Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
kobulis έγραψε:
]
Φαινονται αλλα δεν ειναι. Αν κοταξεις στην ακρη, το λαστιχο βαφτηκε ασπρο απο το χιονακι που κρατησε. Τιποτα pilot supersport or similar τα κοβω ...



Αντε καλά δε θα διαφωνήσω. Η προσωπική μου εμπειρία απο φίλους που έχουν στο εξωτερικό ειναι οτι στο δρομο ειναι βρωμογκαζο, κρατάει, στρίβει αλλά σε απόλυτο 4χ4 δεν πιανει μια και στο χιονι ταλαιπωρείται
Στην μούρη, μαμαει και δερνει, φορτώνεις έυκολα ιδίως ρωσικο πράμα :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
παντως, δυσκολα καποιος που θα διαθέσει και θα αγοράσει το Χ6,οπως και πολλά αλλα αυτοκινητα αντιστοιχης τιμής/στυλ θα το βάλει στα "χωματα" εστω και light. Aλλά ακομα και τότε, προφανώς τα ορια του οχηματος, ακομα και με ασφάλτινα λάστιχα, ειναι πολυ ψηλότερα απο τα δικά μου ας πουμε εκτός ασφάλτινου τερράίν. Εξάλλου, στο 4χ4 απο οσο ξέρω , κυριο λογο παιζει ο οδηγός και οχι το αυτοκινητο . Το επιβεβαιώνω εγω που...κολλησα στο χιονι ειδικά αρματωμένο Mitsubishi Pajero 7θέσιο V6 3.5lt. Με το καταλληλο χέρι το πράμα οργωνε. Σε αλλη φάση ντριφτάριζε σε βάλτους.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2014, 16:28
Δημοσιεύσεις: 141
Τοποθεσία: Άνω Λιόσια
Νομίζω ότι το βάρος τέτοιου είδους οχημάτων παίζει σημαντικό ρόλο.

Φιλικά,
Γρηγόριος

_________________
Α ΜΗ ΟΙΔΑ ΟΥΚ ΟΙΟΜΑΙ ΕΙΔΕΝΑΙ (Πλάτων)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Προφανώς και παιζει. Οπως και σε ολα τα αυτοκινητα. Ειναι πραγμα που εχω "υποσχεθει" στον εαυτο μου, πως το επομενο αυτοκινητο που θα πάρω "για μένα" θα ειναι κάτω απο 1100κιλά. Και ευτυχώς οι Αλφαίοι με ακουσανε.
Παντως υπήρχε ενα παλιοτερο συγκριτικο στις αλπεις, με ολα τα 4χ4 της εποχης, οπου τα ικανοτερα ολων 4χ4 ηταν τα δυο ακρα σε βάρος. Το βαρυτερο (Range Rover) και το ελαφρυτερο (Panda 4x4). Στα πηδάλια νομιζω Ρερλ και λοιποι.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
spiderman έγραψε:
Ειναι πραγμα που εχω "υποσχεθει" στον εαυτο μου, πως το επομενο αυτοκινητο που θα πάρω "για μένα" θα ειναι κάτω απο 1100κιλά. Και ευτυχώς οι Αλφαίοι με ακουσανε.


Υπέροχη η 4C. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε. Όπως και η βόλτα που θα γίνει, βεβαίως βεβαίως.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γράψτε και τίποτα για το C5.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Γράψτε και τίποτα για το C5.

:agree :agree :rtfm :rop

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
ΤοC5 σε ντιζελακι 1600 πως σας φαίνεται .παει καθόλου η για να γκαζώνεις θέλεις ούριο άνεμο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Τα ντιζελάκια σηκώνουν βάροι και δεν κλατάρουν. Η φιλοσοφία του ντίζελ είναι να κερνά καφέδες και να κάνει πλάκες σε βενζινάδες πάνω σε ανηφόρες φορτωμένο και όχι μόνο.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Orestis έγραψε:
ΤοC5 σε ντιζελακι 1600 πως σας φαίνεται .παει καθόλου η για να γκαζώνεις θέλεις ούριο άνεμο ?


χωρίς υδρό? μπα....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
110 αλογα σε σχεδον εναμισι τονο ειναι... καλη η ροπη αλλα τραβηγμα ειναι αυτο και το ταχυμετρο ακουνητο.. αλλο η αισθηση και αλλο οι αριθμοι..

Εννοειται χωρις υδρο δε την κοιτας τη c5

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
nonos έγραψε:
Εννοειται χωρις υδρο δε την κοιτας τη c5


δυστυχώς στα 1600 δεν βγαίνει υδρό... :(

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
nonos έγραψε:
110 αλογα σε σχεδον εναμισι τονο ειναι... καλη η ροπη αλλα τραβηγμα ειναι αυτο και το ταχυμετρο ακουνητο.. αλλο η αισθηση και αλλο οι αριθμοι..

Εννοειται χωρις υδρο δε την κοιτας τη c5

110 αλογα 1500 κιλα βαρος και ένα τροχοσπιτο με καθαρο βαρος 1100 κιλα με την προικα του μεσα(πιατα ποτήρια σεντονια μαξιλάρια ποδήλατα κλπ κλπ) θα παει η το ταχυμετρο θα πηγαινει προς τα κατω στο αριστερο τεταρτημοριο....?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
grekoulis έγραψε:
nonos έγραψε:
Εννοειται χωρις υδρο δε την κοιτας τη c5


δυστυχώς στα 1600 δεν βγαίνει υδρό... :(



Δεν βγαίνει η υδρο στα σημερινά 1600 άρια η και στα προηγούμενα? πχ του 2012 ας πούμε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEO CITROEN C5
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Νοέμ 2014, 00:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γενικά στην mk3 που βγαίνει από το 2008 τα 18άρια βενζίνη και τα 16άρια πετρέλαιο δεν είχαν ύδρο.Παρόλα αυτά είχαν δίπλα ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών πίσω.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 9 [ 127 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νέα φανάρια Citroen c4
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: xronis
Απαντήσεις: 5
Δείκτης Αξιοπιστίας Citroen από Έρευνες Περιοδικών
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 129
Δεν υπάρχει διαμάχη ανάμεσα σε Ford και Citroen
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
Citroen zx volcane 1.9 βενζίνη 1991
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Cooltsip
Απαντήσεις: 7
Εντυπώσεις Νέου Citroen C3 2017
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: vagelisfil
Απαντήσεις: 108
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια