Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
τι εγινε ρε παιδια θελετε να μας πειτε κι εμας? :s

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2006, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:44
Δημοσιεύσεις: 382
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
ρε παιδια ιδιο ειναι...Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μαρ 2008, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Σεπ 2006, 14:28
Δημοσιεύσεις: 110
Τοποθεσία: Drama City
ΕικόναΓια την επόμενη χρονιά έχει προγραμματιστεί, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, η παρουσίαση του νέας γενιάς C3. Η Citroen στοχεύει στη δημιουργία ενός μοντέλου τόσο ξεχωριστού όσο και το τωρινό, προσαρμόζοντας στη μικρή κατηγορία τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουμε δει σε πολλά πρωτότυπα οχήματα. Το μελλοντικό C3 θα είναι μεγαλύτερο από το τωρινό, ενώ στο εσωτερικό αναμένεται καλύτερο επίπεδο ποιότητας, ίσως και με χρήση μαλακών πλαστικών. Από τεχνική σκοπιά, τη βάση για το νέο μικρό Citroen θα αποτελέσει η πλατφόρμα του 207. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα των 1,4 και 1,6 λίτρων θα είναι λογικά ίδια με την τωρινή. Στο άνω άκρο όμως αναμένουμε εκδόσεις 1,6 λίτρων με turbo, όπως ισχύει και για το μικρό της Peugeot. Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να αναφέρουμε είναι, ότι το επόμενο C3 θα διατίθεται και ως τρίθυρο, κάτι που θα σημάνει λογικά και την κατάργηση του C2.
Μέχρι στιγμής, η πορεία του C3 κρίνεται απλώς ικανοποιητική στη χώρα μας. Από το λανσάρισμά του μέχρι και σήμερα, οι καλύτερες χρονιές του ήταν η πρώτη χρονιά (το 2002) και η επόμενη, οπότε και σημειώνει τις υψηλότερες πωλήσεις του, καταλαμβάνοντας την 7η και 9η θέση στην κατηγορία του αντίστοιχα.

_________________
C4 By Loeb 1.6 No0314
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μαρ 2008, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30
Δημοσιεύσεις: 636
Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
Χρηστοs έγραψε:
Εικόνα


Επειδή μέχρι τώρα βλέπαμε μόνο μακέτες ορίστε και μια πρώτη φωτό

Εικόνα


Εικόνα


Cτεσσαρίζει εεεεεεεε!!!!!!

_________________
ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μαρ 2008, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
alien car!! :-? φανταστητε ποσα ηλεκτρονικα συστηματα θα εχει αυτο!!αντε κολληματα που θα τρωει!! :schraeg δε μ'αρεσει!! :inno:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μαρ 2008, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
SportBilly
η πρωτη ή η δεύτερη φωτο χριστε μου γιατι ειναι τελειως διαφορετικα..

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μαρ 2008, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Οπότε αν θες μικρό citroen θα παίρνεις μόνο το C1 με τις γυμνές λαμαρίνες και το παιδικό εσωτερικό.
Αλλά βέβαια, η peugeot δεν έχει κάτι ανάμεσα στο 107 και το 207 οπότε η citroen που έχει θα πρέπει να το καταργήσει αμέσως...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 12:33 
Άβαταρ μέλους
Χρηστοs έγραψε:
ΕικόναΓια την επόμενη χρονιά έχει προγραμματιστεί, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, η παρουσίαση του νέας γενιάς C3. Η Citroen στοχεύει στη δημιουργία ενός μοντέλου τόσο ξεχωριστού όσο και το τωρινό, προσαρμόζοντας στη μικρή κατηγορία τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχουμε δει σε πολλά πρωτότυπα οχήματα. Το μελλοντικό C3 θα είναι μεγαλύτερο από το τωρινό, ενώ στο εσωτερικό αναμένεται καλύτερο επίπεδο ποιότητας, ίσως και με χρήση μαλακών πλαστικών. Από τεχνική σκοπιά, τη βάση για το νέο μικρό Citroen θα αποτελέσει η πλατφόρμα του 207. Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα των 1,4 και 1,6 λίτρων θα είναι λογικά ίδια με την τωρινή. Στο άνω άκρο όμως αναμένουμε εκδόσεις 1,6 λίτρων με turbo, όπως ισχύει και για το μικρό της Peugeot. Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να αναφέρουμε είναι, ότι το επόμενο C3 θα διατίθεται και ως τρίθυρο, κάτι που θα σημάνει λογικά και την κατάργηση του C2.
Μέχρι στιγμής, η πορεία του C3 κρίνεται απλώς ικανοποιητική στη χώρα μας. Από το λανσάρισμά του μέχρι και σήμερα, οι καλύτερες χρονιές του ήταν η πρώτη χρονιά (το 2002) και η επόμενη, οπότε και σημειώνει τις υψηλότερες πωλήσεις του, καταλαμβάνοντας την 7η και 9η θέση στην κατηγορία του αντίστοιχα.


Γνωριζουμε ποσα αλογα θα βγενει το 1600 με turbo και ποσα κιλα θα ζυγιζει ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 10:25 
Άβαταρ μέλους
Citroen C3
C3 Turns on the style.
Stunning three-door version of Citroen baby is going for bold – and we have all the details...
Auto Express Car ReviewsText: Chris Thorp / Photos: Hubert16th April 2008IT’S another small car design masterclass from Citroen! Supermini buyers are set to be spoiled for choice as the French giant is putting the finishing touches to its distinctive new C3.

And as these exclusive Auto Express pictures reveal, this is a great-looking three-door. Back in Issue 991, we showed you images of the 2CV-inspired five-door C3, but that model appears pretty conservative next to the outlandish newcomer.

Taking a similar approach to the C4, designers aim to make two distinct versions of the C3 to appeal to very different groups. The practical five-door will offer a more conventional body, while the three-door is intended to tempt younger buyers.

In Issue 1,007, we showed you the revised C2 – but Citroen bosses have already decided that this model does not have a long-term future.

Buyers after a budget machine can opt for the cheaper C1, while the more capable three-door C3 is set to fill the gap between the tiny city car and the next-generation five-door C3. As you can see, the new- comer has a similar appearance to its brother at the front (see panel), where it will have oversized front headlamps to make the body look narrower. The swollen wheelarches are another regular Citroen theme, but it’s when viewed from the side that the C3 is set to turn most heads.

Designers have taken the bold step of giving the roof a different colour to the body. This is made more striking by the prominent C-pillar, which separates the front and rear windows.

At the rear, the Citroen’s lines are just as eye-catching, with a shallow glass area and huge tail-lights. Having witnessed the success of MINI’s options packages, Citroen is likely to offer plenty of extras, which will include everything from body/roof colour combinations to alloy wheels.

The supermini won’t be officially unveiled until October, when the final details will be confirmed. It is likely to be

based on the same capable platform as Peugeot’s latest 207, delivering much improved handling. This, allied with performance, will be key to the three-door’s success as it aims to take on Alfa’s MiTo (see Page 20).

The firm will also be keen to resurrect its reputation for hot hatches with a new high-performance model. Taking on Vauxhall’s Corsa SRi, the range-topper is unlikely to offer more than around 175bhp, but its feisty handling will be engineered to tempt back fans of the old Saxo VTS and VTR.

Both three-door and five-door versions of the new C3 are set to go on sale in the UK in 2009, but that won’t be the end of the expansion of the small car range. A supermini-MPV model to take on Vauxhall’s Meriva will be added to the line-up in 2010, while a successor to the drop-top Pluriel is also on the drawing board.

Εικόνα
Εικόνα

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... en_c3.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 11:08 
Άβαταρ μέλους
Εχει αρχισει να μου αρεσει πολυ ειδικα αυτο που διαβασα οτι θα βγενει μεχρι 175 αλογα ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Αύγ 2008, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
πλάκα κάνεις :shock:

πλάκα πλάκα δεν είναι κακό!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 08:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
δεν ειναι καθόλου κακό hmmm

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 10:06 
Άβαταρ μέλους
Παράθεση:
The firm will also be keen to resurrect its reputation for hot hatches with a new high-performance model. Taking on Vauxhall’s Corsa SRi, the range-topper is unlikely to offer more than around 175bhp, but its feisty handling will be engineered to tempt back fans of the old Saxo VTS and VTR.


Εγω δεν καταλαβα γιατι αναφερει την υποδυναμη του Corsa ? Απο γνωστο μου παντος γνωριζω οτι θα βγει σε turbo εκδοση αλλα δεν καταλαβαινω γιατι κανει αναφορα στα 175 αλογα του Corsa ? Μηπως θελει να μας προετοιμασει για κατι πολυ γρηγορο με αρκετα αλογα που θα θυμιζει saxo vts ... Μακαρι !!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
:thumbup

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: C3 II
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2009, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
ΕικόναΕικόνα
πηγη

ΔΕν ειναι λιγο αντιγραφη απο mini? Λεω εγω τωρα... :newbie :scratch

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια