee ή το αντίστοιχο Pug.

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 14:44
από Blanc
Οτι πληρωνεις παιρνεις να το πω και γω αλλιως, ξερεις ποσο κανει ο τενεκες που λες?
Τι περιμενες, να κανει οτι κανει μια C5 διλιτρη που στοιχιζε κοντα 30 χιλιαρικα?

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 14:47
από MAKRY...MALLIS
Μα δεν έχει μεγαλύτερο port baggage από την C4 sedan, η οποία έχει σχεδόν 515 λίτρα και χαμηλότερη τιμή
http://www.citroenet.org.uk/foreign/lat ... sedan.html

C4 Sedan
Εικόνα


C Elysee
Εικόνα

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 14:48
από linker
Μιλάμε για την ελληνική πραγματικότητα. Ποια C4 sedan μας λες :rtfm

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 14:51
από MAKRY...MALLIS
Αυτή moderator μου που κυκλοφορεί εδώ και 4 χρόνια στους Ελληνικούς δρόμους
Εικόνα

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 14:58
από linker
..και αν δε θέλει μεταχειρισμένο?

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 20:38
από NEKTARIOS C5
Και αν θελει diesel!! :P

Re: NEΑ CITROËN C-ELYSÉE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Φεβ 2013, 20:40
από linker
Σωστό και αυτό.