Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Νέα  »  Γενικά  »  Νέα μοντέλα


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:51 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2009, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Εικόνα

Κερδίζοντας τη διάκριση των 4 αστεριών σύμφωνα με το νέο, ακόμα πιο αυστηρό, πρωτόκολλο ασφαλείας του EuroNCAP, το C3 Picasso προκαλεί αίσθηση ανοίγοντας παράλληλα νέους δρόμους στην κατεύθυνση μιας πιο «παγκοσμιοποιημένης» ασφάλειας.
Το νέο αυτό σύστημα βαθμολόγησης αξιολογεί στην ουσία τόσο την παθητική, όσο και την ενεργητική ασφάλεια, εξετάζοντας ξεχωριστά 4 διαφορετικά μεταξύ τους, κριτήρια: την προστασία των επιβατών – ενηλίκων αλλά και παιδιών – την προστασία των πεζών και τέλος τα διάφορα βοηθητικά συστήματα. Ταυτόχρονα, όλες οι εκδόσεις του C3 Picasso, επιβεβαιώνουν για ακόμα μία φορά τον πολυχρηστικό του χαρακτήρα σε ότι αφορά την απόλυτη διασφάλιση της άνεσης και ευχαρίστησης όλων των επιβατών.
Το C3 Picasso κατέκτησε επίσης και τη διάκριση των 5 αστεριών στον τομέα της προστασίας των ενηλίκων, των παιδιών αλλά και των πεζών.

Ιδιαίτερα ενισχυμένη δομή για το αμάξωμα

Το μπροστινό μέρος του C3 Picasso αποτελείται από ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης πάνω στις οποίες έχουν τοποθετηθεί ειδικά αμορτισέρ και ενώνονται με μία ράβδο. Ένας κάτω οδηγός που εκτείνεται κάτω από το πάτωμα, και ένας άνω οδηγός που βρίσκεται στο κάτω μέρος των θόλων των τροχών, επιτρέπουν την κατανομή των δυνάμεων απορροφώντας και περιορίζοντας ταυτόχρονα την κινητική ενέργεια που προκαλείται κατά τη διάρκεια της μετωπικής σύγκρουσης. Στον κάτω οδηγό έχει τοποθετηθεί επίσης ένα σύστημα απορρόφησης ώστε να περιορίζει τους τραυματισμούς στα κάτω άκρα, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.

Στο μεσαίο τμήμα του αμαξώματος, το υποπλαίσιο και οι βάσεις στήριξης από υλικό πολύ υψηλού ορίου ελαστικότητας, έχουν υποστεί ειδική κατεργασία ώστε να θωρακίζουν την καμπίνα και να εγγυώνται την επιβίωση των επιβατών σε περιπτώσεις ατυχήματος.
Στο μέσον του αμαξώματος, υπάρχει αψίδα ασφαλείας η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Αποτελείται από πλευρικές δοκούς στο πάνω μέρος της μεσαίας κολώνας συνδεδεμένες με μία κεντρική τραβέρσα οροφής, και εδράζονται σε διαμήκη σκέλη στη βάση τους. Οι μπροστινές πόρτες αποτελούν δομικό στοιχείο του πλαισίου και ενσωματώνουν ατσάλινες ράβδους που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο ακαμψίας του αμαξώματος.

Μέχρι 6 αερόσακοι

Το C3 Picasso εφοδιάζεται με μετωπικό και πλευρικό αερόσακο, ενώ η σπαστή κολώνα του τιμονιού, παρέχει προστασία στις κνήμες και τα γόνατα του οδηγού.
Ο ίδιος τύπος μετωπικού και πλευρικού αερόσακου, εξασφαλίζει την προστασία και του συνοδηγού, ενώ ο μετωπικός έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιηθεί στην περίπτωση τοποθέτησης παιδικού καθίσματος. Τέλος, το C3 Picasso μπορεί να εφοδιαστεί και με δύο αερόσακους τύπου κουρτίνας, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι σε όλο το μήκος της οροφής, και εξασφαλίζουν την προστασία του κεφαλιού όλων των επιβαινόντων.


Ειδικά συστήματα συγκράτησης

Όλες οι θέσεις του C3 Picasso είναι εφοδιασμένες με ζώνες ασφαλείας 3 σημείων, ενώ εκείνες των εμπρός επιβατών είναι και ρυθμιζόμενες σε ύψος. Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται επίσης και πυροτεχνικοί προεντατήρες ενσωματωμένοι στο καρούλι περιέλιξης των εμπρός ζωνών – για καλύτερη συγκράτηση του θώρακα σε περίπτωση ατυχήματος – καθώς και σύστημα περιοριστή φορτίου. Στα πλαίσια της αναβάθμισης του εξοπλισμού περιλαμβάνεται και ένας δεύτερος προεντατήρας οι οποίος επεμβαίνει στο τύλιγμα της ζώνης, ώστε να περιορίσει την βίαιη κίνηση της λεκάνης προς τα εμπρός σε περίπτωση ατυχήματος.
Οι ζώνες και των πέντε θέσεων του αυτοκινήτου, διαθέτουν σύστημα ηχητικής και οπτικής προειδοποίησης του οδηγού, στην περίπτωση που ο αντίστοιχος επιβάτης δεν την έχει φορέσει. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο προειδοποίησης, ειδικότερα όταν στα πίσω καθίσματα κάθονται παιδιά.
Για την ασφαλή πρόσδεση παιδικών καθισμάτων, το C3 Picasso διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό και άγκιστρα συγκράτησης 3 σημείων, τύπου Isofix στα δύο πίσω ακριανά καθίσματα.

Πλήρης κατάλογος ηλεκτρονικών συστημάτων προστασίας

Εξαιρετικά υψηλά είναι και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας του C3 Picasso χάρη κυρίως στην οδική του συμπεριφορά, αλλά και στις επιδόσεις του συστήματος πέδησης που διαθέτει.

Σε ακραίες καταστάσεις, το αυτοκίνητο διαθέτει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Στον βασικό εξοπλισμό του C3 Picasso περιλαμβάνεται το ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή δύναμης πέδησης (EBD) καθώς και σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος πανικού(AFU) που συνοδεύεται από αυτόματη ενεργοποίηση των φώτων alarm.

Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να εφοδιαστεί και με σύστημα ESP: σε περιπτώσεις απώλειας της πρόσφυσης, το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς και της σταθερότητας, διορθώνει αυτόματα την πορεία, επεμβαίνοντας με τη βοήθεια του ASR στον τροχό που εμφανίζεται το φαινόμενο του σπιναρίσματος.

Πηγή: Δ.Τ. Citroen Hellas

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2009, 18:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ε δεν ειναι και κατωρθομα τα 4 αστερια. στην ιδια δοκιμασια το mazda 6 πηρε 5 αστερακια.... μπορουν και καλυτερα....

Edit: να συμπληρωσω πως το iq που ειναι ενα μετρο με τα χερια στην αναταση πηρε 5 αστερια. στην ιδια δοκιμη. γιαυτο λεω τα 4 δε μουφαινονται αρκετα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Τα 4 αστέρια τα πήρε επειδη δεν είχε ESP όχι επειδη η καμπίνα δεν είναι γερή!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Νοέμ 2008, 21:52
Δημοσιεύσεις: 238
Και χρειαζεται και αεροσακους γονατων για πεντε αστερια αν δεν κανω λαθος.....

_________________
C'EST GRANDE D'ETRE GREC


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μα αφου το λέει...

Prokopas έγραψε:
Το C3 Picasso κατέκτησε επίσης και τη διάκριση των 5 αστεριών στον τομέα της προστασίας των ενηλίκων, των παιδιών αλλά και των πεζών.


Τα 5 αστέρια στο σύνολο τα έχασε λόγω ενεργητικής ασφάλειας (μάλλον λόγω ESP).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
εντομεταξυ οτι θελει λεει η citroen Μεταξυ μας. 5 αστερια στην προστασια πεζων ουτε η C6 δεν ειχε παρει. και δεν υπαρχει πλεον 5 αστερια προστασια επιβατων. παει με ποσοστα και βγαινει ενα συνολο... βεβαια απο την αλλη το mazda 6 που πηρε 5 αστερια εχει μικροτερο πσοοστο προστασιας επιβατων απο το C3.

οριστε τα αποτελεσματα: http://www.euroncap.com/results/citroen ... 9/344.aspx


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αποτελέσματα EuroNCAP για το νέο C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Μα η προστασία πεζών εχει maximum 4 αστέρια όχι 5 και η C6 έχει 4/4 αστερια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 16
Σταματά η παραγωγή του Xsara Picasso;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Mikelangelo
Απαντήσεις: 11
Αγορά C4 Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: bert68
Απαντήσεις: 15
Πρόβλημα με το citroen xsara picasso diesel 2006 στο turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: aiolos69
Απαντήσεις: 15
oθονη ενδειξεων c4 picasso exclusive προβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια