Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2014, 18:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Πες του μουντρουχου στη Πατρα οτι αμα λεει τετοιες μαλακιες, γιατι μια ζωη μες τη ξινιλα ειναι, θα το κλεισουνε το μαγαζακι..Αιντε πια.. Και γαμω τις αντιπροσωπειες.. το πρωι εσυ 15e o λεβιες του zx το απογευμα εγω 18e.. Δε τα ξεχναω.. Φωτογραφιες επισης εγω θα τραβαγα χωρις να ρωτησω.. Υ.Γ. το βασικα προβλημα του c1 ειναι το νεο twingo... δε μπηκα καν στο κοπο να το δω.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2014, 19:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Βασικά ο τύπος ήταν σαν εκείνον στην διαφήμιση . Νόμιζε ότι ήταν σπίτι του . Γιά αυτό και ξύνισε Το είδα το κάκτους και από μέσα . Καλό , σχετικά άνετους χώρους , ακόμα και γιά μένα που είμαι εκτός κλίμακας του μέσου όρου . Ομορφες οι οθόνες και γενικά καλό . Τα άσχημα είναι στην τιμή . Εκτός πραγματικότητας . Το 90άρι αυτόματο μεσαίου εξοπλισμού περνάει τις 19000 όταν το c4 attraction 115 είναι στις 18300 , ενώ και τα 82άρια ήταν ακριβά ξεκινώντας από 14000 και φτάνοντας στις 16000 γιά το αυτόματο μεσαίου εξοπλισμού . Θεωρώ ότι οι τιμές πρέπει να είναι τουλάχιστον 2000 κάτω και βέβαια ας αφήσουν τα περί ανταγωνισμού .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
konstantinos_79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2014, 23:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 16 Οκτ 2013, 22:51 Δημοσιεύσεις: 133
|
Blanc έγραψε: Λοιπον πηγα και τα ειδα και τα δυο και γω απο κοντα! ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Ειδικα το Cactus!! Μονη παρατηρηση-παραπονο, ειναι οτι δε με αφησαν να ανοιξω καν την καμερα. Δεν ξερω, εγω ημουν υπερβολικος που ηθελα να βγαλω δυο φωτογραφιες να το χω ή ο υπαλληλος που μου απαντησε στην ερωτηση μου για τον αν ηταν ευκολο να το τραβηξω δυο φωτογραφιες μιας και ειμαι φαν, "Εγω ηρθα σπιτι σου να τραβηξω φωτογραφιες το χωρο σου..." ............... το ελαβα σαν αγενεια λιγο, αλλα καλη καρδια. Ισως αν τον χαστουκιζα με 500€ρα να μου φιλαγε και τα ποδια..αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα. Παρολαυτα ο τσακαλος εβγαλα μια φωτο στη ζουλα το εσωτερικο του, αλλα δε την ανεβαζω γιατι φοβαμαι για τη ζωη μου. CACTUUUUUUUUSSSS Βασικά δεν έπρεπε καν να πάρεις έγκριση για να το φωτογραφίσεις. Απ' τη στιγμή που το αυτοκίνητο βρίσκεται στην αντιπροσωπεία, εκτίθεται στο κοινό και είναι αυτονόητο ότι είναι στη διάθεση του κάθε υποψήφιου αγοραστή. Επομένως, ο υπάλληλος εκτός του γεγονότος ότι ήταν αγενής, έλεγε και βλακείες (για να μην πω τίποτα χειρότερο). Υ.Γ Μήπως θα έπρεπε η ''επαγγελματική'' αυτή συμπεριφορά αυτή να αναφερθεί?
_________________ 5,5 l/100km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Σεπ 2014, 23:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Εγω οφειλα να ρωτησω, αλλα απ'οτι μου γραφετε ολοι, δε ζητησα κατι παραλογο-αυτο θεωρω και γω. Να αναφερθει?που? Κακο του κεφαλιου του κανει.. Οποτε καλη καρδια οπως ειπα και δεν πειραζει..αλλωστε εδω τα περισσοτερα νεα C3-C4 που εχω δει, μπορει να χουν ντοπιες πινακιδες αλλα το πλαισιο της πινακιδας σε πολλα απο αυτα λεει Ωμεγα, τυχαιο? υ.γ: Η απαντηση που μου εδωσε και σας την εγραψα δεν ειναι υπερβολη, αυτο μου ειπε κατα λεξη!
υ.γ2: Ε ρε γλεντια να καναμε ενα τεστ drive τη C4 πετρελαιο, δε μπηκα καν στη διαδικασια να το ξεστομισω, οπως μου ηρθε σαν ιδεα, ετσι μου εφυγε μετα το σκηνικο.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
giorgosc4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 09:38 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2014, 15:41 Δημοσιεύσεις: 348 Εικόνες: 0
|
Blanc έγραψε: Λοιπον πηγα και τα ειδα και τα δυο και γω απο κοντα! ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Ειδικα το Cactus!! Απο κοντα ειναι πιο ομορφο ομολογω το Cactus, το λεω για αυτους που τους ξινισε λιγακι, εμενα μου αρεσε και απο τις φωτογραφιες, ποσο μαλλον οταν το αγγιζα. Το σχεδιο παιδια ειναι φοβερο, ειναι πολυ μπροστα, ειναι ξεχωριστο, κανει μπαμ! Τα κ#λοφαναρα μοιαζουν με της ΖΧ Το πλαστικο στα πλαϊνα ειναι αρκετα μαλακό, ελπιζω και γω να αντεξει στο χρονο.. Εσωτερικα το αυτοκινητο εχει χωρους, ανετα καθισματα, ωραια πλαστικα, δεμενο ταμπλο και ωραιο τιμονι-λεβιε! Την οθονη δεν ειχα την τυχη να την αναψω. Γενικα η ποιοτητα του ηταν καλυτερη απο τα λεφτα που κοστιζει, εχω μπει και σε ιδιας τιμης αυτοκινητα με κακηστα πλαστικα. Η ζαντες του ειναι ποιημα. Χρωματος μαυρο αυτο της αντιπροσωπειας, νομιζω θα πουλησει πολυ με αυτο το χρωμα. Δεν εχω να πω κατι αλλο, το οχημα ειναι ξεχωριστο, με προσιτη τιμη για την κατηγορια του, γιατι οχι??? Τωρα το C1 λιγα μετρα πιο κατω στον ιδιο χωρο, μετα το Cactus δε μου εκανε και τοσο εντυπωση να το ανοιξω, αλλα απο περιεργια μπηκα και σε αυτο. Τα μπροστα φωτα γουστα ειναι αυτα, αν μου το χαριζαν δε θα ελεγα και οχι, αλλα θα μου επαιρνε λιγο χρονο να το συνηθισω. Μεσα ειναι φανταστικο για αυτοκινητο πολης. Επισης πολυ προσεγμενη η ποιοτητα του, σου εδινε την αισθηση οτι και αυτο ειναι δεμενο καλα. Για μικρο εχει χωρους και αυτο! Απο το προηγουμενο μοντελο σαφως και ποιοτηκα ειναι αναβαθμισμενο! Γενικα ομως πιο πολυ ενθουσιαστικα με το Cactus, ειναι απολυτα ερωτευσιμο και χαριτωμενο για εναν νεο ανθρωπο που θελει να χει ενα αυτοκινητο ξεχωριστο αλλα οχι καρναβαλι. Μονη παρατηρηση-παραπονο, ειναι οτι δε με αφησαν να ανοιξω καν την καμερα. Δεν ξερω, εγω ημουν υπερβολικος που ηθελα να βγαλω δυο φωτογραφιες να το χω ή ο υπαλληλος που μου απαντησε στην ερωτηση μου για τον αν ηταν ευκολο να το τραβηξω δυο φωτογραφιες μιας και ειμαι φαν, "Εγω ηρθα σπιτι σου να τραβηξω φωτογραφιες το χωρο σου..." ............... το ελαβα σαν αγενεια λιγο, αλλα καλη καρδια. Ισως αν τον χαστουκιζα με 500€ρα να μου φιλαγε και τα ποδια..αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα. Παρολαυτα ο τσακαλος εβγαλα μια φωτο στη ζουλα το εσωτερικο του, αλλα δε την ανεβαζω γιατι φοβαμαι για τη ζωη μου. CACTUUUUUUUUSSSS Η αρχική τιμή για τον κάκτο πόσο ξεκινάει?Λογικά το 1.2 με τους 82 ίππους πρέπει να κινεί το αμάξωμα αρκετά ικανοποιητικά!!
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 10:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
cruiser έγραψε: Βασικά ο τύπος ήταν σαν εκείνον στην διαφήμιση . Νόμιζε ότι ήταν σπίτι του . Γιά αυτό και ξύνισε Το είδα το κάκτους και από μέσα . Καλό , σχετικά άνετους χώρους , ακόμα και γιά μένα που είμαι εκτός κλίμακας του μέσου όρου . Ομορφες οι οθόνες και γενικά καλό . Τα άσχημα είναι στην τιμή .
Εκτός πραγματικότητας .Το 90άρι αυτόματο μεσαίου εξοπλισμού περνάει τις 19000 όταν το c4 attraction 115 είναι στις 18300 , ενώ και τα 82άρια ήταν ακριβά ξεκινώντας από 14000 και φτάνοντας στις 16000 γιά το αυτόματο μεσαίου εξοπλισμού . Θεωρώ ότι οι τιμές πρέπει να είναι τουλάχιστον 2000 κάτω και βέβαια ας αφήσουν τα περί ανταγωνισμού . Θεωρώ πως η τιμή παραμένει ανταγωνιστική για τη κατηγορία του και εξηγώ: αν επιλέξεις χειροκίνητο αντί του αυτόματου, η τιμή πέφτει κατά 800€-1200€. Χοντρικά στα 18000€. Δυστυχώς όμως, ο 1.6 e-HDi 92 PS πάει πακέτο με το αυτόματο ενώ για χειροκίνητο κοιτάς τον BlueHdi 100 με περίπου 300€ κέρδος στη τσέπη σου. Το Nissan Juke (με τον 1.5DCi 110ps όμως) στη μεσαία έκδοση Acenta με χειροκίνητο είναι στα 19230€ χωρίς να υπολογίζονται PDI, πινακίδες, χρώμα κλπ. Και πάντα χειροκίνητο. Το Renault Captur (με τον 1.5DCi 90ps) στη μεσαία έκδοση Expression, είναι στα 19300€ με χειροκίνητο, επίσης χωρίς τα λοιπά έξοδα. Επίσης χειροκίνητο. Το ομόσταυλο Peugeot 2008 στην έκδοση 1.6 e-HDi 92 PS στη μεσαία έκδοση Active, η τιμή διαμορφώνεται στα 18170€. Και φυσικά περιλαμβάνει απόσυρση (αγορά χαρτιού +350€) και τις όποιες εκπτώσεις. Ξανά για το χειροκίνητο. Αν λοιπόν ένα ολοκαίνουριο μοντέλο είναι στο ίδιο επίπεδο τιμής με ένα 1,5 και ένα 4 ετών μοντέλο, ή ίδια περίπου με ένα παρουσιασμένο 1 έτους με παρόμοια μηχανικά μέρη, τότε ξεκινάει σωστά ως τοποθέτηση. Από την άλλη, θα μπορούσε κάποιος να αντιτείνει και να πει πως το Captur κατασκευάστηκε με στόχο την οικονομία σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και της τιμής αγοράς του. Σωστό μεν αλλά μη ξεχνάμε πως κάθε αυτοκίνητο στο λανσάρισμα του και για μια περίοδο μερικών μηνών (όσο κρατάει η προβολή του στα ΜΜΕ), έχει την υψηλότερη τιμή πώλησης. Ο εισαγωγέας θεωρώ πως στο επόμενο 6μήνο και ζυγίζοντας την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου, μάλλον θα ξεκινήσει τις προσφορές της τάξης των 2000€ που μας έχει συνηθίσει. Και τότε, στα περίπου 17000€ θα είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το μόνο που έχω να προτείνω λοιπόν είναι υπομονή για 1-1,5 χρόνο για τους ενδιαφερόμενους. Να βγουν και να διορθωθούν τυχόν παιδικές ασθένειες αλλά και να πέσει η τιμή απόκτησης του.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 11:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2218
|
Αυτά τα περί ανταγωνισμού , τά άκουσα και εγώ και είναι υπαλληλίστικες λογικές των τμημάτων μάρκετινγκ που ένας επιχειρηματίας διασκεδάζει με την ασχετοσύνη τους .
Το αμάξι δεν μπαίνει σε τέτοιες λογικές , αφού κανένας δεν ψάχνει συγκεκριμένο τύπο , αλλά τι καλύτερο μπορεί να πάρει με τα λεφτά του .
Ετσι το μεγαλύτερο και πιό άνετο c4 είναι 1000 € φτηνότερο , ενώ μετά μπαίνουν και άλλες λογικές που γιά κάποιους έχουν νόημα , πχ στα 22000 κυκλοφορούν αστέρια , προπέλες και κύκλοι , αλλά και η c5 .
Ακόμα έχουμε το τίμιο c3 1.4 diesel που εκεί το έχει στα 11800 , γιά να μην μιλήσω γιά τα 12-13000 του ελυζέ .
Εχοντας περάσει από την λογική των ακριβών αυτοκινήτων , θεωρώ ότι πρέπει πλέον να μπούμε στο best value for money και εκεί πάει γενικά η αγορά .
Οι τιμές των κάκτους , καπτούρ , μοκκα , 2008 είναι εκτός αγοράς γιά αυτό και δεν πουλάνε .
Αλλωστε μην ξεχνάμε ότι στα 16000 υπάρχει και το κασκάι .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε cruiser για την δημοσίευση του/της: gregxsara
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 11:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Τον Κακτο θεωρω τον πληρωνεις για το σχημα του, το ξεχωριστο εσωτερικο του με τις οθονες και πας για την 1.2 βενζινη που ειναι η φθηνοτερη, εκει ειναι best value for money! Χαμηλο βαρος εχει, τελη για 1.200cc και αντε γεια τα υπολοιπα της κατηγοριας. Το διλημα με τη C4 δεν μπαινει, γιατι η C4 ειναι σαφως πιο ολοκληρομενο αυτοκινητο, ο Κακτος απευθυνεται σε αλλο κοινο.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 11:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Βάση στατιστικής των τελευταίων 20 ετών, κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα νέο Citroen η τιμή είναι σουρεάλ σε βαθμό πέραν πραγματικότητας.
Ένα χρόνο μετά, αφού ενδιάμεσα έχουν πουληθεί ελάχιστα κομάτια γίνεται μία πρώτη γεναία μείωση της τιμής.
Στον ενάμιση χρόνο, γίνεται και η 2η.
Προσωπικά, βλέπω το συγκεκριμένο κάκτο να προσγειώνεται από τα 19000ε στα 15500ε τέλη του 2015 με κώδικες τιμής και άλλα τέτοια όμορφα.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 11:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
cruiser έγραψε: Αλλωστε μην ξεχνάμε ότι στα 16000 υπάρχει και το κασκάι . Και στα 13000€ το Duster Λοιπόν, έμαθα τελικές επίσημες τιμές, όλες είναι με το κλειδί στο χέρι χωρίς μεταλλικό. Περιλαμβάνουν το όφελος της απόσυρσης, χαρτί απόσυρσης αποκτάς με 300€. Cactus Bluehdi 100, 5 speed manualLive 17565€, με το χαρτί της απόσυρσης 17865€ Feel 18165€, με το χαρτί της απόσυρσης 18465€ Shine 19400€, με το χαρτί της απόσυρσης 19700€ Cactus e-hdi 90, 6 speed autoLive N/A Feel 18660€, με το χαρτί της απόσυρσης 18960€ Shine 19965€, με το χαρτί της απόσυρσης 20265€ Όπως προείπα, υπομονή 1-1,5 χρόνο για 2000€-2500€+ έκπτωση στις παραπάνω τιμές
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 12:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Βασιλάκη, καταρχήν πες ένα ευχαριστώ για τον κόπο μου Κατά δεύτερον, όταν με το καλό αποκτήσεις πετρέλαιο, θα με καταλάβεις. Μέχρι τότε συνέχισε να κοιτάς βενζινοκίνητα
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 14:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Αυτο λεω και γω ρε Μητσαρα, ολοκληρωσε τον κοπο σου και πες τα ολα! Γιατι ξεχασες τη βανζινουλα??? -Εγω πετρελαιο? Αφου ξερεις ποσο cult ειμαι και δε χαμπαριαζω απο μοδες, ειμαι petrolhead πως τα λετε εσεις οι προχω..θελω να παταω γκαζι και να στροφαρει να στροφαρει να στροφαρει το μοτερ! Ξερω αρχισαμε το offtopic, επι του θεματος ξανα.. υ.γ: Αν αγορασω πετρελαιο σου δινω την αδεια να με ξεφτυλισεις δημοσια, κανε copy το ποστ μου να το χεις.
υ.γ2: Και γω σε παω!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 16:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Θα το κανω οταν σε δω απο κοντα για να σε κραζω καταμουτρα...χαχαχαχα. Σχεδον ολοι αργα ή γρηγορα θα καταληξουν σε πετρελαιο.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
kostask
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ C1 ΚΑΙ C4 CACTUS. Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Σεπ 2014, 18:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58 Δημοσιεύσεις: 2437 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 0
|
Λίγο τσιμπημένο το βρίσκω για ένα αυτοκίνητο στο οποίο έχει γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια εξοικονόμησης και καλά βάρους. Θυμίζω ότι τα μπροστινά παράθυρα δεν έχουν αυτόματη λειτουργία, τα πίσω μόνο ανακλίνονται, το κάθισμα πέφτει μονοκόμματα, το δοχείο πλυστικού υαλοκαθαριστήρων με μισή χωρητικότητα, δεν έχει στροφόμετρο.....άλλα δεν θυμάμαι για την ώρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν με αρέσει, το αντίθετο μάλιστα.
_________________ C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|